- Hirdetés -

Jelentős létszámbővítést tervez az Alstom

|

- Hirdetés -

Három régió, Európa, az Ázsiai és csendes-óceáni térség, valamint Észak-Amerika 14 országában érdemelte ki a legjobb munkaadóknak járó Top Employer 2022 minősítést az Alstom, az intelligens, fenntartható mobilitás meghatározó globális vállalata. A cég az öreg kontinensen zsinórban harmadszor, a két másik térségben másodszor gyűjtötte be az elismerést. Az Alstom idén jelentős létszámbővítést tervez a növekvő piaci igények kielégítésére, Magyarországon, a mátranováki üzem bővítéséhez és fejlesztéséhez 50 munkatársat vesz fel.

Az Alstom azért különösen büszke az immár többszörösen elnyert Top Employer minősítésre, mert megerősíti elkötelezettségét abban, hogy a világ egyik legjobb munkakörnyezetét teremtse meg dolgozóinak. A rangos elismerést minden évben a több mint három évtizedes múltra visszatekintő nemzetközi intézmény, a Top Employers Institute (TEI) a HR 6 területét átfogó, 20-20 kérdéskört érintő HR Best Practices Survey elnevezésű alapos kutatás eredményei alapján ítéli oda a cégeknek.

A fenntartható mobilitás meghatározó vállalataként, immár többszörös Top Employer-ként az Alstom szakembergárdájának fejlesztésével és bővítésével reagál a környezetbarát, korszerű, optimalizált teljesítményű vonat-, metró- és villamosflották iránti növekvő piaci igényekre. A 77,8 milliárd euró értékű megrendelésállománnyal rendelkező cégcsoport 2022-ben világszerte 7500 tehetséges, elkötelezett szakember felvételét tervezi. Az új álláshelyekre mintegy 6000 mérnök és menedzser jelentkezését várják, főként Európában és az ázsiai-csendes-óceáni térségben. Az 1500 új szakmunkás és technikus számára pedig változatos munkakörökben, elsősorban Európában, Észak-Amerikában és Latin-Amerikában kínálnak komoly karrierépítési lehetőséget. A zöld technológiák elkötelezett támogatójaként az Alstom a világ több mint 70 országában azokat a jelentkezőket várja, akik munkájukkal tenni akarnak a bolygóért.

A magyarországi tervekről

Az Alstom több, mint 7.000 munkavállalót foglalkoztató Közép- és Kelet-Európai (CEE) klaszterben, amelynek Magyarország is része, 9 országban gyártó-, további 20 országban pedig kereskedelmi képviselettel van jelen a vállalat. A cég 660 munkavállalót foglalkoztat hazánkban, Budapesten kereskedelmi irodát tart fenn, Szolnokon jelzőrendszer telepítő depót üzemeltet, Mátranovákon pedig forgóváz keret gyárát üzemelteti, amely Nógrád megye egyik legnagyobb munkaadója.

„Célunk az, hogy a jövőben fejlesszük és bővítsük mátranováki gyárunk kapacitásait, ennek érdekében jelenleg vizsgáljuk a következő 3 évre vonatkozó beruházási tervünket, amely jelentős növekedési terveket tartalmaz mind a volumen, mind a tevékenységi kör tekintetében. Jelenleg ezeket elemezzük, azonban már most is 50 szakembert keresünk. A célok eléréséhez kulcsfontosságú lesz a szoros együttműködés a hazai oktatási intézményekkel, valamint az, hogy hozzáférést biztosítunk partnereink számára az Alstom globális innovációs és K+F hálózatához. Éppen ezért kezdtük el együttműködésünket a Miskolci Egyetemmel és helyi képzési központokkal.” – mondta el a vállalatcsoport magyarországi terveiről Balázs Gáspár, az Alstom Transport Hungary Zrt. új magyarországi vezérigazgatója.

A forgóváz keret a vasúti kocsik egyik legfontosabb eleme: erre szerelik fel a tengelyeket, rugókat és fékeket, ezért a minősége meghatározó a vasúti biztonság szempontjából. Az Alstom mátranováki üzemében gyártott egységeket jelenleg Németországba és Franciaországba exportálják. Az Alstom itthon a BKV beszállítójaként is ismert: a budapesti metró flotta 50 százalékát a vállalatcsoport által gyártott Metropolis metrószerelvények teszik ki. Az Alstom szállította a budapesti 4-es számú, Közép-Kelet-Európa első teljesen automatizált metróvonalának vezető nélküli járműveit is.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Akciótervvel segíti a spórolást a SPAR

Előrelátással, tudatosan, az akciókat, a hűségkártyát és a kuponokat jól felhasználva jelentős összegeket takaríthatunk meg. Ebben segít a SPAR Akcióterv.„Vásárlóink számára mindig kifogástalan minőséget és jó árakat igyekszünk biztosítani, ezért alkottuk meg a SPAR...

Az Artvertisinggel dolgozik a Tchibo

Négy induló közül az Artvertising nyerte a Tchibo BTL kommunikációra kiírt tenderét, mely a Tchibo Shop 3 területének; a Non Food, a Cafissimo és a Kávébár promóciók kreatív anyagainak tervezését foglalja magában. A megbízás...

Adathalászokra figyelmeztet az MKB Bank

Az utóbbi időszakban megszaporodtak az MKB Bank ügyfeleit célzó adathalász kísérletek, amelyek során a csalók személyes adatokat próbálnak megszerezni. Az adathalászok legújabb módszere, hogy a Google keresőjében hirdetik csaló oldalaikat. Az elmúlt időszakban számos...

Premierekkel erősítenek az AMC csatornái

Folytatódik a változatos őszi premierek sorozata a Spektrumon és a Spektrum Home-on, hiszen a Jászai Mari-díjas Keresztes Tamást bűvészprodukciókban láthatják a nézők, Sütő Enikő és Szomorú Miklós kertészmérnök nem mindennapi, lenyűgöző szépségű hazai kertekbe...

Sipos Tomival kampányol a PENNY

Díjnyertes hazai borászatok termékeivel erősíti borkínálatát a PENNY. A megújuló szortiment mostantól már folyamatosan elérhető az áruházlánc összes magyarországi üzletének polcain. A finomabbnál finomabb fehér és vörös nedűk Budapesten, egy „titkos” belvárosi bortrezorban mutatkoztak...

Nagyot nő az összehajtható mobilok iránti kereslet

Az összehajtható mobiltelefonok globális kiszállítása 66,6 százalékkal, 13,5 millióra nő az idén a tavalyi 8,1 millióról – derül ki az amerikai International Data Corporation (IDC) informatikai és távközlési piackutató vállalat előrejelzéséből. Az IDC honlapjára felkerült...

Új néven folytatja az r-time

Október 3-án nevet váltott az r-time, a média-kereskedőház RTL Saleshouse név alatt folytatja tevékenységét. A kereskedőház megjelenése teljes egészében igazodik a médiavállalat arculatához, ugyanazt a logót használja mint az RTL. Az RTL idén ünnepli 25....

Újabb fordulat a munkaerőpiacon

Idén nyáron a vállalatok visszavettek a toborzás intenzitásából, de még nem érzékelhető igazán markáns fordulat a munkaerőpiacon. Kevesebb volt az álláshirdetés idén a júniustól augusztusig tartó időszakban, mint a tavalyi év azonos időszakában, a...

Új sorozat érkezik a Disney+-ra

Október 5-től elérhető Magyarországon is a Disney+ új műsora, a kritikusok által elismert „A mackó”. A premier időpontjában már a teljes, 8 részes sorozat megtekinthető. Az újdonság a Disney+ őszi műsorkínálatának része. „A mackó”...

Fintech megoldást vezet be a Coca-Cola

Banki és fintech együttműködésnek köszönhetően a Coca-Cola HBC vállalatcsoporton belül elsőként Magyarországon fizethetnek ezután azonnali átutalással és kártyával az italgyártó vállalat ügyfelei. A fejlesztéssel a Coca-Cola HBC Magyarország és mintegy 35 ezer vevőpartnere számára...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Új pénzvisszatérítési szolgáltatás indult

A Picodi lengyel e-kereskedelmi platform a magyar felhasználók számára is elérhetővé tette a cashback szolgáltatást, ami az online vásárlásra költött pénz egy részének visszatérítését jelenti. Ennek köszönhetően a felhasználók a magyar és külföldi webáruházakban...

Akciótervvel segíti a spórolást a SPAR

Előrelátással, tudatosan, az akciókat, a hűségkártyát és a kuponokat jól felhasználva jelentős összegeket takaríthatunk meg. Ebben segít a SPAR Akcióterv.„Vásárlóink számára mindig kifogástalan minőséget és jó árakat igyekszünk biztosítani, ezért alkottuk meg a SPAR...

Az Artvertisinggel dolgozik a Tchibo

Négy induló közül az Artvertising nyerte a Tchibo BTL kommunikációra kiírt tenderét, mely a Tchibo Shop 3 területének; a Non Food, a Cafissimo és a Kávébár promóciók kreatív anyagainak tervezését foglalja magában. A megbízás...

Adathalászokra figyelmeztet az MKB Bank

Az utóbbi időszakban megszaporodtak az MKB Bank ügyfeleit célzó adathalász kísérletek, amelyek során a csalók személyes adatokat próbálnak megszerezni. Az adathalászok legújabb módszere, hogy a Google keresőjében hirdetik csaló oldalaikat. Az elmúlt időszakban számos...

Premierekkel erősítenek az AMC csatornái

Folytatódik a változatos őszi premierek sorozata a Spektrumon és a Spektrum Home-on, hiszen a Jászai Mari-díjas Keresztes Tamást bűvészprodukciókban láthatják a nézők, Sütő Enikő és Szomorú Miklós kertészmérnök nem mindennapi, lenyűgöző szépségű hazai kertekbe...
- Hirdetés -

Don't Miss

Kevesebb a mentalitásában stabil munkavállaló

Csökken a fluktuáció mértéke a munkaszervezetekben. Mielőtt azonban a HR osztályokon pukkanna a pezsgő, fontos látnunk az okokat, mert bár furcsán hangozhat, ez a csökkenés káros is lehet, ennek hátterében pedig a kevéssé őszinte...

Felveszik a versenyt a helyi rádióadók

Mennyien hallgatják a helyi rádiókat, milyen lehetőségeik vannak a reklámpiacon ezeknek az adóknak – többek között erről is beszélt Ürge Dezső, a Helyi Rádiók Országos Egyesületének (Heroe) elnöke. - Jelenleg a teljes napi rádiós elérésnek...

Nem szabad leírni a rádiózást

A rádió népszerűsége töretlen és a reklámbevételei is folyamatosan növekedtek. Persze nem olyan ütemben, ahogy a teljes piac nőtt, ezért a teljes piaci share összességében csökkent, de a rádió messze nem a haláltusáját vívja...

Ha szabad a kezünk, vásárolunk

Most már sehol nem húzzák fel a szemöldöküket a boltosok, ha a telefonomat, netalántán az órámat érintem oda a fizetésnél a terminálhoz – mondta el Mondovics Péter az mmonline.hu-nak adott interjúban. A Mastercard marketing...
Samu Tímea

Az out-of-home-nak van egy szuperereje

A mi területünkön kreativitással és innovációval tudunk úrrá lenni a helyzeten, amelyet edukációs funkciónak is ki kell egészítenie, különösen a digitális felületeken – állítja Samu Tímea. A JCDecaux Hungary vezérigazgatója az mmonline.hu-nak adott interjúban...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Tovább zöldített az IKEA

Az IKEA Magyarország ma bejelentette, hogy 60,1 százalékkal csökkentette a termelésből származó élelmiszer-pazarlást, amivel 353 311 étkezésnek megfelelő ételmennyiséget spórolt meg és 607 tonna szén-dioxid kibocsátást került el az elmúlt négy évben.A világszerte megtermelt...

George Clooney-val kampányol a Nespresso

A George Clooney szereplésével készült The Empty cup kampányban a Nespresso rávilágít a kockázatra, amelyet az éghajlatváltozás jelent a kávétermelő közösségekre, és a márka megerősíti hosszú távú elkötelezettségét a világ legjobb kávéinak megőrzése iránt.A...

Díjat nyert a Danone Műanyag Kisokosa

A bolygónk jövője egyre égetőbb kérdés mindennapjainknak. A zöldebb megoldások kapcsán azonban nem csak a különböző szervezetekre kell számítanunk, hanem önmagunkra is, hiszen immár elengedhetetlen, hogy háztartásonként is lépéseket tegyünk a fenntarthatóságért. A Danone...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....