- Hirdetés -

Ismét versenyre hívja a hazai vállalkozásokat a SPAR

|

Két sikeres fordulót követően már harmadik alkalommal hirdeti meg a termékversenyét az áruházlánc. Ezúttal is olyan magyarországi árukat keresnek, amik vagy új fejlesztésűek, vagy ha már léteznek is, kiskereskedelmi láncokban még nem kaphatók. A vállalat mentorálással segíti a nyertes vállalkozókat, akiknek a termékei az INTERSPAR áruházakban mutatkoznak be.

„A hazai termelők és termékek mellett mindig is kiállt a SPAR Magyarország. A magyar gazdaságot és kereskedelmet pedig olyan kezdeményezésekkel is segíti, mint az idén harmadik alkalommal induló Hungaricool by SPAR termékverseny. A népszerű és sikeres üzleti kezdeményezésünkkel idén is új fejlesztésű vagy létező, de még csak szűkebb körben ismert és forgalmazott magyar termékeket keresünk, melyek eleget tesznek a fenntarthatóság szempontjainak is. A szakmai értékelés után legfeljebb tíz kiválasztott cégnek vagy egyéni vállalkozónak biztosítjuk az INTERSPAR áruházak jelentette széles felvevő piacot, amelyhez hatékony marketingtámogatást is kínálunk. A korábbi versenyetapok láthatóan motiválták a feltörekvő, piacra lépést tervező magyarországi élelmiszer- és egyéb termékgyártókat. Meggyőződésünk, hogy az érvénysülést elősegítő együttműködési lehetőség és a biztos beszállítói partnerség felajánlása ebben az évben is számos olyan hazai termelőt bátorít arra, hogy megmérettesse magát, aki versenyképes áruk előállítására képes. A nyertes termékekkel a vásárlóink 2022-ben találkozhatnak INTERSPAR hipermarket áruházaink polcain” – mondta Maczelka Márk, a SPAR Magyarország kommunikációs vezetője.

Az áruházlánc a Hungaricool by SPAR 2022 termékversenyt – a pályázati kiírásban szereplő feltételek szerint – 2021. október 9-i jelentkezési határidővel hirdette meg. Magyarországon előállított, széles disztribúcióval még nem rendelkező, egyedi, a fogyasztói igényekre választ nyújtó termékeket várnak. A nyertes élelmiszer- (food) és egyéb (non-food) termékgyártók termékeihez a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. a piacra történő bevezetés szakmai támogatását adja a 35 INTERSPAR hipermarket áruháza bevonásával.

A verseny részletes feltételei és a pályázati kiírás a Hungaricool weboldalán található meg.

A SPAR az RTL Klub “Cápák között” című üzleti showműsorának stratégiai támogatójaként a következő Cápák között szériájában szereplő vállalkozások között is keresi a Hungaricool különdíjra érdemes versenyzőket, de a Hungaricool versenyen való részvételnek nem előfeltétele a Cápák között műsorba történő jelentkezés. Az előző széria tapasztalatai azonban azt mutatják, hogy a televíziós szereplés olyan kiemelt elérést és ismertséget hozott a műsorból kikerült Hungaricool nyerteseknek, mely nagyban hozzájárult a különdíjas cégek későbbi sikereihez is. Jó példa erre a Cápák között műsorában szerepelt ChiliYard márka is.

Az érvényes pályázatokat a SPAR szakmai zsűrije előminősíti. Mint ahogyan már a legelső verseny esetében is történt, olyan szakemberek értékelték a jelölteket, akik az élelmiszer- és ital-gyártás területén éppen úgy járatosak, mint a környezetbarát technológiák alkalmazása vagy a szállítás terén, így az ősszel induló új megméretésen is tapasztalt mentorok hozzák meg a végső döntést az esztendő végéig. Számtalan fontos szempont mellett – például: innovatív jelleg és egyediség, a csomagolás környezettudatossága, fenntarthatósági tényezők – a piacképesség vizsgálatakor kóstolói és tesztelői véleményekkel a potenciális vásárlókat is be fogják vonni.

Az idén december 30-ig értesített nyertes, maximum tíz termékgyártónak a kiskereskedelmi vállalat átfogó mentoring felkészítést tart. Ezt követően a lehető legrövidebb időn belül az INTERSPAR üzletekbe jutnak az áruk. A vállalatnak és a versenynek az ehhez a végső célhoz nyújtott segítségéről az egyik tavalyi nyertes, a Funky Forest gyümölcsleveket gyártó Házikó Farm Kft. kereskedelmi vezetője, László Judit azt mondta: „A Hungaricool by SPAR program egy nagy lehetőséget jelentett csapatunk számára. Már az elején sejtettük, hogy komoly szakmai lépéseket kell majd megugranunk, ám az oktatás színvonala messze felülmúlta a várakozásainkat. Egy professzionális, jól felépített képzést, felkészítést kaptunk, amely számos ponton segített a szervezetünk gyermekbetegségeit kiküszöbölni és a belső folyamatainkat fejleszteni”.

A ma már a SPAR hipermarketekbe is rendszeresen szállító gyártó, Bálint Áron, a Spájz Szörp Kft. tulajdonosa pedig azt hangsúlyozta, életük alapjaiban megváltozott, köszönhetően az üzletlánc kezdeményezésének. „A Hungaricool by SPAR egy hiánypótló, innovatív program a kiskereskedelmi láncok gyakorlatában. Egyedülálló lehetőség az olyan márkák számára, mint mi. Az erőfeszítésért hatalmas köszönettel tartozunk. Másrészt a megtapasztalt rugalmasság, türelem, nyitottság, az üzleti folyamatok mögötti okok mély megértése azok a képességek egy nagyvállalati kultúrában, melyek közvetve a SPAR szélesebb piaci versenyképességét is nagyban befolyásolhatják”.

 

fotó: spar.hu

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Megújult a Port

Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a...

Új sorozatokkal és sikerfilmekkel erősít a Direct Now

Merülj el az őszi hangulatban és fedezd fel a Direct Now app folyamatosan bővülő videótárának kínálatát! A hűvös estéken vadonatúj krimisorozatok és képernyő elé szegező sikerfilmek várnak rád. A klasszikus magyar filmek rajongói ezúttal...

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Advent első hétvégéje igazi művészeti csemegét kínál

Advent első hétvégéjén, november 29-december 1. között ingyenes programsorozattal várják a kortárs képzőművészetek kedvelőit. 2024-ben 31 galéria, műterem, kiállítótér és kulturális helyszín csatlakozott az ART WEEKEND BUDAPEST-hez (AWB), amelynek idei központi témája a mozgás,...

Megújult a Port

Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a...

Új sorozatokkal és sikerfilmekkel erősít a Direct Now

Merülj el az őszi hangulatban és fedezd fel a Direct Now app folyamatosan bővülő videótárának kínálatát! A hűvös estéken vadonatúj krimisorozatok és képernyő elé szegező sikerfilmek várnak rád. A klasszikus magyar filmek rajongói ezúttal...

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...