A Discovery és a PGA TOUR bemutatta a GOLFTV márkát, amely a világ minden táján egyesíti a golfrajongók közösségét. Az új, élő és on-demand nemzetközi videóstreaming szolgáltatás 2019. január 1-jén indul el globálisan az Egyesült Államokon kívül.
A GOLFTV a sportág legizgalmasabb pillanatait, legnagyobb játékosait és versenyeit mutatja be a rajongóknak, minden képernyőn és eszközön. A szolgáltatás a széleskörű prémium on-demand tartalom mellett évente több mint 2000 órányi élő műsort kínál – ide tartozik a PGA TOUR hat versenye, és évente közel 150 más verseny, többek közt a THE PLAYERS bajnokság, a FedExCup Playoff és a Presidents Cup.
A Discovery jelentős tapasztalattal rendelkezik az élő történetmesélésben és a közvetlenül a fogyasztók számára elérhető platformok működtetésében. Ezek alapján már létrehoztuk a GOLFTV világszínvonalú csapatát, a terveink szerint halad a GOLFTV bevezetése és fejlesztése.”
A GOLFTV márka elindítása a Discovery és a PGA TOUR között júliusban kötött stratégiai szövetség eredménye. A GOLFTV szolgáltatás elindítása mellett a 12 évre kötött megállapodás kezeli a PGA TOUR nemzetközi többplatformos jogait, beleértve a lineáris TV-jogokat is.
A Discovery már dolgozik a disztribúciós és partnerstratégia megvalósításán annak érdekében, hogy minél nagyobb elérést biztosítson a szabadon fogható és fizetős csatornákon, illetve a digitális hálózatokon. Meg fogja vizsgálni a PGA TOUR-ra és a golfra vonatkozó jelenlegi partneri együttműködéseket. Az élő PGA TOUR közvetítések a GOLFTV-n az egyes piacokra vonatkozó jogaktiválási dátummal összhangban indulnak.
A GOLFTV a PGA TOUR LIVE helyébe lép a globális piacokon (az Egyesült Államokon kívül). A felhasználók minden piacon előfizethetnek a golftartalmak és programok széles körére, ami a PGA TOUR élő közvetítéseivel egészül ki aszerint, ahogy a jogok aktiválódnak az egyes országokban.