Izgalmas kísérletbe kezdett a Telekom, amikor úgy döntött, hogy a fiataloknak szóló Kraft Ajánlatot az érintettek kiemelten széles körének bevonásával, a közösségi termékfejlesztés eszközeivel fogja összeállítani. A hónapokkal ezelőtt elindított folyamat most a célegyenesbe ért: a közösségi média felületeken megkérdezett és elért 20-29 éves korosztályba tartozó, közel 1 millió jelenlegi és potenciális ügyfél válaszai alapján két ajánlati csomagot alakított ki a Telekom, melyek közül szintén a fiatalok szavazatai alapján választották ki a végül a piacra kerülő változatot.
Formáld szabadon a kereted! – ez a koncepciója a Telekom új, fiataloknak szóló ajánlatának, amely az adatforgalom és a hanghívás terén is a célcsoport különböző élethelyzeteihez maximális rugalmassággal alkalmazkodik.
„A Kraft Ajánlat lényege – a felhasználók elvárásai alapján – a nagy adatcsomag, illetve a felhasználható adatmennyiség rugalmas bővíthetősége. Nincs olyan élethelyzet – legyen szó egy esősre fordult nyári nap átmozizásáról, egy lekésett járat átfoglalásáról, az egyetemi tantárgyfelvételről vagy az első kollégiumi élmények megosztásáról és a hiányzó családi beszélgetéseket pótló videóhívásról –, amelyre a Kraft ajánlat ne tudna kedvező, a fiatalok pénztárcájához igazodó megoldást nyújtani” – mondta el Farkas Mira, a Magyar Telekom lakossági szolgáltatások marketing igazgatója.
Az ajánlat nem csak abban jelent új megközelítést, ahogyan készült, hanem abban is, ahogyan működik. Nincsenek fix keretek, kőbe vésett határok, hiszen maga a 20-29 éves életkor is a kísérletezésről, a megismerésről, a felfedezésről szól. A Telekom abban igyekszik segítséget nyújtani a fiataloknak, hogy ne hagyják magukat korlátok közé szorítani: a szolgáltatók közül egyedüliként az alakíthatóság kimaxolásával megteremti a lehetőséget, hogy megtalálják a nekik megfelelő, az életüket jobbá tevő digitális megoldásokat. Ennek érdekében a Kraft ajánlatot rugalmasság és nagy adatkeret jellemzi, a kiinduló csomag 15 GB netet és percdíjas beszélgetést tartalmaz 5590 forintért. Az alapcsomag az aktuális szituációnak vagy a hosszabb távú szükségleteknek megfelelően lépcsőzetesen akár 85 GB-tal bővíthető, mindössze 2490 forintért. Ugyancsak lehetővé teszi az ajánlat a beszélgetési keret 30 perccel történő megnövelését 590 forintért – hiszen lehetnek olyan témák, amelyeket továbbra is telefonon érdemes megbeszélni. Az ajánlat pillanatok alatt aktiválható a Telekom alkalmazáson keresztül, ezzel a megoldással pedig a vállalat alkalmazkodik a fiatalok eszközhasználatával kapcsolatos szokásaihoz is.
„A Kraft ajánlattal nem csak a díjcsomag rugalmas alakításának lehetőségét adtuk a fiatalok kezébe, hanem a döntést is, eszközként saját életük hatékonyabb menedzseléséhez. Mi is sokat tanultunk a fiataloktól a beérkezett válaszok sokaságának köszönhetően. A 20-29 évesek abban az életszakaszban vannak, amikor nagyon fontos megtapasztalniuk, hogy a határaik ott vannak, ahova helyezik őket. A Telekom digitális szolgáltatóként hátteret biztosít számukra a korlátok átlépéséhez. Bízunk benne, hogy a fiatalokkal együtt kidogozott ajánlat kézzelfogható segítséget jelent nekik a céljaik elérésében” – nyilatkozta Szabó Béla, Magyar Telekom márka és kommunikációs igazgatója.