- Hirdetés -

Keresik a közösségi média hazai sztárjait

|

- Hirdetés -

2024-ben is megrendezik a JOY Social Media Award díjátadót, ahol a közösségi média legnagyobb hazai sztárjait és legizgalmasabb tartalomgyártóit ismerik el. Idén 10 kategóriában 40 jelöltre szavazhat a közönség. Új kategóriák is szerepelnek a kiírásban: az eddigi kedvencek mellett a #mérföldkő, az #innovátor, a #világnézet, a #lélekmentő és a #TikTokDoki kategóriában is megméretnek a jelöltek.

A JOY Social Media Awardon idén is a legnagyobb hatású influenszerekkel, hírességekkel, valamint az online világ kiemelkedő szereplőivel találkozhatunk. A közösségi média sztárok munkásságát nyolcadik éve ismeri el a JOY úttörő kezdeményezése. A JOY Social Media Award évről évre a minőséget és a kreativitást, valamint a leginspirálóbb tartalmakat gyártó közösségi média személyiségeket jutalmazza, illetve egy-egy fontos társadalmi ügyre is reflektál. A jelölteket a szerkesztőség állítja, azonban a díjról a közönség – a net népe – dönt.

Az új, #mérföldkő kategóriában azokat a népszerű előadókat díjazzák, akik idén valamilyen fontos szakmai mérföldkövet ünnepelhetnek: Tóth Andi 10 évvel ezelőtt nyerte meg az X-Faktort, idén pedig zsűritagként tér vissza a műsorba. Tóth Vera épp 20 éve nyerte meg a Megasztár első évadját. A Halott Pénz 20, a Wellhello pedig 10 éves jubileumot ünnepel idén.

A tavaly indult #brandépítő kategóriában azok vesznek részt, akik ismertségüket felhasználva saját márkájukat építik magas színvonalon, olyan prominens nevekkel, mint Kovalcsik Ildikó „Lilu”, Axente Vanessa, Ördög Nóra vagy Tomán Szabina. Visszatér a #hallgasshazait – ebben a kategóriában olyan előadókat jelöltünk, akik a közösségi médiában is népszerűek és aktív követőtáborral rendelkeznek: Metzker Viki, Manuel, Mihályfi Luca és Sisi az idei nomináltak.

A #JOYfitt kategória az egészséges életmódot hirdető tartalomgyártóké.

Újra itt van a #képernyőkedvence kategória, idén közönségkedvenc műsorvezetők, médiaszereplők és sorozatszereplők kaphatnak elismerést, olyan izgalmas mezőnyben, mint Krausz Gábor (Dancing With The Stars, Ázsia Expressz), Gáspár Kata (A Renitens), Pető Brúnó (Zsákbamacska), T. Danny (Zsákbamacska, Dancing With The Stars).

Idén is érkezik a #példakép, amellyel ebben az évben az olvasásnépszerűsítés kerül fókuszba.

Az új kategóriák között a #lélekmentő olyan pszichológusokat, szakembereket emel ki, akik közösségi oldalaikon felveszik a harcot a mentális egészséget fenyegető problémák tabusítása ellen.

Az #innovátorok olyan startup cégeket díjaz, amelyek újításaikkal jobbá teszik életünket.

A TikTok sztárjait két kategóriában is díjazzák.

A #világnézet kategóriában azok indulnak a címért, akik a világ különböző pontjairól hazánkba költözött külföldi TikTokkerek, és az ő szemüvegükön, tapasztalataikon keresztül ismerhetik meg követőik hazánkat. A #TikTokDoki kategóriában pedig azokat díjazzák, akik első kézből adnak hiteles információkat betegségekről, s fellépnek az áltudományok és a félrevezető információk ellen a közösségi médiában.

„Büszkék vagyunk rá, hogy a JOY Social Media Award immár nyolcadik éve díjazza a minőségi közösségi média tartalmakat. Minden évben a közönségkedvenc kategóriák és a szakmai eredmények mellett igyekszünk fontos társadalmi kérdéseket is fókuszba helyezni, mint például a mentális egészség fontossága, az olvasásnépszerűsítés, az egészséges életmód, vagy az áltudományok és a félrevezető információk ellen való fellépés a közösségi médiában (is). Az egyik idei új kategóriánk, a #mérföldkő pedig olyan előadókat díjaz, akik izgalmas szakmai évfordulót ünnepelhetnek idén, és szerettünk volna nekik kiemelt figyelmet és pozitív visszajelzést adni” – mondta Alberti Petra Bianka, a JOY főszerkesztője, a magazint kiadó Marquard Group Hungary tartalomigazgatója.

2024-es jelöltek:

#BRANDÉPÍTŐ: Lilu – Body+Me, Axente Vanessa – Essa World, Ördög Nóra – Nora Beauty, Tomán Szabina – Toman Diet

#HALLGASSHAZAIT: Sisi, Mihályfi Luca, Metzker Viki, Manuel

#INNOVÁTOROK: Activé Fibershake, Munch, Talk@Ease, CupRevolution

#JOYFITT: Kempf Zozo, Gökler Krisztina, Toppler Dorina, Késely Ajna

#KÉPERNYŐKEDVENCE: Telegdy Dániel, Krausz Gábor, Pető Brúnó, Gáspár Kata

#LÉLEKMENTŐ: Fuller Bianka, Mélylevegő Projekt, dr. Hevesi Kriszta, Sarkadi Bálint

#MÉRFÖLDKŐ: Halott Pénz, Tóth Andi, Wellhello, Tóth Vera

#PÉLDAKÉP – OLVASÁSNÉPSZERŰSÍTŐK: Bóna Bianka, Kollár Betti, Nagy Vivien – Fifty Pairs of Shoes Vivi, Balanyi Daniella – Tíz kicsi könyv

#TIKTOKDOKIK: Molnár Janka Sára, dr. Ispán Dávid, Gyuris Rita, dr. Kulja András

#VILÁGNÉZET: Sol Maxwell, Willie Gevertz, Phonwaing Saranporn, Fernanda Marx

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Idén még drágulhatnak az építőipari termékek

A KSH adatai újra meglepetést okoztak: évekig tartó stagnálás után végre érdemben és mérhetően megmozdult az építőipari termelés, az éves ágazati növekedés a frissen közzétett adatok szerint már 7 százalék fölé nőtt. Igaz az...

Egyre több magyar használ hitelkártyát

A rövid távú, átmeneti pénzzavarban lévő emberek egyre inkább a hitelkártyákra hagyatkoznak: a hitelkártya-tartozás ma már nagyobb, mint a folyószámlahitel-állomány – a hitelkártyás költések növekedése közel 50 százalékkal haladta meg a betéti kártyás vásárlások...

Sokat spórolhatnak a nyugdíjasoknak

2022 áprilisa óta mintegy 2,6 milliárd forinttal támogatta a Tesco a nyugdíjasokat nyugdíjas kedd elnevezésű promóciójával, aminek keretében a nyugdíjas igazolvánnyal és hűségkártyával rendelkező vásárlók keddenként 5% kedvezményt kaptak vásárlásuk végösszegéből. Az áruházlánc a...

Újdonságokkal rukkolt elő a Rossmann

2024 elején debütált a Rossmann Rutin, mellyel először bőtípusunknak megfelelő tudatos arcápolási rutint állíthattunk össze, most megérkezett hozzá a hajápolásra kiterjesztett változat is. A drogérialánc online Virtuális Tükörrel, offline pedig digitális polccímkékkel is erősített...

Így lehet biztonságos az online kommunikáció

A Rakuten Viber szakértői tippjeivel megtudhatod, hogyan teheted védetté a kommunikációs csatornád, és akadályozhatod meg a nem kívánt üzeneteket és hívásokat.A Rakuten Viber szeretné emlékeztetni a felhasználókat arra, hogy a nyári kommunikáció nyüzsgésében hogyan...
Forma-1 Magyar Nagydíj 2024

Műsorok terén a Forma-1, csatornaszinten a TV2 áll az élen

A kereskedelmi célcsoportnál a vasárnapi Forma-1 futam bizonyult a mögöttünk álló hét legnézettebb műsorának. A csatornáknál a TV2, a teljes portfólióknál a TV2 Csoport végzett az élen. Véget ért a labdarúgó Európa-bajnokság, így visszatért a...

Díjnyertes kamerák az okosmobilokban

A HONOR 200 és a HONOR 200 Pro készülékek elnyerték a tekintélyes DXOMARK ezüst (“Silver”) címkét kiemelkedő kamerateljesítményükért.A HONOR 200 Pro lenyűgöző, 137-es összpontszámot ért el a DXOMARK rangsorában, ezzel a 2. helyet szerezte...

A főzés is lehet zöldebb

A Schneider Electric befektetési alapja és több partnere összesen 3,75 millió dollárt fektetett az IoT technológiát használó elektromos főzőlapot fejlesztő ATEC nevű vállalkozásba. Az új forrás révén további lendületet vehet a főzés „zöld” forradalma...

Itt nézhetjük a Fradi első BL-meccseit

Ma megkezdi BL-szereplését az előző idény hazai futball bajnoka, a Ferencváros. Bár a 2024/2025-ös idénytől az RTL szerezte meg a legrangosabb európai kupasorozat hazai közvetítési jogait, a Fradi első, selejtezős mérkőzéseit mégis a M4...

Többen nézték a skót-magyar meccset, mint az EB döntőjét

Az élő sportesemények rajongóinak megváltást jelent, hogy ma már szinte bárhol, akár mobilon is élőben követhetik kedvenc sporteseményeiket: a nemrég zárult labdarúgó Európa-bajnokság a Yettel tévészolgáltatásának nézőit is lázba hozta. A legnagyobb nézettséget kimagaslóan...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Rekordot döntött a sportfogadások száma

Kiemelkedő fogadói érdeklődés mellett zajlott le a 2024-es labdarúgó Európa-bajnokság. A spanyol-angol döntőt követően - ahogyan az várható volt - a magyar válogatott csoportkörös mérkőzései is a legnépszerűbb események közé tartoztak a fogadók körében....

Idén még drágulhatnak az építőipari termékek

A KSH adatai újra meglepetést okoztak: évekig tartó stagnálás után végre érdemben és mérhetően megmozdult az építőipari termelés, az éves ágazati növekedés a frissen közzétett adatok szerint már 7 százalék fölé nőtt. Igaz az...

Egyre több magyar használ hitelkártyát

A rövid távú, átmeneti pénzzavarban lévő emberek egyre inkább a hitelkártyákra hagyatkoznak: a hitelkártya-tartozás ma már nagyobb, mint a folyószámlahitel-állomány – a hitelkártyás költések növekedése közel 50 százalékkal haladta meg a betéti kártyás vásárlások...

Sokat spórolhatnak a nyugdíjasoknak

2022 áprilisa óta mintegy 2,6 milliárd forinttal támogatta a Tesco a nyugdíjasokat nyugdíjas kedd elnevezésű promóciójával, aminek keretében a nyugdíjas igazolvánnyal és hűségkártyával rendelkező vásárlók keddenként 5% kedvezményt kaptak vásárlásuk végösszegéből. Az áruházlánc a...

Újdonságokkal rukkolt elő a Rossmann

2024 elején debütált a Rossmann Rutin, mellyel először bőtípusunknak megfelelő tudatos arcápolási rutint állíthattunk össze, most megérkezett hozzá a hajápolásra kiterjesztett változat is. A drogérialánc online Virtuális Tükörrel, offline pedig digitális polccímkékkel is erősített...

Don't Miss

Magyarországról erősít a Publicis Groupe CEE

A Publicis Groupe CEE Komáromi Zsófiát, a cég magyarországi Chief Talent Officer-ét nevezte ki a Közép-Kelet Európai régió CEE Talent Transformation Partnerének. Zsófia az új regionális feladatait jelenlegi pozíciója mellett látja el. Zsófia új...

Ezek a projektek nyerték el idén a Digitális Készségek Európai Díját

Ezek a projektek nyerték el idén a Digitális Készségek Európai Díját A Digitális Készségek Európai Díjának (European Digital Skills Awards) idei nyertes projektei között kiberbiztonságra fókuszáló, hátrányos helyzetűek digitális készségeinek fejlesztését, illetve a nők technológiai...

Folyamatosan újra kell gondolnunk, hogyan maradhatunk relevánsak – interjú Erich Mullerrel

Sok tekintetben a budapesti gyártóközpont az ügynökségünk szíve, amely életre kelti a stratégiai és kreatív csapatok által nap mint nap kitalált csodálatos koncepciókat és ötleteket – mondta el Erich Muller. A Publicis Groupe Hungary...

A csapatmunka és az emberi kreativitás nem lecserélhető – interjú Juhász Péterrel

Ha mindenáron le akarunk nyomni valamit a nézők torkán, akkor azt nem fogják befogadni és elkapcsolnak – állítja Juhász Péter. A 235 egyik tulajdonosa, a Tippmix reklámfilmek rendezője az mmonline.hu-nak adott interjúban beszélt arról...

Marketingfronton újított a Tesco

Az áruházlánc 44 üzletében 132 darab innovatív digitális kijelzőt helyez üzembe az eladáshelyi reklámok hatékonysága és a vásárlói élmény növelése érdekében. A Tesco június 21-én, a kiskereskedelmi ügyféladatokat elemző dunnhumby-val közösen tartott első Tesco...