Karácsonyi különlegességgel erősít a Coca-Cola

A Coca-Cola idei karácsonyi kampánya első részeként jelenik meg az ünnepekre hangoló Coca-Cola Zero Fahéj, de az új termék bevezetése csak kis részét képezi a következő hetekben várható karácsonyi elemeknek.

A nehézségeken, kihívásokon túl még furcsa is lesz az idei tél, több szempontból. Hogy csak egy apró, de eddig az ünnepi készülődéshez nélkülözhetetlen, evidensnek tűnő részletet említsünk: a karácsonyi vásárok körül lengedező mézeskalács, kürtőskalács, almás rétes és forralt bor illatát. Sajnos ezekről is le kell mondanunk az elkövetkező hetekben-hónapokban, hacsaknem elkészítjük vagy megrendeljük őket magunknak. De az említett karácsonyi finomságok legfontosabb fűszere, a fahéj biztosan velünk lesz idén is: a Coca-Cola Zero ugyanis különleges, fahéj ízesítéssel kerül idén a polcokra.

Nagyon sok minden más lesz a 2020-as adventi hetek során. Annak érdekében, hogy optimisták tudjunk maradni, fontos, hogy észrevegyük a jó dolgokat magunk körül. Például annak is megvannak az előnyei, hogy esténként kénytelenek vagyunk otthon maradni: így még több lehetőségünk adódik, hogy ünnepi hangulatba kerüljünk és az igazán fontos dolgokra figyeljünk, akár a magunk köré gyűjtött, számunkra kedves dekorációk, filmek, zenék segítségével. És persze a kedvenc ízeinkkel, mely mi más lenne a téli hónapokban, mint a melengető, kényeztető fahéj.

Az új Coca-Cola Zero Fahéj már országszerte kapható a nagyobb szupermarketekben és élelmiszerüzletekben, limitált kiadásban.