
Új reklámkampánnyal ünnepelte fennállásának 25. évfordulóját a Blikk napilap, olvasótáborát pedig speciális születésnapi lapszámmal ajándékozta meg.
Március 1-jén ünnepelte fennállásának 25. évfordulóját a Blikk napilap, amely a jeles évforduló alkalmából új reklámkampánnyal lepte meg népes közönségét. A bulvárlap évek óta bevált reklámarcaival – Szabó Győző színésszel, Molnár Ferenc Caramel és Csobot Adél énekesekkel – dolgozik tovább a friss imidzs kampányban.
A reklámkampányban ezúttal is a Carbon Group Communication támogatja a vezető napilap kiadóját, a Ringier Axel Springer Magyarországot. A 13 mp-es imidzs spot a bulvárlap könnyed és szórakoztató stílusát, meghökkentő híreit tükrözi vissza: a tartalom beszippantja a közismert szereplőket, hogy átalakulva, a színes sztorik főhőseiként térjenek vissza az olvasófotelbe. Így fordulhat elő, hogy márciusban többet látjuk majd viszont Csobot Adélt Marilyn Monroe-ként, Caramelt NASA-űrhajósként, Szabó Győzőt pedig gladiátorként, mint bármilyen más fellépőruhában. Hiszen a kampány bőkezűen bánik majd a felületekkel: a tv-reklám bőséges közterületi jelenléttel – épülethálóval, országos óriásplakát mixszel és fővárosi járműreklámmal – egészül ki tavasz folyamán.