- Hirdetés -

Ilyen a jó munkahely

|

- Hirdetés -

A hazai passzív és aktív álláskeresők legnagyobb része, 49 százaléka elsősorban a csapatról szeretne informálódni, mielőtt jelentkezik egy állásra. A csapat megelőzte a juttatásokat is a fontossági sorrendben – derült ki a DreamJo.bs újgenerációs állásportál legfrissebb online kutatásából. Nincs eltérés ebben a kérdésben az elmúlt évhez képest, mivel egy 2018-ban készült Pulzus-DreamJo.bs kutatás is arra az eredményre jutott, miszerint a vizsgált korcsoportok számára kiemelkedő jelentőségű volt a jó munkahelyi légkör, ezt követte a tisztelet és megbecsülés a cégen belül.

A DreamJo.bs kezdeményezésére létrejött Szerethető Munkahelyek Díj arra biztatja a hazai munkaadókat – kis- és nagyvállalatokat egyaránt – hogy mutassák meg, miért jó náluk dolgozni, mitől szerethetőek mint munkahely.

„A munkavállalók nagyra értékelik, ha egy cég hitelesen kommunikál magáról. Tapasztalataink szerint ez sok esetben akár le is felezheti a munkaerő-keresés költségeit.” – mondja Balogh-Mázi Mária, a DreamJo.bs vezérigazgatója, a Szerethető Munkahelyek Díj egyik megálmodója. Az idén harmadik alkalommal megrendezésre kerülő verseny célja, hogy megtalálják a legvonzóbb munkahelyeket, ahová a csapattagok örömmel járnak be dolgozni, az online kutatást pedig azért indították, hogy megismerjék a hazai álláskeresők számára legvonzóbb munkahelyi paramétereket.

És hogy melyek azok az alapértékek, amelyeket idén is keresnek a TOP 125 Szerethető Munkahelyben? A Szerethető Munkahelyek Díj másik megálmodója és a Cápák között műsorból is jól ismert angyalbefektető, Balogh Péter szerint nincs egy konkrét sikerrecept, nagyon sokféleképpen szerethetőek a cégek. Az egész „szerethetőség” nyitja az őszinte kommunikáció. Az ingyenes platformon minden cégnek lehetősége van kreatívan bemutatkozni a szavazóknak, akik megismerhetik a nevezők működését, mindennapjait, irodáját, csapatát, továbbá a cégben és a szakmai fejlődésben rejlő lehetőségeket.

Idén kiemelt hangsúlyt kapnak a HR trendek a Szerethető Munkahelyek Díj versenyben, ahol a versenyzők tovább színesíthetik profiljukat az olyan HR badge-ekkel, mint például ’családbarát’, ’kutyabarát’, ’környezettudatos’, ’távmunkát támogató’ vagy éppen a ’sokszínű/befogadó’ jelzőkkel. Utóbbi azért is lesz egyre fontosabb, mert a kutatás szerint az álláskeresők több mint fele komoly problémának tartja a munkahelyi generációs különbségeket, és az a cég pedig, amelyik rendelkezik ezzel a badge-gel, nem csupán a munkavállalók kor szerinti differenciálására törekszik, hanem a generációk közötti megértést és a sokszínűség elfogadását is elősegíti. “Célunk, hogy a legszerethetőbb munkahelyek megtalálásával inspirációt nyújtsunk a többi vállalkozásnak. Manapság egyre több cégvezető ismeri fel, hogy egy cég is lehet szerethető, és ezzel aktívan foglalkoznak is, mert komoly munkaerővonzó képessége van. A verseny összehozza a munkahelyeket és az álláskeresőket, ami részben megoldást jelenthet a kínzó munkaerőhiányra.” – foglalja össze a kezdeményezés lényegét Balogh Péter.

Még szeptember 30-ig nevezhetnek a cégek a Szerethető Munkahelyek Díj versenyre, ahol a prominens szakmai elismerés mellett rengeteg nyeremény vár az induló KKV-kra és nagyvállalatokra. Tavaly közel 700 vállalkozást mozgatott meg a verseny, ahol a díjazottakról több mint 20 000 közönségszavazat döntött. Bár a legtöbben a fővárosi és Pest megyei régióból jelentkeztek, a vidéki vállalkozások, startupok is aktívan bekapcsolódtak a versenybe: 2018-ban az ország minden szegletéből érkeztek nevezések, összesen 45 városból. Szívesen neveztek újra a 2017-ben díjazott cégek is: 85 százalékuk gondolta úgy, hogy ismét megméretteti magát és újra indul a versenyen. Idén először külföldi cégek is nevezhetnek a versenybe.

A szavazás során algoritmus osztja el a nevezett cégeket a szavazók között, így minden bemutatkozó oldal egyenlő arányban kerül a nagyközönség elé elbírálásra. A nevezési időszak szeptember 30-ig tart, majd a szavazás 2019. október 1-től 31-ig. A verseny díjazottjait november 21-én egy ünnepélyes díjátadó gálán köszöntik a szervezők, amelynek keretében a szakmai különdíjakat is átadják. A TOP cégek részére a szakmai zsűri osztja ki idén is a HR és Employer Branding különdíjakat mikro-, kis-, közép-, és nagyvállalat kategóriákban.

A DreamJo.bs Szerethető Munkahely Díjra a szerethetomunkahelyek.hu oldalon keresztül nevezhet minden olyan cég, ahol a vezetők és munkavállalók egyaránt úgy érzik, náluk jó dolgozni. A nevezés és a Díj használata is ingyenes; a cél, hogy minél szélesebb körben elterjedjen a jó cégek híre.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Párizsra figyel a futballvilág

Ma este adják át a labdarúgás egyik legfontosabb és legértékesebb egyéni elismerését, az Aranylabdát. A vörös szőnyeges bevonulást 18:45-től, a díjátadó gálát 20:30-tól a Spíler 1 TV és a szlovén Planet TV közvetíti élőben,...

Budapest az élen az élhetőségi rangsorban

A nyugati országrész és a főváros kedvezőbb helyzetét mutatja a Takarék Index 2021-es élhetőségi rangsora. Az összkép Budapesten a legkedvezőbb, de a veszprémi és a debreceni járás is az élmezőnyben szerepelt. Az elemzők azt vizsgálták,...

Hamarosan indul a Cartoon Network új sorozata

A Cartoon Network decemberben vadonatúj rajzfilmsorozatot mutat be, amelyben új helyzetben találkozhatunk olyan Hanna-Barbera-rajzfilmek szereplőivel, mint a Foxi Maxi, a Maci Laci, a Turpi úrfi, az Atom Anti vagy a Jonny Quest. Többükkel több...

Készlethiányt és áremelkedést hoz a chiphiány

Tovább súlyosbodik a globális chiphiány, az autóipar mellett begyűrűzött a számítástechnikai eszközök piacára is, súlyosan érintve azt. A kialakult helyzetnek számos oka van, köztük a koronavírus-járvány, amelynek hatására drasztikusan megnőtt a kereslet az elektronikai...

Fizetésemelésre számítanak a fiatalok

A dolgozó fiatalok majdnem kétharmada számít béremelésre a következő időszakban, 46 százalékuk az inflációnál alacsonyabb, 20 százalékuk viszont azt meghaladó emelést valószínűsít - derül ki a K&H ifjúsági indexéből. A pesszimisták, vagyis a fizetéscsökkenésre...

Több ásványvíz és üdítő fogyott eddig, mint 2020-ban

Az ásványvizek, ízesített vizek, szénsavas üdítőitalok, gyümölcslevek és jegesteák forgalma 1912 millió liter volt az idén az első három negyedévben, 3 százalékkal nőtt az egy évvel korábbihoz képest, de így is 4 százalékkal elmaradt...

A Schaeffler-csoportnál folytatja Varró Balázs

Október közepétől Varró Balázs tölti be a Head of Communications and Branding pozíciót az autóipari és ipari beszállító Schaeffler-csoport magyarországi vállalatainál. Varró Balázs a Philip Morris-nál kezdett vállalati kommunikációval foglalkozni, ezt követően a Viasat...

A hirdetőknek is érdekük az árkorrekció

Sokkal optimistább forgatókönyvvel indulnak neki a 2022-es évnek a hirdetők, így jövőre is keresleti piacról beszélhetünk a televíziós reklámpiacon – mondja Guttengéber Csaba, az Atmedia ügyvezető igazgatója, aki szerint a hirdetőknek is érdeke, hogy...

Magyarok a leggyorsabban fejlődő techcégek között

Idén három magyar társaság is különdíjat kapott a közép-európai Deloitte Technology Fast 50 programban, a Growth Stars és Impact Stars kategóriákban. A program a régió leggyorsabban fejlődő technológiai vállalkozásait mutatja be, amire idén minden...

Hibrid munkavégzéssel javult a belső kommunikáció

Jelentős informatikai fejlesztéseket és költségmegtakarítást, az IT részleggel való elégedettség növekedését hozta a hibrid munkavégzés bevezetése a Groupamánál. Az új kommunikációs módok és csatornák a belső kommunikációt hatékonyabbá és közvetlenebbé tették, ami abból is...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

X-Faktor élő adás nézettség

Nézettség: RTL-es produkció az élen

Az X-Faktor volt az elmúlt hét legnézettebb műsora. Az RTL Klub egy filmmel is egész jó nézőszámot ért el, a TV2-n pedig erősen kezdett a Farm VIP. A korábbi héthez képest az RTL Klub és...

Párizsra figyel a futballvilág

Ma este adják át a labdarúgás egyik legfontosabb és legértékesebb egyéni elismerését, az Aranylabdát. A vörös szőnyeges bevonulást 18:45-től, a díjátadó gálát 20:30-tól a Spíler 1 TV és a szlovén Planet TV közvetíti élőben,...

Budapest az élen az élhetőségi rangsorban

A nyugati országrész és a főváros kedvezőbb helyzetét mutatja a Takarék Index 2021-es élhetőségi rangsora. Az összkép Budapesten a legkedvezőbb, de a veszprémi és a debreceni járás is az élmezőnyben szerepelt. Az elemzők azt vizsgálták,...

Hamarosan indul a Cartoon Network új sorozata

A Cartoon Network decemberben vadonatúj rajzfilmsorozatot mutat be, amelyben új helyzetben találkozhatunk olyan Hanna-Barbera-rajzfilmek szereplőivel, mint a Foxi Maxi, a Maci Laci, a Turpi úrfi, az Atom Anti vagy a Jonny Quest. Többükkel több...

Készlethiányt és áremelkedést hoz a chiphiány

Tovább súlyosbodik a globális chiphiány, az autóipar mellett begyűrűzött a számítástechnikai eszközök piacára is, súlyosan érintve azt. A kialakult helyzetnek számos oka van, köztük a koronavírus-járvány, amelynek hatására drasztikusan megnőtt a kereslet az elektronikai...
- Hirdetés -

CMO

A kitaposott út biztonsága illúzió

Takács Borbála Adevinta Hungary, marketingigazgató   - Több évtizedes ügynökségi múlt után most ügyféloldalon folytatod. Miért döntöttél a változtatás mellett? - A váltás gondolata régóta érlelődött bennem. Húsz évet töltöttem ügynökségi oldalon, ez nagyon hosszú idő, ami rengeteg...

Most még tart a „történelmet írunk éppen” katarzisa

Szauter Zsolt eMAG és Extreme Digital, marketingigazgató   - Nagyon pörög itthon az online vásárlás, milyen élmény volt ebben a közegben átvenni a legnagyobb hazai e-kereskedelmi cég marketingjének irányítását? - Természetesen büszke vagyok arra, hogy engem választottak erre...

Kiemelt szerepe volt és lesz az online kommunikációnak

Blaumann Debóra foodpanda, marketingigazgató - Milyen kampánnyal készültetek a NetPincérről foodpanda névre történő váltásra, mire lehet számítani? - Egy igazi 360 fokos, integrált kampányt tervezünk a márkaváltás támogatására - ahol és amilyen formában csak lehet szeretnénk...

Sikerült megválaszolni a Covid-szülte kihívásokat

Szalkai Réka Mastercard, marketingigazgató - Melyik volt az a könyv vagy film, ami az elmúlt időszakban a legnagyobb hatással volt önre? - Simon Sinekkel nemrég volt szerencsém együtt dolgozni. Igazi élmény volt nemcsak az előadása és azt...

Fontos a márka szerepének megtalálása

Juhász Péter Tibor Vodafone, márkaigazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Agárdi Szilvivel, a látássérült énekesnővel, Majkával és Téglás Botival, a fiatal hegedűtehetséggel készített több hónapos, komplex Red-kampányunkra, amely valós emberek valós történetein...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Csomagolásaival zöldít a Zewa

A Zewa csökkenti a csomagolásai szén-dioxid-lábnyomát amelyet úgy érnek el, hogy műanyag kiszereléseikben 33 százalékos fogyasztás utáni újrahasznosított (PCR) műanyagtartalmat vezetnek be. A Zewa számára kiemelt jelentőséggel bír a korlátozott erőforrások maximális kihasználása és...

Erdőtelepítési programot támogat az OMV

Az OMV Hungária Kft. az Országos Erdészeti Egyesülettel közös akciót indított: ennek keretében az áprilisi Föld napjától kezdődően olyan vouchereket lehet vásárolni a töltőállomásokon, amelyek 1-1 facsemete magyarországi elültetésének és későbbi ápolásának költségét fedezik....

Jövő héten jön a Planet Budapest

Egy tökéletes világban minden, ami egészséges, egyben fenntartható is – a valóságban ez azonban távolról sincs így. De vajon hogyan élhetünk egészséges életet úgy, hogy a fenntarthatóságról sem feledkezünk meg? Mit tehetünk, ennek érdekében...

DATA