A Bajnokok Ligájában is sikeresen szereplő veszprémi kézilabdások lövéseit védhetik ki a szurkolók abban a 3D-s VR-játékban, amelyet a Progressive Reklámügynökség készített a Telekom sportszponzorációs tevékenységének részeként.
Mint ismeretes a Telekom a Ferencváros labdarúgócsapatát és a Telekom Veszprém kézilabda csapatát is támogatja. A sportszponzorációs tevékenység részeként kommunikációs kampányokkal célozza a szurkolókat. Az idei évben már a kommunikációs stratégiát és irányvonalat is közösen dolgozta ki a Progressive Reklámügynökséggel, amely tavaly tenderen nyerte el a sporttámogatással kapcsolatos megbízást.
A Telekom a Telekom Veszprém kézilabda csapata számára a 2018/2019-es szezon kezdetén egy sebességmérő rendszert telepített a Veszprém Arénába, mely a Telekom Speed Radar nevet kapta. Lengyel Richárd, a Progressive Reklámügynökség event directora elmondta: „Ehhez kapcsolódóan szerettük volna a szurkolóknak megmutatni, hogy mennyit is számít a kézilabdában a lövés sebessége, különösen a kapus szemszögéből nem mindegy, hogy egy labda éppen 60 vagy 120 km/h sebességgel érkezik-e a kapuba. Ezt modellezi a több szinten játszható VR-játék, amelyben a kapus bőrébe bújva a szurkolók kipróbálhatják, hogy ki tudják-e védeni Lékai Máté, Gasper Marguc vagy éppen Blaz Blagotinsek bombáját. Az aktivitás először a február 24-ei BL mérkőzésen debütált, de a szezonban minden további BL mérkőzésen és a kiemeltebb, hazai pályán játszott Magyar Bajnoki meccseken is jelen lesz a veszprémi aréna VR-terében. A projekt jelentősége, hogy a szurkolók pont a technika segítségével juthatnak közelebb a rajongott sportághoz és a játékosokhoz.”