- Hirdetés -

Jótékony akcióban a SPAR

|

Adománykártyák értékesítésével indult a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország Adni Öröm! karácsonyi akciója. 2024. december 1-17. között a kijelölt SPAR és INTERSPAR üzletekben, valamint a SPAR online shopban kapható adománykártyák árával élelmiszercsomagok összeállítását támogatják a vásárlók.

„A karácsony idén mindenkihez elér: közös erővel egy apró felajánlás is messzire juthat - áll a 2024-es Adni Öröm! kezdeményezésünk középpontjában. Hamarosan érkezik a legszentebb ünnepünk, a karácsony, amely sajnos nagyon sok embertársunk számára nem az izgatott készülődésről, vagy az ajándékok beszerzéséről, hanem a mindennapok anyagi küzdelméről szól. Stratégia partnerünkkel, a Magyar Máltai Szeretetszolgálattal az Adni Öröm! adománygyűjtő akció révén az ő ünnepüket szeretnénk szebbé varázsolni immár 28. éve. Hatalmas köszönet illeti vásárlóinkat, akik akár egyetlen csomag élelmiszerrel, vagy akár a legalacsonyabb értékű adománykártyával segítik szebbé tenni hátrányos helyzetű embertársaink ünnepét” - hangsúlyozta Maczelka Márk, a SPAR Magyarország kommunikációs vezetője.

„Az Adni Öröm! akció a Magyar Máltai Szeretetszolgálat idei legfontosabb eseménye, mely az ország egészét érinti, a gyűjtésben önkéntesek ezrei vesznek részt, az ajándékcsomagok pedig távoli településeken is eljutnak a szükséget szenvedő családokhoz. A karácsonyi akció a Szeretetszolgálat kettős küldetését egyesíti, hiszen nemcsak a nélkülözők támogatásáról szól, hanem a vásárlás során emberek tízezreinek ad lehetőséget arra, hogy adott pillanatban jót cselekedjenek, és rászoruló társainknak segítséget nyújtsanak” – mondta Romhányi Tamás, a Magyar Máltai Szeretetszolgálat kommunikációs vezetője.

Az Adni Öröm! akció az adománykártyák értékesítésével indult el 2024. december 1-jén és december 17-ig tart. Az „Adni Öröm!” adománykártyákat 88 kijelölt SPAR és 35 INTERSPAR üzletben, valamint a SPAR online shopban vásárolhatják meg az adományozók.

A karácsonyi gyűjtés második szakaszában, 2024. december 12-17. között a Magyar Máltai Szeretetszolgálat önkéntesei személyesen fogadják a vásárlók felajánlásait a kijelölt 115 SPAR és 36 INTERSPAR üzletben. A 28. Adni Öröm! akcióban résztvevő SPAR és INTERSPAR áruházak listája megtalálható az akció weboldalán.

Az adomány útja – a karácsony idén mindenkihez elér

Az „Adni Öröm!” akció során három egyszerű módon lehet segíteni: tartós élelmiszerek vásárlásával, valamint áruházi vagy online adománykártya megvásárlásával. A boltokban vásárolt tartós élelmiszerek közvetlenül átadhatók a Magyar Máltai Szeretetszolgálat önkénteseinek a kijelölt napokon és áruházakban, míg az adománykártyákból befolyt összegből a Szeretetszolgálat vásárol tartós élelmiszereket. Az összegyűjtött élelmiszerből a Szeretetszolgálat raktáraiban ajándékcsomagokat készítenek. Évente közel 30 ezer csomag készül, amit az ország egész területén még karácsony előtt eljuttatnak a rászoruló embereknek. Az Adni Öröm! akció ideje alatt több mint 150 SPAR és INTERSPAR üzletben sok tízezer ember adományoz. A gyűjtésben pedig csaknem 3000 önkéntes vesz részt a Magyar Máltai Szeretetszolgálat jóvoltából.

fotó: spar.hu

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Így alakulhat idén az év végi bónusz

Elsősorban a munkaerő-megtartásra, másodsorban jövőbeli motivációra fókuszálnak az év végi bónusz kiszabásakor a vállalatok. Az év végi bónuszok kérdése minden munkavállalót és munkáltatót élénken foglalkoztat, melynek mértéke és formája nemcsak az alkalmazottak elégedettségére, hanem...

Lassabban nőhet jövőre a gazdaság

A magyar gazdaság teljesítménye idén 0,5 százalékkal, jövőre 2 százalékkal nőhet az Erste előrejelzése szerint. Az infláció 2025-ben várhatóan nem lassul tovább, a pénzromlás éves átlagos üteme a 2024-re várt 3,6 százalékhoz hasonló mértékű...

A vevőknek kedvez az ingatlanpiac

A piac élénkülése és a fokozott vevői kereslet mellett enyhült az érvényesíthető alku mértéke az ingatlanvásárlás során, azonban még így is a vevők évének számított 2024, ugyanis a tranzakciók jelentős része, 82,2 százaléka a...

Kevés megtakarításuk van a magyaroknak

Bár a középkorúak átlagosan hét hónapra elegendő tartalékkal rendelkeznek, 33 százalékuk csupán egy hónapig tudná fenntartani magát, ha nem lenne bevétele - közölte a K&H a biztos jövő kutatás eredményei alapján, amely az öngondoskodás...

Múltidéző mozikkal erősít a filmcsatorna

A történelmi filmek választ adhatnak a múlt nagy kérdéseire és betekintést nyújtanak az életbe egy másik időszakban. A történelmi filmek amellett, hogy szórakoztatnak, rávilágítanak arra is, hogy a múlt eseményei miként formálták jelenünket. Különösen...

Central is clearly becoming international – interview with Petr Bednar

To maintain our independence, we need to focus on increasing our reach, revenue and profitability - says Petr Bednar. In an interview given to our magazine, the digital and business development director of Central...

A Central egyértelműen nemzetközi céggé válik – interjú Petr Bednarral

Az elérésünk, a bevételeink és a jövedelmezőségünk növelésére kell koncentrálnunk, hogy megőrizzük a függetlenségünket – véli Petr Bednar. A Central Médiacsoport digitális és üzletfejlesztési igazgatója a lapunknak adott interjúban beszélt a cseh és a...

Új trendek a hazai médiapiacon

Legalább három online videós szolgáltatást használ egy adott hónapban a 18-59 éves, internettel rendelkező magyarok 82 százaléka – derül ki az NMHH támogatásával a Magyar Elektronikus Műsorszolgáltatók Egyesülete (MEME) és a Nielsen által készített...

Az európai utazóknak is fontos a fenntarthatóság

Az európaiak 2025-ben várhatóan gyakrabban fognak utazni és többet is költenek utazásra – derül ki a világ vezető szállodaipari csoportja, az Accor új kutatásából. Az ágazatnak ugyanakkor sürgősen meg kell oldania a növekedésből adódó...

Díjazták az etikus vállalatokat

25 éve, 2000-ben alapította az Üzleti Etikai Díjat László Ervin világhírű, a Nobel-békedíjra többször jelölt tudós, író, a Budapest Klub alapítója és Demcsák Mária a hazai üzleti újságírás meghatározó alakja, a Piac & Profit...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Erős hónapot zárt az ingatlanpiac

2024 novemberében, országosan 11 277 lakóingatlan cserélt tulajdonost, valamint 100 milliárd forint szerződéses összegű lakáscélú jelzáloghitel realizálódott – derül ki a Duna House adataiból.A 2024-es év második legerősebb hónapját zárta novemberben a hazai ingatlanpiac....

Így alakulhat idén az év végi bónusz

Elsősorban a munkaerő-megtartásra, másodsorban jövőbeli motivációra fókuszálnak az év végi bónusz kiszabásakor a vállalatok. Az év végi bónuszok kérdése minden munkavállalót és munkáltatót élénken foglalkoztat, melynek mértéke és formája nemcsak az alkalmazottak elégedettségére, hanem...

Lassabban nőhet jövőre a gazdaság

A magyar gazdaság teljesítménye idén 0,5 százalékkal, jövőre 2 százalékkal nőhet az Erste előrejelzése szerint. Az infláció 2025-ben várhatóan nem lassul tovább, a pénzromlás éves átlagos üteme a 2024-re várt 3,6 százalékhoz hasonló mértékű...

A vevőknek kedvez az ingatlanpiac

A piac élénkülése és a fokozott vevői kereslet mellett enyhült az érvényesíthető alku mértéke az ingatlanvásárlás során, azonban még így is a vevők évének számított 2024, ugyanis a tranzakciók jelentős része, 82,2 százaléka a...

Kevés megtakarításuk van a magyaroknak

Bár a középkorúak átlagosan hét hónapra elegendő tartalékkal rendelkeznek, 33 százalékuk csupán egy hónapig tudná fenntartani magát, ha nem lenne bevétele - közölte a K&H a biztos jövő kutatás eredményei alapján, amely az öngondoskodás...

Don't Miss

Logó és arculattervezést segítő könyvet adott ki a [brandguide]

Megjelent a legújabb logó- és arculattervezés témájú szakkönyv a kiadásában. Egy szokatlan és egyedi formátumban: feltett kérdésekkel segíti a könyv a logó- és arculattervezés folyamatát. A könyv nem csak szorosan szakmabeliekhez szól, hanem...

A hazai kortárs művészet előtt tiszteleg az ACG

Idén ünnepli 20. születésnapját a hazai kreatív szektor megkerülhetetlen szereplője, az ACG. Az évforduló apropóján az ügynökség egy egyedülálló kiadványban, az ACG TWENTY Bookazine-ban tiszteleg azon hazai kortárs alkotók előtt, akik munkásságából az elmúlt...

A tudatos teremtésről írt könyvet Lakatos Zsófia

„Éld az álmod!” a címe Lakatos Zsófia új könyvének, amely egy egészen különleges témáról, a tudatos gondolkodásról, tervezésről, teremtésről szól. Az ismert pr-szakember szerint az üzleti világban egyre nagyobb szükség van a mentális jólétre,...

Megjelent Ferling József új könyve

Ferling József legújabb könyvében egy különleges világba hívja magával olvasóit: üzletembereket, cégvezetőket, PR, és marketingszakembereket. Mindenkit, aki a hitelességét megőrizve szeretne láthatóságot és reflektorfényt kapni ebben az információkkal telített világban.A hírnév millió apró, egymáshoz...

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...