Lakatos Levente, több bestseller népszerű szerzője egy egyedülálló projektet indított útjára. Új, hat részre osztott novelláját, heti rendszerességgel kizárólag az Instagram oldalán osztotta meg olvasóival. A projekt további különlegessége, hogy minden epizódhoz egyedi illusztráció is készül, amelyet egy tehetséges fiatal magyar grafikus, Szepesi Szűcs Barbara készített.
A Három esély című novella olvasói Fanni és Ármin történetét ismerhetik meg hat héten keresztül. Ármin, a tapasztalt nőfaló, egy közös ismerősük születésnapi bulijában kiveti hálóját a reklámügynökségnél dolgozó Fannira. A fiú legnagyobb meglepetésére azonban a lány visszautasítja őt. Ármin, aki nem egy könnyen levakarható típus, a saját önérzetét is ápolandó három esélyt – azaz három randevút – kér Fannitól arra, hogy bebizonyítsa neki, az ordító különbségek ellenére ők bizony összeillenek.
A történetben, és az egyedi, újszerű formátumban a Nestlé Magyarország is meglátta a lehetőséget, akik két termékükkel is megjelennek a Három esély epizódjaiban Szepesi Szűcs Barbara illusztrációin keresztül. A bevezetés alatt álló Nestlé L’Atelier svájci prémium táblás csokoládéja és a Nesquik Ready To Drink 200 milliliteres kiszerelésben kapható instant fogyasztható kakaója is feltűnik az egyes epizódokhoz tartozó rajzokban. A Nestlé termékeit is tartalmazó Instagram posztok pár nap alatt részenként több mint 50,000 emberhez jutottak el.
Vén Bianca és Kátai Moána, a Nestlé Hungária Brand Executive munkatársai az újszerű promóciós megjelenés kapcsán elmondták, hogy “Egyedülálló lehetőséget láttunk ebben a közös projektben, hiszen Magyarországon korábban még nem volt példa hasonló jellegű kezdeményezésre. Szerettünk volna kipróbálni egy új műfajt a megszokott kommunikációs eszközeink mellett, ráadásul figyelembe kellett vennünk, hogy a célcsoportunk információ fogyasztási szokásai folyamatosan változnak, Leventéék kampánya pedig pont illeszkedett a jelenlegi trendekhez. Úgy látjuk, hogy a hagyományos hirdetési felületeken már túl nagy a reklámzaj, ezzel a megoldással viszont egy nagyon szerethető történetben, annak részeseiként jelenhettünk meg a szereplők által kedvelt termékek formájában. Reméljük, hogy egy ilyen életszerű szituáció által közelebb tudtunk kerülni az olvasókhoz, és ha kedvet kaptak a kipróbálásukhoz, legalább annyira megszeretik majd őket, mint mi magunk. Köszönjük a közös munkát ennek a szuper csapatnak, és már nagyon várjuk a következő úttörő ötletüket!”
“Az Instagram jelenleg az egyik legaktívabb közösségi média platform Magyarországon, felhasználói kifejezetten vizuális tartalmat fogyasztó közösség, sokukat nehéz olvasásra biztatni. Ezt a problémát áthidalandó találtam ki a Három esély formátumát, ami a látványos illusztráció, a sorozatosság, a témaválasztás és az adott rész rövidsége – egy lapozós poszt legfeljebb tíz képnyi terjedelmű lehet – okán illeszkedik napjaink trendjeihez” – emlékszik vissza a többször Aranykönyv-díjas Lakatos Levente, aki hozzáteszi: “Az írói márkám építésénél mindig is elsődleges szempont volt, hogy új, járatlan utakat keressek magamnak. Azt hiszem, hogy ez a projekt most nem csak az én közönségemet bővítheti, hanem olvasásra bírhat olyanokat, akik eltávolodtak az írott történetektől. Már kialakult a fejemben a következő Insta-novella története, biztosan lesz folytatás.”
Levente közösségi média felületeit a NuHeadz Talent Management képviseli. A NuHeadz influencer portfóliója ma már több, mint másfél millió fiatalt ér el és kreatív megoldásaira a legnagyobb nemzetközi és hazai brandek is felfigyeltek – kiváló példa erre a Nestlével való együttműködés is. A NuHeadz az Instagram és YouTube-influencerek mellett ma már a leggyorsabban növekvő közösségi platform, a TikTok hazai népszerű videósait is képviseli.
Szepesi Szűcs Barbara illusztrációi