- Hirdetés -

Jól szerepeltek a hazai borok

|

- Hirdetés -

Minden eddiginél sikeresebb volt Magyarország idei részvétele a 25. ProWein Düsseldorf borvásáron. Az ország mind a hat borrégióját képviselve rekordszámú, 39 magyar pincészet mutatta be borait a 320 négyzetméter alapterületű, látványában teljesen megújult magyar standon. Itt mutatkozott be először a nemzetközi közönség előtt a magyar bor új márkakoncepciója, melynek középpontjában az alkotó ember áll: a magyar borász.

Magyarország hagyományosan minden évben képviselteti magát a világ legnagyobb borvásárán, a ProWein Düsseldorfon. A vásár 1994 óta ad otthont a borszakma legfontosabb nemzetközi képviselőinek és elsőszámú találkozóhelye a világ borászatainak, borkereskedőinek, borszakíróinak, importőröknek és véleményvezéreknek.

Magyarország számára az idei megjelenés különösen jelentős volt. Egyrészt rekordot döntött a részt vevő magyar borászatok száma: hazánk még sosem képviseltette magát közel 40 borászattal közösségi magyar standon. Emellett a ProWein Düsseldorf keretében debütált a nemzetközi szakmai- és nagyközönség előtt az új magyar bormárka. A márkakoncepciót március 1-jén, a Borjog és Bormarketing Konferencián mutatta be az MTÜ, amelynek mentén épülnek fel mostantól a nemzetközi kiállítások magyar standjai is.

A magyar standot hatalmas érdeklődés övezte, amely számos különleges programot kínált az érdeklődőknek. A közönséget 11, teltházzal zajló mesterkurzus vezette végig a magyar borok sokszínű világán, melyeket a borszakma nemzetközileg is elismert képviselői tartottak, közöttük öt Master of Wine címmel rendelkező előadó. Így előadott többek közt Tim Atkin Master of Wine, akit számos nemzetközi szaklap a világ egyik legbefolyásosabb borkritikusának nevez. Atkin előadásának témája a magyar bor csúcstermékének számító Tokaji Aszú volt. Emellett olyan témákban vehettek részt mesterkurzuson az érdeklődők, mint „A balatoni borrégió északi és déli partja”, „Tokaj: hagyományok és trendek”, „Jellegzetes magyar fajták”, „Hűvös klímájú borvidékeink” vagy „Villány két arca”.

A bor mellett a hazai gasztronómia is szerepet kapott a standon. Forrai Miklós séf készített borkorcsolyákat a vendégeknek, így a jellegzetes magyar alapanyagokkal és ételekkel is megismerkedhetett a közönség. A kiállítás második napján az egyre népszerűbb, kötetlen hangulatú Bar Time Budapest! fogadás zárta a magyar stand aznapi programjainak sorát. Az eseményt Horváth György és Torzsa Gabriella zenei előadása kísérte.

A Magyar Turisztikai Ügynökség évről évre egyre nagyobb számú borászatnak nyújt lehetőséget a bemutatkozásra azzal a céllal, hogy népszerűsítse a magyar borkultúrát, növelje a magyar bor nemzetközi presztízsét, elősegítse a borexporttal kapcsolatos üzleti lehetőségek bővítését és népszerűsítse Magyarországot, mint borturisztikai desztinációt.

A közösségi magyar standon részt vevő borászatok listája:

Babits Pince

Balassa Bor

Barta Pince

BB

Bodri Pincészet

Carpinus Borászat

Dereszla Pincészet

Fischer Borászat

Füleky Pincészet

Garamvári Szőlőbirtok

Gedeon Birtok

Gilvesy Pincészet

Gizella Pince

Gróf Degenfeld Szőlőbirtok

Heimann Családi Birtok

Heumann Pincészet

Hilltop Neszmély

Koch Borászat

Kovács és Lánya Borászat

Kristinus Borbirtok

Kvaszinger Borászat

Landmark Tokaj

Linzer-Orosz Borászat

Nagygombos Borászat

Pajzos Tokaj

Pannon Tokaj

Pannonhalmi Apátsági Pincészet

Patricius Borház

Pfneiszl Pincészet

Royal Tokaji

Szeremley Birtok

Taschner Bor- és Pezsgőház

Tokaj-Hétszőlő Szőlőbirtok

Tornai Pincészet

Törley Pezsgőpincészet

Vida Családi Borbirtok

Vincellér Ház

Zelna Borászat

Zsadányi Pincészet

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Itthon is elérhetőek az Amazon képzései

Magyarországon elsőként szerzett hivatalos Amazon Web Services Training Partner címet a Training360. Az oktatócégnél így mostantól elérhetőek az Amazon Web Services felhő-alapú szolgáltatásaihoz kapcsolódó tréningjei, valamint a nemzetközi AWS vizsgák is megszerezhetőek. Az Amazon Web...

Így állnak a szülők a videójátékozáshoz

A magyar szülők fele semlegesen áll a videójátékozáshoz, lát benne jót és rosszat is, kétharmaduk szerint pedig a videójátékozásban gondtalanul el lehet merülni. A gyermekük játékfüggőségétől ugyan valamelyest tartanak, ugyanakkor jó lehetőséget látnak benne...

Schwarzeneggerrel jön a Szuperhősképző

Magyarországon a Minimax mutatja be elsőként Arnold Schwarzenegger első animációs sorozatát, amelyben róla mintázták a főhős figuráját, míg a gyártók Schwarzenegger és Stan Lee produkciós cégei. A 26 részes sorozat címe: „Stan Lee...

Pályázatot hirdettek az e-kereskedelem kutatására

A magyar digitális kereskedelem helyzetét felmérő és bemutató kutatás lefolytatására írt ki pályázatot a Digitális Kereskedelmi Szövetség (DKSZ), amelyre piackutató cégek jelentkezését várják. A kutatás célja, hogy átfogó képet adjon a digitális kereskedelem helyzetéről,...

Válságállónak bizonyultak az óriásvállalatok

Bár Közép- és Kelet-Európa 500 (CEE Top 500) legnagyobb vállalatának árbevétele 2020-ban - az előző évhez képest 3,3 százalékkal 667 milliárd euróra csökkent, az érintett cégek jól alkalmazkodtak a járványhelyzethez. Az összesített forgalom...

Ezek lehetnek az idei karácsony slágerei

Előzetes becslések szerint idén is rendkívül magas, 20 százalék körüli lesz az e-kereskedelem bővülése, a statisztikák viszont azt mutatják, hogy jelentős változás állt be a legkeresettebb termékkategóriákat illetően az ünnepek előtt. A Webshippy által...

Nem kapkodnak a fogyasztók az 5G-ért

A felhasználóknak egyelőre nem sürgős átállni az 5G-s technológiára – derül ki a Deloitte felméréséből. Egyfelől elégedettek aktuális szolgáltatójukkal, másfelől egyelőre várat magára az 5G legizgalmasabb aspektusai és az ezek által tökéletesedő alkalmazási lehetőségek...

Kiderült, melyek a legnépszerűbb reklámok

Míg globális szinten a valós élethelyzeteket bemutató és egészség témájú reklámok, addig a magyar fogyasztók körében a humoros reklámok a legnépszerűbbek, mely egyébként megfelel a kelet- és közép-európai régióban mért átlagnak – derül ki...

Nagy a türelmetlenség a fiatalokban

Szili Tímea Futureal Group & Cordia Group, marketing- és kommunikációs igazgató   - Kicsivel több mint két hónapja nyílt meg a Futureal Group & Cordia Group fejlesztésében megvalósult Etele Plaza, mennyire váltotta be eddig a hozzá fűzött...
Fischer Gábor TV2

Több saját gyártású tartalom kábelen

Jelenleg is látható hétköznap esténként a Mintaapák, dolgozunk a Doktor Balaton folytatásán, a Pepe című új sorozatunk forgatását pedig néhány hete fejeztük be – mutatja be Fischer Gábor, a TV2 Csoport programigazgatója, hogy jó...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Nagyon pörögnek a panellakások az ingatlanpiacon

A KSH legfrissebb statisztikái alapján 2020-ban a használt lakóingatlanok közül a panellakások forgalma csökkent a legkisebb mértékben. Az árakat tekintve, míg a tavalyi első három negyedévben alig 4 százalékos növekedés jellemezte a lakótelepi ingatlanokat,...

Itthon is elérhetőek az Amazon képzései

Magyarországon elsőként szerzett hivatalos Amazon Web Services Training Partner címet a Training360. Az oktatócégnél így mostantól elérhetőek az Amazon Web Services felhő-alapú szolgáltatásaihoz kapcsolódó tréningjei, valamint a nemzetközi AWS vizsgák is megszerezhetőek. Az Amazon Web...

Így állnak a szülők a videójátékozáshoz

A magyar szülők fele semlegesen áll a videójátékozáshoz, lát benne jót és rosszat is, kétharmaduk szerint pedig a videójátékozásban gondtalanul el lehet merülni. A gyermekük játékfüggőségétől ugyan valamelyest tartanak, ugyanakkor jó lehetőséget látnak benne...

Schwarzeneggerrel jön a Szuperhősképző

Magyarországon a Minimax mutatja be elsőként Arnold Schwarzenegger első animációs sorozatát, amelyben róla mintázták a főhős figuráját, míg a gyártók Schwarzenegger és Stan Lee produkciós cégei. A 26 részes sorozat címe: „Stan Lee...

Pályázatot hirdettek az e-kereskedelem kutatására

A magyar digitális kereskedelem helyzetét felmérő és bemutató kutatás lefolytatására írt ki pályázatot a Digitális Kereskedelmi Szövetség (DKSZ), amelyre piackutató cégek jelentkezését várják. A kutatás célja, hogy átfogó képet adjon a digitális kereskedelem helyzetéről,...
- Hirdetés -

CMO

A kitaposott út biztonsága illúzió

Takács Borbála Adevinta Hungary, marketingigazgató   - Több évtizedes ügynökségi múlt után most ügyféloldalon folytatod. Miért döntöttél a változtatás mellett? - A váltás gondolata régóta érlelődött bennem. Húsz évet töltöttem ügynökségi oldalon, ez nagyon hosszú idő, ami rengeteg...

Most még tart a „történelmet írunk éppen” katarzisa

Szauter Zsolt eMAG és Extreme Digital, marketingigazgató   - Nagyon pörög itthon az online vásárlás, milyen élmény volt ebben a közegben átvenni a legnagyobb hazai e-kereskedelmi cég marketingjének irányítását? - Természetesen büszke vagyok arra, hogy engem választottak erre...

Kiemelt szerepe volt és lesz az online kommunikációnak

Blaumann Debóra foodpanda, marketingigazgató - Milyen kampánnyal készültetek a NetPincérről foodpanda névre történő váltásra, mire lehet számítani? - Egy igazi 360 fokos, integrált kampányt tervezünk a márkaváltás támogatására - ahol és amilyen formában csak lehet szeretnénk...

Sikerült megválaszolni a Covid-szülte kihívásokat

Szalkai Réka Mastercard, marketingigazgató - Melyik volt az a könyv vagy film, ami az elmúlt időszakban a legnagyobb hatással volt önre? - Simon Sinekkel nemrég volt szerencsém együtt dolgozni. Igazi élmény volt nemcsak az előadása és azt...

Fontos a márka szerepének megtalálása

Juhász Péter Tibor Vodafone, márkaigazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Agárdi Szilvivel, a látássérült énekesnővel, Majkával és Téglás Botival, a fiatal hegedűtehetséggel készített több hónapos, komplex Red-kampányunkra, amely valós emberek valós történetein...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Csomagolásaival zöldít a Zewa

A Zewa csökkenti a csomagolásai szén-dioxid-lábnyomát amelyet úgy érnek el, hogy műanyag kiszereléseikben 33 százalékos fogyasztás utáni újrahasznosított (PCR) műanyagtartalmat vezetnek be. A Zewa számára kiemelt jelentőséggel bír a korlátozott erőforrások maximális kihasználása és...

Erdőtelepítési programot támogat az OMV

Az OMV Hungária Kft. az Országos Erdészeti Egyesülettel közös akciót indított: ennek keretében az áprilisi Föld napjától kezdődően olyan vouchereket lehet vásárolni a töltőállomásokon, amelyek 1-1 facsemete magyarországi elültetésének és későbbi ápolásának költségét fedezik....

Jövő héten jön a Planet Budapest

Egy tökéletes világban minden, ami egészséges, egyben fenntartható is – a valóságban ez azonban távolról sincs így. De vajon hogyan élhetünk egészséges életet úgy, hogy a fenntarthatóságról sem feledkezünk meg? Mit tehetünk, ennek érdekében...

DATA