- Hirdetés -

Jelentős változások az OMD-nél

|

Az OMG ügynökségi csoport ügyvezetői pozíciójában folytatja pályafutását Szabó Edina, az OMD vezetését pedig Kosaras Klaudia veszi át tőle. A médiaügynökség jelentős szervezeti átalakuláson is átmegy a digitális transzformáció jegyében, a stratégiai átszervezés középpontjában a „Super Team” koncepció áll.

Szabó Edina korábban már bizonyította tudását, tehetségét és tárgyalási képességeit az OMG kereskedelmi igazgatói pozíciójában, így 5 év OMD ügyvezető igazgatói munkája után az új pozíciója részben “hazai pálya” lesz. Ugyanakkor új feladatköre lényegesen szélesebb területet ölel fel: többek között a teljes médiaügynökségi csoport kereskedelmi stratégiájáért, médiavásárlási feltételek tárgyalásáért, az OMG aktuális és jövőben ügyfél igényekre szabott termék és szolgáltatás portfóliójának fejlesztéséért és árazásáért lesz felelős – derül ki az OMD közleményéből.

Szabó Edina a stafétabotot Kosaras Klaudiának adja át az OMD ügyvezetői igazgatói székében. Klaudia az egyértelmű választás, hiszen az itt töltött 13 év alatt mind az ügyfelek, mind a kollégák elismerését kivívva számos szép eredményt, szakmai díjat és elismerést tudhat magáénak.

Az OMD stratégiai átalakulásának középpontjában az új “Super Team” koncepció áll. Ennek lényege, hogy a cég munkatársai a klasszikus displaytől kezdve a programmatic vásárláson át a hirdetéskiszolgálásig a teljes online ökoszisztémát lefedve képesek lesznek hiteles, szakmailag megalapozott, ugyanakkor az ügyfél márkáját fókuszban tartott projektek teljeskörű menedzselésére. Ennek alappillére a teljes cégcsoportra kiterjedő digitális képzési program, melyet januárban indítanak.

A programmatic specialisták segítségével a “klasszikus” tervezők mély elméleti és gyakorlati tudást szereznek e területen, míg a programmatic specialisták elmélyülnek a display tervezés rejtelmeiben. Adserving területen is jelentősen bővítik a szakértő kollégák körét, ezzel biztosítva az egységes tudást. A társaságnál abban hisznek, hogy nem a vásárlási mód a meghatározó az online médiatervezésben és vásárlásban, ezért olyan “all display” szakembereket képzünk, akik teljeskörű rálátással e területre a legjobb szakmai javaslatot tudják nyújtani.

A jelenlegi 5 ügyfél csoport a jövőben 3 csoporttá alakul, teamenként 2 senior kolléga vezetésével, akik az évek során bizonyították elkötelezettségüket, szakmaiságukat és megújulásra való képességüket. Az ügyfél csapatok munkáját digitális és stratégiai divíziók támogatják Yasar Umut Digital Director és Néz Kata Strategic Director vezetésével. A jövőbe vezető út egyértelműen az adatokkal szegélyezett, így Umut és Kata irányításával a data, content és SEO területeink még nagyobb hangsúlyt kapnak a jövőben.

Az OMD-nél nagy hangsúlyt fektetnek a tehetséggondozásra és a jövő vezetőinek kinevelésére. Az erős szakmai – és középvezetői bázis az új struktúrában is fontos szerepet kap. A cég közleményében külön gratulált a jelen és a jövő vezetőinek: Kemerle Regina, Polgár Krisztina, Bürger Tamás, Jung Mihály, Pataky Gergely, Vásárhelyi Ágota, Beluscsák Márk és Kupi Dániel.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...