Az Orbit Gyermekmosoly kampányának célja a rászoruló gyermekek mosolyának védelme, illetve önbizalom fejlesztésük támogatása. Ennek keretein belül a rágógumi márka egy adott időszakban minden eladott rágóból befolyó összeg 1%-át az SOS Gyermekfalvaknak adományozza. Az elmúlt három évben ez közel 39 milliónyi támogatást jelentett a szervezetnek, amelyet a falvak fenntartási költségeire fordítottak. A kampány print és online médiában, illetve outdoor és instore felületeken is megjelent.
A Mars vállalat portfóliójába tartozó Orbit promóciója ebben az évben augusztus 23-tól október 7-ig tartott. A 6 hetes kampány alatt az eladott termékekből 10 784 909 forint gyűlt össze. A tavalyi évhez hasonlóan, az Auchan Retail Magyarország és az OMV Hungária is csatlakozott a kezdeményezéshez. A náluk vásárolt Obit termékek további 1-1%-kal növelték az SOS-nek gyűjtött adomány értékét, amely így végül összesen 11 243 788 forintra emelkedett. A szervezet az összeget idén is az SOS Gyermekfalvak karbantartására fordítja.
Az Orbit a pénzügyi támogatáson túl fogápolási csomagokat, szájhigiéniai szűrést és edukációs programokat is biztosított a gyermekek számára. Mivel a Gyermekmosoly kampány célja nemcsak a megfelelő szájhigiénia fontosságának népszerűsítése, de a gyermekek egészséges önbizalmának támogatása is, így Idén egy különleges projekttel bővült a kezdeményezés. Dombóvári István, azaz Dombi gyerekek bevonásával egy kampányfilmet készített, amely a mosoly és nevetés fontosságára hívja fel a figyelmet.
Az országszerte kihelyezett citylightok mellett, a legnagyobb áruházláncokban displayek támogatták a promóciót, míg a hagyományos sajtókommunikációt médiapartneri és blogger együttműködések egészítették ki. Ezenkívül a kampányban márkához illő véleményvezérek vettek részt, akik a közösségi média felületeiken növelték a projekt ismertségét.