- Hirdetés -

Indul az első hazai brand safety rendszer

|

Hiánypótló újdonsággal rukkolt elő a DOT Creative. A Neticle technológiáján alapuló projektjükkel alternatívát kínálnak a közép-kelet-európai nyelvekre kevéssé optimalizált és transzparenciát nélkülöző globális márkabiztonsági rendszerekre. Ez segíti a bizalmi kapcsolat helyreállítását a hirdetők és a tartalomszolgáltatók között.

A digitális szféra méréseinek és infrastruktúrájának transzparenciája egyre kiélezettebb téma a piaci szereplők között. Nemrégiben a Coca-Cola, az Unilever és a Vodafone közös felhívást tettek közzé a piaci szereplőknek, az együttműködés elmélyítése végett.

Ezért is van nagy jelentősége annak, hogy elindul a SYNTAX, a DOT Creative egyedi brand safety megoldása. Ezzel a CEE régióban piacvezető Neticle nyelvelemző képességeit kiaknázva nyújt márkabiztonsági és egyedi targetálási lehetőségeket a médiapiaci szereplőknek.

„A piacon jelenlévő globális brand safety rendszerek inkább blokkolás fókuszúak, ezzel viszont a biztonságos hirdetési környezet megteremtése helyett inkább abban voltak sikeresek, hogy elmélyítsék a szakadékot a hirdetők és a tartalomszolgáltatók között. Nem csoda, hogy az iparági érdekszervezetek is legfeljebb tudomásul vették az ilyen rendszerek létezését, de inkább nem foglaltak állást a témát körülvevő vitában” – nyilatkozta Kassitzky Attila a DOT Creative ügyvezetője.

A szakember elmondása szerint ezért a SYNTAX fejlesztésekor kiemelt szerepet kapott a médiapiaci szereplők közös érdekeinek képviselete, a paradigmaváltás a blokkolásról a tartalomcélzási megoldásokra. Továbbá az is céljuk volt, hogy olyan terméket hozzanak ki a piacra, ami egyedülálló és hiánypótló is egyben.

Mit tud a SYNTAX?
A SYNTAX valós időben elemzi az online megjelenő tartalmakat és értékeli ki őket 12 előre meghatározott kategória szerint. Ez lehetővé teszi a hirdetők számára a biztonságos tartalmakra való targetálást, illetve a tartalomszolgáltatóknak saját tartalmaik megfelelő szűrését és kategorizálását a hirdetői igények szerint, ezáltal mind programmatic, mind direct display kampányok biztosításához alkalmazható.

A rendszer által elemzett tartalmak folyamatosan elérhetőek a megrendelők számára, és a Neticle Media Intelligence platformon keresztül részletes cikkszintű elemzés is rendelkezésükre áll, kiemelve az addot tartalmak problémás részeit és ezek besorolását, így garantálva a teljes átláthatóságot a folyamat elejétől a végéig.

A SYNTAX a DOT Creative saját trade desk-je – a Singularity – eszköztárát bővíti, de integrálható mind publisher-, mind hirdető oldali hirdetéskiszolgáló rendszerekbe is.

„Bár a globális technológia már évek óta elérhető itthon is, továbbra is rengeteg kérdés van az eredményeinek validitásáról, mivel a mögöttük lévő technológia és eredmények még az előfizetők számára sem teljesen publikusak. A SYNTAX kialakításakor ezért hangsúlyt fektettünk a rendszer teljes transzparenciájára a folyamat elejétől a végéig” – tette hozzá Papp Zoltán, a DOT Creative Médiaigazgatója.

A SYNTAX annak a lehetőségét is biztosítja a hirdetők számára, hogy saját témaköröket definiáljanak, így nem csak iparágra szabott márkabiztonsági intézkedéseket tesz lehetővé, hanem potenciálisan a hirdetők által kiemelten keresett témák felkutatására is alkalmas. Így lehetővé teszi a márkát vagy iparágat érintő témakörök elkerülését, vagy kifejezetten azokra reflektáló üzenetek megjelenítését a hirdetőknek. Melyet a Neticle piacvezető nyelvelemzési technológiája és tapasztalata biztosít.

„Ügyfeleinket napi szinten támogatjuk nyelvelemzési szolgáltatással közel 20 nyelven a CEE régióban, ezt a közel évtizedes tapasztalatunkat mindig örömteli kihívás egy új területen, vagy más megközelítésből az ügyfeleink szolgálatába bocsátani” – tette hozzá Szekeres Péter, a Neticle ügyvezetője.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...

Ez lehet a digitális bankolás jövője

A COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez – derül ki a Deloitte legfrissebb, Digital Banking...

Black Friday: a bankoknál is nagyot lehet szakítani

A bankok is beleálltak a Black Friday akciódömpingbe: az áruhiteleknél jönnek a 0%-os THM-es ajánlatok, a személyi kölcsönöknél akciókkal és kamatcsökkentésekkel keresik az új ügyfelek kegyét a bankok Gergely Péter, a BiztosDöntés.hu pénzügyi szakértője...

Különleges sörökkel készül az ünnepekre a Borsodi

Advent alkalmából idén immár második alkalommal találkozhatnak az érdeklődők a Borsodi Sörgyár szezonális sörkülönlegességeivel a karácsonyi vásárokon. A tavalyi év slágere, a forralt Belle-Vue Kriek mellett idén egy újabb specialitás is elérhető lesz: a...

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Havi tízezer dollár hirdetéskeretet hagynak az asztalon a nonprofit szervezetek

Ennyit biztosítana a Google hirdetéskeretre. Ha hallottak is a lehetőségről, akkor sem tudnak hatékonyan élni vele.Nem újdonság a Google for Nonprofits szolgáltatáscsomagja, azonban a legtöbb magyar nonprofit szervezet számára ismeretlen. Egész röviden, a keresőóriás...

Elégedetlenek a fizetésükkel a munkavállalók

A vállalkozásoknál dolgozó munkavállalók 49 százaléka elégedetlen a jelenlegi fizetésének mértékével. A munkavállalók többsége ma is azt tervezi, hogy ha lehetősége nyílik rá, egy éven belül munkahelyet vált, noha 59 százalékuk úgy érzi, hogy...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...