Március közepéig fut a Decathlon employer branding kampánya, amelyen a Café Communications-szel dolgoztak együtt.
A sportáruházlánc a Café Communications-t bízta meg a vállalat employer brendjének építésével, új stratégiájának kialakításával. A hosszú távú együttműködés nyitányaként rögtön két kampányt készített az ügynökség, egyrészt egy belső kommunikációs, másrészt pedig egy külső kommunikációs kampányt. Az előbbi a cég belső online és offline felületein fut, míg az utóbbi az online felületeken kívül out of home felületeken is megjelenik.
A Café feladata, hogy kreatív ügynökségként megteremtse a Decathlon hazai munkáltatói márkáját, megalapozza és erősítse annak emberközpontú imázsát, valamint, hogy toborzó és belső kommunikációs projektjeit lebonyolítsa. „A Decathlon mint munkáltató az önállóságot, a magas fokú problémamegoldást, a nyílt kommunikációt képviseli. Egy nagyon sajátos közeget alkot: mindenkinek a kezében van a saját sorsa, karrierútja, lehetőségei, amelyekből azt hoz ki, amit tud, és a cég támogatja ebben. Ezt a fajta nyitottságot és emberközpontú szemléletmódot viszonylag ritkán látni ekkora cég működésében. Nagyon jó döntés volt, hogy szorosan együtt dolgoztunk a megbízónk képviselőivel a folyamat ötletelős fázisától egészen az utómunkálatokig, hiszen így mi is megismertük a vállalati víziót, és hogy mindez tényleg jelen van a mindennapok során a gyakorlatban is” – mondta el Zsembery Péter, a Café kreatívigazgatója.
„Koncepció volt, hogy a teljes folyamatot az ügyféllel együtt vigyük. A közös gondolkodástól kezdve egészen az out of home kreatívjainak kiválasztásáig; sőt, a forgatásra is jelentkeztek lelkes dolgozók, így a filmben csak ők szerepelnek. Többek között ennek a hozzáállásnak köszönhetően nem csak a végeredmény lett igazán decathlonos, de maga a forgatás is fergeteges hangulatban telt.” – tette hozzá Oriold Emília, a Café senior account managere.