- Hirdetés -

Így segít a LEGO

|

A vállalat a krízis kapcsán a gyermekeket játékon keresztüli tanulással és alapvető ellátással támogatja.

Világszerte a diákok 90%-a nem járhat iskolába, és több millió család pénzügyi, munkahelyi vagy egészségügyi nehézségekkel küzd. A koronavírus-járvány globális szintű következményei korábban nem tapasztalt hatással vannak a gyermekek jólétére és oktatására.

A LEGO Csoportot több ezer nagyszerű jótékonysági, nonprofit és civil szervezet (NGOs) munkája inspirálta, akik azon dolgoznak, hogy a családok számára biztosítsák az alapvető szolgáltatásokat ezekben az embert próbáló időkben, legyen az az oktatáshoz való hozzáférés biztosítása, vagy közösségük legfiatalabb tagjainak támogatása azzal, hogy értékesnek és biztonságban érezhessék magukat. Azonban a legtöbb esetben a szervezetek által nyújtott szolgáltatásokra példátlanul nagy szükség van. Ezért a LEGO Csoport és a LEGO Alapítvány egyesített erővel 50 millió amerikai dollárral támogatja a koronavírus által érintett gyermekeket. Az összeg egy részét a helyi közösségeik már létező és új partnereinek ajánlják fel, hogy segítsék őket az érintett gyerekek alapvető ellátásának támogatásában, valamint lehetőséget biztosítsanak számukra a játékon keresztüli tanulásra, és ezáltal támogassák jólétüket és fejlesszék készségeiket.

Lássunk néhány példát, hogyan segítenek a gyermekeknek nap mint nap ezek a fantasztikus szervezetek.

Amigos – Magyarország

Az Amigos ritka, örömteli pillanatokat szerez a magyarországi kórházak fiatal pácienseinek. Az alapítványt egyetemista diákok működtetik, akik a látogatások során segítik a gyerekeket a nyelvtanulásban és a lecke elkészítésében, a közös készségfejlesztő játék mellett pedig egy kis figyelmességgel is meglepik őket. Mivel a jelenlegi korlátozások tiltják a kórházakba való belépést, a LEGO Csoport adománya segített az Amigos Online létrehozásában. Így az önkéntesek online tarthatják a kapcsolatot kis pártfogoltjaikkal, és együtt játszhatnak, tanulhatnak és nevethetnek még ezekben a nehéz időkben is. A projekt fontos része, hogy minél több helyen érvényesülhessen a támogatás, így a Mosoly Alapítvánnyal együttműködésben, szakképzett terapeutákkal szélesíti és erősíti a két szervezet az elért hatást.

No Kid Hungry – US

Azzal, hogy szinte minden iskola bezárt és a szülők is munkanélkülivé váltak, az Amerikai Egyesült Államokban több millió rászoruló gyermek marad az ingyenes étkeztetés nélkül, amely létfontosságú számukra. Néhányuknak az iskolai ebéd az egyetlen étkezés, amit naponta elfogyaszthatnak. A LEGO Alapítvány és a LEGO Csoport adományai lehetővé tették, hogy a gyermekéhezés ellen küzdő No Kid Hungry megoldást találjon a koronavírus által okozott élelmiszerellátási problémára. Ezáltal az iskolák, az élelmiszerbankok és a közösségek újra gondoskodhatnak a leginkább rászoruló gyerekek élelmezéséről.

Body & Soul – Egyesült Királyság

Ez a szervezet nap mint nap olyan segítségre szoruló családokat és gyermekeket támogat, akiket elhanyagoltak, vagy trauma, vagy bántalmazás ért. Az adománynak köszönhetően az egyesület továbbra is alapvető szolgáltatásokat biztosíthat a legkiszolgáltatottabb helyzetben lévő gyermekek számára a rendszeres telefonos kapcsolatfenntartással és ellátócsomaggal. Lelki támaszt nyújtanak számukra a félelem és kilátástalanság idején, amelynek köszönhetően a gyermekek szeretve, értékesnek és biztonságban érezhetik magukat. A Body & Soul a kollektívan átélt traumáról szerzett tudás alapján 2 új programmal bővült – ilyen a BRAVE, amely az angol egészégügyi szervezet, az NHS élvonalában dolgozó munkások és családjaik számára nyújt segítséget; a MindSet pedig a szorongás enyhítését elősegítő workshopokon való részvételre ösztönzi a fiatalokat.

Ai You Alapítvány – Kína

A COVID-19 pandémia és az azt követő korlátozások több millió háztartásra voltak komoly hatással Hupej tartományban. Rengetegen maradtak bevétel nélkül, amelynek következményeként képtelenek voltak fedezni az alapvető ellátás, a tandíj, valamint az egészségügyi kiadások költségeit. Az Ai Yu Alapítvány azonnal cselekedett, és olyan ellátórendszert állított fel, amellyel támogatni tudja a legkiszolgáltatottabb családok tagjait. A LEGO Alapítvány és LEGO Csoport adományai biztosítják a létfontosságú alapellátást a hupeji családok számára – köztük a gyermekek otthon tanulásának lehetőségét online.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...