- Hirdetés -

Influencerekkel kampányol a biztosító

|

Bár számos cikk szerint a magyar lakosság egyre tájékozottabb az öngondoskodással kapcsolatban, és évről évre egyre magasabb azon emberek aránya, akik hosszú távú döntésekben gondolkodnak, mégis sok fórumon, internetes felületen az általános közhangulat meglehetősen negatív, sok a kérdés, arról nem is beszélve, hogy az Y generációt nehezebb megszólítani a témában.

„Partnerünk meglepően bátran, és kategóriájában elsőként nyúlt influencerekhez egy olyan kényes témát feszegetve, mint az öngondoskodás. Fontosnak éreztük, hogy olyan személyeket vonjunk a kampányba, akik a saját közegükben hitelesen tudnak felszólalni a tudatosság mellett, ami a mindennapi fogyasztás árnyékában egy nehezebben feldolgozható téma, miközben minden mástól jóval fontosabb. Az üzenetet eljuttattuk a fogyasztó ajtaja elé és becsöngettünk. Hogy ki engedi be, már rajtuk múlik, de ez már az egyén felelőssége, tudatossága” – mondta Sass Dani, az Armadillo kreatívigazgatója.

Az influencer kampány ötlete Daniel Kempchen, a SIGNAL IDUNA Biztosító vezérigazgató-helyettese fejéből pattant ki, majd a több körös kiválasztási rendszer végén az Armadillo reklámügynökség nyerte el a megbízást – az influencer kampányt tovább gondolva, integráltabbá téve.

Az öngondoskodás fontosságáról, saját élettapasztalatai alapján négy influencer beszélt, Dér Heni, Dóczi Attila, Székely Martin, Csizmadia Gabriella (saját tartalom készítésével Dragos Karin is csatlakozott az öngondoskodó kampányhoz). A négy influencer a saját tartalmak készítése mellett azt is vállalta, hogy beül egy olyan videós beszélgetésre is, melynek kérdéseit nem ismerik; ezek a videók itt tekinthetők meg.

„Az influencer kampányok ma arról szólnak, hogy vedd meg ezt, vedd meg azt, vásárolj minél többet, és milyen jó lesz neked” – mondja Arany Gábor, az Armadillo operatív igazgatója, majd hozzáteszi: „miközben az influencerekkel mindenki eladni akar, mi ebben a kampányban valami mást szerettünk volna, olyat, amit senki nem csinál, sőt, szembe megy ezzel! Azt mondjuk, ne költs, ne vásárolj, nem biztos, hogy minden kell neked, amit az influencerek rád akarnak erőltetni. Gondolj a holnapra, a holnaputánra, a jövődre is! A tudatosság minden pillanatban lett az edukációs hívószavunk: #tudatospillanatok.”

Adj kölcsön a jövőbeni énednek! – ezt már Érdi Katalin, a SIGNAL IDUNA kommunikációs és marketing osztályvezetője hangsúlyozza a kampány kapcsán, majd kiemeli: „A 25-35 év közötti korosztályban sajnos sokaknak még mindig nem jut eszükbe, hogy a bevételeikből rendszeresen félre tegyenek a jövőbeni nagyobb kiadásaikra. Kis odafigyeléssel, tudatos pénzkezeléssel még a nagy tervek is megvalósíthatóak, az adósságcsapda és a pénzügyileg megterhelő időszakok elkerülhetőek. Ez nemcsak az egyének érdeke, hanem az egész gazdaság számára fontos és hasznos tudás. Sok apró trükk, és számos nagyobb lehetőség segíthet abban, hogy egy autó-, házvásárlás, vagy akár hirtelen jött nagyobb kiadás ne okozzon gondot. A titok, a tudatos pillanatokban rejlik.”

A kampányt a videós és influencer tartalmak mellett edukációs cikkek, blogtartalmak, valamint PPC-hirdetés támogatja. A #tudatospillanatok – számtalan érdekességgel, videókkal – saját oldalt is kapott.

Az egy hónapos kampány második hetében az induló influencer tartalmakkal már több mint 500 ezren találkoztak, aminek köszönhetően közel 6 ezren – további tájékozódás érdekében – felkeresték a #tudatospillanatok oldalt. Emellett nagyon fontos, hogy a vloggerek, influencerek videói elindították a kommunikációt az öngondoskodás fontosságáról, a #tudatospillanatokról.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Új sorozatokkal és sikerfilmekkel erősít a Direct Now

Merülj el az őszi hangulatban és fedezd fel a Direct Now app folyamatosan bővülő videótárának kínálatát! A hűvös estéken vadonatúj krimisorozatok és képernyő elé szegező sikerfilmek várnak rád. A klasszikus magyar filmek rajongói ezúttal...

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...