- Hirdetés -

Jól indult az új magyar startup

|

- Hirdetés -

Alig egy hónapja indult a Sendee, de már több mint négyszáz érdeklődő regisztrált a weboldalán, miközben a már aktív futárpartnereknek sikerült harmadával csökkenteniük az ételek átlagos kiszállítási idejét a csatlakozó éttermeknél.

 

A házhozszállítást is vállaló éttermek két fő problémával küzdenek: a folyamatosan rendelkezésre álló munkaerő alkalmazása költséges, ugyanakkor nehéz pontosan kikalkulálni, hogy a megnövekedett rendelésszám miatt mikor van szükség több futárra. Ugyancsak gondot jelent a melegételek kiszállításánál, hogy a kiérkezési idő gyakran rendkívül hosszú, Budapesten átlagosan akár a 80-90 percet is elérheti. A Sendee csapata mindkét problémára megoldást kínál.

 

„Az indulás óta eltelt egy hónapban immár közel húsz étterem szavazott bizalmat a Sendeenek és futárpartnereinek, amit azzal háláltunk meg, hogy 30 százalékkal csökkentettük a házhozszállításaik idejét. Az elmúlt négy hét adatai alapján a Sendee-knek átlagosan mindössze 37,5 percre volt szükségük, hogy célba juttassák a megrendelt ételt” – mondta el Szőke Gergő, a Sendee operációs igazgatója.

 

A kiszállítás minőségében bekövetkezett változást a vendégek is hamar észreveszik: egy budapesti olasz étterem konyhája kizárólag kiváló értékeléseket kapott a helyben fogyasztó vendégektől, de a házhozszállítás gyorsaságára a kezdetektől rendkívül sok panasz érkezett, több megrendelő gyakorlatilag hidegen kapta kézhez az amúgy remek ételt. Az étterem az elsők között alkalmazta a Sendee rendszerét, így az elmúlt hetekben többletköltség nélkül, kizárólag a ténylegesen igénybe vett futározásért fizetve sikerült a felére (35-40 percre) csökkenteniük a kiszállítási időt, ezzel együtt pedig a negatív kommentek is eltűntek az étterem közösségi felületeiről.

 

A Sendee applikáció összekapcsolja az éttermeket a futárokkal: egy algoritmus segítségével a megrendeléseket a rendszer felajánlja a földrajzilag éppen legközelebb tartózkodó futárpartnernek, aki egy kattintással elfogadhatja a felkérést, és már indulhat is a házhozszállítás folyamata, így az étel a lehető leghamarabb jut célba.

 

A Sendee-k jelenleg rugalmasan, saját maguk dönthetik el, hogy mikor és mennyi kiszállítást teljesítenek: 25 fuvar vállalása esetén hetente 22 000 forintos, míg heti 100 kiszállítás vállalása mellett akár 92 000 forintos bevételre is szert tehetnek.

 

A Sendee jelenleg Androidos applikációként valamint interneten, érhető el, az iOS- verzió fejlesztés alatt áll.

 

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Színesednének a hazai települések

Elindult a szavazás a Let’s Colour Településszépítő Egyesület 2022-es pályázatára. Idén két kategóriában összesen negyvennyolc közösség indul a szürke falfelületek megújításáért. A pályázaton a korábbi évekhez hasonlóan összesen 800 négyzetméter beltéri vagy kültéri falfelület...

Újabb szélerőműparkot fejleszt a TotalEnergies

A TotalEnergies megkezdte a Qair által üzemeltetett Eolmed projekt építését, amelyben a vállalat 20 százalékos részesedéssel rendelkezik. Ez a 30 MW-os projekt Gruissan és Port la Nouvelle partjaitól több, mint 18 km-re található. A...

Különleges dartsközvetítésre készül a Sport TV

Nagy fába vágja a fejszéjét a Sport TV és az Antenna Hungária kedd este a Hungarian Darts Show-n az MVM Arenában, hiszen olyan sportközvetítést láthat majd a közönség, amelyet magyar stáb még nem készített...

Oktatási intézményeket támogat a Telekom

Székesfehérvári, miskolci és budapesti technikummal kezdett együttműködést a Magyar Telekom a távközlési szakma népszerűsítése, a szakirányú képzés támogatása, valamint saját szakemberutánpótlásának érdekében. Az intézmények most több száz eszközt kapnak a távközlési vállalattól oktatási célokra....

Kevesebb adót kell fizetni a kriptovaluták után

Napjaink egyik állandó beszédtémája a kriptovalutákkal való kereskedés, az azokkal kapcsolatos ügyletek és az abból származó bevétel. Nemrég pedig megérkezett a törvénymódosítás, amely a kriptovaluták adózását szabályozza Magyarországon. A Process Solutions Kft. (PS) hazánk...
tőzsde

Kivárnak a cégek a részvénykibocsátásokkal

Világszinten rekorderedményeket értek el tavaly a tőzsdei bevezetések (IPO). Magyarországon is jelentős növekedés mutatott a nyilvános piac 2021-ben. A kiszámíthatatlan piaci körülmények miatt azonban az idei év első negyedévében már kevesebb volt az IPO...

Magyar közösségi piactér indul

A Kickstarternek és az Indiegogonak hála a közösségi finanszírozási forma évek óta világszerte népszerű és most megérkezett Magyarországra is. A Brancs az első hazai közönségre szabott online piactér, ahol az ország legújabb termék- és...

Így változtak online vásárlási szokásaink

Az online vásárolható szolgáltatások terén megváltoztak a szokásaink az elmúlt két évben: óvatosabban döntünk, átalakult a keresett szolgáltatások köre, miközben a döntés ideje egyre inkább az utolsó pillanatra tolódik, így előtérbe kerültek a last...

Egyre többet kérnek a munkavállalók

2020 óta évről évre 12 százalékot emelkedtek átlagosan a munkavállalói nettó bérigények Magyarországon. Ezzel párhuzamosan a cégek többsége is dolgozik a bérfejlesztéseiken a munkavállalóik megtartása érdekében, lekövetve az inflációt – derül ki a Profession.hu...

Közel félmilliárddal nő a streaming előfizetések száma

A 2021 és 2027 közötti időszakban közel félmilliárddal nő a streaming előfizetések száma a Digital TV Research friss előrejelzése szerint. A vizsgált időszak végére a Disney+ megelőzi a Netflixet. A prognózis szerint 2027-re 1,69...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Segítség a biztonságos bankoláshoz

A csalók nem válogatnak, ugyanúgy célba vehetik a fiatalok bankszámláit, mint a felnőttekét. Éppen ezért nagyon fontos, hogy a diákok képben legyenek a legfontosabb biztonsági teendőkkel. Például ne adják ki a saját és a...

Színesednének a hazai települések

Elindult a szavazás a Let’s Colour Településszépítő Egyesület 2022-es pályázatára. Idén két kategóriában összesen negyvennyolc közösség indul a szürke falfelületek megújításáért. A pályázaton a korábbi évekhez hasonlóan összesen 800 négyzetméter beltéri vagy kültéri falfelület...

Újabb szélerőműparkot fejleszt a TotalEnergies

A TotalEnergies megkezdte a Qair által üzemeltetett Eolmed projekt építését, amelyben a vállalat 20 százalékos részesedéssel rendelkezik. Ez a 30 MW-os projekt Gruissan és Port la Nouvelle partjaitól több, mint 18 km-re található. A...

Különleges dartsközvetítésre készül a Sport TV

Nagy fába vágja a fejszéjét a Sport TV és az Antenna Hungária kedd este a Hungarian Darts Show-n az MVM Arenában, hiszen olyan sportközvetítést láthat majd a közönség, amelyet magyar stáb még nem készített...

Oktatási intézményeket támogat a Telekom

Székesfehérvári, miskolci és budapesti technikummal kezdett együttműködést a Magyar Telekom a távközlési szakma népszerűsítése, a szakirányú képzés támogatása, valamint saját szakemberutánpótlásának érdekében. Az intézmények most több száz eszközt kapnak a távközlési vállalattól oktatási célokra....
- Hirdetés -

Don't Miss

Várkonyi Balázs TOP25

Közös platformon

Várkonyi Balázs, eMAG-Extreme Digital, ügyvezető igazgató - Április közepén jelentették be, hogy összevonják a platformjaikat, és a jövőben az eMAG platformját használja a cég, az Extreme Digital vásárlóinak is erre kell váltaniuk. Miért volt szükség...

Hiszünk a versenyben

Takács Csaba, Alza.hu, ügyvezető igazgató - Mi jelentette a legnagyobb kihívást tavaly az Alza számára a magyar piacon? - A fő kihívást a fogyasztói kereslet váratlan és kiszámíthatatlan változásai jelentették, mindkét irányban: felfelé és lefelé is...

Mindent bevetünk

Ötszáz gép, húszezer munkatárs, ekkora lesz 2030-ra a Wizz Air. Radó András, a légitársaság senior cabin crew recrutiment managere beszélt többek között arról, hogyan toboroznak, illetve milyen nyárra számítanak.   - Nagyon komoly bővülés előtt áll...

A valódi értékek, valódi üzenetek építik igazán a márkát

Mottl-Molnár Orsolya, HEINEKEN Hungária, marketing- és kereskedelmi marketingigazgató   - Februártól irányítod a Heineken Hungária marketing és kereskedelmi marketing részlegét, közben az élet ismét furcsán alakult körülöttünk. Mennyire nehezíti meg, késztet változtatásra a szomszédos háborús helyzet? -...

A napi pénzügyeket régóta mobilról intézem

Yalcinkaya Veronika, a Raiffeisen Bank marketingigazgatója   - Februárban indult el az új sárga ajtós kampányotok, milyenek az eddigi visszajelzések, hogyan fogadta a piac, a fogyasztók? - Nagyon hittünk ebben a kampányban, és jól tettük. Az eddig...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Újabb Auchan áruházakban lehet majd használt ruhát venni

Éppen két hónapja vágott bele az Auchan Magyarország a jó minőségű, átválogatott, fertőtlenített használt ruhák forgalmazásába, ami olyan népszerű lett, hogy az eddigi hét áruház mellé ma újabb hat csatlakozik. Ezentúl Budakalászon, Óbudán, Fóton,...

Ökotudatos sorsjegyekkel rukkolt elő a Szerencsjáték Zrt.

Új, 100 százalékban újrahasznosított papír alapanyagból gyártott, környezetbarát sorsjegyeket vezetett be a Szerencsejáték Zrt., amelyre Magyarországon eddig még nem volt példa. Az Ökokaland sorsjegypár főnyereménye 50, illetve 75 millió forint.A Szerencsejáték Zrt. stratégiai céljaival...

Izgalmas ötletekkel tennék fenntarthatóbbá a jövőt a fiatalok

A program utolsó fázisára készülnek a Samsung x EdisonKids Megoldások a holnapért kihívás résztvevői, a zsűri tagjai szerint pedig idén is ígéretes ötleteket hoztak magukkal a fiatalok. Több mint 300 diák és tanár vett...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....