- Hirdetés -

Jövőre indul a Discovery streamingszolgáltatása

|

A Discovery bejelentette hogy discovery+ néven elindítja előfizetéses non-fiction streamingszolgáltatását. Az Egyesült Államokban 2021. január 4-én debütáló szolgáltatás exkluzív partnere a Verizon. A discovery+ globális terjesztése 25 országban indul, a Discovery márkáinak és partnereinek – például a BBC, az A&E és a Group Nine – több mint 55 ezer epizódjával és az Eurosport tartalmaival, köztük az olimpiai közvetítésekkel.

A discovery+ a streamingszolgáltatások közül az eddigi legszélesebb tartalmat nyújtja. Exkluzív, eredeti sorozatokat tesz elérhetővé azokban a népszerű témákban, ahol a Discovery márkák erős vezető pozícióval bírnak – életmód, emberi kapcsolatok, otthon és főzés, valós rejtélyek és bűnesetek, paranormális világ, kaland, természet, tudomány, technológia és környezetvédelem –, emellett magas minőségű dokumentumfilmeket is kínál. A Verizon a discovery+ bevezetését az Egyesült Államokban új és meglévő ügyfelei számára is exkluzív ajánlattal támogatja.

„Az elmúlt két évben azon dolgoztunk, hogy a discovery+ elindításához felhasználjuk stratégiai előnyeinket – globális terjesztési és hirdetési partnerségeinket, a minőségi márkák és hiteles személyiségek világszínvonalú kínálatát, az induláskor rendelkezésre álló legnagyobb tartalomtárat, valamint az exkluzív műsorok széles skáláját – mondta David Zaslav, a Discovery, Inc. elnök-vezérigazgatója. – A discovery+ segítségével a valóságon alapuló történetek és életmódtartalmak karakteres és változatos kínálatával globálisan a világ legelőnyösebb szolgáltatását nyújtjuk a háztartásokban és a mobilos fogyasztóknak. Úgy gondoljuk, hogy a discovery+ minden streaming portfólió tökéletes része.”

Az Egyesült Államokban a discovery+ mintegy 2500 aktuális és klasszikus sorozat több mint 55 ezer epizódjával indul a Discovery portfolió olyan csatornáiról, mint a HGTV, a Food Network, a TLC, az ID, az OWN, a Travel Channel, a Discovery Channel és az Animal Planet. Az amerikai nézők új sorozatokban találkozhatnak számos ikonikus tévés frachise-zal, mint a 90 Day Fiancé (Három hónap jegyesség) és személyiségekkel mint Sir David Attenborough, Amy Schumer, David Schwimmer, Mike Rowe, Chip és Joanna Gaines, Ben Napier és még sokan mások.

Egy új tartalmi együttműködés révén a discovery+ első ízben hozza össze az A&E, a The History Channel és a Lifetime legnépszerűbb nonfiction tartalmait a Discovery márkákkal. Így az A&E hálózat sorozatainak – többek közt The First 48 (A döntő 48 óra), Bring It, Dance Moms (Dance Moms – Csillagképző), Ice Road Truckers (Jéglovagok), Pawn Stars (Zálogcsillagok), Ancient Aliens (Ősi idegenek), Storage Wars (Raktár-háborúk), 60 Days In, Intervention és a Ghost Hunters (Szellemek nyomában) – több mint 1500 epizódja erősíti a discovery+-t mint a valóságon alapuló szórakoztatás vezető streaming szolgáltatását.

Ezenkívül a discovery+ a természettel és környezettel foglalkozó programok hatalmas gyűjteményével is rendelkezik, kizárólagos streaming hozzáférést biztosítva a BBC leggazdagabb természettudományi tartalmaihoz, beleértve Sir David Attenborough sorozatát, a The Mating Game-et, illetve a Bolygónk, a Föld (Planet Earth) és A kék Bolygó (Blue Planet) sorozatokat, valamint a digitális The Dodo márkát. A discovery+ különleges tartalmi együttműködést kötött számos nemzetközi környezetvédelmi szervezettel, így a WWF-fel, a Természeti Erőforrások Védelmi Tanácsával (NDRC) vagy az Oceanával.

A discovery+ globális bevezetése

A Discovery a helyi nyelvű tartalmak hatalmas könyvtárán és az élő sporttartalmak széles portfólióján alapuló, közvetlenül a fogyasztóknak szóló (direct-to-consumer) szolgáltatását nemzetközi szinten 25 országban indítja el, többek között az észak-európai régióban, Olaszországban, Hollandiában és Spanyolországban. A szolgáltatókkal meglévő szoros kapcsolat révén a discovery+ az Egyesült Királyságban és Írországban a múlt hónap óta elérhető a Sky-nál, és a tervek szerint 2021-ben Latin-Amerikában (többek közt Brazíliában), és Ázsia egyes piacain is elindul.

A discovery+ Európában tartalmazza majd az Eurosport egyedülálló, prémium és helyi szempontból releváns sportágkínálatát is: a tenisz Grand Slam versenyeket, a kerékpáros Grand Tourokat, az autósportot, a futballt és a téli sportokat. A jövő évi tokiói olimpiai játékokkal kezdődően ez lesz az olimpia otthona Európában*, és az egyetlen hely, ahol élőben és on-demand látható lesz az olimpiai játékok minden perce, elnyert érme és versenyző sportolója.

„A Discovery évtizedek óta köti össze a közönséget az általuk szeretett helyi történetekkel a világ minden táján. Úgy inspiráljuk nézőinket és építjük lojalitásukat, mint ahogyan azt kevés médiamárka képes – mondta JB Perrette, a Discovery International elnök-vezérigazgatója. – Egyedi modellünkre és stratégiánkra építve a discovery+ jövőre több mint 25 piacon szolgálja ki a rajongókat. A valóságon alapuló szórakoztatás világát teljesen új módon hozzuk közel ügyfeleinkhez.”

A Discovery és a Verizon disztribúciós megállapodása révén a discovery+ indulása után rögtön széles körben elérhető lesz otthoni környezetben és mobilon is. A partnerség keretében a Verizon meglévő és új ügyfelei az Egyesült Államokban – előfizetésüktől függően – akár 12 hónapig is hozzáférhetnek a discovery+ több ezer órányi prémium tartalmaihoz.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...