- Hirdetés -

Itt a legújabb TOP25 – Palocsay Géza az élen

|

- Hirdetés -

Palocsay Géza végzett az első helyen a Marketing&Media magazin általá a hazai digitális piaci legmeghatározóbb 25 személyéről összeállított listán. A Jófogás.hu és a Használtautó.hu oldalakat működtető Adevinta ügyvezető igazgatóját Szigetvári József és Várkonyi Balázs követték.

2019-ben is folytatódott az a korábbi években megfigyelt tendencia, hogy a legbefolyásosabb hazai digitális szakemberek között a topvezetők és az e-kereskedelemmel foglalkozók szerepelnek legtöbben a „Top 25 – A Legmeghatározóbb Emberek a Hazai Digitális Piacon” rangsorban. Simon Krisztián, a Marketing&Média főszerkesztője elmondta, hogy a vezető hazai e-kereskedők pozíciója tovább erősödött, így sokukról ma már elmondható, hogy régiós játékossá váltak.

A digitális piac meghatározó szakembereit képviselő zsűri által összeállított lista idén is arról tanúskodik, hogy a hazai digitális világ meglehetősen férfiközpontú: a 25 szereplő között mindössze két hölgy található, a legjobb tíz közé is bekerült D. Tóth Kriszta (WMN), valamint Grósz Judit (RTL Klub).

Tavaly óta főként a mezőny második felében történtek nagyobb mozgások. Olyan digitális szakemberek kerültek fel a listára, mint Bán Zoltán, a Portfolio.hu-t működtető Net Média Zrt. társtulajdonos vezérigazgatója, vagy Oszkó Péter, az innovatív pénzügyi vállalkozás, az OXO Csoport egyik alapító cégvezetője.

Top 25 – A Legmeghatározóbb Emberek a Hazai Digitális Piacon

(Első tíz helyezett)

Helyezés Név Cég/Médium

1. Palocsay Géza Adevinta

2. Szigetvári József Szállás.hu

3. Várkonyi Balázs Extreme Digital

4. Sopov István Adaptive Média, IAB

5. Bíró Pál Google

6. Vinnai Balázs W.UP, Codecool

7. D. Tóth Kriszta wmn.hu

8. Pető Péter 24.hu

9. Martis István Profession.hu

10. Mészáros Dávid Ingatlan.com, Arkon

Forrás: Marketing&Média

2019-ben a szakmai zsűri ismét Palocsay Gézát, a Jófogás.hu és a Használtautó.hu oldalakat is üzemeltető Adevinta Classified Media Hungary Kft. ügyvezető igazgatóját választotta az év legmeghatározóbb emberének a hazai digitális piacon. Szigetvári József, a régióban elsődleges belföldi foglalási márkává fejlődő Szállás.hu ügyvezető igazgatója a korábbi évekhez hasonlóan megőrizte második helyét. A dobogó harmadik fokát 2019-ben is Várkonyi Balázs, az eMAG-gal fúzióra lépő Extreme Digital vezérigazgatója szerezte meg.

Sopov István, a portfólióját tovább bővítő Adaptive Média tulajdonosa tavaly óta egy helyet javított, így idén a negyedik helyezett. A zsűri ötödik hellyel díjazta Bíró Pált, a Google hazai vezetőjét, a Grow with Google oktatási program első számú hazai támogatóját. Vinnai Balázs, az alternatív programozóképzést nyújtó, európai campusok megnyitását tervező CodeCool társalapítója és a banki szoftvereket fejlesztő W.UP elnöke ismét a hatodik helyen végzett. 2018 után hat helyet ugrott, és ezzel a hetedik helyre érkezett D. Tóth Kriszta, a WMN ügyvezetője, aki a vállalati struktúra átalakításával, és a kereskedelmi divízió megerősítésével növelte az oldal piaci pozícióját. Idén nyáron vette át a leglátogatottabb hazai hírportál, a 24.hu szerkesztőségének vezetését Pető Péter, amely immár a hazai digitális piac egyik meghatározó szereplője, amit a szakmai zsűri a nyolcadik hellyel ismert el.

Martis István, a piacvezető online állásportál, a Profession.hu ügyvezető igazgatója, valamint a Ringier Axel Springer állásportáljainak régiós igazgatója több év után tért vissza a tíz legjobb közé. Munkáját idén kilencedik hellyel díjazta a szakmai zsűri. 2019-ben a tizedik helyezett Mészáros Dávid, az idén 21 éves Ingatlan.com alapító tulajdonosa lett.

Bár a 2019-es tízes toplistán csupán két név képviseli a médiát, a teljes huszonötös rangsorban idén ez a szám eléri a tizenkettőt. A hazai digitális piac legbefolyásosabb szereplői közül erről a területről érkezik többek közt a tizenharmadik helyezett Tóth-Szenesi Attila, az Index főszerkesztője, a tizenkilencedik helyezett Grósz Judit, az RTL Magyarország digitális és üzletfejlesztési igazgatója, vagy a huszonötödik helyezett Kardos Gábor, aki a 444.hu és a Qubit.hu kiadásáért felelős Magyar Jeti Zrt. vezérigazgatója.

A „Top 25 – A legmeghatározóbb emberek a hazai digitális piacon” teljes lista és ágazati elemzés a Marketing&Média frissen megjelent számában olvasható.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Erre számíthatnak jövőre a vállalkozások

Az ünnepek közeledtével az üzleti életben is megkezdődik az évértékelés, illetve a 2022-re kitűzött célok megfogalmazása és a stratégiai tervezés. A hullámzó válsághelyzet és a folytonos bizonytalanság miatt még a legnagyobb piaci szereplők is...

Újabb mesés reklámfilmmel rukkolt elő a Medve

Idén ősszel új termékeket vezetett be a Savencia Fromage & Dairy Hungary Zrt., a Medve darabolt és szeletelt sajtok népszerűsítésére külön reklámfilmet hoztak létre. Az edami, gouda és ementáli sajtok szintén a Medve műhelyében...

Kevés az új autó, pörög a használtimport

Novemberben 11 963 használt személyautót regisztráltak az országban a DataHouse adatai szerint, ami a tavaly novemberi szinthez képest 17,3 százalékos növekedést jelent. Eközben új személygépkocsiból csupán 9 495 darabot helyeztek forgalomba az előző hónapban,...

Akadálymentesítik a MediaMarkt üzleteit

Magyarországon a mérési módszertantól függően fél- és másfélmillió közöttire tehető azon emberek száma, akiket egészségi állapotuk korlátoz abban, hogy kiteljesítsék az életüket. Pedig ők is, mint bárki más, szeretnének teljes értékű életet élni, de...

Okosotthonra vágynak a magyarok

Minden harmadik válaszadó tervezi, hogy belekezd otthona „felokosításába”, a legtöbben 50 és 100 ezer forint között költenének erre – derül ki a Schneider Electric online felméréséből. Az idén a világ legfenntarthatóbb vállalatának választott cég...

Zöld díjat söpört be az Erste

Az Erste Alapkezelő Zrt. nyerte el 2021-ben a Zöld Befektetési Alapkezelő elismerést a Magyar Nemzeti Banktól. A jegybank két éve hirdette meg először a Zöld Pénzügyek Díjat, amelyben a legzöldebben működő pénzügyi intézményeket ismeri...

Megvan Karas utódja az NMHH-nál

Koltay Andrást nevezte ki Áder János az NMHH elnökének, a Nemzeti Közszolgálati Egyetem (NKE) rektora december 4-től 9 éven át irányíthatja a szervezetet. Elődje, Karas Monika októberben mondott le, kevesebb mint egy évvel megbízása...

Budapesti és szolnoki frekvenciák találtak gazdára

Budapesten a Katolikus Rádió Zrt., Szolnokon a Best Radio Kft. nyert újabb frekvenciát a Médiatanács döntése alapján. Az egykor a Klubrádió által használt frekvencia értékesítését is megkezdik. A Médiatanács eredményt hirdetett a Budapest 102,1...

Így hatott a régiós reklámpiacra a járvány

A járvány következtében átalakultak a tartalomfogyasztási szokások, és régiós szinten 1,2 milliárd euróval estek a reklámköltések 2020-ban, a magyar állam azonban 21 százalékkal többet fordított hirdetésekre az egy évvel korábbihoz képest, ennek jelentős részét...

Így találhatnak befektetőt a startupok

Rohamléptekben növekszik a budapesti startup ökoszisztéma, az induló cégek pedig egyre több finanszírozási lehetőség közül választhatnak. A Start it @K&H hazai kockázati tőkebefektetők és angyalbefektetők bevonásával szervezett befektetői napján a legnépszerűbb megoldásokról és a...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Újra képernyőre kerül a Pénzt vagy éveket!

Visszatér a képernyőre a Pénzt vagy éveket!, a vetélkedő új évadában a sztárpároknak továbbra is csak annyi a dolguk, hogy kitalálják az előttük álló civil emberek életkorát, és ha ügyesen játszanak, akár 10 millió...

Erre számíthatnak jövőre a vállalkozások

Az ünnepek közeledtével az üzleti életben is megkezdődik az évértékelés, illetve a 2022-re kitűzött célok megfogalmazása és a stratégiai tervezés. A hullámzó válsághelyzet és a folytonos bizonytalanság miatt még a legnagyobb piaci szereplők is...

Újabb mesés reklámfilmmel rukkolt elő a Medve

Idén ősszel új termékeket vezetett be a Savencia Fromage & Dairy Hungary Zrt., a Medve darabolt és szeletelt sajtok népszerűsítésére külön reklámfilmet hoztak létre. Az edami, gouda és ementáli sajtok szintén a Medve műhelyében...

Kevés az új autó, pörög a használtimport

Novemberben 11 963 használt személyautót regisztráltak az országban a DataHouse adatai szerint, ami a tavaly novemberi szinthez képest 17,3 százalékos növekedést jelent. Eközben új személygépkocsiból csupán 9 495 darabot helyeztek forgalomba az előző hónapban,...

Akadálymentesítik a MediaMarkt üzleteit

Magyarországon a mérési módszertantól függően fél- és másfélmillió közöttire tehető azon emberek száma, akiket egészségi állapotuk korlátoz abban, hogy kiteljesítsék az életüket. Pedig ők is, mint bárki más, szeretnének teljes értékű életet élni, de...
- Hirdetés -

CMO

Már létező folyamatokat erősített fel a COVID

Hunyady Beatrix Euronics, marketingigazgató Az év vége kiemelt időszak a kereskedelemben, milyen kampánnyal készül az Euronics? A november-december értékesítés szempontjából az év 2 legfontosabb hónapja a műszaki kereskedelemben, a tavalyi évben a teljes céges árbevételünk közel 30...

Nagy a türelmetlenség a fiatalokban

Szili Tímea Futureal Group & Cordia Group, marketing- és kommunikációs igazgató   - Kicsivel több mint két hónapja nyílt meg a Futureal Group & Cordia Group fejlesztésében megvalósult Etele Plaza, mennyire váltotta be eddig a hozzá fűzött...

A kitaposott út biztonsága illúzió

Takács Borbála Adevinta Hungary, marketingigazgató   - Több évtizedes ügynökségi múlt után most ügyféloldalon folytatod. Miért döntöttél a változtatás mellett? - A váltás gondolata régóta érlelődött bennem. Húsz évet töltöttem ügynökségi oldalon, ez nagyon hosszú idő, ami rengeteg...

Most még tart a „történelmet írunk éppen” katarzisa

Szauter Zsolt eMAG és Extreme Digital, marketingigazgató   - Nagyon pörög itthon az online vásárlás, milyen élmény volt ebben a közegben átvenni a legnagyobb hazai e-kereskedelmi cég marketingjének irányítását? - Természetesen büszke vagyok arra, hogy engem választottak erre...

Kiemelt szerepe volt és lesz az online kommunikációnak

Blaumann Debóra foodpanda, marketingigazgató - Milyen kampánnyal készültetek a NetPincérről foodpanda névre történő váltásra, mire lehet számítani? - Egy igazi 360 fokos, integrált kampányt tervezünk a márkaváltás támogatására - ahol és amilyen formában csak lehet szeretnénk...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Zöld díjat söpört be az Erste

Az Erste Alapkezelő Zrt. nyerte el 2021-ben a Zöld Befektetési Alapkezelő elismerést a Magyar Nemzeti Banktól. A jegybank két éve hirdette meg először a Zöld Pénzügyek Díjat, amelyben a legzöldebben működő pénzügyi intézményeket ismeri...

Zöld fogadalmak karácsonyra

Egy újabb csoki fondue a céges karácsonyon, már van egy a szekrényben, sohasem használom. Tetszetős „Boldog Karácsonyt” bögre egy baráttól, de már roskadásig tele a polc bögrékkel. Egy ing a nagynénitől, ami természetesen nem...

Újrahasznosított műanyaggal erősít a TotalEnergies

A TotalEnergies felavatta Synova nevű üzemének normandiai bővítését, mely vezető vállalat az újrahasznosított polipropilén gyártásában. A TotalEnergies ezzel megduplázza az újrahasznosítható műanyagok mechanikai feldolgozására szolgáló termelési kapacitását, hogy kielégítse a fenntartható anyagok iránti növekvő...

DATA