- Hirdetés -

Így segített az Orbit

|

Nagy sikerrel zárult az Orbit Gyermekmosoly kampánya, amely idén május 1. és június 30. között minden egyes megvásárolt Orbit rágógumi árának 1%-ával az SOS Gyermekfalvakat támogatta. Két hónap alatt az eladott termékekből 11 318 000 forint gyűlt össze. Az Auchan Magyarország Kft. és az OMV Magyarország szintén csatlakozott a kezdeményezéshez, akik így további 600 000 forinttal forinttal járultak hozzá a rászoruló gyermekek támogatásához.

 

Az Orbit edukációs kampánya, amellyel a gyermekek megfelelő száj- és fogápolási szokásaira, illetve a prevenció fontosságára szeretnék felhívni a figyelmet, már 4 éve fut. Tavaly a tanító célzatú cikkek mellett tovább bővült a kezdeményezés az SOS Gyermekfalvak támogatásával, amely a nagy sikernek köszönhetően ebben az évben is folytatódott. Idén a kampányhoz fogorvos, pszichológus és több neves blogger mellett olyan közismert hírességek is csatlakoztak, mint Horváth Éva, Mádai Vivien, Iszak Eszti, Pintér Adrienn (Ada) és Kovalcsik Ildikó (Lilu). Az Orbit Gyermekmosoly kampány az Ő segítségükkel próbálta felhívni a szülők figyelmét a gyermekkori szájhigiénia és az ebből fakadó boldog gyermekmosoly fontosságára.

 

„Nagyon örülünk, hogy idén kevesebb idő alatt sikerült közel akkora összeget összegyűjtenünk, mint a tavalyi évben, amikor három hónapig tartott a kampány. Kiemelten fontos számunkra a szájhigiéniai edukáció, amit már gyerekkorban érdemes elkezdeni. Azoknak a gyerekeknek, akik valamilyen okból kifolyólag nélkülözni kénytelenek a vér szerinti családjukat, sok esetben kevesebb lehetőségük van elsajátítani a megfelelő fogápolási szokásokat. Ezért is volt fontos számunkra az SOS Gyermekfalvak támogatása, amely így a kapott összeget többek között szájhigiéniai szűrésre és edukációra fordítja majd” – mondta Erika Havrillova, a Mars Multisales Europe Brand Managere.

 

„Közel 400 gyereket nevelünk az SOS-ben, egytől egyig mind nehéz történeteket cipelnek magukkal a múltból, hiszen kiemelték őket a családjukból. Sokan éhezés, elhanyagolás miatt kerültek hozzánk. Az a célunk, hogy olyan körülményeket teremtsünk nekik, hogy bepótolhassák az életükből addig kimaradt dolgokat, és behozzák lemaradásaikat. Nagyon fontos, hogy mind lelki, mind fizikai oldalról támogassuk őket, hiszen mindkettő elengedhetetlen ahhoz, hogy egészséges, magabiztos felnőttekké váljanak. Az Orbit támogatásával biztos, hogy kevésbé félnek majd mosolyogni a jövőben” – mondta Gosztonyi Gábor, az SOS Gyermekfalvak ügyvezető igazgatója.

 

Idén az Auchan Magyarország Kft. és az OMV Magyarország is csatlakozott a kezdeményezéshez. További 1-1%-kal járultak hozzá a gyermekek mosolyához és önbizalmához minden Auchan áruházban és OMV benzinkúton eladott rágó után. A kezdeményezés során összegyűlt teljes összeget (11 913 070 Ft) az SOS Gyermekfalvak általános működési költségeik fedezésére, szájhigiéniai szűrésre és edukációra fordítja majd, biztosítva azt a hátteret, ami ahhoz kell, hogy minden náluk élő gyereknek minden nap oka legyen mosolyogni.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...