- Hirdetés -

Indiában jótékonykodik a Xylem

|

- Hirdetés -

A Xylem globális víztechnológiai vállalat 2023 végéig több mint 3,4 millió gyermeket szeretne elérni az UNICEF, a világ vezető gyermekvédelmi szervezetének támogatásával. Az együttműködés célja, hogy javítsa a vízzel, higiéniával és szennyvízzel kapcsolatos tudatosságot India legsebezhetőbb közösségeiben, különös tekintettel az iskolákban és óvodákban.

Jelenleg Indiában a gyermekek 25%-a nehezen jut a mindennapokban megfelelő mennyiségű és minőségű vízhez, az iskolák felében például nincs megfelelő kézmosási lehetőség. A vidéki közösségekben és az óvodáskorú gyermekek körében a vízhiány még súlyosabb, ott minden harmadik gyermek nem jut alapvető vízszolgáltatáshoz, és a gyermekek több mint egynegyede (26%) nem rendelkezik illemhelyiséggel. Ezeken a körülményeken igyekszik javítani az UNICEF WASH-programja, amelyet az indiai kormánnyal partnerségben alakítottak ki, 15 államra és 192 körzetre összpontosítva. A program technikai támogatást nyújt a kormánynak és partnereket mozgósít a WASH-létesítmények építése és a higiéniai gyakorlatok megerősítése érdekében, hiszen ezek összefüggnek a gyermekek növekedésével, fejlődésével, az iskolalátogatásával, de még tanulmányi eredményeivel is. A Xylem támogatása most lehetővé teszi az UNICEF számára, hogy több gyermeket érjen el az iskolai és óvodai WASH programja révén, hogy így is megelőzhessék a betegségeket és támogathassák a hosszú távú higiéniai változásokat.

"A biztonságos vízhez és a higiéniához való hozzáférés alapvető fontosságú az indiaiak millióinak egészségének és jólétének javításához" - mondta Austin Alexander, a Xylem fenntarthatósági és társadalmi hatásért felelős alelnöke. "A világ vízügyi kihívásainak megoldására irányuló munkánk részeként örömmel támogatjuk az UNICEF-et Indiában, hogy felgyorsítsuk az ENSZ Fenntartható Fejlődési Céljai felé tett előrelépést, és biztosíthassuk a vízhez és a higiéniához való hozzáférést mindenkinek. Ezzel reméljük, hogy szebb jövőt teremthetünk az indiai közösségek számára".

"Büszkék vagyunk arra, hogy részt vehetünk ebben a figyelemre méltó programban, amely segít India vízellátásának biztonságossá tételében" - mondta Nitin Bhate, a Xylem India ügyvezető igazgatója. "India-szerte igyekszünk ügyfeleinknek innovatív megoldásokat nyújtani a vízzel kapcsolatos kihívásokra, valamint támogatjuk a biztonságos ivóvízhez és a higiéniához való hozzáférés javítását."

Az UNICEF 2021-2023-as WASH programja támogatja a kormányt az óvodákban a WASH-szabványok bevezetésében, és növeli az UNICEF által támogatott államok számát, amelyek rendelkeznek COVID-19-et figyelembevevő WASH-programtervekkel, valamint menstruációs egészségügyi és higiéniai cselekvési tervekkel.

"Izgatottan várjuk partnerségünket a Xylemmel, amely a gyermekek tiszta vízhez, szennyvízelvezetéshez és higiéniához (WASH) való jogát biztosító szolgáltatások és gyakorlatok javításába fog segíteni, különösen a tanulási környezetükben. Kiemelten fontos ez jelenleg, amikor a COVID-19 közepette kulcskérdés, hogy a gyerekek biztonságos körülmények közé térhessenek vissza az iskolába" - mondta Nicolas Osbert, az UNICEF India WASH vezetője. "Az UNICEF továbbra is szilárdan kitart amellett, hogy költséghatékony beavatkozásokkal biztosítsa a WASH-hez való méltányos hozzáférést India több mint 45 000 iskolájában.”

2020-ban a Xylem már kötelezettséget vállalt abban, hogy az UNICEF COVID-19 elleni erőfeszítéseit támogassa. A kézmosás és a személyes higiéniai gyakorlatok népszerűsítésével segít lassítani a COVID-19 terjedését. A globális együttműködésnek köszönhetően több mint 3,3 millió emberhez jutottak el a COVID-19 megelőzéssel kapcsolatos üzenetei, és több mint 117 000 ember részesült a kritikus fontosságú WASH-ellátásban. A további támogatás magában foglalta az egészségügyi dolgozók egyéni védőfelszerelésének biztosítását, a fertőzésmegelőzési, és ellenőrzési intézkedésekről szóló képzést, valamint egy tudásmenedzsment központ kialakítását a globális WASH-szakemberek számára.

A most kibővített partnerségi együttműködés az UNICEF 190 országban továbbra is hozzájárul a Xylem 2025-ös fenntarthatósági céljainak eléréséhez, beleértve az oktatás és a katasztrófaelhárítás, valamint a 6. fenntartható fejlődési cél felé tett kötelezettségvállalásokat, vagyis a biztonságos vízhez és szennyvízelvezetéshez való hozzáférést.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Tovább növekedne a ŠKODA 2022-ben

A Covid-19-járvány és a félvezetőhiány ellenére is összesen 878 200 járművét szállította ki 2021 folyamán világszerte a ŠKODA AUTO. Közel 45 ezer darabos kiszállítási volumenével sikeresen mutatkozott be a piacon a tisztán elektromos ENYAQ...

Új terméket dob piacra a XIXO

A XIXO márka 2013-as alapítása óta büszke arra, hogy a folyamatosan változó és újdonságra szomjazó fogyasztóit különleges ízekkel és izgalmas termékekkel varázsolja el. Épp ezért nem meglepő, hogy a brand, a legtöbb italgyártóval ellentétben,...

A gazdaság erősödésével számolnak a cégvezetők

Világszerte a vezetők 77 százaléka szerint erősödni fog a globális gazdaság az előttünk álló évben, csupán 15 százalékuk számít visszaesésre. Erős összefüggés látható az ügyfélbizalom és a vezérigazgatói optimizmus, valamint a között, hogy történt-e...

Cápákkal fejlődhet tovább a digitális diákszövetkezet

A Quantum, Magyarország első digitális diákszövetkezete formálhatja át a fiatalok foglalkoztatásának jövőjét. A Start it @K&H inkubátorprogramban fejlődő és a Cápák között befektetőinek támogatását elnyerő csapat a pandémia idején alakult, de máris milliárdos forgalom...

A Toyota lett Európa második legnépszerűbb személyautó márkája

A Toyota Motor Europe európai Toyota és Lexus járműeladásai 1.076.300 darabot tettek ki 2021-ben, ami 8%-os növekedést jelent az előző év azonos időszakához képest, tükrözve a környezetbarát márkák iránti erős ügyfélkeresletet. Ezzel a Toyota...

Kriptovalutázó startupokat támadnak a hekkerek

Kis és közepes méretű vállalkozások elleni támadássorozatra bukkantak a Kaspersky szakértői. A fejlett állandó fenyegetésekkel támadó BlueNoroff hekkercsoport támadásai következtében az áldozatok komoly kriptovaluta-veszteségeket szenvednek el világszerte. A SnatchCrypto nevű kampány célpontjai olyan vállalatok,...

Karitatív kampánnyal segített az OMV

A karácsonyi szezonban tartott karitatív kampány eredményeképpen összesen több mint 5 millió forintot utal át az OMV a Magyar Máltai Szeretetszolgálat számára. A segélyszervezet a pénzt egy új mentőautó megvásárlásához használja fel. Ezzel az...

Új hírcsatornák a DirectNow kínálatában

Két új hírcsatornával bővültek a Direct Now alkalmazásban elérhető tartalmak, ezzel most már 96-ra emelkedett azon csatornák száma, melyek mobiltelefonon, tableten, laptopon vagy okostévén hozzáférhetőek a Direct One előfizetői számára. A Direct Now alkalmazás a...

Konferenciaszervezés: melyik részét érdemes profikra bízni? (x)

Egy konferencia sikerén számtalan dolog múlhat: erősítheti vagy akár gyengítheti is a cég hírnevét, bevételeit, megbízhatóságát. A siker azonban több lábon áll, melynek nagy része a szervezésben teljesedik ki. Fontos a helyszín, az előadók,...

Közös beszerzési stratégiát javasol a GVH

Lezárta a hazai médiaszolgáltatás és műsorterjesztés piacán végzett ágazati vizsgálatát a Gazdasági Versenyhivatal (GVH). A szervezet elemzése szerint az árak és a szolgáltatás minősége határozza meg leginkább a fogyasztói döntéseket, a kisebb szolgáltatóknak pedig...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

A Cápák között és a Tények áll az élen

Egyik a 18-49 éveseknél, másik a teljes lakosságnál bizonyult a hét legnézettebbjének. A főműsoridőben egész szoros volt a verseny az RTL Klub és a TV2 között. Az év első hetéhez képest mindkét vezető kereskedelmi csatorna...

Tovább növekedne a ŠKODA 2022-ben

A Covid-19-járvány és a félvezetőhiány ellenére is összesen 878 200 járművét szállította ki 2021 folyamán világszerte a ŠKODA AUTO. Közel 45 ezer darabos kiszállítási volumenével sikeresen mutatkozott be a piacon a tisztán elektromos ENYAQ...

Új terméket dob piacra a XIXO

A XIXO márka 2013-as alapítása óta büszke arra, hogy a folyamatosan változó és újdonságra szomjazó fogyasztóit különleges ízekkel és izgalmas termékekkel varázsolja el. Épp ezért nem meglepő, hogy a brand, a legtöbb italgyártóval ellentétben,...

A gazdaság erősödésével számolnak a cégvezetők

Világszerte a vezetők 77 százaléka szerint erősödni fog a globális gazdaság az előttünk álló évben, csupán 15 százalékuk számít visszaesésre. Erős összefüggés látható az ügyfélbizalom és a vezérigazgatói optimizmus, valamint a között, hogy történt-e...

Cápákkal fejlődhet tovább a digitális diákszövetkezet

A Quantum, Magyarország első digitális diákszövetkezete formálhatja át a fiatalok foglalkoztatásának jövőjét. A Start it @K&H inkubátorprogramban fejlődő és a Cápák között befektetőinek támogatását elnyerő csapat a pandémia idején alakult, de máris milliárdos forgalom...
- Hirdetés -

CMO

Fontos, hogy megmutassuk a pezsgő másik oldalát

Csomay András, marketing vezető, Törley Pezsgőpincészet   - Milyen évet zártok idén? - Ha ezt az évet jól le tudjuk hozni járványügyi szempontból, akkor nálunk a Törley Pezsgőpincészetben reményeink szerint vissza tudunk állni a COVID előtti időszakra....

A hitelesség egyre fontosabb

Sándor Gabriella, Libri-Bookline, marketing és kommunikációs igazgató fotó: Egyed Péter - A karácsony kiemelt időszaknak számít a könyvpiacon, az éves marketingbüdzsé mekkora részét költik el ilyenkor? - Az év utolsó három hónapja kereskedelmi és kommunikációs szempontból valóban...

Eljött a bátrak ideje

  Gál Judit, Danubius Hotels, marketing és kommunikációs igazgató   - Milyen év végére számítasz? Picit jobb lesz, mint a tavalyi hasonló időszak? - Össze sem hasonlíthatóak. A tavaly november olyan komoly szigorítást hozott, hogy fél évig...

A jövő év második felében lehet intenzívebb felfutás

Mocsai Zoltán, P Automobil Import Kft., marketing vezető - Mit tippelsz, milyen év lesz 2021 az autópiacon? Tavaly 128 000 új személyautót helyeztek forgalomba, idén kevesebb lesz? - Egy alapvetően felemás év az idei. Az év...

A vásárlási szokások örökre megváltoztak

Kanyó Roland, dm Kft., marketing és PR menedzser 133 milliárd forintos bevétellel zártátok az elmúlt üzleti évet, majdnem 10 százalékos plusszal. Gondolom ez a körülmények figyelembe vételével, elég jó eredménynek számít? Természetesen elégedettek vagyunk az elért...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Zöld vállalást tett a Toyota és a Lexus

2035-re karbonsemleges lesz Európában a Toyota és a Lexus.A Toyota készen áll arra, hogy 2035-re nullára csökkentse az újonnan értékesített Toyota és Lexus járművek széndioxid-kibocsátását Nyugat-Európában, amelynek fontos lépcsőfoka lesz a legalább 50 százalékos,...

Zöld együttműködésben a TotalEnergies

A TotalEnergies és a Daimler Truck AG megállapodást írt alá az Európai Unió közúti árufuvarozásának szén-dioxid mentesítésére irányuló kötelezettségvállalásukról. A partnerek együttműködnek a hidrogénnel üzemeltetett nehéz tehergépjárművek ökoszisztémáinak fejlesztésében, egyrészt azzal a szándékkal, hogy...

Új technológiák pörgethetik fel a klímavédelmet

Hogyan segítheti a mesterséges intelligencia, az esővízgyűjtés és a közlekedési rendszerek gyökeres átalakítása a károsanyag-kibocsátás csökkentését – a többi között ez is kiderül a világ legfenntarthatóbb vállalatának választott Schneider Electric és a CNBC Catalyst...

DATA