- Hirdetés -

Ismét behúzott egy hetet az X-Faktor

|

- Hirdetés -

Az RTL Klub tehetségkutatója bizonyult a múlt hét legnézettebb műsorának. Bőven a csatornaátlag felett hozott a TV2-n a Farm VIP. Bekerült a tíz legnézettebb műsor közé a vasárnapi Forma-1 futam is.

Az elmúlt héten az RTL Klub főműsoridős közönségaránya 0,7 százalékponttal, a TV2-é 0,6 százalékponttal nőtt, azaz összességében nem nagyon változtak a két csatorna közötti erőviszonyok. A hétfőtől péntekig terjedő időszak is egészen hasonló közönségarányokat hozott, mint a teljes hét (RTL Klub: 16,1%, TV2: 10,9%). A szombat estét nagy fölénnyel, 22,9 százalékos share-rel nyerte az RTL Klub, a TV2 8,5 százalékot ért el. A vasárnapi főműsoridő viszont a TV2-é volt, 11,4 százalékot hoztak, miközben az RTL Klub 10,9 százalékot.

Csoportszinten, a 18-49 éveseknél és főműsoridőben az RTL Magyarország nyerte a hetet 28,9 százalékos közönségaránnyal. A TV2 Csoport csatornái 23,3 százalékot produkáltak. A nemzetközi televíziós portfóliók külön versenyét ismét az AMC nyerte 4,9 százalékos share-rel, a 4,7 százalékos ViacomCBS és a 3,7 százalékos Antenna Group előtt.

48. hét / 47. hét / 46. hét (főműsoridős share, 18-49 évesek)

RTL Klub – 16,3% / 15,6% / 16,8%
TV2 – 10,6% / 10% / 14,2%

Egyes hétköznap esti műsorok heti átlagos közönségaránya (48. hét, 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

RTL Klub
Szerelem van a levegőben – 4,8% (3,7%)
Híradó – 16% (15,9%) – hétfőtől vasárnapig
Fókusz – 14,5% (12,8%)
A Konyhafőnök VIP – 16,9% (15,2%)

TV2
Remények földje – 12,8% (13,1%)
Tények – 13,4% (14,7%) – hétfőtől vasárnapig
Tények Plusz – 10,3% (10,9%) – hétfőtől szombatig
Farm VIP – 14,7% (14,8%)
Farm, ahol éltünk – 8,2% (8,8%)

Ami a hétköznapokat illeti, egész hasonló volt a helyzet, mint a korábbi héten. Azaz a TV2-n futó Farm VIP magasan a csatornaátlag felett teljesített és a műsoridejében egész jól tartotta a lépést a Konyhafőnök VIP-val. Viszont a Farm nettó műsorideje majdnem egy órával rövidebb a Konyhafőnöknél és a reality háttérműsora, a Farm, ahol éltünk már kevésbé csigázta fel a nézőket. Így viszont összességében a Konyhafőnök VIP hozta az estéket, ráadásul erősödött is a 47. héthez viszonyítva.

Szombaton az X-Faktor a maga 26,4 százalékos közönségarányával lazán behúzta az estét, nagy előnnyel nyerték a sávjukat. Vasárnap a TV2-n elstartolt A Nagy Ő, ami 11,2 százalékos közönségaránnyal kezdett és a közös műsorsávjában nagyjából egálban hozott az RTL Klubon sugárzott filmmel (a teljes lakosságnál nyerte a sávját A Nagy Ő).

A hét legnézettebb műsora cím az X-Faktoré volt a 18-49 éveseknél és a teljes lakosságnál is. Előbbinél 401 ezer, utóbbinál 871 ezer nézője volt a tehetségkutatónak. Az RTL Klub második legjobban teljesítő műsora a 18-49 éveseknél a Konyhafőnök VIP szerdai adása volt, amire 250 ezren voltak kíváncsiak. A teljes lakosságnál pedig a kedd esti RTL Híradó végzett a második helyen 778 ezres nézettséggel.

A TV2 két legnézettebbje a 18-49 éveseknél a szerdai Farm VIP (224 ezer néző) és A Nagy Ő (190 ezer néző). A teljes lakosságnál a vasárnap esti Tények bizonyult a TV2 legnézettebb műsorának (763 ezer néző), a második legerősebb a csütörtöki Farm VIP volt (740 ezer néző).

A műsoros top 10-be az RTL Klub és a TV2 produkciói mellett az M4 Sport egyik közvetítése is bekerült, méghozzá a vasárnapi Forma-1 futam, ami most a főműsoridőre esett. A verseny a 18-49 éveseknél 211 ezer nézőt vonzott 12,8 százalékos share mellett, a teljes lakosságnál pedig 524 ezret tett ki a nézőszáma, a közönségaránya pedig 11,4 százalékot.

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél:

hetitop2021_48het1849

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál:

hetitop2021_48hetteljes

 

Heszler Róbert

Adatok forrása: RTL / Nielsen Közönségmérés, TSV + vendég adatok

Megjegyzés: amennyiben nem jelezzük egy adatnál a célcsoportot, akkor az a 18-49 évesekre vonatkozik. A top 10-es táblázatokban a műsorok legnézettebb heti epizódjai szerepelnek.

Vendég adatok: a háztartásba érkező vendégekkel kalkulált nézettségi adatok.

Főműsoridő alatt a 19:00 és a 23:00 közötti időszakot értjük.

 

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ezeken bukhatnak el a kezdő vállalkozások

A vállalkozásindítás, illetve a fiatal cégek első időszakának hatékony menedzselése soha nem volt kockázatoktól és nehézségektől mentes – nincs ez másképp manapság sem. Sőt, sok szempontból napjainkban még több problémával kell megküzdeni, gondoljunk csak...

Digitális oktatási tartalmakat fejleszt a Telekom

Diákok és szaktanár közreműködésével, valós iskolai környezetben fejleszt digitális tartalmakat a Telekom annak érdekében, hogy a tanulás élményszerű, a tudás pedig mindenki számára elérhető legyen. A program célja olyan valós körülmények között kigondolt, tesztelt,...

Átalakította a fogyasztói szokásokat a járvány

Az emberek többsége már megszokta a világjárvány miatt kialakult új életmódot, és arra számít, hogy ezek a változások velünk is maradnak – derül ki az EY legfrissebb, 16 ezer résztvevő bevonásával készült nemzetközi kutatásából....

Így adózunk az idén

SZJA-mentesség 25 év alatt, megnövelt minimálbér és garantált bérminimum, családi adóvisszatérítések – 2022 januárja számos meghatározó változást hozott adózási szempontból. Csökken a szociális hozzájárulási adó, a kisvállalati adó, megszűnik a szakképzési hozzájárulás, és számos...

Erősíteni kell a vásárlói tudatosságot

Az elmúlt évtizedben dinamikusan bővült az e-kereskedelem részaránya Magyarországon. Az e-kereskedelmet és az azt támogató pénzforgalmat érintő számos technológiai fejlesztés történt, ugyanakkor a szabályozások nem követték minden tekintetben a fejlődés dinamikáját. Ezért az Állami...

A járvány előtti harmada volt a forgalom a Liszt Ferenc Reptéren

Tavaly a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren 4,6 millió utas és 183 ezer tonna légiáru fordult meg.2021-ben a Budapest Airport a második olyan évét zárta, amelyre a koronavírus-járvány jelentős hatással volt. A pandémiás környezetben az...

Így készül a választási kampányra a Central

A Central Médiacsoport fő célja a különböző politikai álláspontok hiteles bemutatása az idei parlamenti választások előtt, a médiacég közlése szerint a kampányidőszakban felértékelődik a független, tényeken alapuló újságírás. A Central Médiacsoport a 2022-es parlamenti választások...

Jóval több időt töltünk a képernyő előtt

A magyarok többsége jóval több időt tölt a számítógép képernyője előtt, mint a járványt megelőzően – ez derült ki az Ipsos négy országban végzett kutatásából. A Huawei megbízásából készített felmérés szerint a magyar válaszadók...

Kiderült, mikor rajtol a Sztárban Sztár

Február 6-án indul a Sztárban Sztár 8. évada a TV2-n, nemrég azt is elárulták, hogy két új zsűritag érkezik a műsorban, Lékai-Kiss Ramóna és Makranczi Zalán. A TV2 közlése szerint vasárnap esténként lesz majd látható...

Megújul a közmédia tévécsatornája

Megújult napi tartalmakkal, showműsorokkal és új műsorvezetőkkel várja a nézőket a Duna, a közmédia csatornája szombattól.Teljes megújulás küszöbén áll a Duna, amely 21. századi vizuális megjelenéssel és tartalommal készül szombattól a nézőknek – írja...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jelentősen nőhetne a bankok bevétele

A hagyományos bankok közel 4 százalékkal növelhetnék éves bevételüket üzleti modelljeik újragondolásával, és a kizárólag digitális szolgáltatásokat nyújtó (digital-only) új banki és pénzügyi szolgáltatók innovatív stratégiáinak átvételével – derül ki az Accenture kutatásából. Ez...

Ezeken bukhatnak el a kezdő vállalkozások

A vállalkozásindítás, illetve a fiatal cégek első időszakának hatékony menedzselése soha nem volt kockázatoktól és nehézségektől mentes – nincs ez másképp manapság sem. Sőt, sok szempontból napjainkban még több problémával kell megküzdeni, gondoljunk csak...

Digitális oktatási tartalmakat fejleszt a Telekom

Diákok és szaktanár közreműködésével, valós iskolai környezetben fejleszt digitális tartalmakat a Telekom annak érdekében, hogy a tanulás élményszerű, a tudás pedig mindenki számára elérhető legyen. A program célja olyan valós körülmények között kigondolt, tesztelt,...

Átalakította a fogyasztói szokásokat a járvány

Az emberek többsége már megszokta a világjárvány miatt kialakult új életmódot, és arra számít, hogy ezek a változások velünk is maradnak – derül ki az EY legfrissebb, 16 ezer résztvevő bevonásával készült nemzetközi kutatásából....

Így adózunk az idén

SZJA-mentesség 25 év alatt, megnövelt minimálbér és garantált bérminimum, családi adóvisszatérítések – 2022 januárja számos meghatározó változást hozott adózási szempontból. Csökken a szociális hozzájárulási adó, a kisvállalati adó, megszűnik a szakképzési hozzájárulás, és számos...
- Hirdetés -

CMO

Fontos, hogy megmutassuk a pezsgő másik oldalát

Csomay András, marketing vezető, Törley Pezsgőpincészet   - Milyen évet zártok idén? - Ha ezt az évet jól le tudjuk hozni járványügyi szempontból, akkor nálunk a Törley Pezsgőpincészetben reményeink szerint vissza tudunk állni a COVID előtti időszakra....

A hitelesség egyre fontosabb

Sándor Gabriella, Libri-Bookline, marketing és kommunikációs igazgató fotó: Egyed Péter - A karácsony kiemelt időszaknak számít a könyvpiacon, az éves marketingbüdzsé mekkora részét költik el ilyenkor? - Az év utolsó három hónapja kereskedelmi és kommunikációs szempontból valóban...

Eljött a bátrak ideje

  Gál Judit, Danubius Hotels, marketing és kommunikációs igazgató   - Milyen év végére számítasz? Picit jobb lesz, mint a tavalyi hasonló időszak? - Össze sem hasonlíthatóak. A tavaly november olyan komoly szigorítást hozott, hogy fél évig...

A jövő év második felében lehet intenzívebb felfutás

Mocsai Zoltán, P Automobil Import Kft., marketing vezető - Mit tippelsz, milyen év lesz 2021 az autópiacon? Tavaly 128 000 új személyautót helyeztek forgalomba, idén kevesebb lesz? - Egy alapvetően felemás év az idei. Az év...

A vásárlási szokások örökre megváltoztak

Kanyó Roland, dm Kft., marketing és PR menedzser 133 milliárd forintos bevétellel zártátok az elmúlt üzleti évet, majdnem 10 százalékos plusszal. Gondolom ez a körülmények figyelembe vételével, elég jó eredménynek számít? Természetesen elégedettek vagyunk az elért...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Jól halad a Siemens okosváros-kísérlete

Bécsben, éles körülmények között tesztelik azon energiarendszereket, amelyek a fenntartható városfejlesztés alapjait adják a jövőben.Új Európában egyedülálló projekt zajlik Bécsben. Az osztrák főváros Aspern Seestadt városrészében, valós körülmények között tesztelik a jövő energiarendszereit. A...

Zöld vállalást tett a Toyota és a Lexus

2035-re karbonsemleges lesz Európában a Toyota és a Lexus.A Toyota készen áll arra, hogy 2035-re nullára csökkentse az újonnan értékesített Toyota és Lexus járművek széndioxid-kibocsátását Nyugat-Európában, amelynek fontos lépcsőfoka lesz a legalább 50 százalékos,...

Zöld együttműködésben a TotalEnergies

A TotalEnergies és a Daimler Truck AG megállapodást írt alá az Európai Unió közúti árufuvarozásának szén-dioxid mentesítésére irányuló kötelezettségvállalásukról. A partnerek együttműködnek a hidrogénnel üzemeltetett nehéz tehergépjárművek ökoszisztémáinak fejlesztésében, egyrészt azzal a szándékkal, hogy...

DATA