
Reklámfilmmel erősíti nyári pontgyűjtő promócióját a töltőállomás-hálózat.
Egy nagy múltú brit késmárka, a Richardson Sheffield termékeinek kedvezményes megvásárlását lehetővé tevő pontgyűjtő akciót indított a 74 hazai Lukoil töltőállomást üzemeltető Normbenz Magyarország. A hűségprogram népszerűsítése érdekében júliusban egy izgalmas televíziós reklámfilmben mutatják be a többfunkciós késeket és túlélőeszközöket.
A legnagyobb kereskedelmi csatornákon futó spot 15 másodpercben hívja fel a figyelmet a Lukoil nyári hűségakciójára, a korábbi Top N reklámfilmekből már megismert és a közönség által megszeretett nagymama, valamint az emlékezetes lowrider veteránautó szerepeltetésével. A film narrátora ez alkalommal is Szujó Zoltán sportriporter, a Lukoil „Szeretem az autómat” kampányának arca volt.
A Lukoil töltőállomásokon 2017. augusztus 27-ig kedvezményesen megvásárolható multiszerszámok segítségével az autósok a legkülönfélébb váratlan helyzetek megoldására készülhetnek fel, a vidám stílusú reklámfilmben a házimunkához öltözött nagymama ezt mutatja be a témához illő helyszínen, egy autentikus autószerelő garázsban.