- Hirdetés -

Jön az ötödik az Evolution konferencia

|

A digitális és online térben található eszközök értékteremtő hatása lesz a fő téma az idei Evolution konferencián. Szó lesz többek között a közösségi médiában uralkodó trendekről, a performance hirdetésekről, az online videókról, a kreativitásról, a neuromarketing és native hirdetések kapcsolatáról, de bemutatkozik a Digitális Jólét Program is.

 

Az Evolution Konferencia Magyarország egyik meghatározó kommunikációs és üzleti rendezvénye, amelyet idén március 1-2-án tartanak. Az idei konferenciára a szervezők 1200 résztvevőt várnak. A rendezvény a digitális, online világban található eszközök értékteremtő hatására fókuszál, szlogenje az „Értékek viadala”. A konferenciát Deutsch Tamás a Digitális Jólét Program összehangolásáért és megvalósításáért felelős miniszterelnöki biztos nyitja meg, és már-már a hagyományokhoz híven a Magyar Reklám Szövetség és társ- szervezetei itt mutatják be a 2016-os reklámköltéseket, és vitatják meg az idei évre vonatkozó tendenciákat. „Az Evolution konferencia célja, hogy a jó időben tett jó helyzetfelismeréssel, az újdonságokra való nyitott és objektív hozzáállással mutassa be a lehető legtöbb üzleti megoldást, a hirdetések világát és a digitalizáció folyamatait.” – mondta Csermely Ákos, az Evolution Hungary tulajdonosa.

 

Idén összesen kilenc különböző témában és párhuzamosan öt teremben lehet majd előadásokat, esettanulmányokat hallgatni 9-től 19:30-ig. Az első nap a közösségi média, performance hirdetések, az online videók, a kreativizmus és a digitális jóléti program lesz terítéken. A közösségi média témában szó lesz többek között a személyes márkaépítésről, az itt uralkodó hirdetési trendekrő, és a közösségi média felületeken történő krízisek kezeléséről. A performance – programmatic hirdetések témában többek között szó lesz arról, hogy a kreatív tevékenységet mennyire kell mérnöki munkának tekinteni és hogy a reklámköltést már nem költségként hanem befektetésként kell értékelni. Az online videó manapság az egyik legnézettebb és legnépszerűbb tartalom, amit fogyasztunk, a rendezvényen bemutatják az eszközben rejlő potenciális lehetőségeket. A kreativizmus, a kreatív tervezés ma már áthatja az üzleti, kommunikációs és reklámstratégiát is, a rendezvényen arra keresik a választ, hogy miért van szükség a kreatívizmusra, és mit kell kreativitás alatt érteni? Az első nap ötödik témája és a konferencia újdonsága, a sharing economy vonatkozásában a Digitális Jólét Program lesz. A Digitális Jólét programot – amely a magyar gazdaság és oktatás digitális átalakítását kezeli kiemelten – a kormány 2016-ban hirdette meg.

 

A konferencia második napja az érzésekről szól. Ezen a napon a neuromarketing és native hirdetések kapcsolata, a kereskedelem, a HR és cégvezetés és a keresőmarketing témája lesz terítéken. A neuromarketing&native hirdetés téma arra keresi a választ, hogy mit jelent az érzelem, az élmény és hogyan tudjuk ezt a tartalomban is megjeleníteni. A kereskedelem témában szó lesz mindenről, ami kereskedelem, beleértve olyan témákat, mint az árazás problematikája, az árstratégia és a gömb alakú értékesítési lánc. A HR és cégvezetés téma a munkavállalói hatalomgyakorlást veszi górcső alá, a keresőmarketing szekcióban a Google eszközök és a keresőmarketinggel kapcsolatos tendenciák kerülnek terítékre.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...