- Hirdetés -

Innovatív tanítási eszközt mutatott be a Da Vinci Kids

|

Innovatív tanítási eszközét a Digitális Témahét alkalmából mutatja be a Da Vinci Kids. A Nemzeti alaptantervvel megfeleltetett új oktatási eszköz jelentős mértékben színesíti a tantermi és a távoktatást. A Da Vinci Kids Iskolai csomag, mely egyszerre 30 főtől kínál hozzáférést az ismeretterjesztő tartalmakhoz, a Digitális Témahét alkalmából 2 hónapig ingyenesen hozzáférhető lesz a tanárok és családok számára. A 21. századi pedagógusok részére az új szolgáltatáshoz tantervi katalógus és akkreditált e-learning képzés is elérhető.

A pedagógusok számára nagy kihívás olyan oktató, szemléltető, érdekes videóanyagokat és játékokat találni, amelyek feldobják az órát, emellett megfelelnek a tanítási-tanulási folyamat céljainak. A Da Vinci Kids Iskolai csomag erre a kihívásra ad megoldást, egy kifejezetten az általános iskolák számára létrehozott előfizetéses oktatási platform formájában.

A csomag a 21. századi pedagógusok számára fontos újítást jelent a tanítási eszköztárban, a tanulóknak pedig szórakoztatóbbá, élményszerűbbé teszi a tanulási folyamatot. Ráadásul a tanári munka modernizálása mellett a gyerekek és családjaik otthon is használhatják a csomag ismeretterjesztő tartalmait.

A Da Vinci Media a szórakoztató tanulás egyedülálló, hazai képviselője, az elmúlt évben az Edison Top100 innovatív oktatási kezdeményezések díjazottja. A 2022-es Digitális Témahét alkalmából 2 hónapos ingyenes Da Vinci Kids Iskolai csomag hozzáférést kínál osztályok és iskolák részére minden Digitális Témahét 2022 program érdeklődőnek, mely május végéig vehető igénybe. A Digitális Témahét a pedagógia egyik legfontosabb hazai eseménye, melynek célja a digitális pedagógia módszertanának népszerűsítése és elterjesztése a köznevelésben. A Da Vinci immár második éve partnere a programnak, és idén ismét a pedagógusok eszköztárának megújítására kínál lehetőséget.

A Da Vinci Kids Iskolai csomag által kínált lehetőségeket, a hatékony mozgóképes, videós oktatás alapvetéseit online webinárium keretében is bemutatja a Da Vinci. Március 22-én Pedagógus szakértők segítségével ismertetik a Nemzeti alaptantervvel való megfeleltetést, azt, hogy milyen készségek fejlesztésére lehet alkalmazni az eszközt, valamint fontos tippeket osztanak meg a tanórai bekapcsolásról, az önálló használatról, és a tanárok visszajelzéseire is nagyban számítanak.

A Da Vinci Kids Iskolai csomag egyszerre több lehetőséget is kínál. Az okosalkalmazás tartalmai mellett a csomag részét képzi az osztálytermi kivetítésre is alkalmas videótár és a Da Vinci Kids Tantervi katalógus, mely sorvezetőként szolgál az egyes műsorok és szaktárgyak összekapcsolásához. A pedagógusok által szerkesztett segédanyag bemutatja, melyik tartalom milyen módon kompatibilis a NAT általános iskolai tantervével, és azt is, hogy a témakörök, tantárgyak esetében milyen készségek fejlesztésére lehet alkalmazni az egyes tartalmakat. A Da Vinci Kids a természettudományos tartalomkínálat mellett a művészeti tárgyakhoz is kínál hasznos kiegészítést, emellett célzottan fejleszti a gyerekek 21. századi kompetenciáit is.

„Pedagógusaink már alkalmazzák a tanítási gyakorlatban a Da Vinci Kids iskolai csomagot” – mondja Németh Rita, a Szentistvántelepi Általános Iskola intézményvezetője. „A tavalyi Digitális Témahét pályázati nyereménye volt a csomag, ami 300 fős hozzáférést jelent ehhez az egyedülálló oktatási videó- és játéktárhoz. A tanórák színesítésére és pedagógusaink munkájának aktualizálására is remekül megfelel” – teszi hozzá.

Da Vinci különdíjért idén is pályázhatnak a pedagógusok a Digitális Témahéten. A cél a Da Vinci Kids mozgóképes tartalmainak tanítási-tanulási folyamatba való minél hatékonyabb és innovatívabb beépítése. A Da Vinci Media két kategóriában hirdet különdíjat: A legaktívabb intézmény különdíjat és a A legkreatívabb pedagógus különdíjat ítélik majd oda. Pályázati kiírás a Digitális Témahét weboldalán.

A Da Vinci Kids Iskolai csomag sikeres használatához a szakértők egy 30 órás akkreditált képzést dolgoztak ki, mely a Neteducatio oldalán elérhető. A képzés egy bármikor kényelmesen otthonról elvégezhető e-learning, mely végigvezeti a pedagógust a digitális eszköz- és tartalomhasználat lehetőségeitől az iskolai csomag nyújtotta előnyökön egészen a hatékony tanulásszervezési eljárásokig. A résztvevők. a témakörökhöz igazodó 3 elvégzendő feladat elkészítését követően a képzésről 30 kredit értékű tanúsítványt kapnak.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...

Ez lehet a digitális bankolás jövője

A COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez – derül ki a Deloitte legfrissebb, Digital Banking...

Black Friday: a bankoknál is nagyot lehet szakítani

A bankok is beleálltak a Black Friday akciódömpingbe: az áruhiteleknél jönnek a 0%-os THM-es ajánlatok, a személyi kölcsönöknél akciókkal és kamatcsökkentésekkel keresik az új ügyfelek kegyét a bankok Gergely Péter, a BiztosDöntés.hu pénzügyi szakértője...

Különleges sörökkel készül az ünnepekre a Borsodi

Advent alkalmából idén immár második alkalommal találkozhatnak az érdeklődők a Borsodi Sörgyár szezonális sörkülönlegességeivel a karácsonyi vásárokon. A tavalyi év slágere, a forralt Belle-Vue Kriek mellett idén egy újabb specialitás is elérhető lesz: a...

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Havi tízezer dollár hirdetéskeretet hagynak az asztalon a nonprofit szervezetek

Ennyit biztosítana a Google hirdetéskeretre. Ha hallottak is a lehetőségről, akkor sem tudnak hatékonyan élni vele.Nem újdonság a Google for Nonprofits szolgáltatáscsomagja, azonban a legtöbb magyar nonprofit szervezet számára ismeretlen. Egész röviden, a keresőóriás...

Elégedetlenek a fizetésükkel a munkavállalók

A vállalkozásoknál dolgozó munkavállalók 49 százaléka elégedetlen a jelenlegi fizetésének mértékével. A munkavállalók többsége ma is azt tervezi, hogy ha lehetősége nyílik rá, egy éven belül munkahelyet vált, noha 59 százalékuk úgy érzi, hogy...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...