- Hirdetés -

Jégemberekkel erősít a HELL

|

Április közepétől vadonatúj karakterek bukkannak fel a képernyőkön, igaz nem egy egész estés mozifilmben, hanem egy különleges, hollywoodi filmes technikával készült magával ragadó reklámfilmben. A film főszereplőinek rendkívüliségét az adja, hogy ők valójában nem mások, mint a bennünk rejtőző vagányabb, élettel teli énünk. A karakterek egy kis segítséggel bármikor előhívhatók mindannyiunkból, így lazán és könnyedén átlendülhetünk a hétköznapok monotonitásán, nehézségein.

Mindannyian szeretnénk megtapasztalni azt az érzést, amikor önmagunk menőbb, coolabb verziójává válunk, és könnyedén megoldunk minden problémát. Hogy mi kell ehhez? Semmiképp sem természetfeletti képességek vagy különleges intelligencia, csupán nyitottság a világra és egy kis merészség. Ezt a szemléletet és életérzést szimbolizálják a HELL ICE COFFEE legújabb reklámfilmjének irigylésre méltó mozgású karakterei, a jégemberek.

Nem számít, hogy éppen munkába tart vagy kutyát sétáltat a legnagyobb forgatagban, egy HELL ICE COFFEE-val a kezében bárki lehet jégember, kitűnhet a tömegből, miközben a legjobb oldalát mutatja meg a világnak! Laza és jókedvű, úgy pozitív, hogy közben teljesen önmagát adja.

A Magyarország piacvezető energiaitalát gyártó HELL ENERGY 2019 nyarán vezette be az ENERGY COFFEE márkát. A környezetbarát aludobozba zárt, valódi Arabica és Robusta kávékivonatot és tejet tartalmazó, harmonikus ízvilágú jegeskávék gyorsan piacvezetők lettek hazánkban és több külföldi piacon is. A márka 2023-as éve a megújulásról szól: a termékportfolió egységesebb, letisztult designt kapott, a receptúra tökéletesedett, és új nevet is kapott a termékcsalád, így a fogyasztásra kész jegeskávék kedvelői már HELL ICE COFFEE néven találják meg a boltok polcain a termékeket.

„A megújulásra és névváltásra egy intenzív kampánnyal hívjuk fel a figyelmet, melyhez a hollywoodi szuperprodukciókban használt technológiával készült reklámfilmet forgattunk. A film központi szereplői a HELL ICE COFFEE-t kortyolgató jégemberek, akik vidám, vagány és cool személyiségükkel üde színfoltjai a nagyvárosi forgatagnak” – mondta el Szekeres Dóra, a HELL ICE COFFEE senior brand managere.

A HELL cégcsoport eddigi egyik leglátványosabb reklámfilmje télből varázsol nyarat, Budapestből New York-ot, és – a hazai reklámfilmekben elsők között alkalmazott motion capture technika segítségével – táncosokból jégembereket. A film forgatása tavaly decemberben négy budapesti helyszínen zajlott, közel 200 fős stáb, több tucat statiszta és professzionális táncosok közreműködésével. A munka során a táncosok egy speciális ruházatot viseltek, mely testük minden apró rezdülését tökéletesen rögzítette, és az így felvett mozgó 3D alakokra kerültek rá a több hónapos utómunka során a jégember külsők, elérve azt, hogy a social média használók és televíziónézők, a járókelők, és az üzletek vásárlói is úgy érezhetik, a jégemberek köztünk járnak.

A kreatív koncepcióért a feat. reklámügynökség, míg a produkcióért a 235 Film felelt.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...