- Hirdetés -

Képzés vállalkozónőknek

|

- Hirdetés -

A 12 napos Dobbantó kompetenciafejlesztő tréning, és a már jól bevált egynapos üzleti tervezés képzés mellett kétszer félnapos IT képzések is indulnak a Dobbantó Program keretében. A Program szakmai együttműködő partnere 2010-es indítása óta, és a képzések megvalósítója a vállalkozásfejlesztés elismert hazai szakértője, a SEED Kisvállalkozás-fejlesztési Alapítvány. A leendő és gyakorló vállalkozónőknek szóló képzések a vállalkozói ismeretek, készségek fejlesztésében nyújtanak gyakorlatorientált segítséget.

A Budapest Bank a SEED Kisvállalkozás-fejlesztési Alapítvánnyal együttműködve idén tavasszal is meghirdeti a Dobbantó Program egyik legkeresettebb képzését, a Dobbantó tréninget. A vállalkozói kompetenciafejlesztő tréning, amely során a résztvevők az üzleti sikerek eléréséhez nélkülözhetetlen marketing, menedzsment, adózási, és forrásteremtési ismereteket szereznek, és szakemberek által véleményezett, kész üzleti tervekkel távoznak. A vállalkozó nők számára meghirdetett tréning 20 fős csoportban zajlik hat héten át, összesen 90 órában. A képzés költségeit közel 90%-ban a Dobbantó Program vállalja át. A március 29-én induló tréningre a SEED Alapítvány honlapján keresztül (www.dobbanto.seed.hu) lehet jelentkezni március 14-ig.

„Figyelembe véve a visszajelzéseket, a korábbi hétfői és keddi tréningnapok helyett most pénteki és szombati napokon tartjuk majd a Dobbantó tréninget, hogy ezáltal még szélesebb körben tegyük azt elérhetővé. A 12 napból 6 nap így hétvégére esik, ezért csupán hat napot kell elvenniük a munkától vagy egyéb, csak hétköznap végezhető elfoglaltságuktól” – mondta Lakatosné Lukács Zsuzsanna, a SEED Kisvállalkozás-fejlesztési Alapítvány ügyvezető igazgatója.

Indulnak az egy- és kétnapos tematikus képzések is

A nagy sikerre való tekintettel 2019-ben is lehet jelentkezni a tavaly útjára indított kétszer félnapos Quick IT képzésre. Az informatika világába kalauzoló kurzus alatt a résztvevők olyan digitális megoldásokkal ismerkednek meg, amelyek segítik őket a vállalkozásuk működtetésében. Az elhangzottak segítséget nyújtanak a munkafolyamatok és a pénzügyek megtervezésében, lebonyolításában, ellenőrzésében, valamint az ügyfelekkel és az üzleti partnerekkel való kommunikációban, a vállalkozási folyamatok nyomon követésében és értékelésében. A QuickIT képezést igény- és szintfelmérés alapján kezdő és haladó szinten szervezik meg, első alkalommal március 20-án és 21-én, majd ezt követően április 17-én és 18-án. További részletek a jelentkezési felület itt érhetők el.

A Program azokra is gondol, akik üzleti terv készítése előtt állnak, vagy működő vállalkozásuk modelljén szeretnének fejleszteni. 2019-ben is meghirdetik az Üzleti tervezés workshopot, ami a világszerte alkalmazott Business Canvas üzleti tervezési módszertanra épül. A március 18-án megrendezésre kerülő képzésre itt lehet jelentkezni.

Dobbantó Klubok

A mindenki számára nyitott Dobbantó klubesemények is folytatódnak, ahol az érdeklődők nem csupán a Program résztvevői által megszavazott témákban hallhatnak szakmai előadásokat interaktív formában, hanem kapcsolatokat is építhetnek egymással. A Dobbantó klubesemények idén minden tavaszi hónap utolsó keddjén, március 26-án, április 30-án és május 28-án látogathatóak. A részletek március elejétől megtalálhatóak lesznek a Dobbantó program Facebook oldalán.

„A Dobbantó Programot 2010-ben azért hoztuk létre, hogy támogassuk a vállalkozónőket ismereteik bővítésében, a kapcsolatteremtésben, ezáltal segítsük őket a vállalkozásindításban és fejlesztésben egyaránt. Ezen törekvésünkhöz nagyszerű partnerre találtunk a SEED Alapítványban. Büszke vagyok rá, hogy a Dobbantó Program képzései és klubeseményei révén az elmúlt években már közel 2.000 vállalkozónő sikeréhez járulhattunk hozzá közösen” – mondta Dancsé Engler Bernadett, a Budapest Bank mikrovállalati üzletág vezetője.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Itthon is elérhetőek az Amazon képzései

Magyarországon elsőként szerzett hivatalos Amazon Web Services Training Partner címet a Training360. Az oktatócégnél így mostantól elérhetőek az Amazon Web Services felhő-alapú szolgáltatásaihoz kapcsolódó tréningjei, valamint a nemzetközi AWS vizsgák is megszerezhetőek. Az Amazon Web...

Így állnak a szülők a videójátékozáshoz

A magyar szülők fele semlegesen áll a videójátékozáshoz, lát benne jót és rosszat is, kétharmaduk szerint pedig a videójátékozásban gondtalanul el lehet merülni. A gyermekük játékfüggőségétől ugyan valamelyest tartanak, ugyanakkor jó lehetőséget látnak benne...

Schwarzeneggerrel jön a Szuperhősképző

Magyarországon a Minimax mutatja be elsőként Arnold Schwarzenegger első animációs sorozatát, amelyben róla mintázták a főhős figuráját, míg a gyártók Schwarzenegger és Stan Lee produkciós cégei. A 26 részes sorozat címe: „Stan Lee...

Pályázatot hirdettek az e-kereskedelem kutatására

A magyar digitális kereskedelem helyzetét felmérő és bemutató kutatás lefolytatására írt ki pályázatot a Digitális Kereskedelmi Szövetség (DKSZ), amelyre piackutató cégek jelentkezését várják. A kutatás célja, hogy átfogó képet adjon a digitális kereskedelem helyzetéről,...

Válságállónak bizonyultak az óriásvállalatok

Bár Közép- és Kelet-Európa 500 (CEE Top 500) legnagyobb vállalatának árbevétele 2020-ban - az előző évhez képest 3,3 százalékkal 667 milliárd euróra csökkent, az érintett cégek jól alkalmazkodtak a járványhelyzethez. Az összesített forgalom...

Ezek lehetnek az idei karácsony slágerei

Előzetes becslések szerint idén is rendkívül magas, 20 százalék körüli lesz az e-kereskedelem bővülése, a statisztikák viszont azt mutatják, hogy jelentős változás állt be a legkeresettebb termékkategóriákat illetően az ünnepek előtt. A Webshippy által...

Nem kapkodnak a fogyasztók az 5G-ért

A felhasználóknak egyelőre nem sürgős átállni az 5G-s technológiára – derül ki a Deloitte felméréséből. Egyfelől elégedettek aktuális szolgáltatójukkal, másfelől egyelőre várat magára az 5G legizgalmasabb aspektusai és az ezek által tökéletesedő alkalmazási lehetőségek...

Kiderült, melyek a legnépszerűbb reklámok

Míg globális szinten a valós élethelyzeteket bemutató és egészség témájú reklámok, addig a magyar fogyasztók körében a humoros reklámok a legnépszerűbbek, mely egyébként megfelel a kelet- és közép-európai régióban mért átlagnak – derül ki...

Nagy a türelmetlenség a fiatalokban

Szili Tímea Futureal Group & Cordia Group, marketing- és kommunikációs igazgató   - Kicsivel több mint két hónapja nyílt meg a Futureal Group & Cordia Group fejlesztésében megvalósult Etele Plaza, mennyire váltotta be eddig a hozzá fűzött...
Fischer Gábor TV2

Több saját gyártású tartalom kábelen

Jelenleg is látható hétköznap esténként a Mintaapák, dolgozunk a Doktor Balaton folytatásán, a Pepe című új sorozatunk forgatását pedig néhány hete fejeztük be – mutatja be Fischer Gábor, a TV2 Csoport programigazgatója, hogy jó...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Nagyon pörögnek a panellakások az ingatlanpiacon

A KSH legfrissebb statisztikái alapján 2020-ban a használt lakóingatlanok közül a panellakások forgalma csökkent a legkisebb mértékben. Az árakat tekintve, míg a tavalyi első három negyedévben alig 4 százalékos növekedés jellemezte a lakótelepi ingatlanokat,...

Itthon is elérhetőek az Amazon képzései

Magyarországon elsőként szerzett hivatalos Amazon Web Services Training Partner címet a Training360. Az oktatócégnél így mostantól elérhetőek az Amazon Web Services felhő-alapú szolgáltatásaihoz kapcsolódó tréningjei, valamint a nemzetközi AWS vizsgák is megszerezhetőek. Az Amazon Web...

Így állnak a szülők a videójátékozáshoz

A magyar szülők fele semlegesen áll a videójátékozáshoz, lát benne jót és rosszat is, kétharmaduk szerint pedig a videójátékozásban gondtalanul el lehet merülni. A gyermekük játékfüggőségétől ugyan valamelyest tartanak, ugyanakkor jó lehetőséget látnak benne...

Schwarzeneggerrel jön a Szuperhősképző

Magyarországon a Minimax mutatja be elsőként Arnold Schwarzenegger első animációs sorozatát, amelyben róla mintázták a főhős figuráját, míg a gyártók Schwarzenegger és Stan Lee produkciós cégei. A 26 részes sorozat címe: „Stan Lee...

Pályázatot hirdettek az e-kereskedelem kutatására

A magyar digitális kereskedelem helyzetét felmérő és bemutató kutatás lefolytatására írt ki pályázatot a Digitális Kereskedelmi Szövetség (DKSZ), amelyre piackutató cégek jelentkezését várják. A kutatás célja, hogy átfogó képet adjon a digitális kereskedelem helyzetéről,...
- Hirdetés -

CMO

A kitaposott út biztonsága illúzió

Takács Borbála Adevinta Hungary, marketingigazgató   - Több évtizedes ügynökségi múlt után most ügyféloldalon folytatod. Miért döntöttél a változtatás mellett? - A váltás gondolata régóta érlelődött bennem. Húsz évet töltöttem ügynökségi oldalon, ez nagyon hosszú idő, ami rengeteg...

Most még tart a „történelmet írunk éppen” katarzisa

Szauter Zsolt eMAG és Extreme Digital, marketingigazgató   - Nagyon pörög itthon az online vásárlás, milyen élmény volt ebben a közegben átvenni a legnagyobb hazai e-kereskedelmi cég marketingjének irányítását? - Természetesen büszke vagyok arra, hogy engem választottak erre...

Kiemelt szerepe volt és lesz az online kommunikációnak

Blaumann Debóra foodpanda, marketingigazgató - Milyen kampánnyal készültetek a NetPincérről foodpanda névre történő váltásra, mire lehet számítani? - Egy igazi 360 fokos, integrált kampányt tervezünk a márkaváltás támogatására - ahol és amilyen formában csak lehet szeretnénk...

Sikerült megválaszolni a Covid-szülte kihívásokat

Szalkai Réka Mastercard, marketingigazgató - Melyik volt az a könyv vagy film, ami az elmúlt időszakban a legnagyobb hatással volt önre? - Simon Sinekkel nemrég volt szerencsém együtt dolgozni. Igazi élmény volt nemcsak az előadása és azt...

Fontos a márka szerepének megtalálása

Juhász Péter Tibor Vodafone, márkaigazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Agárdi Szilvivel, a látássérült énekesnővel, Majkával és Téglás Botival, a fiatal hegedűtehetséggel készített több hónapos, komplex Red-kampányunkra, amely valós emberek valós történetein...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Csomagolásaival zöldít a Zewa

A Zewa csökkenti a csomagolásai szén-dioxid-lábnyomát amelyet úgy érnek el, hogy műanyag kiszereléseikben 33 százalékos fogyasztás utáni újrahasznosított (PCR) műanyagtartalmat vezetnek be. A Zewa számára kiemelt jelentőséggel bír a korlátozott erőforrások maximális kihasználása és...

Erdőtelepítési programot támogat az OMV

Az OMV Hungária Kft. az Országos Erdészeti Egyesülettel közös akciót indított: ennek keretében az áprilisi Föld napjától kezdődően olyan vouchereket lehet vásárolni a töltőállomásokon, amelyek 1-1 facsemete magyarországi elültetésének és későbbi ápolásának költségét fedezik....

Jövő héten jön a Planet Budapest

Egy tökéletes világban minden, ami egészséges, egyben fenntartható is – a valóságban ez azonban távolról sincs így. De vajon hogyan élhetünk egészséges életet úgy, hogy a fenntarthatóságról sem feledkezünk meg? Mit tehetünk, ennek érdekében...

DATA