- Hirdetés -

Valódi moziélményt ígérnek a legújabb projektorok

|

- Hirdetés -

Az LG Electronics (LG) a valódi mozi élményét viszi el az otthonokba a HU715Q és HU710P CineBeam 4K lézerprojektorokkal, a gyártó eddigi legfejlettebb vetítőivel. Az új LG HU715Q ultrarövid vetítési távolságú (Ultra Short Throw, UST) modellje 100 hüvelykes átlójú képet képes vetíteni a faltól mindössze 21,7 centiméteres távolságból, ráadásul olyan kifinomult technológiákkal érkezik, mint amilyen például az automatikus fényerőbeállítás, így a rugalmasan és helytakarékosan használható eszköz tökéletes képminőséget kínál. Elődmodelljének méltó, továbbfejlesztett követőjeként az LG HU710P készülék fénykerék nélküli, hibrid lézer fényforrásával nagyobb fényerősséget és mélyebb fekete színt biztosít.

Az új CineBeam projektorok kiváló választást jelentenek azoknak, akik privát, nagyképernyős mozit szeretnének kialakítani, a képet közvetlenül a falra vagy egy külön mozivászonra vetítve. A kompakt és könnyen telepíthető modellek a legtöbb beltéri helyiséghez ideálisak, de sötétedés után a kertben is jól használhatók. Az LG HU715Q tökéletes választás azoknak a filmkedvelőknek, akik valami különlegessel szeretnék kiegészíteni lakásuk hangulatát, hiszen a készülék a dán textilüzem, a Kvadrat prémium szövetburkolatával érkezik, így harmonikusan illeszkedhet az enteriőrbe.

Mindkét modell 4K felbontást kínál 3840 x 2160 képponttal, az új projektorokba épített fejlett lézertechnológia pedig lenyűgöző 2 000 000:1 kontrasztarányt és kiemelkedő maximális fényerőt garantál, amivel az eszköz több részletet képes megmutatni a sötét és világos jeleneteknél egyaránt, ezzel még élvezhetőbbé téve a tartalmakat. A 4, 9 és 15 pontos képgeometria-korrekciónak köszönhetően a projektorok vetített képének horizontális és vertikális igazítása is könnyű, a készülék így a kép torzulása nélkül rugalmasan elhelyezhető. A HU715Q modell lézeres fényforrása 2500 ANSI lumenes fényerővel, míg a lézer-LED hibrid technológiával felszerelt LG HU710P 2000 ANSI lumenes fényerővel vetít. Mindkettőt 20 000 üzemórára tervezték, ami a hagyományos projektorlámpákhoz képest négyszer hosszabb élettartamot jelent.

Az új CineBeam projektorok számos fejlett képjavító technológiát alkalmaznak az optimális nézői élmény érdekében:

A fényerő-optimalizálás a környezeti fényviszonyok alapján állítja be az ideális fényerősséget.

A dinamikus színárnyalat-leképezés (Dynamic Tone Mapping) a tartalom típusától és a környezeti fényviszonyoktól függetlenül elemzi és finomhangolja az egyes képkockákat, ezzel támogatva a HDR-teljesítményt a lenyűgözően valós, hihetetlenül élénk képekért.

A Filmmaker Mode úgy jeleníti meg a filmeket, ahogyan azt a rendezők eredetileg elképzelték: a technológia az eredeti képarány, képkocka-vetítési sebesség és színek megtartásával a mozifilmek rendezői megjelenítését és hangulatát reprodukálja.

Az LG webOS okostévé-platformja intuitív vezérlést és navigációt garantál, és egyszerű hozzáférést biztosít számos népszerű streaming szolgáltatásoz, többek közt a Netflix, az Amazon Prime Video, a Disney+, a YouTube és az Apple TV alkalmazásokhoz.

A beépített négy mélysugárzóval és a 2.2 csatornás sztereo magas hangszóróval még inkább magával ragadja a nézőket az élmény, amely térhatású hangzássá alakítható egy vagy két Bluetooth-hangszóró csatlakoztatásával. (Kizárólag a HU715Q modell esetén.)

„Egyre több felhasználó értékeli, hogy kedvenc tartalmait valódi mozikörülmények között nézheti meg, ezért erős növekedést tapasztalunk az otthoni projektorok szegmensében” — mondta Seo Young-jae, az LG üzleti megoldások divíziójának szenior alelnöke és IT termékekért felelős vezetője. „A kifejezetten a filmkedvelők számára és az otthonokba tervezett LG CineBeam termékek kiemelkedő fényerősséget, kiváló kép- és hangminőséget kínálnak, a legnépszerűbb streaming-alkalmazásokhoz való hozzáféréssel a webOS-en keresztül. Aki házimozirendszer kialakításában gondolkodik, nem fog csalódni az LG CineBeam projektoraiban.”

Az LG HU715Q és HU710P CineBeam 4K lézerprojektorainak értékesítése 2022 első negyedévében Észak-Amerika, Európa és Ázsia kulcsfontosságú piacain kezdődik meg, amelyet a Közel-Kelet és Latin-Amerika piacai követnek majd. Magyarországon előreláthatóan áprilistól lesznek elérhetőek.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Így használd okosan a mobilod

Elfogyott a mobilnetünk, lemerült a készülék vagy éppen a vízállósági teszten bukott el a mobilunk? Az okostelefonok korában már nem kérdés, hogy a mobilunk egyszerre az utazási irodánk, a beszállókártyánk, a fényképezőgépünk, a térképünk...

Keveset tesznek a fenntarthatóságért a magyar vállalatvezetők

A magyar vállalatvezetők zöme fontosnak tartja a környezeti fenntarthatóság követelményét – de csak kevesen tesznek is érte eleget. Általában akkor foglalkoznak a környezeti problémák megoldásával, ha az közvetlen működési haszonnal is jár. A legnagyobb...

Elstartolt a műanyagmentes július

Ebben az évben is megrendezik a Műanyagmentes Júliust (PlasticFree July), amelynek célja, hogy a felhasználók legalább egy hónapon át mellőzzék az életükből az egyszerhasználatos műanyagokat. „Egyes műanyag fajták lebomlásához több száz évre van szükség....

Ünnepel a Mozi+

Július 11-én hatodik születésnapját ünnepli a Mozi+, a TV2 Csoport első filmcsatornája. A közkedvelt kábelcsatorna, amely a nap 24 órájában garantál felhőtlen szórakozást az egész család számára, már indulása első hetén is sokakat vonzott...

Tippek a zöld fesztiválozáshoz

Itt a nyár, dübörögnek a partik, élvezzük az életet - és persze fogyasztunk. A fesztiválok sajnálatos velejárója a zöldterületek amortizációja, a növényzet károsítása, a sok műanyag és a temérdek szemét. Összeszedtük, hogy lehet egy...

Megéreztük az inflációt: ezen spórolnak a magyarok

Magyarországot is magába foglaló régiós felmérés készült a Publicis Groupe megbízásából arról, hogyan változnak az emberek fogyasztási szokásai az erősödő inflációs környezet hatására az egyik leggyakrabban vásárolt kategóriában, a fogyasztói csomagolt áruk (CPG) kategóriájában....

Hosszabbít a Hypewriter, még várják a sorozatötleteket

Július 20-ig meghosszabbítja a jelentkezési időszakot a Hypewriter – nemzetközi sorozatötlet pályázat. Az immár negyedik alkalommal megvalósuló verseny célja, hogy felkutassa a legeredetibb, vadonatúj tévésorozat-ötleteket és tehetséges alkotóikat. A nyertes díjazása 10000 euró, valamint...

Kevesebb innovációt terveznek a hazai vállalkozások

Csökkent az új terméket vagy szolgáltatást tervező magyar cégek aránya, mindössze 27 százalék rukkolna elő ezzel a következő egy évben. A tervezett innovációk közül viszont több az új vagy jelentős mértékben továbbfejlesztett háttérfolyamatban gondolkozó...

Egyre több tölcséres és pálcikás jégkrémet vesznek a budapestiek

Az online élelmiszer vásárlás népszerűségének növekedése a szezonális termékeket sem kerüli el. Különösen igaz ez a kánikulai időszakban, amikor a hőségben már a fagyizóig is megterhelő lenne elmenni, vagy esetleg amikor a munka nem...

Kemény döntést hozott az HBO Max tulajdonosa

Beszünteti a helyi tartalmak készítését Európa jelentős részén az HBO Max. A streaming szolgáltató tulajdonosa, a Warner Bros. Discovery (WBD) egy nagyobb átszervezés részeként döntött így, és ennek az intézkedéscsomagnak tudható be az is,...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Tovább nőtt az informatikusok bére

Továbbra is tarolnak a fizetések az informatikai szektorban hazánkban és nemzetközi szinten egyaránt. A COVID-19 hatása az IT munkaerőpiacot is elérte, munkaerőhiány és bérnövekedések figyelhetők meg világszerte. A Bluebird piaci körképe.Az elmúlt két év...

Így használd okosan a mobilod

Elfogyott a mobilnetünk, lemerült a készülék vagy éppen a vízállósági teszten bukott el a mobilunk? Az okostelefonok korában már nem kérdés, hogy a mobilunk egyszerre az utazási irodánk, a beszállókártyánk, a fényképezőgépünk, a térképünk...

Keveset tesznek a fenntarthatóságért a magyar vállalatvezetők

A magyar vállalatvezetők zöme fontosnak tartja a környezeti fenntarthatóság követelményét – de csak kevesen tesznek is érte eleget. Általában akkor foglalkoznak a környezeti problémák megoldásával, ha az közvetlen működési haszonnal is jár. A legnagyobb...

Elstartolt a műanyagmentes július

Ebben az évben is megrendezik a Műanyagmentes Júliust (PlasticFree July), amelynek célja, hogy a felhasználók legalább egy hónapon át mellőzzék az életükből az egyszerhasználatos műanyagokat. „Egyes műanyag fajták lebomlásához több száz évre van szükség....

Ünnepel a Mozi+

Július 11-én hatodik születésnapját ünnepli a Mozi+, a TV2 Csoport első filmcsatornája. A közkedvelt kábelcsatorna, amely a nap 24 órájában garantál felhőtlen szórakozást az egész család számára, már indulása első hetén is sokakat vonzott...
- Hirdetés -

Don't Miss

Van keresnivalónk a nemzetközi porondon is

A nemzetközi terjeszkedés támogatására fordítja a DayOne Capital kockázati tőkealaptól, valamint több, szakmai magánbefektetőtől kapott 3 millió eurós befektetést a Webshippy – mondta el az mmonline.hu-nak Perényi András. A kiszervezett logisztikai szolgáltatásokat nyújtó cég...

Kisfiam, hozzál valami másik lapot!

25 éves voltam. Félve sétáltam be a Világgazdaság szerkesztőségébe. A főszerkesztő, Bánki András fogadott. Újságíró-gyakornoknak jelentkeztem. András keresett valakit, aki a 2000-es sydney-i olimpia kapcsán sportbizniszcikkeket ír majd a VG-nek. Meglátott bennem valamit. Azt nem, hogy...

Nemzetközi piacon elért magyar sikertörténet

„A Paprika Studios története nemzetközi piacon elért magyar sikertörténet. Rendkívül büszke vagyok arra, hogy részese és alakítója lehetek ennek. A vállalat nevében köszönettel tartozom az alapítónak, Marschall Péternek, akinek a hite és a víziója...

A vendéglátás is a szórakoztatóipar része

Kereszty Gábor 2002 és 2007 között a hazai médiapiac egyik meghatározó szereplője volt a TV2 vezérigazgatójaként. Azonban az első TOP50 megjelenésekor már távozott a csatornától, így egyetlen összeállításunkban szerepelt, még 2011-ben. Egy évvel azelőtt...

A kereskedés dinamikája és intenzitása is más

Lengyel András hosszú éveken át az Axel Springer, majd a Ringier Axel Springer hirdetési és marketingigazgatójaként dolgozott. A kiadótól – 14 év után – 2016-ban távozott. Ezt követően az Atmedia kereskedelmi és portfólióigazgatója volt,...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Elstartolt a műanyagmentes július

Ebben az évben is megrendezik a Műanyagmentes Júliust (PlasticFree July), amelynek célja, hogy a felhasználók legalább egy hónapon át mellőzzék az életükből az egyszerhasználatos műanyagokat. „Egyes műanyag fajták lebomlásához több száz évre van szükség....

Tippek a zöld fesztiválozáshoz

Itt a nyár, dübörögnek a partik, élvezzük az életet - és persze fogyasztunk. A fesztiválok sajnálatos velejárója a zöldterületek amortizációja, a növényzet károsítása, a sok műanyag és a temérdek szemét. Összeszedtük, hogy lehet egy...

Egyre több vállalat keres fenntarthatósági szakértőt

Egyre nagyobb hangsúlyt kap a fenntarthatóság vállalati szinten is, ami már a munkaerőpiacon is mutatkozik. Itthon is keresnek fenntarthatósági szakértőket és tanácsadókat, a jövőben pedig még több ilyen állás várható. Ez két kihívást is...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....