Jótékony akcióban a LEGO

Sok-sok család várja a karácsonyi ünnepeket, viszont valakinek ez kihívásokkal teli időszakot jelent. Ebben az évben a #BuildToGive kezdeményezéssel a LEGO Csoport arra bíztatja a családokat, hogy kreativitásukat használva építsenek egy ajándékdobozt LEGO kockákból, amin keresztül megajándékozhatnak egy gyermeket valahol a világban. A #BuildToGive-vel továbbadhatják a játék örömét azoknak, akiknek leginkább szükségük van rá.

Már hatodik éve a #BuildToGive kampánnyal arra bátorítják a családokat, hogy építsenek LEGO kockákból – idén ajándékdobozokat – és osszák meg a közösségi médiában vagy a LEGO Life felületen a #BuildToGive hashtaggel.

A LEGO Csoport most minden december 31. előtt megosztott ajándékdoboz után egy LEGO készletet adományoz egy rászoruló gyermeknek, így világszerte akár kétmillió kórházban ápolt, gyermekotthonban élő vagy hátrányos helyzetben lévő gyermeknek kínál lehetőséget az örömteli játékra az ünnepi időszakban.

A részvétel nagyon egyszerű, és minden ajándék számít – legyen az kicsi vagy nagy, kerek vagy szögletes, esetleg színes vagy egyszínű! A LEGO Play Well kutatása szerint a játék megerősíti a családi kapcsolatokat és boldogabbak tőle az emberek, így mi sem jobb indok arra, hogy összehozzuk a családot, és megajándékozzunk másokat a játék örömével. A LEGO Csoport #BuildToGive kezdeményezésének 2016-os indulása óta több mint 4,5 millió készletet adományozott, és idén célként pedig 2 millió készlet adományozását tűzte ki a vállalat.

Világszerte 10-ből 9 szülő úgy véli, hogy a játék nagyban elősegíti a gyermekek fejlődését és általa olyan alapvető készségeik épülnek, mint a kreativitás, a kommunikáció és az önbizalom, melyek elengedhetetlenek a jövőbeli sikerük és jóllétük szempontjából. A #BuildToGive egy a márka által kínált játék- és tanulási lehetőségek közül, amellyel támogatni kívánja a gyermekeket világszerte.

„Sok család számára az ünnepek egyet jelentenek az együttléttel és a játékkal, azonban vannak olyan családok, akik ezt az időszakot nehezen élik meg” - nyilatkozta Diana Ringe Krogh, a LEGO Csoport társadalmi felelősségvállalásért felelős alelnöke. „Ezért olyan fontos a #BuildToGive. Az elmúlt öt év során fantasztikus visszajelzések érkeztek a kezdeményezésre, és szeretnénk köszönetet mondani azoknak a családoknak, akik minden évben részt vettek az akcióban. Az ő segítségüknek köszönhetően több millió LEGO készlet jutott el a gyerekekhez világszerte, megajándékozva őket a játék örömével.”

A #BuildToGive kezdeményezés a LEGO Csoport „Építs játékos ünnepet!" kampányának része, mely arra ösztönzi a családokat, hogy háttérbe helyezzék a tökéletességre való törekedést és átéljék a játék igazi örömét az ünnepi időszakban. A kampány részeként a LEGO Csoport ünnepi nagykövete, Katy Perry a közösségi média felületein megosztott egy videót, melyben bemutatja a #BuildToGive kampányra épített ajándékát.

„Imádom, hogy a LEGO Csoport, milyen egyszerűen alakítja át a közös játékot adakozássá szerte a világon. Imádtam megépíteni a saját tűzijáték alakú ajándékomat, és alig várom, hogy lássam a többi tervet, melyeket a családok osztanak majd meg!” – tette hozzá Katy Perry.