Január óta látható a televízióban a progressive reklámügynökség által készített reklámfilm-sorozat első epizódja, amely a Rossmann+ kedvezménykártya integrált bevezető kampányának központi eleme. Az év során még két kampányperiódusban jelennek meg a további filmepizódok.
A Rossmann Magyarország Kft. 2018 év végén útjára indította Rossmann+ elnevezésű hűségprogramját, amelynek központi eleme a vásárlók számára kedvezményeket nyújtó hűségkártya. A januárban indult bevezetőkampány célja az új hűségprogram megismertetése a fogyasztókkal, valamint a Rossmann márka további építése. A Rossmann+ kártyával kapcsolatos egész éves integrált kommunikáció kidolgozását a Progressive Reklámügynökség nyerte el egy két körös tenderen, amelyen a nyertes koncepció fogyasztói kutatás alapján került kiválasztásra.
A kampány célja a Rossmann+ hűségprogram és a kártya megismertetése a vásárlókkal, emellett a márka pozicionálása trendi, modern drogériaként, amely szerethető, meg tud szólítani, többet ad, ha többre vágysz. A program által kínált előnyök mellett emocionálisan is kötni szeretnék a márkához a fogyasztókat.
A kreatív koncepció középpontjában a női vágyak fokozása áll, megmutatják, hogyan lesz a jóból még jobb. Vizuális elemként a + jelet visznek végig minden jeleneten. Az első filmben – ahogy majd a folytatásban is – Lilu vezet minket végig ezeken a hétköznapi pillanatokon, ahol a Rossmann+ által biztosított plusz előnyöknek köszönhetően még jobb élmények várnak.
A videoklip-szerű filmben a képeken megjelenő feliratok a vágyakat azonosítják, a Rossmann+ kártya plusz jele mindig a többhöz, az extra élményekhez kapcsolódik. A kampány második filmjében a korábban bemutatott vágyakat viszik majd tovább, míg a harmadik filmben a személyes igények fognak megjelenni.
A kampányperiódusok és így a filmek során is az általános előnyöktől haladnak a személyes üzenetekig, és nyerik el a fogyasztók bizalmát.