- Hirdetés -

Indiában jótékonykodik a Xylem

|

A Xylem globális víztechnológiai vállalat 2023 végéig több mint 3,4 millió gyermeket szeretne elérni az UNICEF, a világ vezető gyermekvédelmi szervezetének támogatásával. Az együttműködés célja, hogy javítsa a vízzel, higiéniával és szennyvízzel kapcsolatos tudatosságot India legsebezhetőbb közösségeiben, különös tekintettel az iskolákban és óvodákban.

Jelenleg Indiában a gyermekek 25%-a nehezen jut a mindennapokban megfelelő mennyiségű és minőségű vízhez, az iskolák felében például nincs megfelelő kézmosási lehetőség. A vidéki közösségekben és az óvodáskorú gyermekek körében a vízhiány még súlyosabb, ott minden harmadik gyermek nem jut alapvető vízszolgáltatáshoz, és a gyermekek több mint egynegyede (26%) nem rendelkezik illemhelyiséggel. Ezeken a körülményeken igyekszik javítani az UNICEF WASH-programja, amelyet az indiai kormánnyal partnerségben alakítottak ki, 15 államra és 192 körzetre összpontosítva. A program technikai támogatást nyújt a kormánynak és partnereket mozgósít a WASH-létesítmények építése és a higiéniai gyakorlatok megerősítése érdekében, hiszen ezek összefüggnek a gyermekek növekedésével, fejlődésével, az iskolalátogatásával, de még tanulmányi eredményeivel is. A Xylem támogatása most lehetővé teszi az UNICEF számára, hogy több gyermeket érjen el az iskolai és óvodai WASH programja révén, hogy így is megelőzhessék a betegségeket és támogathassák a hosszú távú higiéniai változásokat.

"A biztonságos vízhez és a higiéniához való hozzáférés alapvető fontosságú az indiaiak millióinak egészségének és jólétének javításához" - mondta Austin Alexander, a Xylem fenntarthatósági és társadalmi hatásért felelős alelnöke. "A világ vízügyi kihívásainak megoldására irányuló munkánk részeként örömmel támogatjuk az UNICEF-et Indiában, hogy felgyorsítsuk az ENSZ Fenntartható Fejlődési Céljai felé tett előrelépést, és biztosíthassuk a vízhez és a higiéniához való hozzáférést mindenkinek. Ezzel reméljük, hogy szebb jövőt teremthetünk az indiai közösségek számára".

"Büszkék vagyunk arra, hogy részt vehetünk ebben a figyelemre méltó programban, amely segít India vízellátásának biztonságossá tételében" - mondta Nitin Bhate, a Xylem India ügyvezető igazgatója. "India-szerte igyekszünk ügyfeleinknek innovatív megoldásokat nyújtani a vízzel kapcsolatos kihívásokra, valamint támogatjuk a biztonságos ivóvízhez és a higiéniához való hozzáférés javítását."

Az UNICEF 2021-2023-as WASH programja támogatja a kormányt az óvodákban a WASH-szabványok bevezetésében, és növeli az UNICEF által támogatott államok számát, amelyek rendelkeznek COVID-19-et figyelembevevő WASH-programtervekkel, valamint menstruációs egészségügyi és higiéniai cselekvési tervekkel.

"Izgatottan várjuk partnerségünket a Xylemmel, amely a gyermekek tiszta vízhez, szennyvízelvezetéshez és higiéniához (WASH) való jogát biztosító szolgáltatások és gyakorlatok javításába fog segíteni, különösen a tanulási környezetükben. Kiemelten fontos ez jelenleg, amikor a COVID-19 közepette kulcskérdés, hogy a gyerekek biztonságos körülmények közé térhessenek vissza az iskolába" - mondta Nicolas Osbert, az UNICEF India WASH vezetője. "Az UNICEF továbbra is szilárdan kitart amellett, hogy költséghatékony beavatkozásokkal biztosítsa a WASH-hez való méltányos hozzáférést India több mint 45 000 iskolájában.”

2020-ban a Xylem már kötelezettséget vállalt abban, hogy az UNICEF COVID-19 elleni erőfeszítéseit támogassa. A kézmosás és a személyes higiéniai gyakorlatok népszerűsítésével segít lassítani a COVID-19 terjedését. A globális együttműködésnek köszönhetően több mint 3,3 millió emberhez jutottak el a COVID-19 megelőzéssel kapcsolatos üzenetei, és több mint 117 000 ember részesült a kritikus fontosságú WASH-ellátásban. A további támogatás magában foglalta az egészségügyi dolgozók egyéni védőfelszerelésének biztosítását, a fertőzésmegelőzési, és ellenőrzési intézkedésekről szóló képzést, valamint egy tudásmenedzsment központ kialakítását a globális WASH-szakemberek számára.

A most kibővített partnerségi együttműködés az UNICEF 190 országban továbbra is hozzájárul a Xylem 2025-ös fenntarthatósági céljainak eléréséhez, beleértve az oktatás és a katasztrófaelhárítás, valamint a 6. fenntartható fejlődési cél felé tett kötelezettségvállalásokat, vagyis a biztonságos vízhez és szennyvízelvezetéshez való hozzáférést.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...

Ez lehet a digitális bankolás jövője

A COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez – derül ki a Deloitte legfrissebb, Digital Banking...

Black Friday: a bankoknál is nagyot lehet szakítani

A bankok is beleálltak a Black Friday akciódömpingbe: az áruhiteleknél jönnek a 0%-os THM-es ajánlatok, a személyi kölcsönöknél akciókkal és kamatcsökkentésekkel keresik az új ügyfelek kegyét a bankok Gergely Péter, a BiztosDöntés.hu pénzügyi szakértője...

Különleges sörökkel készül az ünnepekre a Borsodi

Advent alkalmából idén immár második alkalommal találkozhatnak az érdeklődők a Borsodi Sörgyár szezonális sörkülönlegességeivel a karácsonyi vásárokon. A tavalyi év slágere, a forralt Belle-Vue Kriek mellett idén egy újabb specialitás is elérhető lesz: a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...