- Hirdetés -

Jön a világ első vezeték nélkül tölthető tabletje

|

- Hirdetés -

A Huawei legújabb generációs tabletje, a Huawei MatePad Pro 5G-képes verzióban is kapható, kiemelkedő képernyő-test arányú kijelzőjével, a vállalat legerősebb, Kirin 990 csúcsprocesszorával – és a tabletek között elsőként – vezeték nélküli töltéssel érkezik a boltok polcaira. A MatePad Pro számos innovatív funkcióval, többek közt többképernyős móddal, valamint applikáció és képernyőmegosztással is segíti a multitasking-használatot, illetve az eszközök és felhasználók közötti egyszerű fájl- és információcserét.

Wang Yinfeng a Huawei Fogyasztói Üzletágának pc-és tablettermékekért felelős divíziójának elnöke a vállalat virtuális sajtótájékoztatóján hangsúlyozta: „A Huawei MatePad Pro 5G nem csupán egy hordozható mozivászon és esztétikai mestermű. Ez a tablet azt is megmutatja, hogy mi, a Huaweinél hogyan gondoljuk újra kreativitást. Az új készülékkel a felhasználók is kiterjeszthetik kreatív énjüket, hiszen a MatePad Pro kiváló eszköz mindenki számára, aki okos megoldással szeretné ötletét valósággá formálni.”

Keskeny káva, hatalmas képernyőtest és lenyűgöző moziélmény

A Huawei a technológiát és a stílust ötvözte a MatePad Pro 5G Full View kijelzőjének megalkotásakor. A készülék a világ legnagyobb, 90 százalékos képernyő-test arányával rendelkezik, a 10,8”-os és 16:10-es arányú kijelzőt 4,9 mm-es ultravékony káva keretezi. A magnéziumötvözetből készült keret miatt a tablet egyszerre könnyű és tartós. A MatePad Pro 5G lekerekített élei és unibody dizájnja – amelyben az antennák a középső keretbe és a hátlapba lettek ágyazva – letisztult és minimalista kinézetet kölcsönöz a készüléknek.

A Huawei MatePad Pro kijelzője 2K QHD technológiára képes, amely 2560*1600 pixeles felbontást garantál 280ppi-s pixelmélységgel párosítva. A Huawei ClariVu technológiájának köszönhetően az erőteljes hardver egyszerre biztosít valósághű színeket és éles részleteket. A házimozi rendszerekéhez hasonló hangzásélményről a Harman Kardonmal együttműködésben készült, 3D sztereo hanghatásokat is kezelő Histen 6.0 hangszóró gondoskodik.

A multitasking jó barátja a MatePad Pro

A Huawei MatePad Pro 5G számos olyan innovációt vonultat fel, amelyek alapvetően változtatják meg az eszközök és a felhasználók közötti interakció módját. A Huawei Share lehetővé teszi a többképernyős együttműködést, így a fájlok drag-and-drop módszerrel egyszerűen mozgathatók az okostelefonok és a tabletek képernyői között. A perifériás megosztási funkcióval a felhasználók úgy tudnak az okostelefonjukon írni, hogy arra a tablet billentyűzetét és képernyőjét használják, de a telefonra lementett zenét is le tudják játszani a tablet hangszóróján. Ez még nem minden: a megoldással felvehetik telefont, vagy válaszolhatnak üzenetekre közvetlenül a tabletről, sőt fel is oldhatják vele az okostelefont.

A multitasking szerelmeseinek nagy örömükre szolgálhat a Multi-Ablak funkció is, amellyel egyszerre akár három alkalmazás is futtatható a megosztott képernyőn, de a Huawei App Multiplier megoldásnak köszönhetően akár egyetlen appot is két képernyőre oszthatnak, a megosztott képernyők méretét pedig igény szerint szabhatják testre. A Huawei március végéig a megközelítőleg 3 ezer alkalmazást szeretne kompatibilissé tenni az App Multiplier számára.

M-Ceruza és Mágneses Billentyűzet a munka hőseinek

A MatePad Pro 5G támogatja a Huawei M-Pencil csatlakoztatását is. A készülék a 4096 különböző szintű nyomásérzékenységnek, a satírozást is lehetővé tevő döntött tollvég funkciónak – ez külön szoftvert kíván –, köszönhetően hihetetlen pontosságot, gyorsaságot biztosít az intelligens ceruza használójának. A ceruzát a készülékre helyezve pedig automatikusan elindul a Bluetooth kapcsolat és a mágneses töltés. A tablet továbbá Bluetooth-on keresztül összekapcsolható a Huawei – külön megvásárolható – mágneses billentyűzetével is. A billentyűk közötti 1.3 mm-es távolság kényelmessé teszi felhasználója számára a gépelést, míg a Shift-gomb dupla leütése gyors elérést biztosít a Huawei Share alkalmazáshoz, így a multi-képernyős együttműködés pillanatok alatt rendelkezésre áll.

Újragondolt teljesítmény a Kirin 990 5G segítségével

A Huawei MatePad Pro 5G-képes verziója a gyártó legújabb Kirin 990 5G chipkészletét (SoC) használja, és ezáltal nyújt megnövekedett teljesítményt, valamint maximális élményt is a felhasználójának a mindennapokban. A készüléket, amelynek processzora akár 2,86 GHz-es teljesítményre képes, három-rétegű CPU-val szerelték fel, amely két nagyobb, két közepes és négy kisebb magból áll. A 16-magos Mali-G76 GPU nagyban növeli a teljesítményt és az akkumulátor üzemidejét a zökkenőmentes játék és szórakozási élmény érdekében. A kétcsatornás, 8GB-os LPDDR4X RAM-nak köszönhetően a tablet rendkívül gyorsan futtatja az appokat, az iparág első ultrasűrű 3D grafén hűtőrendszere, amelyet a mesterséges intelligencia támogat, pedig még nagy igénybevétel esetén sem hagyja túlmelegedni a készüléket.

A világ első vezeték nélkül tölthető tabletje

A megnövelt teljesítményhez erős akkumulátorra van szükség, éppen ezért a Huawei MatePad Pro 5G-t egy hosszú üzemidőt biztosító, nagykapacitású, 7250 mAh-ás akksival szerelték fel. A készülék a Huawei 40W-os szupergyors töltési technológiájával is használható, amellyel rendkívül gyorsan feltölthetik tabletjüket a felhasználók. Ha ez nem lenne elég, a Huawei MatePad Pro 5G a tabletek között a világon elsőként vezeték nélküli és fordított vezeték nélküli töltést is támogatja.

A kistestvér is sokat tud, és még több színben érkezik

A MatePad Pro nemcsak 5G, hanem 4G-képes verzióban is a boltok polcaira került. A „kistestvér’ szintén a Kirin 990 chipkészletet kapta, és ugyanúgy támogatja az eszközök közötti, többképernyős együttműködést is. A 4G-s változat négy színben – Pearl White, Midnight Grey, Orange and Forest Green – is elérhető lesz, míg a MatePad Pro 5G csak kétféle színben – Orange and Forest Green – pompázik majd.

A Huawei MatePad Pro 2020 áprilisától konfigurációtól függően 599 eurós ártól lesz kapható az ázsiai, európai, orosz, japán és dél-amerikai piacokon.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Inkább online vásárolnak divatcikkeket a magyarok

A magyarok 86 százaléka fog divatcikkeket vásárolni az interneten az ünnepeket megelőző kereskedelmi időszakban. A fogyasztók 57 százaléka tervezi, hogy szinte csak webáruházakból fog rendelni, 29 százalék vásárol majd online és fizikai üzletben...

Ezek voltak a legkeresettebb idegen szavak a neten

Rövid bétateszt után 90 000 szóval elindult a jelentese.hu. A SAKKOM Interaktív által létrehozott, ingyenes szótárakat gyűjtő oldalon többek között angol- és idegen szavak, a gamer társadalom által használt kifejezések, E-számok, és keresztnevek jelentése...

Újabb zöld termékek a Lidl kínálatában

A klímavédelem és a felelős vásárlás fontossága egyre inkább növekszik a hazai vásárlók körében. A Lidl Magyarország ezeket az igényeket szem előtt tartva, fenntarthatósági stratégiájának részeként új termékcsaládokat tesz karbonsemlegessé és az újrahasznosított műanyagból...

Havonta ötszáz új reklám kerül képernyőre

Havonta ötszáz, még nem látott tévéhirdetés kerül a nézők szeme elé, a teljes reklámmennyiségnek pedig több mint a felét továbbra is az újak teszik ki – derül ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság...

Nőtt a tévézésre szánt idő a magyarok körében

Az idei harmadik negyedévben öt perccel nőtt a napi tévénézési idő a teljes népesség körében a Nielsen Közönségmérés adatai szerint és elérte a 4 óra 32 percet. A filmek és sorozatok miatt ülünk le...

Techcégek uralják a márkák rangsorát

A 10 legértékesebb márka közül 5 tartozik technológiai cégekhez, de ha az első 20-at nézzük, akkor még nagyobb a szektor fölénye, ebben a körben 11 technológiai brand található az Interbrand legújabb százas toplistáján. Az...

Új évaddal folytatódik a Comedy Club

Újra a nagypályás nevettetőké a terep a Comedy Centralon, október 22-től ugyanis folytatódik a humorcsatorna standupos műsorfolyama, a Comedy Club. Idén ősszel ismét trükkös cselekkel, kíméletlen támadásokkal és védhetetlen poénlabdákkal nyomul a gárda. Elsőként...

Van hova fejlődnünk az energiatakarékosság terén

A hazai fogyasztók körében a szelektív hulladékgyűjtés és az energiatakarékos égők használata számít a leginkább elterjedt otthoni környezetkímélő szokásnak. Miközben a magyar háztartásokban megtalálható hűtők, mosógépek, tévék mintegy fele már energiatakarékosnak számít, e gépek...

Éjjel is látó kamerákkal érkezik a legújabb okosmobil

Különleges éjszakai fotós és videós funkciókkal, 120 Hz-es képfrissítéssel, szupergyors töltéssel érkezik a HUAWEI legújabb okostelefonja. A nova 9 elő- és hátlapi kameráival egyaránt 4K-s felbontású videók készíthetők, a 4300 mAh-s beépített akkumulátor feltöltéséhez...

A vártnál jobban teljesít a lízingpiac

Bár a járvány az idén is bizonytalanná teszi a gazdasági helyzetet, a magyar lízingpiac ennek ellenére a várakozásoknál jobban szerepel – mondta Zs. Nagy István, a Magyar Lízingszövetség elnöke a szervezet csütörtöki konferenciáján. Szerinte...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Kiemelt szerepe volt és lesz az online kommunikációnak

Blaumann Debóra foodpanda, marketingigazgató - Milyen kampánnyal készültetek a NetPincérről foodpanda névre történő váltásra, mire lehet számítani? - Egy igazi 360 fokos, integrált kampányt tervezünk a márkaváltás támogatására - ahol és amilyen formában csak lehet szeretnénk...

Inkább online vásárolnak divatcikkeket a magyarok

A magyarok 86 százaléka fog divatcikkeket vásárolni az interneten az ünnepeket megelőző kereskedelmi időszakban. A fogyasztók 57 százaléka tervezi, hogy szinte csak webáruházakból fog rendelni, 29 százalék vásárol majd online és fizikai üzletben...

Ezek voltak a legkeresettebb idegen szavak a neten

Rövid bétateszt után 90 000 szóval elindult a jelentese.hu. A SAKKOM Interaktív által létrehozott, ingyenes szótárakat gyűjtő oldalon többek között angol- és idegen szavak, a gamer társadalom által használt kifejezések, E-számok, és keresztnevek jelentése...

Újabb zöld termékek a Lidl kínálatában

A klímavédelem és a felelős vásárlás fontossága egyre inkább növekszik a hazai vásárlók körében. A Lidl Magyarország ezeket az igényeket szem előtt tartva, fenntarthatósági stratégiájának részeként új termékcsaládokat tesz karbonsemlegessé és az újrahasznosított műanyagból...

Havonta ötszáz új reklám kerül képernyőre

Havonta ötszáz, még nem látott tévéhirdetés kerül a nézők szeme elé, a teljes reklámmennyiségnek pedig több mint a felét továbbra is az újak teszik ki – derül ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság...
- Hirdetés -

CMO

Kiemelt szerepe volt és lesz az online kommunikációnak

Blaumann Debóra foodpanda, marketingigazgató - Milyen kampánnyal készültetek a NetPincérről foodpanda névre történő váltásra, mire lehet számítani? - Egy igazi 360 fokos, integrált kampányt tervezünk a márkaváltás támogatására - ahol és amilyen formában csak lehet szeretnénk...

Sikerült megválaszolni a Covid-szülte kihívásokat

Szalkai Réka Mastercard, marketingigazgató - Melyik volt az a könyv vagy film, ami az elmúlt időszakban a legnagyobb hatással volt önre? - Simon Sinekkel nemrég volt szerencsém együtt dolgozni. Igazi élmény volt nemcsak az előadása és azt...

Fontos a márka szerepének megtalálása

Juhász Péter Tibor Vodafone, márkaigazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Agárdi Szilvivel, a látássérült énekesnővel, Majkával és Téglás Botival, a fiatal hegedűtehetséggel készített több hónapos, komplex Red-kampányunkra, amely valós emberek valós történetein...

Készen állás és újratervezés

Nagy Zoltán Péter OTP Bank, marketing- és kommunikációs igazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Arra, hogy a marketing- és kommunikációs csapat, beleértve a lead ügynökségünket is, sikerrel tudott alkalmazkodni a megváltozott helyzethez. - Van...

A releváns megoldásokban hiszek

Liptay GabriellaKPMG, marketing- és kommunikációs igazgató- Mi az a 3 dolog, amit ajánlana egy fiatal marketinges diáknak, aki szeretne igazán jó marketinges lenni 10 év múlva?- Legyen és maradjon kíváncsi, legyen „mindenevő”, olvasson és...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Újabb zöld termékek a Lidl kínálatában

A klímavédelem és a felelős vásárlás fontossága egyre inkább növekszik a hazai vásárlók körében. A Lidl Magyarország ezeket az igényeket szem előtt tartva, fenntarthatósági stratégiájának részeként új termékcsaládokat tesz karbonsemlegessé és az újrahasznosított műanyagból...

Fenntarthatóságban is jól teljesített a Telekom

A telekommunikációs szektor fenntarthatósági szempontból legjobban teljesítő vállalatai között jelölte meg a Magyar Telekomot az ISS Corporate Solutions a vállalat 2020. évi fenntarthatósági eredményei alapján. Az ISS ESG Corporate Rating éves szinten több, mint 100...

Zöld éttermet nyitott Debrecenben a KFC

Európában is ritkaságnak számít a gasztronómiai vállalkozások közt, Magyarországon pedig még egyedülálló ebben a szektorban a KFC október 14-én Debrecenben megnyitott új étterme. A beruházás a környezeti fenntarthatósági szempontokat követve olyan zöld megoldások beemelésével...

DATA