- Hirdetés -

Új termékkategóriákkal erősít a Honor

|

- Hirdetés -

Új termékek és új termékkategóriák bejelentésével erősít a Honor. A MagicBook széria alatt két ultravékony és könnyű laptopot találunk a hordozhatóság jegyében, a márka emellett bemutatta a Honor Magic Earbuds fülhallgatót is. A novemberben bejelentett MagicWatch 2 okosóra új funkciókkal bővül, és az eszközhöz további óraszíjak is elérhetőek lesznek.

A Honor MagicBook a márka első laptopszériája, ami nemzetközi forgalomban is elérhető lesz. A szürke és ezüst színekben érkező Honor MagicBook 14 hüvelykes kijelzővel kompakt kialakítású és vékony, minden tekintetben a hordozhatóságot tartja szem előtt. Egy feltöltéssel akár 10 órán keresztül is használhatjuk, C típusú töltője pedig támogatja a 65 W-os gyorstöltést. FullView kijelzője és erőteljes processzora gyors és megbízható teljesítményt biztosít.

A Honor MagicBook széria mindkét tagja pop-up webkamerával érkezik, ami észrevétlenül megbújik a billentyűzet kameragombja alatt. A billentyű megnyomására jön elő a kamera, ami azonnal használatra kész. Ha már nincs rá szükségünk, ugyanilyen egyszerűen lecsukhatjuk, így személyes adatainkat is védettebben tudhatjuk. A notebookot az ujjlenyomat-érzékelőn keresztül gyorsan és kényelmesen bekapcsolhatjuk.

A Honor a laptop kiváló üzemidejét – akár 10 óra egy feltöltéssel – egy különleges rendszerrel szemléltette, amely során egy elektromos quadot töltöttek öt darab 14 inch-es Honor MagicBook notebook készülékkel. Az öt Honor MagicBook a quad számára egy órán belül körülbelül 180 Wh teljesítményt adott le, így a quad 5 km-es távolságot tudott megtenni. A Honor MagicBook széria 599 eurótól lesz elérhető Európában, Magyarországra várhatóan az év második negyedévben érkezik.

A Honor okosórája a továbbfejlesztett véroxigénszint-mérőn keresztül edzés közben követi a vérben lévő oxigéntelítettséget. Mindezek mellett az eszköz szoftvere Female Cycle Trackerrel is kiegészül, amivel követhető a menstruációs ciklus, feljegyezhetőek különböző tünetek, valamint értesítés is beállítható a ciklus megkezdése előtt. A szoftveres frissítés mellett új szíjakkal variálható az óra külseje. A szoftverfrissítés várhatóan 2020 március végétől lesz letölthető.

A Honor Magic Earbuds vezeték nélkül fülhallgató a hibrid aktív zajszűrő technológiát ötvözi a biztonságos és kényelmes illeszkedéssel. Három beépített mikrofonja figyeli a környezeti zajokat, és alkalmazkodik hozzájuk, így hívás közben zavartalan hangminőséget biztosít. A zenehallgatást magával ragadó basszussal teszi különlegessé. A Honor Magic Earbuds fehér és kék színekben 129 eurótól lesz elérhető Európában, Magyarországra várhatóan az év második negyedévben érkezik.

További növekedés az okoseszközök piacán

A leszállított okoseszközök száma 2023-ra várhatóan átlépi az 500 millió darabot Európában. 2019-ben ez a szám 436 millió, mutat rá egy közelmúltban a Honor megbízásából készített Canalys kutatás. 2020 és 2023 között az okoseszközök piaca Európában 3,5 százalékos összesített éves átlagos növekedési arányt (CAGR) produkál a várakozások szerint. A leggyorsabb növekedést előreláthatólag az okoshangszórók és az okos fülhallgatók kategóriája tudhatja majd magáénak.

„Jövőbe mutató termékeinken keresztül jelentősen bővült IoT ökosztisztémánk, felhasználóink pedig egyre több helyzetben és eszközön vehetik igénybe a Honor által nyújtott megoldásokat” – mondta el George Zhao, a Honor Global elnöke. „A Canalys által végzett kutatás szerint a válaszadók 41%-ánál egynél több okoseszköz van munka közben vagy útközben. Ez a szám 68%-ra nő az otthoni tartózkodás esetén. Ez is alátámasztja a hordozható, intelligens eszközök iránti igény növekedését.”

A Honor a 2020. február 24-i élő közvetítés során két új okostelefont is bejelentett. A Honor 9X Pro 7nm Kirin 810 AI processzorral, 48 MP-es tripla kamerával és 6,59”-es HONOR FullView kijelzővel rendelkezik, a Honor View 30 Pro pedig a legújabb Kirin 990 processzornak köszönhetően biztosít 5G élményt. Hátlapján 40 MP-es Sony IMX600 főkamerát, 12 MP-es szuperszéles látószögű kamerát találunk videozásra kihegyezett (Cine-Lense) objektívvel, valamint egy 8 MP-es telefotó. Mindkét modell a Huawei alkalmazásboltjával, az AppGallery-vel kerül a piacra.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Inkább online vásárolnak divatcikkeket a magyarok

A magyarok 86 százaléka fog divatcikkeket vásárolni az interneten az ünnepeket megelőző kereskedelmi időszakban. A fogyasztók 57 százaléka tervezi, hogy szinte csak webáruházakból fog rendelni, 29 százalék vásárol majd online és fizikai üzletben...

Ezek voltak a legkeresettebb idegen szavak a neten

Rövid bétateszt után 90 000 szóval elindult a jelentese.hu. A SAKKOM Interaktív által létrehozott, ingyenes szótárakat gyűjtő oldalon többek között angol- és idegen szavak, a gamer társadalom által használt kifejezések, E-számok, és keresztnevek jelentése...

Újabb zöld termékek a Lidl kínálatában

A klímavédelem és a felelős vásárlás fontossága egyre inkább növekszik a hazai vásárlók körében. A Lidl Magyarország ezeket az igényeket szem előtt tartva, fenntarthatósági stratégiájának részeként új termékcsaládokat tesz karbonsemlegessé és az újrahasznosított műanyagból...

Havonta ötszáz új reklám kerül képernyőre

Havonta ötszáz, még nem látott tévéhirdetés kerül a nézők szeme elé, a teljes reklámmennyiségnek pedig több mint a felét továbbra is az újak teszik ki – derül ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság...

Nőtt a tévézésre szánt idő a magyarok körében

Az idei harmadik negyedévben öt perccel nőtt a napi tévénézési idő a teljes népesség körében a Nielsen Közönségmérés adatai szerint és elérte a 4 óra 32 percet. A filmek és sorozatok miatt ülünk le...

Techcégek uralják a márkák rangsorát

A 10 legértékesebb márka közül 5 tartozik technológiai cégekhez, de ha az első 20-at nézzük, akkor még nagyobb a szektor fölénye, ebben a körben 11 technológiai brand található az Interbrand legújabb százas toplistáján. Az...

Új évaddal folytatódik a Comedy Club

Újra a nagypályás nevettetőké a terep a Comedy Centralon, október 22-től ugyanis folytatódik a humorcsatorna standupos műsorfolyama, a Comedy Club. Idén ősszel ismét trükkös cselekkel, kíméletlen támadásokkal és védhetetlen poénlabdákkal nyomul a gárda. Elsőként...

Van hova fejlődnünk az energiatakarékosság terén

A hazai fogyasztók körében a szelektív hulladékgyűjtés és az energiatakarékos égők használata számít a leginkább elterjedt otthoni környezetkímélő szokásnak. Miközben a magyar háztartásokban megtalálható hűtők, mosógépek, tévék mintegy fele már energiatakarékosnak számít, e gépek...

Éjjel is látó kamerákkal érkezik a legújabb okosmobil

Különleges éjszakai fotós és videós funkciókkal, 120 Hz-es képfrissítéssel, szupergyors töltéssel érkezik a HUAWEI legújabb okostelefonja. A nova 9 elő- és hátlapi kameráival egyaránt 4K-s felbontású videók készíthetők, a 4300 mAh-s beépített akkumulátor feltöltéséhez...

A vártnál jobban teljesít a lízingpiac

Bár a járvány az idén is bizonytalanná teszi a gazdasági helyzetet, a magyar lízingpiac ennek ellenére a várakozásoknál jobban szerepel – mondta Zs. Nagy István, a Magyar Lízingszövetség elnöke a szervezet csütörtöki konferenciáján. Szerinte...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Kiemelt szerepe volt és lesz az online kommunikációnak

Blaumann Debóra foodpanda, marketingigazgató - Milyen kampánnyal készültetek a NetPincérről foodpanda névre történő váltásra, mire lehet számítani? - Egy igazi 360 fokos, integrált kampányt tervezünk a márkaváltás támogatására - ahol és amilyen formában csak lehet szeretnénk...

Inkább online vásárolnak divatcikkeket a magyarok

A magyarok 86 százaléka fog divatcikkeket vásárolni az interneten az ünnepeket megelőző kereskedelmi időszakban. A fogyasztók 57 százaléka tervezi, hogy szinte csak webáruházakból fog rendelni, 29 százalék vásárol majd online és fizikai üzletben...

Ezek voltak a legkeresettebb idegen szavak a neten

Rövid bétateszt után 90 000 szóval elindult a jelentese.hu. A SAKKOM Interaktív által létrehozott, ingyenes szótárakat gyűjtő oldalon többek között angol- és idegen szavak, a gamer társadalom által használt kifejezések, E-számok, és keresztnevek jelentése...

Újabb zöld termékek a Lidl kínálatában

A klímavédelem és a felelős vásárlás fontossága egyre inkább növekszik a hazai vásárlók körében. A Lidl Magyarország ezeket az igényeket szem előtt tartva, fenntarthatósági stratégiájának részeként új termékcsaládokat tesz karbonsemlegessé és az újrahasznosított műanyagból...

Havonta ötszáz új reklám kerül képernyőre

Havonta ötszáz, még nem látott tévéhirdetés kerül a nézők szeme elé, a teljes reklámmennyiségnek pedig több mint a felét továbbra is az újak teszik ki – derül ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság...
- Hirdetés -

CMO

Kiemelt szerepe volt és lesz az online kommunikációnak

Blaumann Debóra foodpanda, marketingigazgató - Milyen kampánnyal készültetek a NetPincérről foodpanda névre történő váltásra, mire lehet számítani? - Egy igazi 360 fokos, integrált kampányt tervezünk a márkaváltás támogatására - ahol és amilyen formában csak lehet szeretnénk...

Sikerült megválaszolni a Covid-szülte kihívásokat

Szalkai Réka Mastercard, marketingigazgató - Melyik volt az a könyv vagy film, ami az elmúlt időszakban a legnagyobb hatással volt önre? - Simon Sinekkel nemrég volt szerencsém együtt dolgozni. Igazi élmény volt nemcsak az előadása és azt...

Fontos a márka szerepének megtalálása

Juhász Péter Tibor Vodafone, márkaigazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Agárdi Szilvivel, a látássérült énekesnővel, Majkával és Téglás Botival, a fiatal hegedűtehetséggel készített több hónapos, komplex Red-kampányunkra, amely valós emberek valós történetein...

Készen állás és újratervezés

Nagy Zoltán Péter OTP Bank, marketing- és kommunikációs igazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Arra, hogy a marketing- és kommunikációs csapat, beleértve a lead ügynökségünket is, sikerrel tudott alkalmazkodni a megváltozott helyzethez. - Van...

A releváns megoldásokban hiszek

Liptay GabriellaKPMG, marketing- és kommunikációs igazgató- Mi az a 3 dolog, amit ajánlana egy fiatal marketinges diáknak, aki szeretne igazán jó marketinges lenni 10 év múlva?- Legyen és maradjon kíváncsi, legyen „mindenevő”, olvasson és...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Újabb zöld termékek a Lidl kínálatában

A klímavédelem és a felelős vásárlás fontossága egyre inkább növekszik a hazai vásárlók körében. A Lidl Magyarország ezeket az igényeket szem előtt tartva, fenntarthatósági stratégiájának részeként új termékcsaládokat tesz karbonsemlegessé és az újrahasznosított műanyagból...

Fenntarthatóságban is jól teljesített a Telekom

A telekommunikációs szektor fenntarthatósági szempontból legjobban teljesítő vállalatai között jelölte meg a Magyar Telekomot az ISS Corporate Solutions a vállalat 2020. évi fenntarthatósági eredményei alapján. Az ISS ESG Corporate Rating éves szinten több, mint 100...

Zöld éttermet nyitott Debrecenben a KFC

Európában is ritkaságnak számít a gasztronómiai vállalkozások közt, Magyarországon pedig még egyedülálló ebben a szektorban a KFC október 14-én Debrecenben megnyitott új étterme. A beruházás a környezeti fenntarthatósági szempontokat követve olyan zöld megoldások beemelésével...

DATA