- Hirdetés -

Jelentős létszámbővítést tervez az Alstom

|

- Hirdetés -

Három régió, Európa, az Ázsiai és csendes-óceáni térség, valamint Észak-Amerika 14 országában érdemelte ki a legjobb munkaadóknak járó Top Employer 2022 minősítést az Alstom, az intelligens, fenntartható mobilitás meghatározó globális vállalata. A cég az öreg kontinensen zsinórban harmadszor, a két másik térségben másodszor gyűjtötte be az elismerést. Az Alstom idén jelentős létszámbővítést tervez a növekvő piaci igények kielégítésére, Magyarországon, a mátranováki üzem bővítéséhez és fejlesztéséhez 50 munkatársat vesz fel.

Az Alstom azért különösen büszke az immár többszörösen elnyert Top Employer minősítésre, mert megerősíti elkötelezettségét abban, hogy a világ egyik legjobb munkakörnyezetét teremtse meg dolgozóinak. A rangos elismerést minden évben a több mint három évtizedes múltra visszatekintő nemzetközi intézmény, a Top Employers Institute (TEI) a HR 6 területét átfogó, 20-20 kérdéskört érintő HR Best Practices Survey elnevezésű alapos kutatás eredményei alapján ítéli oda a cégeknek.

A fenntartható mobilitás meghatározó vállalataként, immár többszörös Top Employer-ként az Alstom szakembergárdájának fejlesztésével és bővítésével reagál a környezetbarát, korszerű, optimalizált teljesítményű vonat-, metró- és villamosflották iránti növekvő piaci igényekre. A 77,8 milliárd euró értékű megrendelésállománnyal rendelkező cégcsoport 2022-ben világszerte 7500 tehetséges, elkötelezett szakember felvételét tervezi. Az új álláshelyekre mintegy 6000 mérnök és menedzser jelentkezését várják, főként Európában és az ázsiai-csendes-óceáni térségben. Az 1500 új szakmunkás és technikus számára pedig változatos munkakörökben, elsősorban Európában, Észak-Amerikában és Latin-Amerikában kínálnak komoly karrierépítési lehetőséget. A zöld technológiák elkötelezett támogatójaként az Alstom a világ több mint 70 országában azokat a jelentkezőket várja, akik munkájukkal tenni akarnak a bolygóért.

A magyarországi tervekről

Az Alstom több, mint 7.000 munkavállalót foglalkoztató Közép- és Kelet-Európai (CEE) klaszterben, amelynek Magyarország is része, 9 országban gyártó-, további 20 országban pedig kereskedelmi képviselettel van jelen a vállalat. A cég 660 munkavállalót foglalkoztat hazánkban, Budapesten kereskedelmi irodát tart fenn, Szolnokon jelzőrendszer telepítő depót üzemeltet, Mátranovákon pedig forgóváz keret gyárát üzemelteti, amely Nógrád megye egyik legnagyobb munkaadója.

„Célunk az, hogy a jövőben fejlesszük és bővítsük mátranováki gyárunk kapacitásait, ennek érdekében jelenleg vizsgáljuk a következő 3 évre vonatkozó beruházási tervünket, amely jelentős növekedési terveket tartalmaz mind a volumen, mind a tevékenységi kör tekintetében. Jelenleg ezeket elemezzük, azonban már most is 50 szakembert keresünk. A célok eléréséhez kulcsfontosságú lesz a szoros együttműködés a hazai oktatási intézményekkel, valamint az, hogy hozzáférést biztosítunk partnereink számára az Alstom globális innovációs és K+F hálózatához. Éppen ezért kezdtük el együttműködésünket a Miskolci Egyetemmel és helyi képzési központokkal.” – mondta el a vállalatcsoport magyarországi terveiről Balázs Gáspár, az Alstom Transport Hungary Zrt. új magyarországi vezérigazgatója.

A forgóváz keret a vasúti kocsik egyik legfontosabb eleme: erre szerelik fel a tengelyeket, rugókat és fékeket, ezért a minősége meghatározó a vasúti biztonság szempontjából. Az Alstom mátranováki üzemében gyártott egységeket jelenleg Németországba és Franciaországba exportálják. Az Alstom itthon a BKV beszállítójaként is ismert: a budapesti metró flotta 50 százalékát a vállalatcsoport által gyártott Metropolis metrószerelvények teszik ki. Az Alstom szállította a budapesti 4-es számú, Közép-Kelet-Európa első teljesen automatizált metróvonalának vezető nélküli járműveit is.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

A Human Telexszel kampányol a Finish

A Reckitt brandjének új, a környezettudatosságot előtérbe helyező kampánya május közepén indult, a márka ügynöksége a Human Telex Advertising & Event.„A Finish számára évek óta kiemelt jelentőséggel bír a környezettudatosság. Küldetésének tekinti, hogy felhívja...

Környezettudatos irodába költözik a Diageo

Az idén 20. évfordulóját ünneplő Diageo Budapest a társadalmi felelősségvállalás jegyében az idei évtől a modern, környezettudatos Green Court Offices irodaházban folytatja működését. Az új iroda kialakítása során számos környezettudatos építőipari megoldást és új...

Újra járvány előtti szinten a turizmus

Két turbulens év után a Mastercard Economics Institue új kutatása azt mutatja, hogy mind az üzleti- mind a szabadidős repülőjegy foglalások száma túllépte a világjárvány előtti szintet, valamint az utasszállító hajók, vonatok és buszok...

Káros a reklámadó a magyar gazdaságra

A Magyar Reklámszövetség és társszövetségei továbbra is fenntartják álláspontjukat: a reklámadó káros a teljes magyar gazdaság számára és nem támogatják a különadó visszavezetését, hiszen a gyengülő makrogazdasági környezet és a bejelentett vállalati, szektoriális különadók...

Tovább emelkednek a lakásárak, nehéz helyzetben vannak a vevők

A KSH kiadta legfrissebb, keresetekről szóló gyorstájékoztatóját, amely szerint 2022 márciusában a teljes munkaidőben foglalkoztatottak bruttó átlagkeresete meghaladta a félmillió forintot, ami 17,5 százalékos emelkedést jelent. Hogy mire elég ez a mai emelkedő kamatkörnyezetben,...

Behúzták a féket a vállalkozások

A járvány időszakában tapasztalt óvatossághoz hasonlóan, az orosz-ukrán konfliktus kitörése okozta gazdasági bizonytalanság és a fokozódó infláció ismét megfontoltabbá tette a kkv-kat. A K&H kkv bizalmi index 2022 első negyedévi kutatása alapján az előző...

Rekord árbevételről számolt be az AutoWallis

A régió 14 országában jelenlévő AutoWallis Csoport messze a piaci átlagot felülmúló növekedéssel, kiugró hatékonyságjavulással zárta az első negyedévet. Nettó eredménye több mint ötszörösére, 1,9 milliárd forintra, EBITDA-ja több mint a duplájára, 3,1 milliárd...

Politikai reklámok miatt büntették a TV2-t

A megrendelő megnevezésének és a megkülönböztető figyelemfelhívás hiánya miatt rótt ki több mint kétmillió forintos bírságot a TV2 szolgáltatójára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanácsa. A testület helytelenül közvetített virtuális reklám miatt...

People Group néven folytatja a 1080p Reklám- és médiaügynökség

A 1080p Solution Agency-t 2014-ben alapította az akkor még Urbán Zsolt vezette HD Group és a Kádár Tamáshoz és Dévényi Balázshoz köthető Dynamo Budapest azzal a céllal, hogy ötvözzék a két vállalatban lévő reklámügynökségi...

Szlovéniában terjeszkedik az AutoWallis

Megnyitotta Szlovénia egyetlen Land Rover márkakereskedését az AutoWallis Csoport, így tovább fokozza kiskereskedelmi aktivitását az országban. A lépéssel folytatja nemzetközi terjeszkedését a magyar tőzsde autós vállalata, miután az elmúlt két évben két sikeres akvizíciót...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

További részletek az új különadókról

Mint ismert, a napokban Magyarország Kormánya döntést hozott egy rezsivédelmi és honvédelmi alap létrehozásáról, melynek forrását bizonyos szektorokra kivetett, ún. „extraprofit-különadókból" és további adóintézkedésekből kívánja finanszírozni. A tervezett lépésekről a május 26-i kormányinfón hangzottak...

A Human Telexszel kampányol a Finish

A Reckitt brandjének új, a környezettudatosságot előtérbe helyező kampánya május közepén indult, a márka ügynöksége a Human Telex Advertising & Event.„A Finish számára évek óta kiemelt jelentőséggel bír a környezettudatosság. Küldetésének tekinti, hogy felhívja...

Környezettudatos irodába költözik a Diageo

Az idén 20. évfordulóját ünneplő Diageo Budapest a társadalmi felelősségvállalás jegyében az idei évtől a modern, környezettudatos Green Court Offices irodaházban folytatja működését. Az új iroda kialakítása során számos környezettudatos építőipari megoldást és új...

Újra járvány előtti szinten a turizmus

Két turbulens év után a Mastercard Economics Institue új kutatása azt mutatja, hogy mind az üzleti- mind a szabadidős repülőjegy foglalások száma túllépte a világjárvány előtti szintet, valamint az utasszállító hajók, vonatok és buszok...

Káros a reklámadó a magyar gazdaságra

A Magyar Reklámszövetség és társszövetségei továbbra is fenntartják álláspontjukat: a reklámadó káros a teljes magyar gazdaság számára és nem támogatják a különadó visszavezetését, hiszen a gyengülő makrogazdasági környezet és a bejelentett vállalati, szektoriális különadók...
- Hirdetés -

Don't Miss

Hiszünk a marketing erejében

Az üzleti döntéshozókat is jobban megszólítanák és mélyebben megismertetnék őket a marketing szerepeivel, feladataival és lehetőségeivel az idei Marketing Summit Hungary- n – mondta el Hinora Ferenc. A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) elnöke az...
Várkonyi Balázs TOP25

Közös platformon

Várkonyi Balázs, eMAG-Extreme Digital, ügyvezető igazgató - Április közepén jelentették be, hogy összevonják a platformjaikat, és a jövőben az eMAG platformját használja a cég, az Extreme Digital vásárlóinak is erre kell váltaniuk. Miért volt szükség...

Hiszünk a versenyben

Takács Csaba, Alza.hu, ügyvezető igazgató - Mi jelentette a legnagyobb kihívást tavaly az Alza számára a magyar piacon? - A fő kihívást a fogyasztói kereslet váratlan és kiszámíthatatlan változásai jelentették, mindkét irányban: felfelé és lefelé is...

Mindent bevetünk

Ötszáz gép, húszezer munkatárs, ekkora lesz 2030-ra a Wizz Air. Radó András, a légitársaság senior cabin crew recrutiment managere beszélt többek között arról, hogyan toboroznak, illetve milyen nyárra számítanak.   - Nagyon komoly bővülés előtt áll...

A valódi értékek, valódi üzenetek építik igazán a márkát

Mottl-Molnár Orsolya, HEINEKEN Hungária, marketing- és kereskedelmi marketingigazgató   - Februártól irányítod a Heineken Hungária marketing és kereskedelmi marketing részlegét, közben az élet ismét furcsán alakult körülöttünk. Mennyire nehezíti meg, késztet változtatásra a szomszédos háborús helyzet? -...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Környezettudatos irodába költözik a Diageo

Az idén 20. évfordulóját ünneplő Diageo Budapest a társadalmi felelősségvállalás jegyében az idei évtől a modern, környezettudatos Green Court Offices irodaházban folytatja működését. Az új iroda kialakítása során számos környezettudatos építőipari megoldást és új...

Ezek a járművek lehetnek a zöld autózás új sztárjai

Világszerte egyre több ország tervezi a belső égésű motorral rendelkező autók fokozatos kivezetését a piacról a következő 10-20 évben, és tavaly júliusban az Európai Bizottság is azt javasolta, hogy 2035-ig tiltsák be a belső...

Újabb hazai sztárok álltak ki a természetvédelemért

A természet megóvása, bolygónk védelme ma már olyan alapvetésnek számít, ami mellett az ismert emberek és a kreatív szakma legnagyobbjai világszerte és hazánkban is egyre gyakrabban kiállnak. Ki egy civil szervezetet támogat, ki a...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....