- Hirdetés -

Jelentős változások a WMN-nél

|

- Hirdetés -

Február elsejével átalakult a D. Tóth Kriszta által 2015-ben alapított WMN magazin szerkesztősége és a kiadó vezetése. A menedzsmentet egy új pozícióval, a digitálisüzlet-fejlesztési vezetővel bővítették, a szerkesztőség és az audiovizuális részleg pedig egyaránt új főszerkesztőt kapott.

(kiemelt fotón balról jobbra: Kurucz Adrienn, Molnár Zsuzsanna, Tóth Flóra; fotó credit: Kerepeczki Anna)

Február elsejétől Molnár Zsuzsa tölti be a WMN csoport újonnan létrehozott digitálisüzlet-fejlesztési vezetői pozícióját. Molnár Zsuzsa gazdasági újságíróként kezdte a pályáját, majd a Sanománál (ma Central Médiacsoport) folytatta, ahol több területen is lehetőséget kapott. Itt hat évig portfólióigazgatóként dolgozott, hozzá tartoztak a nőket célzó digitális tartalmi oldalak, valamint az egészség tematikájú digitális termékek és magazinok.

Gyerekei születése után közel kilenc évig digitális marketinggel foglalkozott, rengeteg tapasztalatot szerezve social PPC és közösségimédia-marketing területen, emellett pedig grafikai és frontend programozó irányba is fejlesztette tudását. „Nagyon örültem a WMN megkeresésének, mivel tehetséges csapatának köszönhetően kiemelkedő minőségű, nagyon izgalmas tartalmat kínál, ráadásul nemcsak hagyományos tartalmat, hanem podcast- és videófronton is nagyon erős a csapat. Örülök, hogy erősíthetem a terméket üzleti oldalról, mindezt a médiaipar rapid változásai csak még izgalmasabbá teszik. Reméljük, a közeljövőben olyan újításokkal rukkolhatunk elő, amelyek a felhasználóinkat még boldogabbá teszik” – mondta el kinevezése kapcsán Molnár Zsuzsa.

Fiala Borcsa, aki 2019 óta látta el a WMN főszerkesztői feladatait, február elsejétől saját kezdeményezésére újságíró-szerkesztőként dolgozik tovább a magazinnál. Helyét az eddigi főszerkesztő-helyettes, Kurucz Adrienn veszi át, aki a továbbiakban Milanovich Domi főszerkesztő-helyettessel együtt irányítja a magazin szerkesztőségének munkáját.

Kurucz Adrienn Szegő Tamás-díjas újságíró, szerkesztő, pályáját az ezredfordulón kezdte, majd a következő tizenhét évben különféle női és életmódmagazinok munkatársa volt, elsősorban az Axel Springer Kiadó (ma már Ringier) és a Central Médiacsoport berkein belül. A WMN-nél hetedik éve dolgozik felelős szerkesztőként, négy éve főszerkesztő-helyettesként. „Korábban jobbára nagy múltú, bejáratott és némileg megcsontosodott hierarchiában készülő, méretüknél és hagyományaiknál fogva nehézkesen változó print lapoknál dolgoztam. A WMN-ben nagyon szeretem, hogy a gigászi kiadóvállalatoktól és a politikai pártoktól való függetlenségének, valamint rugalmas struktúrájának köszönhetően képes fürgén és vagányan reagálni a változásokra. Most is ez történik, épp egy nagyon izgalmas megújulási folyamat kezdetén vagyunk, és nagy öröm számomra, hogy a WMN szerkesztőségi csapatát én kísérhetem át vezetőként ezen a kapun” – mondta el Kurucz Adrienn főszerkesztői kinevezése kapcsán.

Új főszerkesztő az audiovizuális részlegnél

Mivel a WMN csoport 2024-ben még az eddiginél is erősebb fókuszt helyez az audiovizuális tartalmak fejlesztésére és gyártására, a D. Tóth András divízióvezető által irányított terület külön főszerkesztőt kapott Tóth Flóra személyében. Tóth Flóra másfél évtizede az ELTE médiaszakról gyakornokként került az RTL Klubhoz, ahol nyolc év alatt a főzőműsoroktól kezdve a beszélgetős műsorokon át a kvízműsorokig sokféle formátumban és pozícióban mélyítette el szakmai tudását, miközben számos print és online lapnál újságíróként is dolgozott.

Gyerekei születése után a BME Építőmérnöki Karának kommunikációs munkatársaként tevékenykedett, innen érkezett a WMN csapatába. A cikkírás mellett részt vett a videós formátumok fejlesztésében és gyártásában, hat éve szerkesztője a DTK: Elviszlek magammal című díjnyertes műsornak.

„A feladatok és a felelősség csupa olyan dolog, ami elől sosem menekültem, sőt. Így nagyon röviden: alig várom, hogy folytassuk a munkát Andrással, Annával, Dórival, Krisztával, Sanyival és a többiekkel, és remélem, hogy ebben a pozícióban is tudok majd értéket, ötletet és tapasztalatot hozzátenni a tartalmainkhoz. Teljes tudásommal és lendületemmel vetem bele magam mindenbe, és egy kicsit magasabbra emelem a fejem bemutatkozáskor (pedig eddig sem volt alacsonyan)” – mondta el Tóth Flóra.

„Ami a legfontosabb: minden, ami most történik, jó és izgalmas és időszerű – mondta az alapító-ügyvezető, D. Tóth Kriszta, aki a megújulásnak köszönhetően februártól saját alkotói feladatai mellett elsősorban a tartalom- és kreatívigazgatói munkájára koncentrálhat. – 2024 fontos év a WMN életében, minden eddiginél izgalmasabb és összetettebb feladatokkal, amelyekre a csapat már nagyon készül. Jó látni, hogy az új főszerkesztők mekkora lendülettel vetették bele magukat a munkába, az új menedzsmenttag pedig nekem személyesen is óriási lépés, hiszen a sok »kalapomból« egyet átadhatok valakinek, akinél szerintem jelenleg kevés jobb és felkészültebb szakember dolgozik a médiapiacon.”

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Önálló vállalatba szervezi űr- és technológiai portfólióját a 4IG Csoport

A bejegyzés alatt álló 4iG Space and Technology Zrt. az alapítást követően 45 százalékos tulajdont szerez a REMRED Technológiai és Fejlesztő Zrt.-ben.A 4iG Nyrt. a novemberben bejelentett transzformációs program céljainak megfelelően a cégcsoport űripari...

Felpörgeti az eladásokat az Árukereső szolgáltatása

Érzékelhetően javíthatja az eladásokat az Árukereső Product Ads szolgáltatása, amely jól látható és hatékony kiemelést biztosít a termékeknek, akár újdonságokról vagy bestsellerekről, akár kiemelt promóciókról vagy akciókról van szó. A szolgáltatás aktiválása után a...

Milliókat spórolhatnak a családok

Zuhanó kamatok, kedvező lakástámogatások: aki ma szeretne lakáshitelt igényelni, sokkal kifizetődőbb módon teheti ezt meg, mint akár fél évvel ezelőtt. Mennyit spórolhat az, aki most dönt az egyedi, közvetítőn keresztül elérhető lehetőség mellett? A...

Így védekezhetnek a kkv-k a zsarolóvírusokkal szemben

A Statista adatai szerint a vállalkozások több mint 72 százalékát érte zsarolóvírus-támadás 2023-ban, ami messze a legmagasabb szám az elmúlt 5 évben. Azonban az Eurostat statisztikái alapján míg a hazai nagyvállalatok kiemelt figyelmet fordítanak...

Bakancslistás sörútlevéllel népszerűsítik a minőségi söröket

A minőségi, csapolt söröket népszerűsíti az a kiadvány, amely tíz budapesti vendéglátóhelyen kínál ingyenes sörkóstolót a tulajdonosainak.Sörútlevelet készített a legismertebb magyar sörös magazin, hogy az igényes sörfogyasztásra, a különleges minőségű csapolt sörre és a...

Karbonlábnyom-számlálóval zöldít a Hello Agency

A Hello Agency a jövőben az árak mellett a rendezvények karbonlábnyomát is feltünteti az ajánlataiban, hogy több, fenntarthatóság szempontját is figyelembe vevő alternatívát is tudjon nyújtani ügyfelei számára. A 25 éves rendezvényszervezői múltra visszatekintő...

Kiberbiztonság: erre számíthatunk 2024-ben

Napjainkban rendkívül lendületes technológiai fejlődésnek lehetünk szemtanúi, és ez különösen nagy hatással van a kiberbiztonság területére. Felgyorsult a macska-egér játék: a kiberbűnözők a legmodernebb eszközökkel és módszerekkel finomhangolják a tevékenységeiket a legújabb védelmi vonalak...

Új kollekcióval rukkolt elő az IKEA

Az IKEA új kollekciója a tapasztalt és a kezdő kertészekre is gondolt. A növényültetés időszakára összpontosító DAKSJUS termékek között megtalálhatók bel- és kültéri használatra alkalmas víztároló virágcserepek, függő virágtartók és virágállványok, valamint a növények...

Története legerősebb évét zárta az SAP Hungary

Minden eddiginél jobb évet zárt 2023-ban az SAP Hungary, mellyel elnyerte a 24 országot tömörítő közép-kelet-európai régió „SAP - Best Country of the Year” díját, míg tanácsadási üzletága az „SAP - Best Cloud Services...

Élőben nézhetjük az Oscar-gálát a Disney+-on

A Disney+ élőben közvetíti Magyarországon a 96. Oscar-gálát március 10-én. A stream a vörös szőnyeges közvetítéssel kezdődik 23:30-kor, a díjátadó pedig éjfélkor indul. Az Emmy-díjas talkshow műsorvezető és producer, Jimmy Kimmel negyedik alkalommal tér...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Magyar siker a Bahreinben

A szezonnyitó Forma-1-es futam házigazdája, a Bahrain International Circuit (BIC) bejelentette, hogy a magyar Festipay készpénzmentes fizetés és integrált rendezvénymenedzsment szolgáltató cég által működtetett BIC PAY bevezetésével készpénzmentes fizetési rendszerre állnak át.A fennállásának 20....

Önálló vállalatba szervezi űr- és technológiai portfólióját a 4IG Csoport

A bejegyzés alatt álló 4iG Space and Technology Zrt. az alapítást követően 45 százalékos tulajdont szerez a REMRED Technológiai és Fejlesztő Zrt.-ben.A 4iG Nyrt. a novemberben bejelentett transzformációs program céljainak megfelelően a cégcsoport űripari...

Felpörgeti az eladásokat az Árukereső szolgáltatása

Érzékelhetően javíthatja az eladásokat az Árukereső Product Ads szolgáltatása, amely jól látható és hatékony kiemelést biztosít a termékeknek, akár újdonságokról vagy bestsellerekről, akár kiemelt promóciókról vagy akciókról van szó. A szolgáltatás aktiválása után a...

Milliókat spórolhatnak a családok

Zuhanó kamatok, kedvező lakástámogatások: aki ma szeretne lakáshitelt igényelni, sokkal kifizetődőbb módon teheti ezt meg, mint akár fél évvel ezelőtt. Mennyit spórolhat az, aki most dönt az egyedi, közvetítőn keresztül elérhető lehetőség mellett? A...

Így védekezhetnek a kkv-k a zsarolóvírusokkal szemben

A Statista adatai szerint a vállalkozások több mint 72 százalékát érte zsarolóvírus-támadás 2023-ban, ami messze a legmagasabb szám az elmúlt 5 évben. Azonban az Eurostat statisztikái alapján míg a hazai nagyvállalatok kiemelt figyelmet fordítanak...
- Hirdetés -

Podcast

A rádió a fantáziát indítja be

A rádió értelméről, jelenéről és jövőjéről folyt a diskurzus a Business Lounge december 19-ei adásának első felében, méghozzá a MiértRádió iparági összefogás vezetője, Nagy Marcell segítségével. Majd pedig Guzsaly Péter, a Skool partnerkapcsolati vezetője...

Az emberek érzik, milyen értékkel bír az élelmiszer

A pazarlás és az adományozás témaköre karácsonykor kéz a kézben jár az élelmiszervállalatoknál, erről mesélt a Business Lounge december 6-ai adásában Kazatsay Eszter, a Penny Magyarország kommunikációs vezetője és Nagygyörgy András, a Magyar Élelmiszerbank...

Újabb csatornákon megyünk az olvasók után

Az Indamedia könyvkiadásban erősített, a Wizzair pedig növelte repülőflottáját – erről és még tucatnyi másik dologról beszélgettek a Business Lounge november 21-ei adásában Starcz Ákossal, az Indamedia csoport igazgatósági tagjával és Radó Andrással, a...

Don't Miss

Továbbvisszük, amit megálmodtunk

A függetlenné válással együtt szervezetileg is komoly változások történnek a FleishmanHillard Cafénál, többek között új üzletágakat indítanak – mondta el Balaton Anita. A FleishmanHillard régi-új ügyvezetője a Marketing&Media magazinnak adott interjúban beszélt arról, hogy...

Sokba kerülhet a márkaépítés a mesterséges intelligenciával

Ma már szinte a mindennapok része a mesterséges intelligencia (MI), amelyet egyre szélesebb körben alkalmaznak. Ezzel párhuzamosan azonban mind hangosabban kongatják a vészharangokat is, miszerint nem árt vigyázni az új technológiával. Utánajártunk, milyen hátulütői...

Állandó trendkövetési kényszer

A technológiai fejlődéssel és a folyton változó fogyasztói környezettel állandó a trendkövetési kényszer – többek között ez derült ki a hazai és külföldi reklámokhoz és filmekhez gyártási, tervezési és fejlesztési szolgáltatásokat nyújtó 235 Productions...

Nem unatkoztunk egy percet sem

2023 egy igazán kreatív év volt a KNK számára, ami látványos projektekben és jó néhány szakmai díjban, elismerésben is megmutatkozott – mondta el Knapcsek Katalin. A KNK PR&Media ügyvezető igazgatója a Marketing&Media magazinnak adott...

Az idei évünket a dinamizmus fogja meghatározni

A nagy márkáink fejlesztése mellett olyan tartalmi szolgáltatásokat biztosítani partnereinknek és az olvasóknak, amelyek maradandó élményhez juttatják őket - mondta el az idei terveik kapcsán Vági Róbert. A Central Médiacsoport vezérigazgató-helyettese a Marketing&Media magazinnak...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Karbonlábnyom-számlálóval zöldít a Hello Agency

A Hello Agency a jövőben az árak mellett a rendezvények karbonlábnyomát is feltünteti az ajánlataiban, hogy több, fenntarthatóság szempontját is figyelembe vevő alternatívát is tudjon nyújtani ügyfelei számára. A 25 éves rendezvényszervezői múltra visszatekintő...

Új fejlesztés segíthet a karbonlábnyomunk megismerésében

Az innovatív norvég startup, a Carbon Centrum új befektetője, az EIT InnoEnergy égisze alatt folytathatja a CarbonID fejlesztését. A platformot arra hozták létre, hogy az autonóm módon kövesse a vállalati dolgozók CO2 kibocsátását (Scope...

Újabb kihívásokat hoz a hazai cégeknek az Unió rendelete

Alig egy éve maradt a vállalatoknak arra, hogy felkészüljenek az Európai Unió erdőirtás megfékezését célzó rendeletének (EUDR) végrehajtására. A szabályozás új kötelezettségeket ró valamennyi cégre, amelyek egy jól meghatározott termékkörrel, illetve az ezekből az...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....