- Hirdetés -

Júliusban is premierek jönnek az RTL+-ra

|

- Hirdetés -

Új tartalmakkal bővül az RTL+ kínálata júliusban is, tovább folytatódik a kegyetlen sorozatgyilkos és az elszánt nyomozónő párharca A Hajsza második évadában, valamint jön a skandináv sikersorozat, A híd. Akcióból sem lesz hiány, érkezik David Hasselhoff új sorozata, a Ze Network – Titkos hálózat! A sportrajongók végigjárhatják a foci történetének legfontosabb mérföldköveit a Futball: Rövid történet Alfie Allennel című minisorozattal. Az RTL+-on júliusban debütál a hazai civil szervezetek által készített többszörös díjnyertes kisjátékfilm, a Válaszúton, mely fontos társadalmi problémákra hívja fel a figyelmet. Továbbá megtekinthetőek lesznek az idei Friss Hús filmfesztivál nyertes alkotásai is.

Július 19-től az RTL+ előfizetői számára elérhető a Ze Network – Titkos hálózat, egy vadonatúj akcióvígjáték-sorozat David Hasselhoff főszereplésével. A Baywatch-ból és a Knight Riderből ismert Hasselhoff a sorozatban önmagát alakítva egy hollywoodi színész történetét meséli el, aki egy németországi színházi előadás főszerepében volt hidegháborús bérgyilkosok nemzetközi összeesküvésének középpontjába kerül. A nyolcrészes egyedi és fordulatos sorozat olyan izgalmas helyszíneken forgott, mint a nyüzsgő Berlin és a gyönyörű Marokkó, rendezője pedig a többszörös díjnyertes Christian Alvart.

Július 14-én érkezik az RTL+ streaming platformra minden idők egyik legjobb skandináv krimisorozata, A híd (Bron). A Svédországot és Dániát összekötő Öresund híd közepén gyilkosság történt. A bűntett helyszínére a két ország nyomozói egyszerre érkeznek. Az elsőre szimpla gyilkosságnak tűnő esetről kiderül, hogy valójában többről van szó és csupán a kezdete egy eddig sosem látott erőszakhullámnak. A világhírű sorozat számos nemzetközi fesztiváljelölést és -díjat kapott, a kiváló forgatókönyvnek és a lebilincselő történetnek köszönhetően pedig az elmúlt évek alatt több adaptáció is készült világszerte.

Július 28-tól új évaddal folytatódik az RTL+ felületén a Hajsza (The Fall) Gillian Anderson és Jamie Dornan főszereplésével. A pszichológiai thriller-sorozat második évadában tovább követhetjük a napközben példás családapa, éjszaka azonban kegyetlen sorozatgyilkos, Paul Spector és a nyomozást elszántan vezető Stella Gibson macska-egér játékát. Mindkét színész remekel szerepében, a kettőjük közti feszültség, a kontrasztok és hasonlóságok teszik igazán izgalmassá a nyomozást. A sorozatban a skandináv krimikre jellemző módon építkezik a cselekmény, egyesével állnak össze a darabok, ahogy egyre közelebb kerülünk a végjátékhoz.

Július 8-tól a focirajongók örömére az RTL+ Active csomagjának felhasználói, valamint az RTL+ havidíjas csomagjának előfizetői számára egyaránt elérhető a Futball: Rövid történet Alfie Allennel című minisorozat. A többek közt a John Wick és a Jojo nyuszi című filmekből ismert brit színész, Alfie Allen bejárja az Egyesült Királyságot, hogy minél többet megtudjon a világ legnépszerűbb sportágának történelméről. A sorozatban a színész felfedezi a labdarúgás kezdetének és népszerűvé válásának meghatározó momentumait. A sport szerelmesei megismerhetik a foci történelmét exkluzív stadionbejárásokon és a sportág ikonjaival készített őszinte beszélgetéseken keresztül, mindezt egy igazi futballrajongó szemüvegén keresztül.

Július 13-án debütál az RTL+-on a hazai civil szerveztek által készített kisjátékfilm, a Válaszúton. Chilton Flóra filmje számos nemzetközi szakmai fesztiválon mutatkozott be sikeresen és hozott el díjakat. A valós eseményeket feldolgozó fikciós történet fontos társadalmi témára, a gyermekprostitúció és emberkereskedelem működésére hívja fel a figyelmet. A filmben szerepet kapott a többek között A Nagy Fehér Főnök című sorozatból ismert Farkas Franciska is.

Már elérhetőek az RTL+ Active, valamint az RTL+ havidíjas csomagjainak felhasználói számára a XI. Friss Hús Budapest Nemzetközi Filmfesztivál nyertes alkotásai is. Buda Flóra Anna francia-magyar koprodukcióban készült 27 című animációs filmje a Friss Hús mellett elnyerte a legjobb rövidfilmnek járó Arany Pálmát a 76. Nemzetközi Cannes-i Filmfesztiválon. A történet főszereplője a 27 éves Alice, aki még mindig a szüleivel él, a gyerekszoba fojtogató négy falát szélsőséges életmóddal kompenzálja. Születésnapja éjszakáján ittasan kerékpározik haza, amikor balesetet szenved. A 27 mellett számos további díjnyertes alkotás tekinthető meg az RTL+ streamingszolgáltatás felületén, mint A szív kertje, Az úszó, a Valóság Filter, a Nikó, valamint az Affrikáta.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

A bankok már készen állnak az ingatlanhitelezésre

A nagy pénzügyi válság óta a leggyengébb évét zárja Közép-Kelet Európa ingatlanpiaca. A KPMG 10 országot felölelő kutatása szerint 2023 első három negyedévében a tranzakciók értéke mindössze a 2022-es forgalom 30 százalékát érte el....

Limitált kiadású ízzel csábít a Coca-Cola

J.Y. Park, a Stray Kids, az ITZY és az NMIXX is megjelenik majd az új Coca-Cola Creations, a K-Wave Zero kampányában, amellyel az italgyártó a K-Pop rajongóihoz szól világszerteA Coca-Cola ma bemutatta a Coca-Cola...

Szerényebbek a magyar vállalkozónők

A férfi vállalkozók nagyobb hajlandóságot mutatnak a nagyobb és merészebb célok kitűzésére, míg a női vállalkozók többsége kevésbé nagyratörő célokkal is megelégszik – derült ki a Szemléletváltó vállalkozóiszemlélet- és készségfejlesztő mentorprogram kutatásából.Mindez azért is...

Hidegrázós sorozattal erősít az HBO Max

Mit érdemel az, aki megaláz egy áldozatot, majd maga is áldozattá válik egy hasonló zaklatási ügyben? Megtalálja az igazságot és vajon odaítélik neki? A Gyilkos típus című krimisorozatban egy ügyvédnő története elevenedik meg, aki...

Sztárcsapatok csapnak össze a Network4-en

A Network4 közvetíti vasárnap élőben a Chelsea - Liverpool Ligakupa-döntőt a Wembley Stadionból. A szurkolók kizárólag a MATCH4 műsorán és a NET4+ streamingszolgáltatón láthatják a két sztárcsapat összecsapását. A Network4 stábja már Londonban van,...

Digitális fronton erősít a hazai McDonald’s

A hazai McDonald’s célul tűzte ki, hogy az elmúlt években lerakott digitális alapokra építve olyan vezető omnichannel márkává váljon, amely hatékonyan köti össze a digitális és a fizikai világot, vendégei számára mindkét valóságban megteremtve...

Tovább növelte eladásait a Hisense

Több mint 25,9 millió eladott készülékkel, 2023-ban is a második helyet foglalta el a Hisense a legtöbb tévét értékesítő gyártók globális listáján. A vállalat a magyar piacon is jelentős bővüléssel zárta a tavalyi évet:...

A Vaterán is jól pörögnek a tévében látott kincsek

Néhány hete műkincsekkel és gyűjtői ritkaságokkal foglalkozó tévéműsorral jelentkezik az egyik hazai tévécsatorna minden hétköznap este: ennek adásaiban olyan régi tárgyakra licitálnak régiségszakértők és műtárgykereskedők, amelyekhez hasonló relikviák a Vaterán is elérhetők. A piactér...

Új vezetővel erősít a Prohuman

Februártól munkaerőkölcsönzési üzletágvezetőként folytatja munkáját a Prohuman csapatában Izsó Balázs. Az új vezető érkezésével a piacvezető magyar HR szolgáltató célja továbbra is az, hogy ahol csak lehet, a magyar munkaerőtartalék aktivizálásával kínáljon megoldást a...

Hosszabbított a Telekom Rékasi Tiborral

A Magyar Telekom Igazgatósága a 2024. február 22-i ülésén döntött Rékasi Tibor vezérigazgatói szerződésének meghosszabbításáról. Rékasi Tibort 2018. júliusában nevezték ki a Magyar Telekom vezérigazgatójának, mely megbízatást 2020. év végén további 3 évre meghosszabbították....
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Áremelkedés jöhet a klímapiacon

Tucatnyi hajó megtámadása elég volt a konténerhajózás költéségének megháromszorozására, ami jelentősen megnöveli a klímaberendezések szállítási költségét.Tavaly novemberben 700 dollár körüli áron lehetett egy tengeri egységkonténernyi árut Sanghajból Rotterdamba szállítani. Idén januárban már 3 ezer...

A bankok már készen állnak az ingatlanhitelezésre

A nagy pénzügyi válság óta a leggyengébb évét zárja Közép-Kelet Európa ingatlanpiaca. A KPMG 10 országot felölelő kutatása szerint 2023 első három negyedévében a tranzakciók értéke mindössze a 2022-es forgalom 30 százalékát érte el....

Limitált kiadású ízzel csábít a Coca-Cola

J.Y. Park, a Stray Kids, az ITZY és az NMIXX is megjelenik majd az új Coca-Cola Creations, a K-Wave Zero kampányában, amellyel az italgyártó a K-Pop rajongóihoz szól világszerteA Coca-Cola ma bemutatta a Coca-Cola...

Szerényebbek a magyar vállalkozónők

A férfi vállalkozók nagyobb hajlandóságot mutatnak a nagyobb és merészebb célok kitűzésére, míg a női vállalkozók többsége kevésbé nagyratörő célokkal is megelégszik – derült ki a Szemléletváltó vállalkozóiszemlélet- és készségfejlesztő mentorprogram kutatásából.Mindez azért is...

Hidegrázós sorozattal erősít az HBO Max

Mit érdemel az, aki megaláz egy áldozatot, majd maga is áldozattá válik egy hasonló zaklatási ügyben? Megtalálja az igazságot és vajon odaítélik neki? A Gyilkos típus című krimisorozatban egy ügyvédnő története elevenedik meg, aki...
- Hirdetés -

Podcast

2023 a nemzetközi trendektől eltérő év volt itthon

Kezdjük jóslással az évet! Milyen trendek várhatóak 2024-ben a médiapiacon, a reklámköltések vonalán és merre tart a rendezvénypiac? A február 14-ei Business Lounge műsorvezetői és meghívottjai - Bacsa Gábor, a Dentsu Magyarország ügyfélkapcsolati vezetője...

A rádió a fantáziát indítja be

A rádió értelméről, jelenéről és jövőjéről folyt a diskurzus a Business Lounge december 19-ei adásának első felében, méghozzá a MiértRádió iparági összefogás vezetője, Nagy Marcell segítségével. Majd pedig Guzsaly Péter, a Skool partnerkapcsolati vezetője...

Az emberek érzik, milyen értékkel bír az élelmiszer

A pazarlás és az adományozás témaköre karácsonykor kéz a kézben jár az élelmiszervállalatoknál, erről mesélt a Business Lounge december 6-ai adásában Kazatsay Eszter, a Penny Magyarország kommunikációs vezetője és Nagygyörgy András, a Magyar Élelmiszerbank...

Don't Miss

Továbbvisszük, amit megálmodtunk

A függetlenné válással együtt szervezetileg is komoly változások történnek a FleishmanHillard Cafénál, többek között új üzletágakat indítanak – mondta el Balaton Anita. A FleishmanHillard régi-új ügyvezetője a Marketing&Media magazinnak adott interjúban beszélt arról, hogy...

Sokba kerülhet a márkaépítés a mesterséges intelligenciával

Ma már szinte a mindennapok része a mesterséges intelligencia (MI), amelyet egyre szélesebb körben alkalmaznak. Ezzel párhuzamosan azonban mind hangosabban kongatják a vészharangokat is, miszerint nem árt vigyázni az új technológiával. Utánajártunk, milyen hátulütői...

Állandó trendkövetési kényszer

A technológiai fejlődéssel és a folyton változó fogyasztói környezettel állandó a trendkövetési kényszer – többek között ez derült ki a hazai és külföldi reklámokhoz és filmekhez gyártási, tervezési és fejlesztési szolgáltatásokat nyújtó 235 Productions...

Nem unatkoztunk egy percet sem

2023 egy igazán kreatív év volt a KNK számára, ami látványos projektekben és jó néhány szakmai díjban, elismerésben is megmutatkozott – mondta el Knapcsek Katalin. A KNK PR&Media ügyvezető igazgatója a Marketing&Media magazinnak adott...

Az idei évünket a dinamizmus fogja meghatározni

A nagy márkáink fejlesztése mellett olyan tartalmi szolgáltatásokat biztosítani partnereinknek és az olvasóknak, amelyek maradandó élményhez juttatják őket - mondta el az idei terveik kapcsán Vági Róbert. A Central Médiacsoport vezérigazgató-helyettese a Marketing&Media magazinnak...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Karbonlábnyom-számlálóval zöldít a Hello Agency

A Hello Agency a jövőben az árak mellett a rendezvények karbonlábnyomát is feltünteti az ajánlataiban, hogy több, fenntarthatóság szempontját is figyelembe vevő alternatívát is tudjon nyújtani ügyfelei számára. A 25 éves rendezvényszervezői múltra visszatekintő...

Új fejlesztés segíthet a karbonlábnyomunk megismerésében

Az innovatív norvég startup, a Carbon Centrum új befektetője, az EIT InnoEnergy égisze alatt folytathatja a CarbonID fejlesztését. A platformot arra hozták létre, hogy az autonóm módon kövesse a vállalati dolgozók CO2 kibocsátását (Scope...

Újabb kihívásokat hoz a hazai cégeknek az Unió rendelete

Alig egy éve maradt a vállalatoknak arra, hogy felkészüljenek az Európai Unió erdőirtás megfékezését célzó rendeletének (EUDR) végrehajtására. A szabályozás új kötelezettségeket ró valamennyi cégre, amelyek egy jól meghatározott termékkörrel, illetve az ezekből az...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....