- Hirdetés -

Ismét versenghetnek a fiatal séfek

|

- Hirdetés -

Visszatér a S.Pellegrino Young Chef Academy egyik legizgalmasabb nemzetközi kezdeményezése, a S.Pellegrino Young Chef Academy verseny, amely a gasztronómia határait újragondoló szakemberek felfedezését és támogatását célozza.

A S.Pellegrino Young Chef Academy versenyen a résztvevők egyedülálló lehetőséget kapnak arra, hogy csatlakozzanak egy hosszú távú, nagyratörő és előremutató projekthez, amellyel a S.Pellegrino nem csupán a konyhaművészeti közösség, hanem a társadalom fejlődéséhez is hozzájárul. A verseny során a prémium ásványvízmárka a fiatal séftehetségek következő generációját keresi és oktatja. Éppen ezért a megmérettetés ideális lehetőség a gasztronómia minden olyan úttörőjének, aki szívesen állítja magát kihívások elé, és bizonyítani szeretné, hogy képes megteremteni a legkiválóbb ízélményeket, miközben pozitív hatást gyakorol a társadalomra.

A 2022/23-as S.Pellegrino Young Chef Academy verseny lehetőséget biztosít a fiatal séfeknek, hogy csatlakozzanak egy inspiráló és tanulságos kalandhoz, valamint a válogatóktól kezdve egészen a 2023-ra tervezett nagydöntőig nemzetközi figyelmet és jelentős szakmai elismerést nyerjenek. A nemrég lezárult 2019/21-es kiadásban mintegy 300 tehetséges ifjú séf és 50 különböző ország és régió mentorai dolgoztak együtt az egyedi ételek tökéletesítésén, amely során nem csak receptek, hanem a fenntartható és befogadó konyhaművészettel kapcsolatos forradalmi ötletek is születtek. A végső győzelmet arató Jerome Ianmark Calayag viszonyítási ponttá vált mindenki számára, aki a jövőben új szemléletmódot kíván hozni a séfszakmába.

„Néhány hónappal a tavaly októberben Milánóban megrendezett nagysikerű döntő után örömmel jelentjük be a S.Pellegrino Young Chef Academy verseny ötödik kiadását. Az eredetileg nemzetközi toborzóprojektként indult megmérettetés az elmúlt két évben egy hiteles, állandó oktatási és kapcsolatépítési platformmá alakult, és megszületett a világ minden tájáról érkező, több mint 1000 fiatal és idős séfet felvonultató S.Pellegrino Young Chef Academy inspiráló közössége. A verseny megnyitja az ajtót az Akadémia előtt és elsődleges eszköz arra, hogy ösztönözzük a kreativitást és népszerűsítsük a tehetséget. A projekt összhangban van a gasztronómia világának folyamatos fejlesztésére irányuló törekvéseinkkel, és kiemelkedő teret ad olyan egyetemes értékek közvetítésének, mint a fenntarthatóság, felelősség, befogadás, rugalmasság és szépség” - mondta Stefano Bolognese, a Sanpellegrino nemzetközi üzletágának igazgatója.

A 30 év alatti fiatal séfek 2022. február 7-től április 30-ig jelentkezhetnek a 2022/23-as S.Pellegrino Young Chef Academy versenyre. A személyes és szakmai információk megadása mellett a jelentkezőknek be kell mutatniuk egyedi ételük receptjét is, amely képes megvilágítani személyes hitvallásukat, egyedülálló képességeiket és kreativitásukat. A korábbi évadokhoz hasonlóan az első szakasz jelentkezőit az ALMA, az Olasz Konyhaművészet Nemzetközi Iskolája bírálja el. Az ALMA által kijelölt szűkített listán szereplő fiatal séfek a 16 regionális döntők valamelyikén adhatnak számot tudásukról, amelyek világszerte a 2022-es év második felében zajlanak majd.

A regionális döntők győztesei hivatalosan is versenyre kelhetnek az áhított „S.Pellegrino Young Chef Academy 2022-23 Díjért”, amely előremozdítja karrierjüket és nemzetközi ismertséget hoz számukra. A jelentkezők további három díjat is elnyerhetnek, amelyek elismerik a fiatal séfek sokszínű hitvallását és elkötelezettségét aziránt, hogy az ételeken keresztül érjenek el pozitív változásokat a társadalomban.

A versenyen elnyerhető négy díj a következő:

S.Pellegrino Young Chef Academy Díj: A verseny fődíja, amelyet a Hét Bölcs, egy nemzetközileg elismert séfekből álló nagyrabecsült testület szavazatai alapján osztanak ki. A nyertes séfnek páratlan technikai készségeiről és valódi kreativitásáról kell tanúbizonyságot tennie. A fiatal tehetségnek emellett a gasztronómia iránti határozott személyes meggyőződését is bizonyítania kell, amely meggyőzi a zsűrit arról, hogy képes a pozitív változások katalizátorává válni.

S.Pellegrino Társadalmi Felelősség Díj: A vendéglátás fenntarthatóságát elősegítő legnagyobb élelmiszeripari fenntarthatósági programot és globális közösséget, a Food Made Goodot üzemeltető Fenntartható Éttermek Egyesülete által megszavazott fogás olyan elvek alapján készült, amely szerint legjobb, ha az étel társadalmilag felelős gyakorlat eredménye, beleértve a beszerzés, a társadalom és a környezetvédelem követelményeit. A díjra benyújtott pályázatokat nyolc kritérium alapján bírálják el: erőforrás-felhasználás, környezeti hatás, biológiai sokféleség, élelmiszerpazarlás, táplálkozás, együttműködés, érdekérvényesítés és innováció.

Acqua Panna Gasztronómiai Kapcsolatok Díj: A díjat a mentorok szavazatai alapján annak a séfnek ítélik oda, akinek a tányérja leginkább tükrözi az adott régió konyhaművészeti örökségét. Az ételben hangsúlyozottan szerepelnie kell a hagyományos konyhaművészeti gyakorlatoknak és a személyes modern víziónak, ezzel hidat képezve a múlt és a jövő között.

Fine Dining Lovers Inspiráló Ételek Díj: Az elismerést a Fine Dining Lovers online közösségének szavazatai alapján ítélik oda annak a fiatal séfnek, akinek egyedi étele leginkább tükrözi a saját személyes hitvallását.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Fontos hírek érkeztek az európai autópiacról

Nőtt a forgalomba helyezett új autók száma júniusban az egy évvel korábbihoz képest az Európai Unióban az európai autógyártók szakmai képviseleti szervezete, az ACEA honlapjára csütörtökön felkerült adatok szerint. A júniusban eladott személyautók száma...

Nem tud kimenni a Hungaroringre? – Így követheti a Magyar Nagydíjat

Hamarosan újra együtt szurkolhat az ország, hiszen érkezik a Forma-1-es szezon a magyarok számára legfontosabb versenye: a száguldó cirkusz 39. alkalommal látogat el a Hungaroringre. Pénteken két szabadedzésen, szombaton egy utolsó tét nélküli tréningen...

Újabb eljárás indul Balázsék miatt

Ismét a kiskorúak védelmére vonatkozó törvényi rendelkezések megsértése miatt indul eljárás a Rádió 1 Balázsék című műsorszámával szemben. A Médiatanács a román társhatósághoz fordul a Super TV2 egyik műsorszámának nem megfelelő korhatári besorolása miatt....

Médiaügynökségi vezetők a hazai trendekről – 1. rész

A legnagyobb médiaügynökségek vezetői általában elégedettek, mert elég jól futott a szekerük tavaly. Optimisták az idei évre nézve is. Az MI-vel kapcsolatos kihívásoktól nem igazán tartanak, de vannak, akik szerint a tévés kampányok teljesítése...

Fontos ügy mellé állt az MBH Bank

Együttműködésre lépett az Együtt az Autistákért Alapítvány és az MBH Bank, aminek keretében a felek idén három népszerű nyári fesztiválon jelennek majd meg közösen, az érzékenyítés jegyében. A közös kitelepülések két meghatározó célja, egyrészről,...

A TARR lett a PAKSI FC új szponzora

„Újabb magyar cég támogatja egyedülálló filozófiánkat, klubmodellünket.” - jelentette be június 15-én a PAKSI FC. Új partnerük, a TARR Kft. egy száz százalékban magyar tulajdonú telekommunikációs szolgáltató vállalat, melynek céglogója megjelenik a csapat felszerelésén...

Meglepő adatok érkeztek a hazai munkaerőpiacról

Két megye kivételével az ország egész területén nőtt az álláshirdetésekre beérkezett jelentkezések száma 2024 második negyedében az előző év azonos időszakához képest – derül ki a Profession.hu elemzéséből. A legnagyobb emelkedés Jász-Nagykun-Szolnok, Heves és...

Kiderült, melyek a legfenntarthatóbb hazai éttermek

2024-ben a Dining Guide értékelése szerint az Év Fenntartható Étterme a Natura Hill Zebegény lett. Gyümölcs- és zöldségfogyasztásuk 90%-át saját forrásból származó biotermelésből tudják biztosítani, a teljes alkoholmentes italkínálatuk 100%-át saját alapanyagokból állítják elő,...

Nyakunkon a mesterséges intelligencia korszak, így érdemes felkészülniük a cégeknek

Alig van túl a vállalati szektor az agilis átálláson, az egyre szélesebb körben alkalmazott forradalmi technológiai megoldások máris újabb szemléletváltást sürgetnek. Az előrejelzések szerint a mesterséges intelligencia 2030-ra 15,7 billió dollárral növeli majd a...

Újabb kihagyhatatlan program borkedvelőknek

Hatvan borászat és száznyolcvan zenész részvételével rendezik meg az idei bor- és dzsessznapokat a debreceni Nagyerdőben augusztus 8-11. között. A nagyerdei Békás-tó partján hat hazai borrégió húsz borvidékének hatvan borászata kínálja majd legjobb borait, a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Eljárást indított az ALDI-val szemben a GVH

A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) eljárást indított az ALDI Magyarország Bt.-vel szemben a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmának feltételezett megsértése miatt. A GVH gyanúja szerint a vállalkozás tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatot folytat az üzleteiben elhelyezett...

Fontos hírek érkeztek az európai autópiacról

Nőtt a forgalomba helyezett új autók száma júniusban az egy évvel korábbihoz képest az Európai Unióban az európai autógyártók szakmai képviseleti szervezete, az ACEA honlapjára csütörtökön felkerült adatok szerint. A júniusban eladott személyautók száma...

Nem tud kimenni a Hungaroringre? – Így követheti a Magyar Nagydíjat

Hamarosan újra együtt szurkolhat az ország, hiszen érkezik a Forma-1-es szezon a magyarok számára legfontosabb versenye: a száguldó cirkusz 39. alkalommal látogat el a Hungaroringre. Pénteken két szabadedzésen, szombaton egy utolsó tét nélküli tréningen...

Újabb eljárás indul Balázsék miatt

Ismét a kiskorúak védelmére vonatkozó törvényi rendelkezések megsértése miatt indul eljárás a Rádió 1 Balázsék című műsorszámával szemben. A Médiatanács a román társhatósághoz fordul a Super TV2 egyik műsorszámának nem megfelelő korhatári besorolása miatt....

Médiaügynökségi vezetők a hazai trendekről – 1. rész

A legnagyobb médiaügynökségek vezetői általában elégedettek, mert elég jól futott a szekerük tavaly. Optimisták az idei évre nézve is. Az MI-vel kapcsolatos kihívásoktól nem igazán tartanak, de vannak, akik szerint a tévés kampányok teljesítése...

Don't Miss

Folyamatosan újra kell gondolnunk, hogyan maradhatunk relevánsak – interjú Erich Mullerrel

Sok tekintetben a budapesti gyártóközpont az ügynökségünk szíve, amely életre kelti a stratégiai és kreatív csapatok által nap mint nap kitalált csodálatos koncepciókat és ötleteket – mondta el Erich Muller. A Publicis Groupe Hungary...

A csapatmunka és az emberi kreativitás nem lecserélhető – interjú Juhász Péterrel

Ha mindenáron le akarunk nyomni valamit a nézők torkán, akkor azt nem fogják befogadni és elkapcsolnak – állítja Juhász Péter. A 235 egyik tulajdonosa, a Tippmix reklámfilmek rendezője az mmonline.hu-nak adott interjúban beszélt arról...

Marketingfronton újított a Tesco

Az áruházlánc 44 üzletében 132 darab innovatív digitális kijelzőt helyez üzembe az eladáshelyi reklámok hatékonysága és a vásárlói élmény növelése érdekében. A Tesco június 21-én, a kiskereskedelmi ügyféladatokat elemző dunnhumby-val közösen tartott első Tesco...

Kaliszky András váltja Foltányi Tamást az Ersténél

Kaliszky András lesz 2025 januártól az Erste Bank Hungary Zrt. informatikai és operációs területért felelős igazgatósági tagja – jelentette be a pénzintézet. A pozíciót Foltányi Tamás 2024 végéig tölti be, az idén 65 éves...

Új vezetővel erősít a PwC Magyarország

A PwC Magyarország adó- és jogi tanácsadási üzletágának új vezetője 2024. július 1-jétől Farkas Gábor. A pozíciót Deák Lászlótól veszi át, aki a továbbiakban a közvetett adókért felelős területet vezeti és mellette az ESG...