- Hirdetés -

Innovatív vendéglátóhelyeket keresnek

|

- Hirdetés -

A Felelős Gasztrohős Alapítvány és a NetPincér ‘Gasztrohős és NetPincér Díj 2021 – Felelősen a krízishelyzetben’ néven indít versenyt a krízishelyzettel felelős megoldások bevezetésével megbirkózó vendéglátóhelyeknek. A jelentkezők a szakmai zsűri és közönség elismeréséért, valamint 800 000 Ft értékű “zöldítő” ajándékcsomagért szállhatnak versenybe.

A nehéz helyzetben is akadnak hősök – hiszi a Felelős Gasztrohős Alapítvány. A vírushelyzet alatt a megnövekedett hulladékmennyiség, elbocsátások és bizonytalanság jellemzi a vendéglátó szektort. Azonban mint mindig, most is vannak, akik a nehéz helyzetből is a legjobbat, a bolygónk, a társadalom számára is hasznosat próbálják kihozni, őket keresi a Felelős Gasztrohős Alapítvány a NetPincérrel karöltve legújabb kezdeményezésükben.

“A Díjjal azokat a vendéglátóhelyeket szeretnénk jutalmazni, akik az elmúlt egy év kihívásokkal teli időszakára környezetvédelmi és szociális szempontból is felelős, példamutató és kreatív megoldásokkal reagáltak. Szeretnénk segíteni a nehéz helyzetben lévő vendéglátó-szektort és megmutatni, kiemelni a jó példákat.” – mondta el Varga Judit, az Alapítvány igazgatója, a zsűri elnöke.

A díj mellé állt névadó partnerként az ország egyik nagy étel házhozszállító vállalkozása, a NetPincér is, hiszen a cég számára is fontosak a verseny által képviselt értékek, a vendéglátóhelyek segítése. “A NetPincérnél évek óta igyekszünk egyre többet tenni a társadalmi felelősségvállalás terén. Ennek részeként több környezetvédelemmel kapcsolatos alapítványt is támogatunk és gondoskodunk arról is, hogy a teljes tevékenységünk karbonsemleges legyen. Innen továbblépve szeretnénk partnereinknek is iránymutatást és támogatást nyújtani, hogy ahogy 21 éve mindig, ezen a területen és a mostani nehéz időkben is segítségükre legyünk. A Gasztrohőssel közösen bízunk benne, hogy egyre több vendéglátóhely fog még környezettudatosabb működésre átállni.” – mondta el Blaumann Debóra, a NetPincér marketing vezetője.

A Gasztrohős és NetPincér Díj 2021 – Felelősen a krízishelyzetben díjra február 8. és február 21. között várják a vendéglátóhelyek jelentkezését. Az elbírálás szempontjai között a környezetvédelem, az innováció és a társadalmi felelősségvállalás is szerepel, és a nevezőknek lehetőségük van arra, hogy megindokolják, miért ők érdemlik az elismerést. A jelentkezők közül, a szakmai zsűri választja ki a tíz legjobb versenyzőt – akik a közönség díjért versenyezhetnek- , valamint a szakmai díjazottat. A bírák között a vendéglátásban ismert és elismert személyek kapnak helyet; Blaumann Debóra, a NetPincér marketing igazgatója, Varga Judit, a Felelős Gasztrohős Alapítvány igazgatója, Hering András, a NoSalty főszerkesztője, Losits Gábor, a Piqniq Budapest társalapítója, marketing szakember valamint Steiner Kristóf, környezetvédelmi aktivista, több sikeres szakácskönyv szerzője.

A díjazottak a szakmai elismerés mellett értékes ajándékcsomagot nyerhetnek, többek között a Cupler, a CleanEco és a RAKUN Dobozközösség környezetbarát termékeivel.

A szervezők a vendéglátóhelyeket szavazatukkal támogatókra is gondolnak, a közönségszavazás résztvevői GreenGo ajándékutalványt, Felelős Gasztrohős Zöldülő Naptárat, valamint Vida Katalin: Idei, hazai, zöld című szakácskönyvét zsebelhetik be.

A vendéglátóhelyek jelentkezési időszaka február 8-án, hétfőn, a közönségszavazás pedig március 1-én indul. További információért érdemes követni a Díj Facebook eseményét, valamint ellátogatni a Gasztrohős és Netpincér Díj oldalára.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Áttörés előtt a magyar online kereskedelem

Gyorsan növekszik a magyar e-kereskedelem, és jelenleg az 53. legnagyobb e-kereskedelmi piac a világon, de az EU átlaghoz képest még van hova fejlődnie. A cseh és lengyel mintákat nézve 2-3-szor több webshopot is elbírhat...

Nevet vált a Turbó Diéta

A hagyományteremtő szándékkal indított, az Ideális Nap nevet viselő online esemény keretében jelentette be Handl Tamara, a Turbó Diétát forgalmazó Idealbody Kft. sales és marketing vezetője, hogy a 17 éves márka IdealBody néven folytatja...

Kiderült, mennyit költünk karácsonyfára

A fenyőfák árának idei adventre várt 10-20 százalékos emelése nem okoz érdemi változást a vásárlási szokásokban: a vevők 54 százaléka továbbra is nordmann fenyő iránt érdeklődik - derül ki Agroinform.hu felméréséből. A válaszadók 26...

Lemaradtak a magyarok az online marketingben

Megszámoltad már, hogy naponta hányszor pörgeted végig a Facebook – vagy Instagram hírfolyamod? Kétségtelen, hogy a közösségi oldalak mindennapjaink részévé váltak. Valaki innen informálódik, mások szórakozás miatt használják, azonban a social platformokat marketing szempontok...

Évtizedes csúcson az online álláshirdetések

Bár még tart az év, az előrejelzések alapján minden idők legnagyobb növekedése várható a feladott álláshirdetések számában Budapesten december végére az adott időszakot tekintve: az eddigi számokra alapozva ez összesen közel 90 ezer hirdetést...

Év végére 660 millió 5G-s ügyfél lehet

Máig 180 élő 5G hálózatot állítottak üzembe a mobilszolgáltatók, az előfizetők száma pedig 2021 végére eléri a 660 milliót – derül ki az Ericsson legújabb mobilitási jelentéséből. Egy évtized alatt 260-szorosára nőtt a mobil...

A Starbucks is beszállt a faültetésbe

A Starbucks Magyarország szeptemberben indította el legújabb bolygó-pozitív kezdeményezését, amely során országszerte húsz forintot számol fel minden, üzleteiben értékesített, egyszer használatos műanyag-, vagy papírpohár árára, az ebből összegyűlt összeget pedig faültetés céljára adományozza a...

Zöld startupok versenyeztek

A műanyagot villanyárammá alakító Prometheus 42, valamint a tengeri műanyagból alternatív építészeti anyagot készítő Moseanic nyerte el a fődíjat a Klímainnovációs Közösség által meghirdetett Startup Plastic Surgery program záró pitch versenyén. Ez az első...

Dunavarsányban terjeszkedik a Dunapack

Közel 20 milliárd forint értékű beruházással Európa egyik legmodernebb csomagolóanyag gyártó üzemét építi a Dunapack Packaging Dunavarsány határában. Az új gyár a körforgásos gazdasági folyamatok egyik legmodernebb mintaüzeme lesz, hiszen közel 90%-ban újrahasznosított papírból...

Mesterséges intelligencia segíthet az óceánokon

A kutatási ismeretek rendszerezéséhez, illetve feldolgozásához, valamint a fenntartható óceánfejlesztési kezdeményezések támogatásához a mesterséges intelligencia is segítséget nyújthat. A Capgemini új mesterséges intelligencia-modelleket (AI) fejlesztett ki, amelyek hozzájárulnak a Föld klímájának megértéséhez és modellezéséhez,...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Drámai projektben a Nemzeti Filmintézet

Fésős András Kelj fel és járj címmel készülő, apa-fia drámájának 450 millió forint gyártási támogatást szavazott meg a Nemzeti Filmintézet (NFI) Filmszakmai Döntőbizottsága.A film szereplőválogatása már elkezdődött, a forgatás jövő év elején indul –...

Áttörés előtt a magyar online kereskedelem

Gyorsan növekszik a magyar e-kereskedelem, és jelenleg az 53. legnagyobb e-kereskedelmi piac a világon, de az EU átlaghoz képest még van hova fejlődnie. A cseh és lengyel mintákat nézve 2-3-szor több webshopot is elbírhat...

Nevet vált a Turbó Diéta

A hagyományteremtő szándékkal indított, az Ideális Nap nevet viselő online esemény keretében jelentette be Handl Tamara, a Turbó Diétát forgalmazó Idealbody Kft. sales és marketing vezetője, hogy a 17 éves márka IdealBody néven folytatja...

Kiderült, mennyit költünk karácsonyfára

A fenyőfák árának idei adventre várt 10-20 százalékos emelése nem okoz érdemi változást a vásárlási szokásokban: a vevők 54 százaléka továbbra is nordmann fenyő iránt érdeklődik - derül ki Agroinform.hu felméréséből. A válaszadók 26...

Lemaradtak a magyarok az online marketingben

Megszámoltad már, hogy naponta hányszor pörgeted végig a Facebook – vagy Instagram hírfolyamod? Kétségtelen, hogy a közösségi oldalak mindennapjaink részévé váltak. Valaki innen informálódik, mások szórakozás miatt használják, azonban a social platformokat marketing szempontok...
- Hirdetés -

CMO

Már létező folyamatokat erősített fel a COVID

Hunyady Beatrix Euronics, marketingigazgató Az év vége kiemelt időszak a kereskedelemben, milyen kampánnyal készül az Euronics? A november-december értékesítés szempontjából az év 2 legfontosabb hónapja a műszaki kereskedelemben, a tavalyi évben a teljes céges árbevételünk közel 30...

Nagy a türelmetlenség a fiatalokban

Szili Tímea Futureal Group & Cordia Group, marketing- és kommunikációs igazgató   - Kicsivel több mint két hónapja nyílt meg a Futureal Group & Cordia Group fejlesztésében megvalósult Etele Plaza, mennyire váltotta be eddig a hozzá fűzött...

A kitaposott út biztonsága illúzió

Takács Borbála Adevinta Hungary, marketingigazgató   - Több évtizedes ügynökségi múlt után most ügyféloldalon folytatod. Miért döntöttél a változtatás mellett? - A váltás gondolata régóta érlelődött bennem. Húsz évet töltöttem ügynökségi oldalon, ez nagyon hosszú idő, ami rengeteg...

Most még tart a „történelmet írunk éppen” katarzisa

Szauter Zsolt eMAG és Extreme Digital, marketingigazgató   - Nagyon pörög itthon az online vásárlás, milyen élmény volt ebben a közegben átvenni a legnagyobb hazai e-kereskedelmi cég marketingjének irányítását? - Természetesen büszke vagyok arra, hogy engem választottak erre...

Kiemelt szerepe volt és lesz az online kommunikációnak

Blaumann Debóra foodpanda, marketingigazgató - Milyen kampánnyal készültetek a NetPincérről foodpanda névre történő váltásra, mire lehet számítani? - Egy igazi 360 fokos, integrált kampányt tervezünk a márkaváltás támogatására - ahol és amilyen formában csak lehet szeretnénk...
- Hirdetés -

SzuperZöld

A Starbucks is beszállt a faültetésbe

A Starbucks Magyarország szeptemberben indította el legújabb bolygó-pozitív kezdeményezését, amely során országszerte húsz forintot számol fel minden, üzleteiben értékesített, egyszer használatos műanyag-, vagy papírpohár árára, az ebből összegyűlt összeget pedig faültetés céljára adományozza a...

Zöld startupok versenyeztek

A műanyagot villanyárammá alakító Prometheus 42, valamint a tengeri műanyagból alternatív építészeti anyagot készítő Moseanic nyerte el a fődíjat a Klímainnovációs Közösség által meghirdetett Startup Plastic Surgery program záró pitch versenyén. Ez az első...

Mesterséges intelligencia segíthet az óceánokon

A kutatási ismeretek rendszerezéséhez, illetve feldolgozásához, valamint a fenntartható óceánfejlesztési kezdeményezések támogatásához a mesterséges intelligencia is segítséget nyújthat. A Capgemini új mesterséges intelligencia-modelleket (AI) fejlesztett ki, amelyek hozzájárulnak a Föld klímájának megértéséhez és modellezéséhez,...

DATA