- Hirdetés -

Karácsonyi kártyakollekciót mutatott be a Yettel

|

- Hirdetés -

A Yettel idei ünnepi kampányában a klasszikus tárgyi ajándékozás helyett a személyes gesztusok fontosságára hívja fel a figyelmet. Neves illusztrátorokkal együttműködve, egy 25 kártyából álló karácsonyi kollekciót mutat be, amelyek közös élmények ajándékozásához adnak ihletet és ezáltal még személyesebbé teszik az ünneplést. A kártyák elérhetőek országszerte a Yettel üzleteiben, valamint a legertekesebbajandek.yettel.hu weboldalon.

A magyarok harmada szokott azon stresszelni, hogy vajon a megfelelő ajándékot választja-e a szeretteinek – derült ki a Yettel országos kutatásából. Az aggodalom nem alaptalan, hiszen a kitöltők több mint háromnegyede már kapott olyan ajándékot, aminek nem örült, vagy nem tudta használni. A kutatás alapján a legtöbben funkcionális vagy személyre szabott ajándékot szeretnének kapni, és sokaknak az is fontos, hogy ez egy közös élmény legyen. Ezekre az igényekre is megoldást nyújthat a Yettel legújabb kampánya, amely a személyes gesztusokat helyezi a középpontba.

A márka idén karácsonykor arra hívja fel a figyelmet, hogy a legnagyobb ajándék az együtt töltött idő. Ezt támogatva neves illusztrátorokkal 25 különböző programkártyát készítettek, amelyek közül az érdeklődők bármelyiket kiválaszthatják és személyre szabhatják a legjobbajandek.yettel.hu weboldalon.

A képeslapokkal tértől és időtől függetlenül bárki meglepheti a számára legfontosabbakat: olyan programlehetőségeket mutatnak be, amelyek nem kerülnek pénzbe, és közös időtöltésre ösztönöznek, például „Eltévedünk egy ismeretlen városban”, „Megismerkedem a hobbiddal” vagy „Táncoljunk, amíg bele nem szédülünk”. A hátoldalára az ajándékozók egyedi üzenetet is írhatnak, majd elküldhetik szeretteiknek online kép vagy videó formájában, illetve személyesen is átvehetik az üzletekben.

„Amikor egy frissen bevezetett márka egy olyan komoly hagyományokkal bíró ünnep alkalmával kell megnyilvánuljon, mint a karácsony, akkor az nem lehet csak egy újabb kampány. Ahogy az idei év sem csak egy újabb év az életünkben, hanem sokkal több kihívást rejt, mint azt akár tavaly ilyenkor elképzeltünk volna. Mi ezért azt a kérdést tettük fel magunknak: hogyan segíthetnénk az embereknek egyensúlyba kerülni idén karácsonykor?” – mondta a kampány kapcsán Dolezsai Gergely, a Yettel márka- és marketingkommunikációs igazgatója.

A kártyák mellett a Yettel Prime tarifásoknak a szolgáltató magából is többet ad, hiszen a korlátlan belföldi adatmennyiséget tartalmazó csomagokkal több készülékszolgáltatás, extra ajánlat és törődés jár az előfizetőknek – többek között akár 0 forintos kezdőrészlettel elvihető ünnepi készülékajánlatok, vagy évente 10% kedvezmény okoskiegészítőkre. A karácsonyi készülődést és az ünneplést kedvezményes adatjegy is segíti: a lakossági számlás és feltöltőkártyás ügyfelek december 31-ig kedvezményes, 1990 forintos áron aktiválhatnak 7 napos korlátlan belföldi adatjegyet.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Díjazták a sokszínű vállalatokat

Egyedülálló elismerésben részesültek azok a magyar vállalatok, melyek aktívan tesznek a nemek közötti egyenlőség eléréséért és célzott intézkedéseket vezettek be azért, hogy a sokszínűség, a méltányosság és a befogadás elvei érvényesüljenek szervezetükben, és mindezt...

Nagy változás jön az újautópiacon

2024 júliusától csak olyan újonnan gyártott jármű helyezhető forgalomba Európában, ami rendelkezik az előírt, fejlett biztonsági és vezetéstámogató rendszerekkel. Az EU-s jogszabály értelmében így minden új autónál a kötelező alapfelszereltség része kell legyen az...

Újabb zöld lépéseket tett a Spar

Számos környezettudatosságot, felelős hulladékgazdálkodást és optimális energiagazdálkodást célzó kezdeményezést indított az elmúlt években a SPAR Magyarország a toGo ételbárjaiban. Jó hír, hogy sikerült csökkenteni a felhasznált sütőolaj mennyiségét, valamint bevezették a műanyagmentes csomagolásokat és...

Így fizetnek a magyarok külföldön

A magyarok 40 százaléka tervez idén külföldi nyaralást, a legnépszerűbb úticélok pedig fej-fej mellett Olaszország és Horvátország. Az OTP Bank ügyfeleinek kártyahasználati tapasztalati is azt mutatják, hogy nyáron ez a két ország a legnépszerűbb...

Beütött a kánikula – tippek a hőség enyhítéséhez

A valaha mért legmelegebb júniust éljük, miután már 2024 első öt hónapja is melegebb volt minden korábbi év ugyanazon hónapjánál. Mindezt a jövő heti magyarországi előrejelzések is megerősítik: 36-37 fok várható. Ilyenkor csőstül kapjuk...

Nicolas Cage és Oz Perkins új filmje érkezik a mozikba

A szélsőséges szerepeiért imádott Nicolas Cage és a kortárs horror visszatérő színésznője, Maika Monroe macska-egér játékot űz Oz Perkins új horrorfilmjében, a Longlegs – A rémben.Lee Harkert (Maika Monroe), az ifjú és tehetséges FBI-ügynököt...

Erre érdemes figyelni a lakáshiteleseknek

Aki hitelfelvételben gondolkodik, annak gyakran merül fel a fejében a kérdés: hogyan védheti meg a családját egy esetleges váratlan életesemény esetén? Mi történhet akkor, ha az adós meghal, kiesik a jövedelme és a hitel...

Világméretű kezdeményezés a tiszta vízért

Három új ivóvíz kút épülhet Afrika vízkrízis sújtotta térségében a BWT tavaszi kezdeményezésének és a lelkes BWT közösségnek köszönhetően. A BWT, Európa vezető víztechnológiai vállalata az idei Víz világnapján nagyszabású kezdeményezéssel jelentkezett. Futásra invitálta...

Ami nélkül nem érdemes utazni

A Független Biztosítási Alkuszok Magyarországi Szövetségének (FBAMSZ) adatai szerint az év első öt hónapjában megkötött online utasbiztosítások díja naponta és személyenként 702 forint volt, ami mindössze 5,6 százalékkal haladta meg az egy évvel korábbi...

Drágább nyárra készülnek idén a szülők

A nyáron a legnagyobb kihívást a gyerekek felügyeletének megszervezése jelenti a szülők számára az Erste felmérése szerint – a hosszú szünet alatt különösen nehéz fenntartani az egyensúlyt a munka és a családi élet között....
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jön az AI SUMMIT – mindent megtudhatunk a mesterséges intelligenciáról

Barát vagy ellenfél? Láthatunk benne segítséget, de veszélyt is, annyi bizonyos, hogy senkit sem hagy hidegen: a mesterséges intelligencia itt van velünk, meg kell hát értenünk és fel kell rá készülnünk! Erre idén két...

Díjazták a sokszínű vállalatokat

Egyedülálló elismerésben részesültek azok a magyar vállalatok, melyek aktívan tesznek a nemek közötti egyenlőség eléréséért és célzott intézkedéseket vezettek be azért, hogy a sokszínűség, a méltányosság és a befogadás elvei érvényesüljenek szervezetükben, és mindezt...

Nagy változás jön az újautópiacon

2024 júliusától csak olyan újonnan gyártott jármű helyezhető forgalomba Európában, ami rendelkezik az előírt, fejlett biztonsági és vezetéstámogató rendszerekkel. Az EU-s jogszabály értelmében így minden új autónál a kötelező alapfelszereltség része kell legyen az...

Újabb zöld lépéseket tett a Spar

Számos környezettudatosságot, felelős hulladékgazdálkodást és optimális energiagazdálkodást célzó kezdeményezést indított az elmúlt években a SPAR Magyarország a toGo ételbárjaiban. Jó hír, hogy sikerült csökkenteni a felhasznált sütőolaj mennyiségét, valamint bevezették a műanyagmentes csomagolásokat és...

Így fizetnek a magyarok külföldön

A magyarok 40 százaléka tervez idén külföldi nyaralást, a legnépszerűbb úticélok pedig fej-fej mellett Olaszország és Horvátország. Az OTP Bank ügyfeleinek kártyahasználati tapasztalati is azt mutatják, hogy nyáron ez a két ország a legnépszerűbb...

Don't Miss

Elkötelezettek vagyunk a közösségépítésben is – interjú Széll Hajnalkával

Vannak olyan témák és események, amelyek a nagy márkák számára megkerülhetetlenek, ilyen például az EB vagy az olimpia – mondta el Széll Hajnalka. Az Auchan országos marketing és vásárlói kapcsolatok igazgatója az mmonline.hu-nak adott...

Megváltozott a versenypálya – interjú Vidus Gabriellával

Folyamatosan monitorozzuk a piacot a kisebb-nagyobb médiaipari cégekkel kapcsolatban, és ha olyan vállalatot találunk, akkor tárgyalásokat kezdünk – nyilatkozta lapunknak Vidus Gabriella. Az RTL Magyarország vezérigazgatója jelezte: tavaly nem voltak elég jók a műsorok,...

Az összetartozás ereje – interjú Monori Bálint Gusztávval

Nem csak a csapatok, a cégek is gőzerővel készülnek a labdarúgó-Európa-bajnokságra. A Szerencsejáték Zrt. a Lounge Grouppal együtt készített egy nagyszabású kampányfilmet, hogy ráhangolja a szurkolókat a kontinenstornára. A részletekről Monori Bálint Gusztáv, a...

Az EB körüli reklámhelyek már elfogytak – interjú Kosaras Klaudiával

Már hónapokkal a sportesemények előtt jelentősen megnő a hirdetői kereslet a sport tartalmak melletti megjelenésekre – nyilatkozta az mmonline.hu-nak Kosaras Klaudia. Az Atmedia kereskedelmi igazgatójával készült interjúnkból kiderül többek között, hogyan készülnek az idei...

A jó ötleteket nem büdzsében mérik – interjú Sárospataki Alberttel

Az idén tízéves online számlázó, a Billingo vihette haza az Év Vállalata díjat a kilencedik Marketing Diamond Awardsról. Az elsősorban mikro-, kis- és középvállalkozásokat támogató cég ügyvezetőjét, Sárospataki Albertet kérdeztük a pályázataikról, a Billingo...