- Hirdetés -

Már készül a Ninja Warrior legújabb évada

|

- Hirdetés -

Még nagyobb kihívásokkal, nehezebb akadályokkal, megújult stúdióval és látványvilággal, új struktúrával tér vissza a TV2 képernyőjére a Ninja Warrior. A TV2 szuperprodukciójának harmadik évada a műsorvezetői csapat terén is újdonságot hoz: a hatezer négyzetméteres stúdióban, amely Európa legnagyobb Ninja Warrior pályáját rejti, Lékai – Kiss Ramóna, Szujó Zoltán és Tilla várja a mindenre elszánt harcosokat.

Két sikeres évad után idén visszatér a Ninja Warrior. Elkezdődött a TV2 szuperprodukciójának harmadik évadának forgatása, amelyben közel 400 mindenre elszánt sportember vállalkozik arra, hogy legyőzze az embert próbáló akadályokat. A Ninja Warrior egy-két régi eleme visszaköszön majd, ezúttal is lesz Nagy fal, de a Ninja létra és a Pokoli torony is szerepet kap, ám számos új és még nehezebb kihívás várja a versenyzőket a legnagyobb európai Ninja Warrior pályán. Új elem például, hogy középdöntőbe jutott ninja-jelöltek a párbaj toronyban egymás ellen is harcba szállnak majd.

A hatezer négyzetméteres stúdióban, megújult látványvilággal visszatérő Ninja Warrior nagy kérdése, idén végre avathatunk-e magyar ninja harcost. Ebben az évadban a versenyzők a főszereplők, olyan hétköznapi hősök, akik mind az életben, mind pedig a Ninja Warrior pályáján is megállják a helyüket. Az immár 40 országban sikerrel futó műsorban az válhat ninjává, aki a döntő akadálypályájának teljesítése után adott időn belül megmássza a 20 méter magas Mydoriama-t. Ha ez valakinek sikerül, a dicsőség mellett idén 20 millió forintos fődíjat is hazavihet.

A Ninja Warrior harmadik évadának házigazdái: Lékai – Kiss Ramóna, Szujó Zoltán és Tilla. „Eddig nem volt szerencsém a Ninja Warriorhoz fogható műsorhoz, úgyhogy izgatottan várom a forgatást” – árulta el Lékai – Kiss Ramóna. – „A férjem révén a sport szerves része az életemnek, nagyon kíváncsi vagyok, mire lesznek képesek a ninja-jelöltek. A grandiózus pályát látva nem lesz egyszerű dolguk, elképesztő a stúdió és az egész hangulat, ami körülveszi a produkciót” – tette hozzá a műsorvezető.

A forgatás kezdetét nem csak Ramóna, hanem a sportkommentátori énjét is bevető Szujó Zoltán is izgatottan várta. „Nem sokat gondolkoztam, hogy elvállaljam a felkérést, hiszen mindig is szerettem volna részese lenni egy ilyen volumenű sportvetélkedőnek. Nem túlzás, hogy elakadt a lélegzetem, amikor először beléptem a stúdióba. Rögtön magával ragadott a helyszín, rég éreztem ilyet” – mondta Szujó Zoltán. – „Nem fogok kibújni a bőrömből, sportkommentátori mivoltomban is figyelem az eseményeket, nagyon kíváncsi vagyok arra a sportteljesítményre, amit a versenyzőink nyújtani fognak, de e mellett igyekszünk majd elmesélni a történetüket. Ez a műsor az emberekről szól” – tette hozzá.

Tilla harmadik évada házigazdája a TV2 grandiózus műsorának. „A Ninja Warrior-nak a harmadik évaddal sikerült még egyet előre lépni. Az első két évad díszlete is hatalmas volt, na de ez a mostani, ez túltesz azon. Egyszerűen nem tudja nem magával ragadni az embert és lenyűgözni, Európa legnagyobb Ninja Warrior pályája a miénk. Ezen túl viszont fontos, hogy ez nem egy egyszerű sportverseny, itt elképesztő emberi történetek vannak a háttérben, a versenyzők van, hogy hónapokig készülnek, hogy aztán itt bizonyítsanak maguknak, a szeretteiknek, hogy legyőzzék a korlátaikat. Szerintem ez az, amitől igazán magával ragadó a műsor” – árulta el Tilla.

A Ninja Warrior harmadik évadának forgatása elkezdődött. Extra tartalmakért érdemes lesz ellátogatni a TV2 Play oldalára, ahol Budavári Fülöp vezeti be a nézőket a produkció kulisszatitkaiba. Aki pedig nem győzi kivárni a Ninja Warrior idei versenyét, az első két évad epizódjaival hangolódhat a TV2 digitális platformján.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Elrajtolt az Ország Boltja 2021 verseny! (x)

A legtöbb hazai webáruházat megmozgató megmérettetés iránt már most nagyobb az érdeklődés mint egy évvel ezelőtt. Az Árukereső.hu szervezésében 2010-ben útjára indított Ország Boltja – a hazai webáruházak egyik legrangosabb versenye – már a...

Ennyit költünk idén karácsonykor

A magyarok ajándékozási kedve újra töretlen: átlagosan nyolc embernek terveznek idén karácsonykor ajándékot vásárolni. A meglepetésekre szánt összeg a GKI Digital adatai alapján 15 százalékkal magasabb, mint tavaly ilyenkor és meghaladja a 60 ezer...

Kiderült, mennyire zöld a magyarok karácsonya

A magyarok nagy része műfenyővel készül az ünnepekre, nem jellemző az ételpazarlás, és a húsmentes karácsonyi menüre is egyre nagyobb a nyitottság. Ám a kézzel készített, illetve másodkézből beszerzett ajándékok még kevésbé vannak előtérben,...

Újabb kihívásokat hozhat a Brexit

Bár az érdekelt gazdálkodók többsége úgy gondolta, hogy sikerült kezelnie a Brexit által okozott adminisztratív és operációs kihívásokat, az érintetteknek 2022. január 1-től újabb változásokra kell felkészülnie. A BDO Magyarország jogi szakértői összegyűjtötték a...

Komoly előnyhöz juttathatnak a robotok

Előnyt jelent, ha az egyszerű és repetitív feladatokat átadhatjuk a gépeknek, legyen szó privát vagy üzleti feladatokról, hogy érdekesebb és hasznos dolgokkal foglalkozhassunk. A Gartner becslése szerint például egy vállalat pénzügyi osztálya akár 25...

Új üzletágat indít a Futureal

A Futureal elindította ingatlanbefektetési és vagyonkezelési üzletágát. A Futureal Investment Partners magas értéknövekedési potenciállal rendelkező befektetésekre összpontosít Európa-szerte.A Futureal Investment Partners célja, hogy meghatározó befektetési és vagyonkezelői társasággá váljon. Ennek eléréséhez kiemelkedő intézményi és...

Nem lankad a magyarok vásárlási kedve

A Black Friday kampány idén is hatalmas sikereket hozott az e-kereskedelem piaci szereplői számára. A magyar vásárlók rekord mennyiségű online rendelés leadásával használták ki a kampány miatti leárazások előnyeit. A magyarok vásárlási kedve azonban...

A befektetőknek is fontosak az ESG tényezők

A megkérdezett befektetők csaknem fele hajlandó megválni olyan vállalatoktól, amelyek nem tesznek megfelelő lépéseket a környezeti, társadalmi és vállalatirányítási (ESG) tényezők kapcsán – derül ki a PwC 2021-es globális befektetői ESG-felméréséből. A válaszadók több...

Új trendek a turizmusban

A koronavírus jelentős csapást mért a turisztikai szektorra, de a Szallas Group és a Nielsen IQ legfrissebb közös kutatásából úgy tűnik, a járvány az utazási kedvet a vártnál kevésbé vetette vissza: 2022-ben a COVID...

A bolygónkért kampányolnak az influenszerek

A magyar háztartásokban keletkező újrahasznosítható hulladék több mint fele műanyag. Egy korábbi felmérés szerint az emberek többsége tisztában van az újrahasznosítás fontosságával, azt azonban már kevesebben tudják, hogy nem mindegyik csomagolóanyag alkalmas a maradéktalan,...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Újabb díjat nyert a FleishmanHillard Café

Győzelmet aratott a FleishmanHillard Café projektje, a Liszt Ferenc Kamarazenekar teljes megújulását támogató integrált kampánya az Eventiada IPRA Awardon legjobb intézményi arculat kategóriában. A szakmai zsűri emellett a verseny különdíját is ennek a projektnek...

Elrajtolt az Ország Boltja 2021 verseny! (x)

A legtöbb hazai webáruházat megmozgató megmérettetés iránt már most nagyobb az érdeklődés mint egy évvel ezelőtt. Az Árukereső.hu szervezésében 2010-ben útjára indított Ország Boltja – a hazai webáruházak egyik legrangosabb versenye – már a...

Ennyit költünk idén karácsonykor

A magyarok ajándékozási kedve újra töretlen: átlagosan nyolc embernek terveznek idén karácsonykor ajándékot vásárolni. A meglepetésekre szánt összeg a GKI Digital adatai alapján 15 százalékkal magasabb, mint tavaly ilyenkor és meghaladja a 60 ezer...

Kiderült, mennyire zöld a magyarok karácsonya

A magyarok nagy része műfenyővel készül az ünnepekre, nem jellemző az ételpazarlás, és a húsmentes karácsonyi menüre is egyre nagyobb a nyitottság. Ám a kézzel készített, illetve másodkézből beszerzett ajándékok még kevésbé vannak előtérben,...

Újabb kihívásokat hozhat a Brexit

Bár az érdekelt gazdálkodók többsége úgy gondolta, hogy sikerült kezelnie a Brexit által okozott adminisztratív és operációs kihívásokat, az érintetteknek 2022. január 1-től újabb változásokra kell felkészülnie. A BDO Magyarország jogi szakértői összegyűjtötték a...
- Hirdetés -

CMO

Már létező folyamatokat erősített fel a COVID

Hunyady Beatrix Euronics, marketingigazgató Az év vége kiemelt időszak a kereskedelemben, milyen kampánnyal készül az Euronics? A november-december értékesítés szempontjából az év 2 legfontosabb hónapja a műszaki kereskedelemben, a tavalyi évben a teljes céges árbevételünk közel 30...

Nagy a türelmetlenség a fiatalokban

Szili Tímea Futureal Group & Cordia Group, marketing- és kommunikációs igazgató   - Kicsivel több mint két hónapja nyílt meg a Futureal Group & Cordia Group fejlesztésében megvalósult Etele Plaza, mennyire váltotta be eddig a hozzá fűzött...

A kitaposott út biztonsága illúzió

Takács Borbála Adevinta Hungary, marketingigazgató   - Több évtizedes ügynökségi múlt után most ügyféloldalon folytatod. Miért döntöttél a változtatás mellett? - A váltás gondolata régóta érlelődött bennem. Húsz évet töltöttem ügynökségi oldalon, ez nagyon hosszú idő, ami rengeteg...

Most még tart a „történelmet írunk éppen” katarzisa

Szauter Zsolt eMAG és Extreme Digital, marketingigazgató   - Nagyon pörög itthon az online vásárlás, milyen élmény volt ebben a közegben átvenni a legnagyobb hazai e-kereskedelmi cég marketingjének irányítását? - Természetesen büszke vagyok arra, hogy engem választottak erre...

Kiemelt szerepe volt és lesz az online kommunikációnak

Blaumann Debóra foodpanda, marketingigazgató - Milyen kampánnyal készültetek a NetPincérről foodpanda névre történő váltásra, mire lehet számítani? - Egy igazi 360 fokos, integrált kampányt tervezünk a márkaváltás támogatására - ahol és amilyen formában csak lehet szeretnénk...
- Hirdetés -

SzuperZöld

A bolygónkért kampányolnak az influenszerek

A magyar háztartásokban keletkező újrahasznosítható hulladék több mint fele műanyag. Egy korábbi felmérés szerint az emberek többsége tisztában van az újrahasznosítás fontosságával, azt azonban már kevesebben tudják, hogy nem mindegyik csomagolóanyag alkalmas a maradéktalan,...

Zöld Bank Díjat nyert az MKB

A Magyar Bankholding csoport tagja, az MKB Bank kapta az MNB 2021-es Zöld Bank Díját. A jegybank a Zöld Pénzügyek Díjakat az ökológiai lábnyom csökkentéséért legtöbbet tevő hitelintézeti, befektetési és biztosítási intézményeknek osztja ki...

Elismerték a Coop energiatudatosságát

A 2018-2019-2020-as évek után idén ismét Energiatudatos Vállalat védjeggyel ismerték el a Coop Gazdasági Csoport fejlesztéseit. A kitüntető címet a köztársasági elnök által fővédnökölt, az Országgyűlés Nemzeti Fenntartható Fejlődési Tanácsa által védnökölt, a Magyar...

DATA