- Hirdetés -

Itt a legújabb TOP25 – Palocsay Géza az élen

|

- Hirdetés -

Palocsay Géza végzett az első helyen a Marketing&Media magazin általá a hazai digitális piaci legmeghatározóbb 25 személyéről összeállított listán. A Jófogás.hu és a Használtautó.hu oldalakat működtető Adevinta ügyvezető igazgatóját Szigetvári József és Várkonyi Balázs követték.

2019-ben is folytatódott az a korábbi években megfigyelt tendencia, hogy a legbefolyásosabb hazai digitális szakemberek között a topvezetők és az e-kereskedelemmel foglalkozók szerepelnek legtöbben a „Top 25 – A Legmeghatározóbb Emberek a Hazai Digitális Piacon” rangsorban. Simon Krisztián, a Marketing&Média főszerkesztője elmondta, hogy a vezető hazai e-kereskedők pozíciója tovább erősödött, így sokukról ma már elmondható, hogy régiós játékossá váltak.

A digitális piac meghatározó szakembereit képviselő zsűri által összeállított lista idén is arról tanúskodik, hogy a hazai digitális világ meglehetősen férfiközpontú: a 25 szereplő között mindössze két hölgy található, a legjobb tíz közé is bekerült D. Tóth Kriszta (WMN), valamint Grósz Judit (RTL Klub).

Tavaly óta főként a mezőny második felében történtek nagyobb mozgások. Olyan digitális szakemberek kerültek fel a listára, mint Bán Zoltán, a Portfolio.hu-t működtető Net Média Zrt. társtulajdonos vezérigazgatója, vagy Oszkó Péter, az innovatív pénzügyi vállalkozás, az OXO Csoport egyik alapító cégvezetője.

Top 25 – A Legmeghatározóbb Emberek a Hazai Digitális Piacon

(Első tíz helyezett)

Helyezés Név Cég/Médium

1. Palocsay Géza Adevinta

2. Szigetvári József Szállás.hu

3. Várkonyi Balázs Extreme Digital

4. Sopov István Adaptive Média, IAB

5. Bíró Pál Google

6. Vinnai Balázs W.UP, Codecool

7. D. Tóth Kriszta wmn.hu

8. Pető Péter 24.hu

9. Martis István Profession.hu

10. Mészáros Dávid Ingatlan.com, Arkon

Forrás: Marketing&Média

2019-ben a szakmai zsűri ismét Palocsay Gézát, a Jófogás.hu és a Használtautó.hu oldalakat is üzemeltető Adevinta Classified Media Hungary Kft. ügyvezető igazgatóját választotta az év legmeghatározóbb emberének a hazai digitális piacon. Szigetvári József, a régióban elsődleges belföldi foglalási márkává fejlődő Szállás.hu ügyvezető igazgatója a korábbi évekhez hasonlóan megőrizte második helyét. A dobogó harmadik fokát 2019-ben is Várkonyi Balázs, az eMAG-gal fúzióra lépő Extreme Digital vezérigazgatója szerezte meg.

Sopov István, a portfólióját tovább bővítő Adaptive Média tulajdonosa tavaly óta egy helyet javított, így idén a negyedik helyezett. A zsűri ötödik hellyel díjazta Bíró Pált, a Google hazai vezetőjét, a Grow with Google oktatási program első számú hazai támogatóját. Vinnai Balázs, az alternatív programozóképzést nyújtó, európai campusok megnyitását tervező CodeCool társalapítója és a banki szoftvereket fejlesztő W.UP elnöke ismét a hatodik helyen végzett. 2018 után hat helyet ugrott, és ezzel a hetedik helyre érkezett D. Tóth Kriszta, a WMN ügyvezetője, aki a vállalati struktúra átalakításával, és a kereskedelmi divízió megerősítésével növelte az oldal piaci pozícióját. Idén nyáron vette át a leglátogatottabb hazai hírportál, a 24.hu szerkesztőségének vezetését Pető Péter, amely immár a hazai digitális piac egyik meghatározó szereplője, amit a szakmai zsűri a nyolcadik hellyel ismert el.

Martis István, a piacvezető online állásportál, a Profession.hu ügyvezető igazgatója, valamint a Ringier Axel Springer állásportáljainak régiós igazgatója több év után tért vissza a tíz legjobb közé. Munkáját idén kilencedik hellyel díjazta a szakmai zsűri. 2019-ben a tizedik helyezett Mészáros Dávid, az idén 21 éves Ingatlan.com alapító tulajdonosa lett.

Bár a 2019-es tízes toplistán csupán két név képviseli a médiát, a teljes huszonötös rangsorban idén ez a szám eléri a tizenkettőt. A hazai digitális piac legbefolyásosabb szereplői közül erről a területről érkezik többek közt a tizenharmadik helyezett Tóth-Szenesi Attila, az Index főszerkesztője, a tizenkilencedik helyezett Grósz Judit, az RTL Magyarország digitális és üzletfejlesztési igazgatója, vagy a huszonötödik helyezett Kardos Gábor, aki a 444.hu és a Qubit.hu kiadásáért felelős Magyar Jeti Zrt. vezérigazgatója.

A „Top 25 – A legmeghatározóbb emberek a hazai digitális piacon” teljes lista és ágazati elemzés a Marketing&Média frissen megjelent számában olvasható.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Jótékony akcióban a Wolt

Milliós értékben vásárolhat a János Kórház gyermeksebészeti osztálya eszközöket abból a felajánlásból, amit a Wolt Magyarország juttatott el számukra. A Wolt közel 200 irodai munkatársa Mikulás napján futárnak állt néhány órára, az általuk kézbesített...

Fákat ültet Budapesten a Főtaxi

A 10 millió Fa Alapítvánnyal együttműködve folytatja több éve futó faültetési programját a Főtaxi, ezúttal kifejezetten Budapest legforgalmasabb területeire koncentrálva. A szervezet szakmai irányításával olyan koros, azaz előnevelt, lombos fák ültetésére kerül sor, amelyek...

Csúcson a családi vállalkozások

Az egészségügyi vészhelyzet ellenére továbbra is a gazdaság kulcsszereplői maradtak a családi vállalkozások – derül ki az EY és a svájci St. Gallen Egyetem friss Global Family Business Index rangsorából. A világ 500 legnagyobb...

Idén sem lesz Kevin nélkül karácsony

Családi filmek a közös tévénézős estékhez, karácsonyi mesék, romantikus és lebilincselő mozik, klasszikusok, akció, szerelem, humor – ez mind-mind megtalálható a TV2 Csoport csatornáin, és persze jön a Reszkessetek betörők a TV2-n.A TV2 -...

Díjazták Magyarország legbátrabb nőit

„A bátorság nem azt jelenti, hogy nem félünk. Hanem hogy a félelem ellenére megyünk tovább” – mondta D.Tóth Kriszta, a díjat alapító WMN magazin tulajdonosa az ötödik SzuperWMN-gálán, amit a Nemzeti Táncszínházban rendeztek meg...

Milliós kárt okoz a Facebook-letiltás

A hazai kkv-k harmadát tiltotta már le a Facebook, ezeknek a cégeknek az 55 százaléka semmilyen magyarázatot nem kapott, miközben egy letiltás által okozott átlagos kár közel 1,2 millió forint volt – derül ki...

Foci, COVID és Squid Game – ezekre kerestek a magyarok

Ismét kiadta az év keresési trendjeit felsorakoztató listáját a Google, amiből kiderül, hogy idén a foci, a koronavírus, és egy dél-koreai sorozat mozgatta meg leginkább a hazai netezőket, legalábbis ezekre kerestek rá legtöbben. A...

Így vásárolnak a magyarok karácsonyra

A lakosság több mint 61 ezer forintot költ idén karácsonyi ajándékokra – ez derül ki a Magyar Bankholding által készített piackutatásból. 2021-ben a vásárlók csaknem 40 százaléka hitelből finanszírozza a karácsonyi ajándékokat, 38,5 százalékuk...

Így lehet biztonságos a netes vásárlás

Az ünnepi időszak lehetőséget biztosít a zavarosban halászó bűnözőknek, hogy egy kis extra bevételhez jussanak, ezért ilyenkor megszaporodnak az adathalász e-mailek és az átverős oldalak is – figyelmeztet a G DATA.A Black Friday őrület...

Új részekkel jön az UniCredit podcastja

Pénzügyekről, nyakkendő nélkül címmel indított podcastot az UniCredit Bank 2021 első felében, mely most egy második évaddal folytatódik. A sorozat célja, hogy a fenntarthatóság vállalati szempontú megközelítését, az ESG szemléletmódot közelebb hozzák a hallgatókhoz.A...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Rengeteg karácsonyi film készült idén

Rekordszámú, több mint 200 új karácsonyi mozifilm és televíziós produkció készült idén. Az imdb.com nemzetközi filmes adatbázis szerint 2016-ban csupán ennek fele, 2011-ben pedig negyede született. A rengeteg karácsonyi film jórészt annak köszönhető, hogy...

Jótékony akcióban a Wolt

Milliós értékben vásárolhat a János Kórház gyermeksebészeti osztálya eszközöket abból a felajánlásból, amit a Wolt Magyarország juttatott el számukra. A Wolt közel 200 irodai munkatársa Mikulás napján futárnak állt néhány órára, az általuk kézbesített...

Fákat ültet Budapesten a Főtaxi

A 10 millió Fa Alapítvánnyal együttműködve folytatja több éve futó faültetési programját a Főtaxi, ezúttal kifejezetten Budapest legforgalmasabb területeire koncentrálva. A szervezet szakmai irányításával olyan koros, azaz előnevelt, lombos fák ültetésére kerül sor, amelyek...

Csúcson a családi vállalkozások

Az egészségügyi vészhelyzet ellenére továbbra is a gazdaság kulcsszereplői maradtak a családi vállalkozások – derül ki az EY és a svájci St. Gallen Egyetem friss Global Family Business Index rangsorából. A világ 500 legnagyobb...

Idén sem lesz Kevin nélkül karácsony

Családi filmek a közös tévénézős estékhez, karácsonyi mesék, romantikus és lebilincselő mozik, klasszikusok, akció, szerelem, humor – ez mind-mind megtalálható a TV2 Csoport csatornáin, és persze jön a Reszkessetek betörők a TV2-n.A TV2 -...
- Hirdetés -

CMO

Már létező folyamatokat erősített fel a COVID

Hunyady Beatrix Euronics, marketingigazgató Az év vége kiemelt időszak a kereskedelemben, milyen kampánnyal készül az Euronics? A november-december értékesítés szempontjából az év 2 legfontosabb hónapja a műszaki kereskedelemben, a tavalyi évben a teljes céges árbevételünk közel 30...

Nagy a türelmetlenség a fiatalokban

Szili Tímea Futureal Group & Cordia Group, marketing- és kommunikációs igazgató   - Kicsivel több mint két hónapja nyílt meg a Futureal Group & Cordia Group fejlesztésében megvalósult Etele Plaza, mennyire váltotta be eddig a hozzá fűzött...

A kitaposott út biztonsága illúzió

Takács Borbála Adevinta Hungary, marketingigazgató   - Több évtizedes ügynökségi múlt után most ügyféloldalon folytatod. Miért döntöttél a változtatás mellett? - A váltás gondolata régóta érlelődött bennem. Húsz évet töltöttem ügynökségi oldalon, ez nagyon hosszú idő, ami rengeteg...

Most még tart a „történelmet írunk éppen” katarzisa

Szauter Zsolt eMAG és Extreme Digital, marketingigazgató   - Nagyon pörög itthon az online vásárlás, milyen élmény volt ebben a közegben átvenni a legnagyobb hazai e-kereskedelmi cég marketingjének irányítását? - Természetesen büszke vagyok arra, hogy engem választottak erre...

Kiemelt szerepe volt és lesz az online kommunikációnak

Blaumann Debóra foodpanda, marketingigazgató - Milyen kampánnyal készültetek a NetPincérről foodpanda névre történő váltásra, mire lehet számítani? - Egy igazi 360 fokos, integrált kampányt tervezünk a márkaváltás támogatására - ahol és amilyen formában csak lehet szeretnénk...
- Hirdetés -

SzuperZöld

A bolygónkért kampányolnak az influenszerek

A magyar háztartásokban keletkező újrahasznosítható hulladék több mint fele műanyag. Egy korábbi felmérés szerint az emberek többsége tisztában van az újrahasznosítás fontosságával, azt azonban már kevesebben tudják, hogy nem mindegyik csomagolóanyag alkalmas a maradéktalan,...

Zöld Bank Díjat nyert az MKB

A Magyar Bankholding csoport tagja, az MKB Bank kapta az MNB 2021-es Zöld Bank Díját. A jegybank a Zöld Pénzügyek Díjakat az ökológiai lábnyom csökkentéséért legtöbbet tevő hitelintézeti, befektetési és biztosítási intézményeknek osztja ki...

Elismerték a Coop energiatudatosságát

A 2018-2019-2020-as évek után idén ismét Energiatudatos Vállalat védjeggyel ismerték el a Coop Gazdasági Csoport fejlesztéseit. A kitüntető címet a köztársasági elnök által fővédnökölt, az Országgyűlés Nemzeti Fenntartható Fejlődési Tanácsa által védnökölt, a Magyar...

DATA