- Hirdetés -

Jön a világ első vezeték nélkül tölthető tabletje

|

- Hirdetés -

A Huawei legújabb generációs tabletje, a Huawei MatePad Pro 5G-képes verzióban is kapható, kiemelkedő képernyő-test arányú kijelzőjével, a vállalat legerősebb, Kirin 990 csúcsprocesszorával – és a tabletek között elsőként – vezeték nélküli töltéssel érkezik a boltok polcaira. A MatePad Pro számos innovatív funkcióval, többek közt többképernyős móddal, valamint applikáció és képernyőmegosztással is segíti a multitasking-használatot, illetve az eszközök és felhasználók közötti egyszerű fájl- és információcserét.

Wang Yinfeng a Huawei Fogyasztói Üzletágának pc-és tablettermékekért felelős divíziójának elnöke a vállalat virtuális sajtótájékoztatóján hangsúlyozta: „A Huawei MatePad Pro 5G nem csupán egy hordozható mozivászon és esztétikai mestermű. Ez a tablet azt is megmutatja, hogy mi, a Huaweinél hogyan gondoljuk újra kreativitást. Az új készülékkel a felhasználók is kiterjeszthetik kreatív énjüket, hiszen a MatePad Pro kiváló eszköz mindenki számára, aki okos megoldással szeretné ötletét valósággá formálni.”

Keskeny káva, hatalmas képernyőtest és lenyűgöző moziélmény

A Huawei a technológiát és a stílust ötvözte a MatePad Pro 5G Full View kijelzőjének megalkotásakor. A készülék a világ legnagyobb, 90 százalékos képernyő-test arányával rendelkezik, a 10,8”-os és 16:10-es arányú kijelzőt 4,9 mm-es ultravékony káva keretezi. A magnéziumötvözetből készült keret miatt a tablet egyszerre könnyű és tartós. A MatePad Pro 5G lekerekített élei és unibody dizájnja – amelyben az antennák a középső keretbe és a hátlapba lettek ágyazva – letisztult és minimalista kinézetet kölcsönöz a készüléknek.

A Huawei MatePad Pro kijelzője 2K QHD technológiára képes, amely 2560*1600 pixeles felbontást garantál 280ppi-s pixelmélységgel párosítva. A Huawei ClariVu technológiájának köszönhetően az erőteljes hardver egyszerre biztosít valósághű színeket és éles részleteket. A házimozi rendszerekéhez hasonló hangzásélményről a Harman Kardonmal együttműködésben készült, 3D sztereo hanghatásokat is kezelő Histen 6.0 hangszóró gondoskodik.

A multitasking jó barátja a MatePad Pro

A Huawei MatePad Pro 5G számos olyan innovációt vonultat fel, amelyek alapvetően változtatják meg az eszközök és a felhasználók közötti interakció módját. A Huawei Share lehetővé teszi a többképernyős együttműködést, így a fájlok drag-and-drop módszerrel egyszerűen mozgathatók az okostelefonok és a tabletek képernyői között. A perifériás megosztási funkcióval a felhasználók úgy tudnak az okostelefonjukon írni, hogy arra a tablet billentyűzetét és képernyőjét használják, de a telefonra lementett zenét is le tudják játszani a tablet hangszóróján. Ez még nem minden: a megoldással felvehetik telefont, vagy válaszolhatnak üzenetekre közvetlenül a tabletről, sőt fel is oldhatják vele az okostelefont.

A multitasking szerelmeseinek nagy örömükre szolgálhat a Multi-Ablak funkció is, amellyel egyszerre akár három alkalmazás is futtatható a megosztott képernyőn, de a Huawei App Multiplier megoldásnak köszönhetően akár egyetlen appot is két képernyőre oszthatnak, a megosztott képernyők méretét pedig igény szerint szabhatják testre. A Huawei március végéig a megközelítőleg 3 ezer alkalmazást szeretne kompatibilissé tenni az App Multiplier számára.

M-Ceruza és Mágneses Billentyűzet a munka hőseinek

A MatePad Pro 5G támogatja a Huawei M-Pencil csatlakoztatását is. A készülék a 4096 különböző szintű nyomásérzékenységnek, a satírozást is lehetővé tevő döntött tollvég funkciónak – ez külön szoftvert kíván –, köszönhetően hihetetlen pontosságot, gyorsaságot biztosít az intelligens ceruza használójának. A ceruzát a készülékre helyezve pedig automatikusan elindul a Bluetooth kapcsolat és a mágneses töltés. A tablet továbbá Bluetooth-on keresztül összekapcsolható a Huawei – külön megvásárolható – mágneses billentyűzetével is. A billentyűk közötti 1.3 mm-es távolság kényelmessé teszi felhasználója számára a gépelést, míg a Shift-gomb dupla leütése gyors elérést biztosít a Huawei Share alkalmazáshoz, így a multi-képernyős együttműködés pillanatok alatt rendelkezésre áll.

Újragondolt teljesítmény a Kirin 990 5G segítségével

A Huawei MatePad Pro 5G-képes verziója a gyártó legújabb Kirin 990 5G chipkészletét (SoC) használja, és ezáltal nyújt megnövekedett teljesítményt, valamint maximális élményt is a felhasználójának a mindennapokban. A készüléket, amelynek processzora akár 2,86 GHz-es teljesítményre képes, három-rétegű CPU-val szerelték fel, amely két nagyobb, két közepes és négy kisebb magból áll. A 16-magos Mali-G76 GPU nagyban növeli a teljesítményt és az akkumulátor üzemidejét a zökkenőmentes játék és szórakozási élmény érdekében. A kétcsatornás, 8GB-os LPDDR4X RAM-nak köszönhetően a tablet rendkívül gyorsan futtatja az appokat, az iparág első ultrasűrű 3D grafén hűtőrendszere, amelyet a mesterséges intelligencia támogat, pedig még nagy igénybevétel esetén sem hagyja túlmelegedni a készüléket.

A világ első vezeték nélkül tölthető tabletje

A megnövelt teljesítményhez erős akkumulátorra van szükség, éppen ezért a Huawei MatePad Pro 5G-t egy hosszú üzemidőt biztosító, nagykapacitású, 7250 mAh-ás akksival szerelték fel. A készülék a Huawei 40W-os szupergyors töltési technológiájával is használható, amellyel rendkívül gyorsan feltölthetik tabletjüket a felhasználók. Ha ez nem lenne elég, a Huawei MatePad Pro 5G a tabletek között a világon elsőként vezeték nélküli és fordított vezeték nélküli töltést is támogatja.

A kistestvér is sokat tud, és még több színben érkezik

A MatePad Pro nemcsak 5G, hanem 4G-képes verzióban is a boltok polcaira került. A „kistestvér’ szintén a Kirin 990 chipkészletet kapta, és ugyanúgy támogatja az eszközök közötti, többképernyős együttműködést is. A 4G-s változat négy színben – Pearl White, Midnight Grey, Orange and Forest Green – is elérhető lesz, míg a MatePad Pro 5G csak kétféle színben – Orange and Forest Green – pompázik majd.

A Huawei MatePad Pro 2020 áprilisától konfigurációtól függően 599 eurós ártól lesz kapható az ázsiai, európai, orosz, japán és dél-amerikai piacokon.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Magyar településeket díjaztak

Mindhárom hazai induló − Székesfehérvár, Veresegyház és Orfű − teljesítményét elismerte az Európai Virágos Városok és Falvak verseny szakmai zsűrije. 1975 óta rendezik meg a virágos városok és falvak európai megmérettetését, az Entente Florale...

Tizenhárom díjat gyűjtött be az LG

Ismét számos kitüntetéssel jutalmazták az LG Electronics formatervezési megoldásait az International Design Excellence Awards (IDEA) díjátadón: a vállalat 13 elismerést gyűjtött be, köztük egy, a verseny rangos elismerésének számító Arany díjat. Az Amerikai Ipari...

Borúsnak látják a jövőt a vendéglátók

Miközben a túlélésre készülnek, a jövővel törődnek a hazai szálloda és vendéglátóipar szakemberei. A közeli jövőt borúsnak látja a szakma: a munkaerő hiánya, a csökkenő kereslet, a növekvő energiaárak egyszerre nehezítik a szereplők életét...

Átadták a legrangosabb hazai designdíjakat

Többek között az év magyar designtermékét, az év enteriőrjét és az év márkáját díjazták az ELLE Decoration International Design Awards (EDIDA) Hungary-n. A nívós szakmai elismerést nemzetközi szinten is a design Oscar díjának tartják,...

A Miele a Mediatort választotta

2022 szeptemberétől a Mediator felel a német prémiumkategóriás háztartásieszköz-gyártó, a Miele teljeskörű magyarországi kommunikációjáért.A határozatlan időre szóló együttműködés során a full service ügynökség feladatai közé tartozik a kreatív tervezés és gyártás, a médiatervezés és...

George Clooney-val kampányol a Nespresso

A George Clooney szereplésével készült The Empty cup kampányban a Nespresso rávilágít a kockázatra, amelyet az éghajlatváltozás jelent a kávétermelő közösségekre, és a márka megerősíti hosszú távú elkötelezettségét a világ legjobb kávéinak megőrzése iránt.A...

Idén négyszer annyit repültek a magyarok, mint 2021-ben

Az idei nyáron a magyarok és a románok repültek a legtöbbet Londonba – derül ki a Kiwi.com adataiból. A csehek és szlovákok szeretnek leginkább előre tervezni, ők több mint egy hónappal az utazás előtt...

Nemzetközi meccsekkel tér vissza az NBA

Utoljára 2020. január 24-én rendeztek NBA-meccset az USA-n és Kanadán kívül, akkor a Milwaukee Bucks és a Charlotte Hornets lépett pályára Párizsban. A COVID megnehezítette az ilyen meccsek szervezését, de több mint 2,5 év...

Idén is díjazták a kutatónőket

Miért nem hatnak minden esetben az antibiotikumok és mi köze ennek a tartósítószerekhez? Hogyan juthat be a gyógyszerek nagymolekulájú hatóanyaga a gondosan védett sejtbe? Mennyivel gyorsítja a mesterséges intelligencia a gyógyszerfejlesztések hosszadalmas tesztelési folyamatait?...

Itthon is terjednek a gyerekeket veszélyeztető online kihívások

„Újabb halálos kihívás terjed a gyerekek között” – gyakori cím a médiában, de sajnos sokan nem is sejtik, hogy miről szól egy-egy virtuális kihívás és mitől veszélyes. A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH)...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Így lehetnek sikeresek a jövő kiskereskedői

A jövőre vonatkozó stratégiai tervek közös jellemzői között hangsúlyosan szerepel a digitalizációs képességek bővítése, a munkaerő felvértezése a jövő kihívásaira, automatizáció, a beszállítói csatornák modernizációja és az adatvédelmi és biztonsági képességek fejlesztése. A Deloitte...

Magyar településeket díjaztak

Mindhárom hazai induló − Székesfehérvár, Veresegyház és Orfű − teljesítményét elismerte az Európai Virágos Városok és Falvak verseny szakmai zsűrije. 1975 óta rendezik meg a virágos városok és falvak európai megmérettetését, az Entente Florale...

Tizenhárom díjat gyűjtött be az LG

Ismét számos kitüntetéssel jutalmazták az LG Electronics formatervezési megoldásait az International Design Excellence Awards (IDEA) díjátadón: a vállalat 13 elismerést gyűjtött be, köztük egy, a verseny rangos elismerésének számító Arany díjat. Az Amerikai Ipari...

Borúsnak látják a jövőt a vendéglátók

Miközben a túlélésre készülnek, a jövővel törődnek a hazai szálloda és vendéglátóipar szakemberei. A közeli jövőt borúsnak látja a szakma: a munkaerő hiánya, a csökkenő kereslet, a növekvő energiaárak egyszerre nehezítik a szereplők életét...

Átadták a legrangosabb hazai designdíjakat

Többek között az év magyar designtermékét, az év enteriőrjét és az év márkáját díjazták az ELLE Decoration International Design Awards (EDIDA) Hungary-n. A nívós szakmai elismerést nemzetközi szinten is a design Oscar díjának tartják,...
- Hirdetés -

Don't Miss

Kevesebb a mentalitásában stabil munkavállaló

Csökken a fluktuáció mértéke a munkaszervezetekben. Mielőtt azonban a HR osztályokon pukkanna a pezsgő, fontos látnunk az okokat, mert bár furcsán hangozhat, ez a csökkenés káros is lehet, ennek hátterében pedig a kevéssé őszinte...

Felveszik a versenyt a helyi rádióadók

Mennyien hallgatják a helyi rádiókat, milyen lehetőségeik vannak a reklámpiacon ezeknek az adóknak – többek között erről is beszélt Ürge Dezső, a Helyi Rádiók Országos Egyesületének (Heroe) elnöke. - Jelenleg a teljes napi rádiós elérésnek...

Nem szabad leírni a rádiózást

A rádió népszerűsége töretlen és a reklámbevételei is folyamatosan növekedtek. Persze nem olyan ütemben, ahogy a teljes piac nőtt, ezért a teljes piaci share összességében csökkent, de a rádió messze nem a haláltusáját vívja...

Ha szabad a kezünk, vásárolunk

Most már sehol nem húzzák fel a szemöldöküket a boltosok, ha a telefonomat, netalántán az órámat érintem oda a fizetésnél a terminálhoz – mondta el Mondovics Péter az mmonline.hu-nak adott interjúban. A Mastercard marketing...
Samu Tímea

Az out-of-home-nak van egy szuperereje

A mi területünkön kreativitással és innovációval tudunk úrrá lenni a helyzeten, amelyet edukációs funkciónak is ki kell egészítenie, különösen a digitális felületeken – állítja Samu Tímea. A JCDecaux Hungary vezérigazgatója az mmonline.hu-nak adott interjúban...
- Hirdetés -

SzuperZöld

George Clooney-val kampányol a Nespresso

A George Clooney szereplésével készült The Empty cup kampányban a Nespresso rávilágít a kockázatra, amelyet az éghajlatváltozás jelent a kávétermelő közösségekre, és a márka megerősíti hosszú távú elkötelezettségét a világ legjobb kávéinak megőrzése iránt.A...

Díjat nyert a Danone Műanyag Kisokosa

A bolygónk jövője egyre égetőbb kérdés mindennapjainknak. A zöldebb megoldások kapcsán azonban nem csak a különböző szervezetekre kell számítanunk, hanem önmagunkra is, hiszen immár elengedhetetlen, hogy háztartásonként is lépéseket tegyünk a fenntarthatóságért. A Danone...

Tovább zöldült a SPAR

A SPAR Ausztria csoport országaiban (Magyarország, Észak-Olaszország, Szlovénia, Horvátország) jelentős eredményeket sikerült elérni a vállalatcsoport környezeti fenntarthatósági stratégiájának égisze alatt: az utóbbi egy év során negyedével csökkent az üvegházhatású gázkibocsátás a résztvevő országok összesített...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....