- Hirdetés -

Ingyenes hirdetés feladás regisztráció nélkül, csupán pár kattintással (x)

|

- Hirdetés -

Az online hirdetések évtizedek óta kedvező opciót jelentenek a kereskedelemre eladók és vásárlók számára egyaránt. Az egyik legfontosabb tényező a hozzáférhetőség, hiszen az erre dedikált oldalakon lényegében bárki hirdethet. Ez pedig még egyszerűbb, mint sokan gondolnák. (x)

Az internet sok területen nyitott lehetőséget új megoldások alkalmazására. Az online kereskedelem ezek közül csak az egyik, ám kétségtelenül az egyik legnépszerűbb. Ennek egyik fő oka nem más, mint az, hogy lényegében bárki számára hozzáférhető. A háztartások zöme mára rendelkezik internet előfizetéssel, így a célközönség óriási. Az egyszerű és közérthető megoldások pedig tovább egyszerűsítik az egyébként sem bonyolult módszereket.

A különféle webshopok és online üzletek az utóbbi évtizedekben kezdtek még jobban elterjedni, ám mára a fizikai üzletek komoly vetélytársaivá lettek. Az internetes vásárlás kényelmes, bárhonnan elérhető és gyors alternatívát kínál a személyes vásárlás helyett. Ezzel pedig egyre többen élnek. Az elmúlt évek járványhelyzete csak még tovább erősített az ilyen üzletek pozícióját, a tendencia pedig azóta is kitart. Az online kereskedelem ugyanakkor nem csupán cégek és különböző áruházak számára elérhető.

Az aukciós- és hirdetőoldalak ugyanis mindenki számára lehetőséget teremtenek arra, hogy új vagy használt termékekkel kereskedjenek. Habár az internetes hirdetések elsősorban az utóbbi kategóriában népszerűek. A felhasználói fiókok, nevek és jelszavak kavalkádjában, melyet az internetes jelenlét hoz magával, mindenki a lehető legegyszerűbb megoldást keresi. Az Offero ingyenes hirdetés feladás regisztráció nélkül opciója pedig éppen ezt célozza.

Egy jelszóval kevesebb

Az adatbiztonság egy folyamatos felszínen lévő téma, melyre a széles körben elterjedt online jelenlét csak ráerősít. A különböző oldalakon létrehozott felhasználói fiókok sokszor egészen személyes adatokat is tartalmazhatnak. Az online bankolás, az ügyfélkapus ügyintézés de akár a közösségi platformok is kifejezetten kényes információkat kezelnek. Ezek védelmét leginkább egy jól összerakott jelszó képes megvédeni. Ezekből azonban egy idő után túl sok is lesz, hiszen a maximális védelem érdekében nem érdemes mindenütt ugyanazt a jelszót használni.

Éppen ezért egészen üdítő jelenség az, ha egy-egy oldalon nincs szükség regisztrációra a használathoz. Egy hirdetőoldal esetén ez még ritkább jelenség, hiszen a felhasználói fiókot a legtöbb helyen alapfeltételként kezelik a hirdetések feltöltéséhez. Az ingyenes hirdetés feladás regisztráció nélkül egy ehhez képest is gyors és egyszerű megoldást kínál bárki számára, aki eladó tárgyát az online térben szeretné meghirdetni, különféle adminisztratív kötöttségek nélkül.

Az ingyenes hirdetés feladás regisztráció nélkül kedvező opció lehet azok számára, akik csak eseti jelleggel használják a hirdetőoldalak szolgáltatásait. Ha egyébként nem gyakran töltenek fel hirdetést, egy sokadik felhasználói fiók létrehozása mindössze emiatt, fölösleges nyűg. Így tehát az adminisztratív teendők nélkülözésével tehetik pénzzé aktuálisan eladni kívánt termékeiket. Persze azt sem érdemes állítani, hogy ez a megoldás mindenki számára kedvező, hiszen ahány eladó, annyi igény.

Átlátható felhasználói fiók

A hirdetőoldalak esetében a felhasználói fiókok több célt is szolgálnak. Először is növelhetik az érdeklődők bizalmát, ha azt látják, hogy a hirdetést egy regisztrált fiókkal rendelkező felhasználó töltötte fel. Ez a bizalom még tovább növekszik, ha az idők során nyélbe ütött üzletekre vonatkozó visszajelzések kellőképpen pozitívak. A vásárlói visszajelzések fontos részét képezik az internetes kereskedelemnek, erre pedig csak egy fiók létrehozásával nyílik lehetőség.

Bár tény, hogy adminisztratív szempontból kényelmetlenebb a regisztráció, ám egy átláthatóbb profilt eredményez. Ha tehát valaki rendszeresen szeretne hirdetni, mindenképpen érdemes létrehozni egy fiókot, melyben nyomon követhetők az aktuális aukciók, vevői kommunikációk és még sorolhatnánk. Az ingyenes hirdetés feladás regisztráció nélkül is jó opció, ám a rendszeres felhasználók számára kevéssé ajánlott.

Amit még fontos kiemelni, az az ingyenesség. Ugyanis a hirdetés feladás regisztráció nélkül és azzal együtt is ingyenes. A hirdetés kedvező feltételei tehát nincsenek különféle kritériumokhoz kötve, azokkal bárki élhet. Ha valaki számára kényelmesebb a regisztráció mellőzése, bátran élhet ezen jogosultságával. Ugyanakkor ha mások szeretnék nyomon követni eladásaikat és átláthatóbban mozogni az online hirdetőoldalak világában, egy újabb felhasználói fiók már igazán csak egy csepp a tengerben. (x)

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Kitalálja, melyik a legkeresettebb szakma Magyarországon?

Több mint 150 kiállító négyezer állásajánlata közül válogathattak a hallgatók a tavaszi Műegyetemi Állásbörzén, ahol ismételten a villamosmérnökök iránt volt a legnagyobb kereslet. A K épületben a szakértői tanácsadás kapott új köntöst, a Q...

Nyugatra vándorolnak a magyarok

2011 és 2022 között valamivel több mint 200 ezerrel nőtt a magyar lakóingatlan állomány és a nyugatra tartás volt a magyarok otthonkeresésének jellemző iránya – ezt mutatják a legutóbbi népszámlálás már nyilvánosságra került eredményei....

Izgalmas hétvége elé néznek a focirajongók

Érkezik a Der Klassiker az ARENA4 és a NET4+ SPORT műsorára: a sportcsatorna helyszíni tudósítással készül minden idők egyik legjobban várt Bayern München – Borussia Dortmund mérkőzésére. A Bundesliga két örök riválisának találkozóit mindig...

A hulladékmentességért kampányolnak

Az ENSZ Környezetvédelmi Programja (UNEP) március 30-át a Nemzetközi Hulladékmegelőzési Világnappá nyilvánította, amelyet 2023-tól évente tartanak meg. A Humusz Szövetség üdvözli a döntést, és továbbra is kiemelten kezeli a nulla hulladék szemlélet kialakítását. Annak...

Egész évben jelen vagyunk

Semmilyen más médiummal nem tudunk olyan gyorsan jelentős hatást elérni, mint a televízióval – véli Tüskés Henrietta. A Bayer country group headje (Magyarország, Szlovákia, Csehország) hangsúlyozta azt is, idén a gasztroenterológia kiemelt szerepet kap...

Már filmes előzetest is készít az MI

A Holnap Budapestje címmel jelent meg az első film teaser Magyarországon, amit szinte teljes egészében a mesterséges intelligencia (MI) készített. A disztópia hét soros szinopszisát a Chat GPT írta, képi világát pedig a Midjourney...

Tovább spórolnának a rezsin a magyarok

A magyar háztartások 40 százaléka tervez energiatakarékossági beruházásokat, azonban a zöld szempontok előtt egyértelműen a spórolás a cél. A tervek megvalósulását hátráltatja, hogy a többségnek mintegy 200 ezer forint hiányzik havi szinten a családi...

Díjat kapott A Király, Schell Judit és Majka is

A Dancing with the Stars lett a legjobb nagyszabású showműsor, Lékai-Kiss Ramóna a legjobb női műsorvezető, Schell Judit a legjobb színésznő, Majka pedig a legjobb zsűritag a tavalyi tévés produkciókban. Tegnap este rendezték meg...

Döntőbe jutott az Uniomedia alapítóinak kampánya

Az ázsiai PR Awards2023 döntőjébe került az Uniomedia szingapúri testvércégének, a Rothman Asia-nak tőzsdei kommunikációs kampánya. A Pegasus Asia az első SPAC (a tőzsdei befektetőktől akvizíciós célokra tőkét gyűjtő) részvénykibocsátás volt a szingapúri tőzsdén...

Új ügyféllel erősít a Twincom

Idén tavasztól a Twincom PR Consultancy-val dolgozik a cseh hátterű Tesla okosotthon márka, amely közvetlen felkérés útján választotta az ügynökséget. Mostantól ők végzik a Csehországban már piacvezető brand hazai kommunikációs aktivitásait.Az okosotthon készülékek előretörése...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Tajvanon is szeretik a magyar borokat

Az elmúlt években a Chifu Wine folyamatosan növelte szerepét Tajvan borpiacán, és már a legismertebb és legmegbízhatóbb magyar bor importőrként és disztributorként tartják számon. A vállalat az évek során kiépített erős szakmai kapcsolatainak köszönhetően...

Kitalálja, melyik a legkeresettebb szakma Magyarországon?

Több mint 150 kiállító négyezer állásajánlata közül válogathattak a hallgatók a tavaszi Műegyetemi Állásbörzén, ahol ismételten a villamosmérnökök iránt volt a legnagyobb kereslet. A K épületben a szakértői tanácsadás kapott új köntöst, a Q...

Nyugatra vándorolnak a magyarok

2011 és 2022 között valamivel több mint 200 ezerrel nőtt a magyar lakóingatlan állomány és a nyugatra tartás volt a magyarok otthonkeresésének jellemző iránya – ezt mutatják a legutóbbi népszámlálás már nyilvánosságra került eredményei....

Izgalmas hétvége elé néznek a focirajongók

Érkezik a Der Klassiker az ARENA4 és a NET4+ SPORT műsorára: a sportcsatorna helyszíni tudósítással készül minden idők egyik legjobban várt Bayern München – Borussia Dortmund mérkőzésére. A Bundesliga két örök riválisának találkozóit mindig...

A hulladékmentességért kampányolnak

Az ENSZ Környezetvédelmi Programja (UNEP) március 30-át a Nemzetközi Hulladékmegelőzési Világnappá nyilvánította, amelyet 2023-tól évente tartanak meg. A Humusz Szövetség üdvözli a döntést, és továbbra is kiemelten kezeli a nulla hulladék szemlélet kialakítását. Annak...

Podcast

Az e-kereskedelem nem elvesz, hanem átalakít és kiegészít

Ha nincs COVID, és nem beteg az ember annyira, hogy ne tudjon kimozdulni otthonról, milyen ingerküszöböt kell elérni ahhoz, hogy valaki automatikusan online akarjon vásárolni? Létezik-e tipikus online vásárló és miért jellemző ránk annyira...

A legfontosabb a brandhez való lojalitás építése

Vajon mik a közös pontok egy lapkiadó és egy kereskedelmi cég munkájában és hogyan alakultak a média- és tartalomfogyasztási, valamint vásárlási szokások az elmúlt években? Varga Anita, a Rossmann Magyarország marketingvezetője és Kovács Tibor,...

Húsz éve nem ilyen volt a vendéglátás

„Már a pandémia előtt is, azt követően pedig kifejezetten erős volt a munkaerőhiány”, ezt a problémát orvosolandó hozta létre Birizdó Ádám és Sebestyén Ádám a Giggle.hu-t. A Business Lounge január 31-ei adásában az alkalmi...

Don't Miss

Egész évben jelen vagyunk

Semmilyen más médiummal nem tudunk olyan gyorsan jelentős hatást elérni, mint a televízióval – véli Tüskés Henrietta. A Bayer country group headje (Magyarország, Szlovákia, Csehország) hangsúlyozta azt is, idén a gasztroenterológia kiemelt szerepet kap...

Gördülékenyebben mennek a dolgok

Németországból érkezett az évi 50 milliárd forintos nettó árbevételt megközelítő CETIN Hungary élére Kübler-Andrási Judit, aki olyan magától értetődően beszél nemrég megszerzett vezérigazgatói pozíciójáról, mintha a világ legtermészetesebb dolga lenne, hogy nők nagy technológiai...

Közösségi királyok és királynők

A hazai piacon nagyjából egymillió körüli az üvegplafon, ami körül megáll a rajongótábor bővülése, és aki még nem tart itt, annak van lehetősége a növekedésre – nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak Bradács András, a Front...

„Az erős márka kapcsolatban van a kimagasló üzleti teljesítménnyel” – interjú Szabó Melindával

Szabó Melinda, a Deutsche Telekom Signature CEO díjas Senior Vice President-je felfedte előttünk többek között a vállalat különböző marketingdöntései és kreatív nézetei mögött meghúzódó okokat is. Válaszai kapcsán nem csupán egy sikeres és innovatív...

Átalakuló lapkészítési elvek

Az átalakuló lapkészítési elvekről, a sztárhírek kiválasztásáról is beszélt Kolossváry Balázs a Marketing&Mediának adott interjúban. A Blikk és blikk.hu főszerkesztője szerint az Instagram és YouTube sztárok netes követői akkor sem vásárolnak print lapot, ha...
- Hirdetés -

SzuperZöld

A hulladékmentességért kampányolnak

Az ENSZ Környezetvédelmi Programja (UNEP) március 30-át a Nemzetközi Hulladékmegelőzési Világnappá nyilvánította, amelyet 2023-tól évente tartanak meg. A Humusz Szövetség üdvözli a döntést, és továbbra is kiemelten kezeli a nulla hulladék szemlélet kialakítását. Annak...

Több tízezer fát ültetnének 2023-ban

A 10 millió Fa közössége három és fél év alatt Magyarország szerte közel kétszázezer fát és több mint negyvenezer cserjét ültetett el. Céljuk 2023-ra, hogy az adó 1 százalékából és más adományokból befolyó hozzájárulások...

Ezért is drágulnak az élelmiszerek

Nem a klímaváltozás jelenti az egyedüli kihívást a növénytermesztés számára: Az input- és üzemanyag árak az egekben, csökken a jövedelmezőség. Ráadásul egyre gyakoribb a fagyás, jégverés, hirtelen váltakozó hideg- és hőhullámok, vagy épp a...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....