Az egyes témakörök jobb megismerését segítő workshopokkal, illetve a hirdetők gondolkodásába bepillantást engedő kerekasztal-beszélgetésekkel készülnek idén a Marketing Summit Hungary szervezői – tudtuk meg Hinora Ferenctől, a Magyar Marketing Szövetség elnökétől.
– Kevesebb, mint egy hónap múlva rajtol a marketingszakma legnagyobb hazai rendezvénye. Milyen újdonságokkal készültök idén?
– Az egyik legfontosabb és legszembetűnőbb változás az, hogy új nevet kap az esemény. Ez lesz a 29. ilyen rendezvény és Országos Marketing Konferencia helyett Marketing Summit Hungary néven kerül mostantól megrendezésre. Fontos újítás, hogy idén nem szekció termek lesznek a főelőadások mellett, hanem egy-egy témára specializálódó workshopokat szervezünk, összesen hatot, amelyek lehetőséget adnak arra, hogy adott témakört alaposabban körüljárhassanak az érdeklődők.
– Milyen témakörökről van szó?
– Mindkét nap lesznek workshopok, amelyek egyenként kétórás programot jelentenek. A témák igen változatosak, így például a Microsoft szakértőinek közreműködésével azt lehet megtudni, hogyan lehet mindössze két óra alatt chatbotot építeni. A Kürt Akadémia jóvoltából az ügyfélélmény és design thinking titkaiba pillanthatunk be, Szántó Péter és a WMN csapata pedig a tartalomgyártásról és disztribúcióról ad majd át ismereteket. Ezek mellett lesz egy munkáltatói márkaépítéssel foglalkozó, egy e-kereskedelmi SEO és egy sportmarketing workshop is.
– A múlt évben háromnapos volt a konferencia, ez így marad idén is?
– Igen, a múlt évhez hasonlóan idén is háromnapos lesz a konferencia, november 14-16. között rendezzük. Bár még ebben az évben lesz az esemény, de azt gondolom, hogy ez már a jövő év első marketinges konferenciája. Ez az esemény a jövőről, a következő néhány évről és az ebben az időszakban várható marketing kihívásokról szól majd. Az első napra fiatal marketing innovátorokat kértünk fel előadónak, akik a legújabb megoldásokról tudnak majd beszámolni. A második napon, ahogy tavaly is, a Marketing Masters-t rendezzük meg. A Marketing&Media magazin legsikeresebb hazai marketing szakembereket bemutató TOP50-es kiadványa alapján hívtunk meg előadókat. Mindkét napon lesz kerekasztal-beszélgetés a legtöbbet költő iparágak legnagyobb hirdetőinek marketing döntéshozóival. A gyógyszeripar, a kereskedelem, a pénzügy, a szépségápolás, az autóipar és az FMCG szektor meghatározó személyiségei beszélnek majd arról, hogy milyen marketing kihívásokkal néznek szembe, illetve milyen megoldásokat várnak el. A harmadik napon pedig digitális mesterkurzust tartunk öt szakemberrel, amelyen a résztvevők a saját digitális marketing stratégiájukat tudják majd megtervezni.
– Lesznek díjátadók is?
– Igen, az első nap végén a Marketing Gyémánt Díjat, illetve az Év honlapja elismerést adjuk át, a második napon pedig a Marketing&Media magazin TOP50-es listáján szereplő marketingeseket díjazzuk.