- Hirdetés -

Izgalmas programokkal csábít a Balaton

|

- Hirdetés -

A Balaton minden évszakban máshogy szép. Zamárdi vendéglátói, szolgáltatói, a helyi vállalkozók, az önkormányzat és a nagy nyári fesztiválok szervezői ezért összefogtak, hogy együtt mutassák meg a népszerű nyári úticélként ismert balatoni város őszi-tavaszi arcát. A „Zamárdi nyitva!” akció résztvevői májustól szeptemberig, vagy akár egész évben nyitva tartó éttermekkel, kávézókkal, szállásokkal és programokkal várják Zamárdi eddigi és új szerelmeseit. A szezont csak azzal lehet meghosszabbítani, ha a kedvelt úticélok nyitva tartanak. Ezt ismerték fel a Zamárdiak. Ezzel együtt debütál az egyedülálló Zamárdi Repohár is.

„Van egy város a Balaton partján alig egy órára Budapesttől, amely akkor is nyitva tart, amikor még nincs itt a szünidő, vagy már rég becsengettek. Zamárdiba a májusi és szeptemberi hétvégéken is érdemes leugrani, mert nyitva tartó vendéglátóhelyek, programok, szállások sora várja a nyugis, de mégsem kihalt Balatonra vágyókat” – így szól a Zamárdi Nyitva! kampány fő üzenete.

A négy évszakos balatoni turizmus egyre többek szívügye, de a “tyúk vagy a tojás” probléma nem könnyíti meg a szezonhosszabbítók helyzetét. Ha nincs elég hely nyitva, akkor nem jönnek a vendégek, ha nem jönnek a vendégek, akkor meg nem éri meg nyitva tartani. Sokszor ezért még ma is lehúzott redőnyökkel találkozik augusztus végén a balatoni sétányok népe.

Zamárdi vendéglátói ezért összefogtak, és azt üzenik mindenkinek, hogy Zamárdi nyitva! Negyven helyi vállalkozás vállalta, hogy meghosszabbított nyitva tartással, programokkal, borvacsorákkal és egymás népszerűsítésével tölti meg a májusi és szeptemberi hétvégéket. Létrehozták egy honlapot, ahol bárki megtalálhatja az ilyenkor, vagy akár egész évben nyitva tartó éttermeket, büféket, vízisport-kölcsönzőket és szálláshelyeket. A pizza és a kávé mellé programok is választhatóak: a honlapon megtalálhatóak az önkormányzat és a helyi Tourinform iroda rendezvényei is.

Zamárdi egyik legnagyobb értéke a hatalmas szabadstrand. Az önkormányzat jóvoltából a strand szolgáltatásait, a lejárókat, a mosdókat sem kell nélkülözniük a tavasszal vagy az indián nyáron a városba látogatóknak. “Szívből üdvözlöm a helyi vállalkozók összefogását, és természetesen az önkormányzat is mindenben támogatja ezt a kezdeményezést” – mondta Csákovics Gyula, Zamárdi város polgármestere. “Zamárdi már bebizonyította, hogy egy jó hely, és azt is be fogjuk bizonyítani, hogy szezonon kívül is az.”

Az akció megvalósításába bekapcsolódtak Zamárdi népszerű nyári fesztiváljainak szervezői is. “Zamárdi különösen fontos nemcsak a mi életünkben, de a fesztiválozók tízezrei számára is. Amikor felmerült a gondolat, hogy ezt az ékszerdobozt tavasszal és ősszel is meg kellene mutatni a hazai turistáknak, adta magát az egyszerű szlogen – “Zamárdi nyitva!” – vagyis azt üzenjük a vendégeknek, hogy nyitva vagyunk, nálunk már ilyenkor is lehet fürdőzni, kávézni, ebédelni, gokartozni, kirándulni – bárki jól érezheti magát. Egy olyan kampányt dolgoztunk ki, amelyben szerep jut a helyi szolgáltatóknak, vendéglátóknak, de a nyáron sokak által várt Balaton Sound, STRAND és ZamJam fesztiválok is kiveszik a részüket a munkából” – mondta el Lobenwein Norbert, a MOL Nagyon Balaton programsorozat vezetője.

“A nagy fesztiválok szervezői közül többen is kötődünk személyesen Zamárdihoz, ahol sok időt töltünk a nyári hónapokon kívül is. Így pontosan tudjuk, hogy milyen végtelen nyugalmat ad ez a hely ilyenkor. Szeretnénk, ha ezt a Zamárdi chillt minél többen átélnék, és ez sikert hozna a városnak, a helyieknek. Ezért nem volt kérdés, hogy részt veszünk a Zamárdi nyitva programban” – tette hozzá Kiss Ádám, a Balaton Sound szervezője.

Debütál a Zamárdi Repohár!

A zamárdi vendéglátók Magyarországon egyedülálló módon közös repohárral is várják a városba érkezőket május végétől. A hosszúlépés vagy limonádé mellé megváltott Zamárdi Repoharat bármelyik elfogadóhelyen vissza lehet váltani pénzért, vagy haza lehet vinni szuvenírnek: a Zamárdi Repohár rajzait a helyi iskolások készítették.

“Nagyon fontosnak tartom, hogy össze tudtunk hozni ennyi helyi vállalkozót, akik egy irányba szeretnének haladni ezen a csodálatos településen” – mondta Pach Gábor, a pálinka rajongók körében jól ismert zamárdi Fenegyerek pálinka főzőmestere. “Remélem hogy nagyon sokan látogatnak meg bennünket, és vesznek részt a programjainkon, ismerik meg közelebbről Zamárdi picit másik arcát is. Zamárdi Repoharunk pedig egy jó és követendő példa lesz az egész Balaton körül.”

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Már közel 100 üzletben ment élelmiszert a Penny és a Munch

Már Budapest teljes területén, valamint Baranya, Békés, Csongrád-Csanád, Hajdú-Bihar, Komárom-Esztergom, Győr-Moson-Sopron, Pest és Vas megyékben is elérhető a PENNY üzleteiben a Munch egyre népszerűbb élelmiszermentő szolgáltatása. A 65 újonnan csatlakozó egységgel a kiskereskedelmi üzletlánc...

Így védhetjük meg az adatainkat

Az okoseszközök korában a kommunikáció, a munkavégzés és a tartalomfogyasztás minden eddiginél könnyebb és hatékonyabb, ám a technológiai fejlesztések egyúttal új kockázatokkal is járnak mind a személyes, mind a vállalati adatok biztonságára nézve. Ezért...

Kiderült, jövőre kiket vizsgál majd a fogyasztóvédelem

2024-ben is számos területen számíthatnak átfogó fogyasztóvédelmi célellenőrzésekre a vállalatok – hívja fel a figyelmet az EY. Jövőre biztosan sor kerül az infláció letörése érdekében idén bevezetett intézkedések vizsgálatára, ahogyan a közműszolgáltatók működésének, a...

Exkluzív premierekkel zárja az évet az HBO Max

Közeledik az év vége, így decemberre is tartogat néhány nagyszerű tartalmat az HBO Max. Több magyar film, köztük exkluzív premierek (Utolsó esély, Café Marylin), blockbuster franchise (Pókember), karácsonyi filmek és animációk (Mariah Carrey All...

A Sztárbox és a Reggeli miatt is eljárás indult

A „Sztárbox” és a „Reggeli” című műsorszámok egy-egy epizódja miatt is eljárást indít az RTL szolgáltatója ellen a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanácsa. A testület több, külföldi hatóság alá tartozó műsorszám helytelen...

Hatályos: jövőre sem kell reklámadót fizetni

A november 30-i Magyar Közlönyben megjelent az adótörvények módosításáról szóló törvény Novák Katalin köztársasági elnök aláírásával, így jogerőre emelkedett a jogszabály, amely alapján a reklámadó mértéke 2024. december 31-ig továbbra is az adóalap 0...

Átlépte a másfél milliárdos határt az 5G

Az év végére 5-ből 1 mobilelőfizetés már az 5G technológiát használja majd a világban, vagyis a számos piacon továbbra is érezhető gazdasági és geopolitikai nehézségek ellenére töretlenül terjed a legújabb hálózati generáció – derül...

Tovább kalandozik Thuróczy Szabolcs és a SsangYong

A legszigorúbb apósjelölt szívét is meglágyítja a SsangYong Torres – legalábbis a friss kampányfilmek szerint. A dél-koreai SUV specialista legújabb modelljének bevezetőkampányáért a Mediator felelt.A dél-koreai SUV specialista új kalandokat és a hétköznapokból való...

Egyre jobban figyelnek a fenntarthatóságra a hazai vállalatok

A hazai cégek minden korábbinál nagyobb figyelemmel fordulnak a fenntarthatóság felé és egyre inkább érzik magukat is érintettnek – derül ki a K&H fenntarthatósági index hátteréül szolgáló kutatásból. A nagyvállalatok messze a legaktívabbak a...

Az egészségüket féltik az európaiak

A megkérdezett európai válaszadók fele elégedetlen egészségi állapotával, és 91 százalékuk változtatni szeretne életmódjának legalább egy aspektusán – derült ki a Huawei megbízásából az Ipsos által nyolc európai országban készített, az egészségi állapotot és...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Kiderült, mi okozza a legnagyobb fejfájást az exportpiacra vágyó magyar kkv-knak

Régiós vonatkozásban átlagosan teljesítenek az exportpiacokon a hazai kis- és középvállalkozások, ugyanakkor összességében továbbra is csupán alig több mint 5 százalékuk értékesíti termékeit vagy szolgáltatásait külföldön. Mivel az ország gazdasági teljesítménye és növekedése szempontjából...

Már közel 100 üzletben ment élelmiszert a Penny és a Munch

Már Budapest teljes területén, valamint Baranya, Békés, Csongrád-Csanád, Hajdú-Bihar, Komárom-Esztergom, Győr-Moson-Sopron, Pest és Vas megyékben is elérhető a PENNY üzleteiben a Munch egyre népszerűbb élelmiszermentő szolgáltatása. A 65 újonnan csatlakozó egységgel a kiskereskedelmi üzletlánc...

Így védhetjük meg az adatainkat

Az okoseszközök korában a kommunikáció, a munkavégzés és a tartalomfogyasztás minden eddiginél könnyebb és hatékonyabb, ám a technológiai fejlesztések egyúttal új kockázatokkal is járnak mind a személyes, mind a vállalati adatok biztonságára nézve. Ezért...

Kiderült, jövőre kiket vizsgál majd a fogyasztóvédelem

2024-ben is számos területen számíthatnak átfogó fogyasztóvédelmi célellenőrzésekre a vállalatok – hívja fel a figyelmet az EY. Jövőre biztosan sor kerül az infláció letörése érdekében idén bevezetett intézkedések vizsgálatára, ahogyan a közműszolgáltatók működésének, a...

Exkluzív premierekkel zárja az évet az HBO Max

Közeledik az év vége, így decemberre is tartogat néhány nagyszerű tartalmat az HBO Max. Több magyar film, köztük exkluzív premierek (Utolsó esély, Café Marylin), blockbuster franchise (Pókember), karácsonyi filmek és animációk (Mariah Carrey All...
- Hirdetés -

Podcast

A sneaker az új generáció óraszenvedélye

A sneakerek embereket, generációkat kötnek össze, a resellerek óriási pénzeket kaszálnak a legkisebb kiegészítőkkel is, a laikusok pedig nem értik, miért. Erről rántja le a leplet Trunk Tamás, a Dablty alapítója, influenszer és Z-generációs...

A piac előtt tudtunk járni

A csapból is az AI folyik, és ez még egy darabig biztos így lesz. Nem csoda hát, hogy többek között erről, valamint ügynökségépítésről és a Brand Festivalról is folyt a beszélgetés Biró Lászlóval, a...

A listák hatalma – Signature40 a Business Lounge-ban

Az idei Marketing Summiton már másodjára hirdették ki a 40 legjobb marketingmenedzser listáját, a Signature40-t. Így a szeptember 27-ei Business Lounge is ekörül forgott. Vaszary Ádám, a lista társalapítója a lista hátteréről, az inspirációról...

Don't Miss

Ha kétszer ennyien olvasnának minket, az egész ország gazdagabb volna

Mindenkinek azt javaslom, hogy olvasson több Portfoliót. Biztos kevésbé vagyunk szórakoztatók, mint a TikTok, de vannak értelmes gondolatok és információk, amelyek segítenek ezekben a bizonytalan időkben – mondja Bán Zoltán, a gazdasági portált működtető...

Hiszünk a szinergia erejében

A csatornák kombinációja eredményezi a legnagyobb hatékonyságot marketingtevékenységünk során – mondta el Charlotte Miles. Az IKEA Csehországért, Magyarországért és Szlovákiáért felelős marketing menedzsere az mmonline.hu-nak adott interjúban beszélt arról, hogy miért indították el már...

Időt és energiát spórolunk ügyfeleinknek – interjú Csiszár Gergővel

Gyorsabb és hatékonyabb együttműködések, ahol jó nagy betűkkel folyamatosan látható minden fontos KPI az ügyfél számára, nincs kamuzás – többek között ezt nyújtja a felhasználók számára a Post For Rent új megoldása Csiszár Gergő...

Akár gyorsíthatunk is tovább

Erős növekedési fázisban vagyunk, és az a célunk, hogy ez az ütem tartósan fennmaradjon – nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak R. Kovács Dániel. A Front Page Communications alapítója, ügyvezető igazgatója nem titkolja, hogy ügynökségi területen...

Az áraknak emelkedniük kell

A televíziós hirdetési áraknak emelkedniük kell ahhoz, hogy minden reklámozó hozzáférhessen a tévé által biztosított elérésekhez – nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak Dudás Gergely. Az RTL Magyarország bevételekért felelős vezérigazgató-helyettese jelezte azt is, hogy éppen...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Már közel 100 üzletben ment élelmiszert a Penny és a Munch

Már Budapest teljes területén, valamint Baranya, Békés, Csongrád-Csanád, Hajdú-Bihar, Komárom-Esztergom, Győr-Moson-Sopron, Pest és Vas megyékben is elérhető a PENNY üzleteiben a Munch egyre népszerűbb élelmiszermentő szolgáltatása. A 65 újonnan csatlakozó egységgel a kiskereskedelmi üzletlánc...

Egyre jobban figyelnek a fenntarthatóságra a hazai vállalatok

A hazai cégek minden korábbinál nagyobb figyelemmel fordulnak a fenntarthatóság felé és egyre inkább érzik magukat is érintettnek – derül ki a K&H fenntarthatósági index hátteréül szolgáló kutatásból. A nagyvállalatok messze a legaktívabbak a...

Kizöldül a Nádudvari

Átfogó környezettudatos fejlesztési programot valósít meg az idén a Nádudvari Élelmiszer Kft., amelynek eredményeként körülbelül 300 család igényét fedező energiamennyiséget sikerül megspórolni. A fenntartható gazdálkodás jegyében további lépéseket is tesz a cég, így az...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....