- Hirdetés -

Jelentősen nőtt a Huawei magyarországi forgalma

|

- Hirdetés -

Több termékszegmensben is jelentősen növelte az értékesítését a Huawei Technologies Hungary Fogyasztói Üzletága 2021-ben Magyarországon. Mintegy kétszer annyi viselhető okoseszközt adott el a vállalat tavaly hazánkban, mint 2020-ban, továbbá 48 százalékkal nőtt a vezeték nélküli fülhallgatók és 40 százalékkal a notebook kategóriaértékesítése. A vállalat szerint az idei évben az okostelefonok eladása is új lendületet kap majd köszönhetően többek között a most bemutatott két új zászlóshajó modellnek, a HUAWEI P50 Pro és az összehajtható HUAWEI P50 Pocket okostelefonoknak.

A viselhető okoseszközök piacán már egy évvel korábban is kiemelkedően teljesített a vállalat, 2021-ben pedig újabb eszközöket – WATCH FIT, WATCH 3, WATCH GT 3 – mutatott be a magyar piacon. Ennek is köszönhető, hogy az egy évvel korábbihoz képest mintegy 90 százalékkal nőtt a Huawei által értékesített viselhető okoseszközök száma Magyarországon. Az üzletág legtöbb termékszegmense szintén kiválóan teljesített: a notebook kategória értékesítése 40 százalékkal, a vezeték nélküli fülhallgatóké pedig 48 százalékkal nőtt. Az okostelefonok eladásai pedig a tavalyi év végén újra lendületet kaptak a nova9 készülék októberi bemutatását követően.

A Huawei tavaly számottevően, az egy évvel korábbihoz képest majd a duplájára növelte értékesítését az online csatornákon és ehhez hozzájárult a vállalat közelmúltban megnyílt webshopja is.

Az idei évben várhatóan az okostelefon szegmens további lendületet kap, 2022 január végétől két új zászlóshajó termék, a HUAWEI P50 Pro és a HUAWEI P50 Pocket okostelefonok is kaphatók lesznek Magyarországon. Emellett a tavalyi évhez képest idén a magyar vásárlók számára elérhető Huawei okostelefon modellek száma is jelentősen nő.

„Eredményes évet tapasztaltunk 2021-ben, szinte minden termékkategóriában kiugró értékesítési eredményeket értünk el – mondta el Thomas Liuchao, a Huawei Technologies Hungary Fogyasztói Üzletágának ügyvezető igazgatója. – Komoly siker emellett, hogy a Huawei márka ismertsége és elismertsége továbbra is kiemelkedően magas, 98%-os a magyarok körében. Várakozással vegyes izgalommal tekintünk a jövőbe, hiszen idén is számos újdonsággal készülünk, és bízom benne, hogy a magyar vásárlók jól fogadják ezeket a termékeket.”

A vállalat idei célkitűzése, hogy minden meglévő termékkategóriában növelje a márkaismertségét és a piaci részesedését. Egyrészt jelentős mértékben bővíti termékkínálatát 2022-ben, emellett folytatja Smart Scenario elnevezésű stratégiáját, amelynek középpontjában a PC-k, tabletek, okostelefonok, okosórák közötti minél egyszerűbb és gördülékenyebb, teljes ökoszisztémát alkotó együttműködése áll.

Az eseményen a Huawei az európai országokkal párhuzamosan Magyarországon is bemutatta két új csúcskategóriás okostelefontmodelljét. A fotózás szerelmeseinek készült HUAWEI P50 Pro-ba teljesen új kamerarendszert épített a gyártó. A Dual-Matrix duplagyűrűs kamerarendszer egy RGB kamerát, egy monokróm kamerát és egy többspektrumú érzékelőt is tartalmaz, ezáltal lehetővé teszi, hogy a felhasználók rendkívüli tisztaságú és élethű képeket készítsenek nagy dinamikatartománnyal. A gyártó egy akár 100-szoros zoomolásra képes telefotó kamerával, egy ultraszéles látószögű kamerával és képstabilizátorral is felszerelte a készüléket, így a felhasználó könnyedén készíthet stabil, nagy felbontású fényképeket kis tárgyakról vagy távoli tárgyakról, miközben a készüléket a kezében tartja.

A vállalat másik újdonsága, a kompakt, összecsukható HUAWEI P50 Pocket. A középen elhelyezett csuklópántnak köszönhetően az okostelefon szimmetrikusan összecsukható, amelyet a Huawei exkluzív többdimenziós zsanérszerkezete tesz lehetővé. A felhasználók két független képernyőt használhatnak, egy főképernyőt belül és egy fedőlapi kijelzőt kívül. A P50 Pocket szintén rendelkezik a P50 Pro képalkotó technológiai alapjaira tervezett új, ultraspektrum kamerarendszerrel.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Fontos ügyet támogathatnak a Tesco vásárlói

Az előző évekhez hasonlóan a Tesco 2023 októberében is jótékonysági akciót indított az emlőrák elleni küzdelem támogatására. A Go Pink címkével jelölt termékek vásárlásával az áruházlánc vásárlói 5 forinttal segítik a Semmelweis Egyetem Belgyógyászati...

Nagyot újított a K&H

Szóbeli utasítás alapján is lehet forintátutalást kezdeményezni a K&H mobilbankjában. A K&H tavaly novemberben indította útjára Kate-et, a mesterséges intelligencián alapuló digitális pénzügyi asszisztenst, akivel az ügyfélkör 65 százaléka már találkozott, 6,5 százaléka pedig...

Kapszulás vagy kotyogós? Ezt veszik a kávérajongók

Tízből hat vásárló kapszulás kávét rendel, megerősödött az őrölt kávék forgalma, az ügyfelek több mint ötöde pedig online rendel szemes kávét az eMAG-ról. Az eMAG legutóbb 2021-ben vizsgálta a platformján zajló kávévásárlási szokásokat, akkor...

Ennyit keres most egy kezdő informatikus

A legtöbben minimum 5 év szakmai múlttal, vendéglátós, oktatási, pénzügyi vagy kereskedelmi területről váltanak IT-ra.A recesszió ellenére is keresettek a hazai munkaerőpiacon az informatikusok: egy jellemzően 5-6 hónapos képzés után egy éven belül átlagosan...

Egyre több magyar munkavállaló keres külföldön munkát

Az utóbbi években fokozódó tendencia, hogy egyre több magyar állampolgár hagyja el hazáját, hogy külföldön találjon munkát és boldogulást. Ez a jelenség főként a hazai gazdasági instabilitás és az ezzel járó infláció eredménye.Az Európai...

Több száz emberen segített az Erste

Az elmúlt években 70 család, összesen mintegy 400 ember lakhatási gondjain enyhített az Erste Social Housing programjának segítségével a Habitat for Humanity Magyarország. A bank a lakhatási világnap alkalmából a magyar társadalom egyik legégetőbb...

Valódi növekedésről álmodni sem mernek a hazai cégek

Enyhén magasabb árbevétel- és nyereségnövekedéssel tervez a hazai kkv-szektor az év elejéhez képest, de továbbra is messze az infláció alatt vannak a várakozások: átlagosan 8,6 százalékos bevétel-, és 4,4 százalékos profit reálérték növekedést valószínűsítenek...

Erősítenék a média átláthatóságát és függetlenségét

Az európai tömegtájékoztatás szabadságáról szóló jogszabályról 448 szavazattal, 102 ellenében és 75 tartózkodással kedden elfogadott álláspontjukban az Európai Parlament képviselői azt várják el a tagállamoktól, hogy gondoskodjanak a nézőpontok minél szélesebb körének nyilvánosságot adó...

Nemzetközi szervezethez csatlakozott az MMSZ

A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) 11. tagként csatlakozott a nemzeti marketingszövetségek kohéziós európai hálózatához a European Marketing Confederationhöz (EMC). A több mint 30 éves Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) elkötelezett a marketing szerepének és értékteremtő képességének...

Erőteljesen fognak emelkedni az árak a tévés reklámoknál

Komoly áremelkedésre kell számítani a tévés reklámok kapcsán – mutatott rá Vidus Gabriella, az RTL Magyarország vezérigazgatója az Internet Hungary első napján tartott kerekasztal-beszélgetés során. A disztribúciós díjak alakulása is kérdéses és az is...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Nem tolonganak a vevők a napelemes házakért

Az idei évben az alacsony rezsiköltség és a fenntarthatóság kevésbé, inkább az otthonteremtésre szánt keret alakítja a vevői igényeket. Aki megteheti, inkább korszerű, napelemes házat választ, de a legjobb ajánlatot a frissen, szeptember 7....

Fontos ügyet támogathatnak a Tesco vásárlói

Az előző évekhez hasonlóan a Tesco 2023 októberében is jótékonysági akciót indított az emlőrák elleni küzdelem támogatására. A Go Pink címkével jelölt termékek vásárlásával az áruházlánc vásárlói 5 forinttal segítik a Semmelweis Egyetem Belgyógyászati...

Nagyot újított a K&H

Szóbeli utasítás alapján is lehet forintátutalást kezdeményezni a K&H mobilbankjában. A K&H tavaly novemberben indította útjára Kate-et, a mesterséges intelligencián alapuló digitális pénzügyi asszisztenst, akivel az ügyfélkör 65 százaléka már találkozott, 6,5 százaléka pedig...

Kapszulás vagy kotyogós? Ezt veszik a kávérajongók

Tízből hat vásárló kapszulás kávét rendel, megerősödött az őrölt kávék forgalma, az ügyfelek több mint ötöde pedig online rendel szemes kávét az eMAG-ról. Az eMAG legutóbb 2021-ben vizsgálta a platformján zajló kávévásárlási szokásokat, akkor...

Ennyit keres most egy kezdő informatikus

A legtöbben minimum 5 év szakmai múlttal, vendéglátós, oktatási, pénzügyi vagy kereskedelmi területről váltanak IT-ra.A recesszió ellenére is keresettek a hazai munkaerőpiacon az informatikusok: egy jellemzően 5-6 hónapos képzés után egy éven belül átlagosan...
- Hirdetés -

Podcast

Az oktatás akkor jó, ha felkészít az életre

Milyen kihívások, trendek jellemzik ma az oktatástechnológiát, hogy befolyásolja a diákokat a digitalizáció, lemarad-e a gyerek, ha nincs okostelefonja? Ezeket a témákat is megvitatták a Business Lounge szeptember 13-ai adásában, melynek egyik vendége az...

A hitelesség alapvető faktor

Hogy fest 2023-ban egy kereskedelmi televízió talent managementje, hogyan járulnak hozzá a TV2-nél megforduló arcok a brand erősítéséhez, és fordítva: miért „éri meg” nekik, ha a csatorna menedzseli őket, mint influenszereket? Ezeket a kérdéseket...

Beépült a mindennapokba az élőzenei élmény

Ha nyár, akkor fesztiválok – de vajon magukhoz tértek már az itthoni rendezvények a Covid okozta sokkból? Szervezésről, jegyértékesítésről, kis és nagy rendezvényekről volt szó többek között a Business Lounge augusztus másodikai adásában, melynek...

Don't Miss

Megváltoztatni a rendszert

A marketingnek el kell foglalnia a területet megillető méltó helyet a vállalat működésében, a marketingeseknek pedig láttatniuk kell a szerepüket az ügyfélélmény alakításában – hangsúlyozza Bánhegyi Zsófia, a legsikeresebb hazai marketingszakembereket bemutató Top50-es rangsor...

Nincs felső határ egy konferencia esetén – interjú Csermely Ákossal

Kell-e félnünk a mesterséges intelligenciától, átveheti-e az MI a konferenciaszervezést, mennyi látogatót várnak idén az Internet Hungary-re – többek között erről is beszélt az mmonline.hu-nak adott interjúban Csermely Ákos. Az esemény főszervezője elárulta azt...

Formabontó ötletek

Az MI és a digitalizáció átszövi a mindennapjainkat, ami lehetőséget ad arra, hogy a meglévő erőforrásainkat a leghatékonyabban tudjuk használni – mondta el Pantl Péter a legsikeresebb hazai PR-szakembereket felvonultató Top50-es rangsor első helyezettje....

Magas szinten gondolkodni

Rendszeres reklámkocsmák, éjszakai városfutások, a szakmai kezdetek, a legnagyobb kihívások, miért lehet imádni a marketingszakmát – többek között ezekről beszélt az idei TOP50 marketinges rangsor élén végző Szabó Béla a Marketing&Media magazinnak adott interjúban....

Önazonos kreátorokon, márkakollaborációkon és az AI-on lesz a hangsúly 2024-ben is

Hat éve erősíti a Coca-Cola csapatát Mérő Ádám, lelkesedése pedig azóta is töretlen a világ legértékesebb, legvonzóbb, állítása szerint legjobb marketinggel rendelkező márkája iránt. A tizenöt évnyi ügynökségi oldalt cserélte a brand oldali ügyfélszékre,...
- Hirdetés -

SzuperZöld

A fenntarthatóságról tanít a KPMG és a Microsoft

A „KPMG ESG Akadémia” a KPMG, a Microsoft és számos elismert egyetem együttműködésében indult el. Célja, hogy elérhetővé tegye a naprakész és nélkülözhetetlen ESG-tudást, támogassa és képezze az üzleti élet szereplőit a legváltozatosabb fenntarthatósági...

Ezek a legfenntarthatóbb úticélok Magyarországon

Az emberiség megnyitotta a pokol kapuit - jelentette ki néhány nappal ezelőtt az ENSZ főtitkára, Antonio Guterres, hangsúlyozva, hogy jelenleg egy 2,8 fokos hőmérséklet emelkedés felé tartunk. De vajon hogyan ítélik meg az emberek...

Erre költött közel 3 milliárd forintot az AutoWallis

Elkészítette éves Zöld allokációs és hatás jelentését az AutoWallis Zöld Bizottsága, mely a társaság által két évvel ezelőtt kibocsátott 6,6 milliárd forint összegű, zöld kötvényekből befolyt forrás felhasználásáról és azok környezeti hatásairól szól. A...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....