- Hirdetés -

Jó ügyek mellé állt az AVON

|

Az AVON nemzetközi szépségvállalat működését kezdetektől fogva meghatározta a nők életének jobbá tétele, kereseti lehetőséget biztosítva a nőknek, amikor még szavazati joguk sem volt. A vállalat évtizedek óta elkötelezetten áll ki két társadalmi ügy mellett, amely tevékenységének égisze alatt, 2022-ben hazánkban közel 50 millió Ft értékben támogatta figyelemfelhívó kampányokkal, pénzbeli- és termékadományokkal a mellrák-, illetve a kapcsolaton belüli erőszak elleni küzdelmet, valamint az orosz-ukrán háború menekültjeit.

A tavalyi évben immár 136. születésnapját ünneplő globális szépégmárka, az AVON, évtizedek óta dolgozik azért, hogy egy jobb világot teremtsen a nők számára, amely így egy jobb világ lesz mindenki számára. Mindamellett, hogy világszerte több mint 50 országban biztosít kereseti lehetőséget munkavállalói és többmilliós Tanácsadói közössége számára, CSR programjai révén hatalmas összegekkel és termékadományokkal segíti a mellrák és a kapcsolaton belüli erőszak elleni harcot. Mindezeket Vásárlóinak és Tanácsadóinak támogatásával tudja megvalósítani, hiszen az AVON kínálatában szereplő adománygyűjtő termékek teljes hasznát, illetve minden eladott terméke után 1 Ft-ot a nők segítésére fordít.

A mellrák elleni küzdelem jegyében, a vállalat az Emlőrák Gyógyításáért Alapítvánnyal karöltve, immáron ötödik alkalommal rendezte meg a „Mellünk Egészségéért” Programsorozatot, amelynek keretein belül 2022-ben országszerte három helyszínen vehettek részt ingyenes, akkreditált képzésen az érdeklődő egészségügyi dolgozók és egészségnevelők. A nők mellrákkal kapcsolatos edukálásában oroszlánrészt vállaló egészségügyi szakemberek visszajelzéseire reagálva, az AVON első alkalommal hirdette meg mell mulázs pályázatát is, amelynek keretében 1,4 millió Ft értékben, 20 db mell mulázzsal támogatta országszerte közel 100 védőnő és egészségnevelő munkáját. A mellrákdiagnosztika és gyógyítás terén tevékenykedő kórházaknak 2022-ben összesen 24,7 millió Ft-ot adományozott a vállalat, független figyelemfelhívó programokat közel 2500 db termékadománnyal támogatott, saját figyelemfelhívó kampányaira pedig 2,4 millió Ft-ot fordított.

Az AVON évtizedek óta segíti a kapcsolati erőszak áldozatait is. A családon belüli erőszak hatalmas méreteket ölt napjainkban, hiszen az Európai Unió területén minden 3., 15 éves kor feletti nő vált fizikai vagy szexuális erőszak áldozatává élete során. Sokéves együttműködésük folytatásaként, az AVON tavaly összesen 11,2 millió Ft-tal járult hozzá a Magyar Ökumenikus Segélyszervezet áldozatokat segítő munkájához, köztük a Krízisambulanciák üzemeltetéséhez, az ambulancián elérhető segítő szolgáltatások körének pénzügyi tanácsadással való bővítéséhez, valamint egy rendőrök számára szervezett érzékenyítő képzéssorozat lebonyolításához. Mindezek mellett, a vállalat két anyaotthon munkáját is segítette pénzbeli támogatással, Szegeden és Kaposváron. Figyelemfelhívás céljából a vállalat támogatta az Üvegfal című zenés szövegszínházi produkció megvalósulását is, amely Dobray Sarolta azonos című regényének adaptációjaként igyekszik mindenki figyelmét felhívni a lelki bántalmazás legsúlyosabb formáira és következményeire.

Ezen felül a vállalat reagált a februárban váratlanul kirobbanó orosz-ukrán konfliktusra is, és 4,3 millió Ft értékben, összesen 7000 db higiéniai termékből álló támogatást adományozott a háború azon érintettjeinek, akik hazánkban kerestek menedéket.

„A nagyvállalatoknak kötelességük támogatni a társadalmi, gazdasági és környezetvédelmi problémák megoldására irányuló törekvéseket, működésük során a lehetőségeik maximális kihasználásával, a legtöbb és leghasznosabb módon kell kiállniuk a jó ügyek mellett. Az AVON-nál hiszünk abban, hogy tevékenységünk és adományaink révén jobb világot teremthetünk a nők számára. Ha minden évben csak 10-el több nő vesz részt mammográfiai szűrésen, vagy kér segítséget valamely kapcsolaton belüli erőszak áldozatait támogató intézménytől, a munkánk nem volt hiába” – nyilatkozta Kósa Anita, az AVON Magyarország szóvivője.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...