- Hirdetés -

Keresik a legjobb séfeket

|

- Hirdetés -

A S.Pellegrino idén negyedik alkalommal rendezi meg a világ legjobb fiatal séfjeit felkutató nemzetközi versenyét. A neves megmérettetés középpontjában ezúttal a tehetségek és inspiráló fogásaik mellett a gasztronómia társadalmi változást hozó ereje áll. A S.Pellegrino Young Chef versenyre február negyedikétől lehet jelentkezni.

Napjainkban a gasztronómia hatása egyértelműen túlmutat a konyhai kereteken. A főzés művészetének élvonalbeli szereplői egyre inkább úttörő szerepet töltenek be, és a társadalmi változások eszközeként tekintenek szakmájukra. A S.Pellegrino – amelyet hazánkban a Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft. forgalmaz – a kulináris kiválóságok partnereként hisz a gasztronómia társadalmi változást hozó erejében, ezért is hirdeti meg újra a S.Pellegrino Young Chef nemzetközi séfversenyt. A globális kulináris megmérettetés előmozdíjta a fiatal tehetségek gasztronómiai közösséghez való hozzáférését és lehetővé teszi számukra, hogy megmutassák személyes meggyőződésüket a gasztronómia társadalmat befolyásoló erejéről.

A versenyre februártól lehet jelentkezni és idén először a S.Pellegrino Young Chef díjon kívül három díjat is átadnak annak érdekében, hogy minél több fiatal séf mutathassa meg a gasztornómiáról és annak társadalomformáló erejéről alkotott különböző elképzeléseit.

A díjakról:

Fine Dining Lovers Inspiráló Ételek Díj (Fine Dining Lovers Food for Thoughts Award): A díjjal a FineDiningLovers.com, online közössége jutalmazza meg azt a fiatal séfet, aki a leginkább képes megmutatni személyes hitvallását az elkészített ételén keresztül.

S.Pellegrino Társadalmi Felelősség Díj (S.Pellegrino Award for Social Responsibility): A díjról a fenntartható gasztronómia nemzetközileg elismert képviselője dönt. A nyertes fogás azt az elvet követi, hogy az étel akkor a legjobb, ha előállítása társadalmilag felelős módon történik.

Acqua Panna Gasztronómiai Kapcsolatok Díj (Acqua Panna Award for Connection in Gastronomy): A világ 50 országát képviselő mentorok által megszavazottgyőztes fogás a különböző kultúrák közötti kapcsolatokat tükrözi, és globálisan közelíti meg a konyhaművészetet.

S.Pellegrino Young Chef Díj (S.Pellegrino Young Chef Award): A díjat a világhírű séfekből álló nemzetközi zsűri, a “hét bölcs” (Seven Sages) ítéli oda a legjobb, páratlan technikai készségeket, eredeti és egyedi kreativitást tükröző fogás alkotójának. Az elismerés kiérdemlője kiváló készségei mellett a gasztronómiáról alkotott személyes hitvallását is bemutatja – ezzel is bizonyítva a zsűrinek, hogy a pozitív változások katalizátorává válhat.

A S. Pellegrino Young Chef nyertesei rendkívüli lehetőséget kapnak, hogy nemzetközi ismertséget és jelentős szakmai presztízst szerezzenek. A győztesek emellett a jövőben meghívást kapnak a márka éves, a világ több pontján zajló exkluzív eseményeire, beleértve a későbbi Young Chef versenyekhez kapcsolódó rendezvényeket is.

Adi Hadean helyi nagykövet és mentor, valamint Christina Bowerman, korábbi zsűritag részvételével a S.Pellegrino hivatalosan is elkezdte keresni a legtehetségesebb fiatal séfeket. A Romániában megrendezett eseményt a S.Pellegrino Young Chef korábbi résztvevőinek bemutatója tette még emlékezetesebbé, hiszen a helyszínen készítette el különleges fogásait Sándor Rodrigo, Alessandro Rapisarda és Mormij Marko Siftar is. Sándor Rodrigo, aki korábban a Costes Downtown chef de partie-ja volt, a S.Pellegrino Young Chef verseny eddigi legsikeresebb magyar versenyzője. 2016-os regionális győzelme után a világdöntőben is megállta helyét, 2018-ban pedig harmadik helyen végzett az elődöntőben.

Adi Hadean – ismert román séf, több étterem tulajdonosa;

Cristina Bowerman – Róma egyik legjobb séfje és egy Michelin csillagos étterem tulaja;

Alessandro Rapisarda – a S.Pellegrino Young Chef 2016 olasz finalistája;

Sándor Rodrigo – a S.Pellegrino Young Chef 2016 kelet-európai versenyének győztese

Mojmir Marko Siftar – a S.Pellegrino Young Chef 2017-2018 kelet-európai elődöntőse.

A S.Pellegrino Young Chef 2019/20 versenyre 2019. február 4. és április 30. között lehet jelentkezni.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Itthon is elérhetőek az Amazon képzései

Magyarországon elsőként szerzett hivatalos Amazon Web Services Training Partner címet a Training360. Az oktatócégnél így mostantól elérhetőek az Amazon Web Services felhő-alapú szolgáltatásaihoz kapcsolódó tréningjei, valamint a nemzetközi AWS vizsgák is megszerezhetőek. Az Amazon Web...

Így állnak a szülők a videójátékozáshoz

A magyar szülők fele semlegesen áll a videójátékozáshoz, lát benne jót és rosszat is, kétharmaduk szerint pedig a videójátékozásban gondtalanul el lehet merülni. A gyermekük játékfüggőségétől ugyan valamelyest tartanak, ugyanakkor jó lehetőséget látnak benne...

Schwarzeneggerrel jön a Szuperhősképző

Magyarországon a Minimax mutatja be elsőként Arnold Schwarzenegger első animációs sorozatát, amelyben róla mintázták a főhős figuráját, míg a gyártók Schwarzenegger és Stan Lee produkciós cégei. A 26 részes sorozat címe: „Stan Lee...

Pályázatot hirdettek az e-kereskedelem kutatására

A magyar digitális kereskedelem helyzetét felmérő és bemutató kutatás lefolytatására írt ki pályázatot a Digitális Kereskedelmi Szövetség (DKSZ), amelyre piackutató cégek jelentkezését várják. A kutatás célja, hogy átfogó képet adjon a digitális kereskedelem helyzetéről,...

Válságállónak bizonyultak az óriásvállalatok

Bár Közép- és Kelet-Európa 500 (CEE Top 500) legnagyobb vállalatának árbevétele 2020-ban - az előző évhez képest 3,3 százalékkal 667 milliárd euróra csökkent, az érintett cégek jól alkalmazkodtak a járványhelyzethez. Az összesített forgalom...

Ezek lehetnek az idei karácsony slágerei

Előzetes becslések szerint idén is rendkívül magas, 20 százalék körüli lesz az e-kereskedelem bővülése, a statisztikák viszont azt mutatják, hogy jelentős változás állt be a legkeresettebb termékkategóriákat illetően az ünnepek előtt. A Webshippy által...

Nem kapkodnak a fogyasztók az 5G-ért

A felhasználóknak egyelőre nem sürgős átállni az 5G-s technológiára – derül ki a Deloitte felméréséből. Egyfelől elégedettek aktuális szolgáltatójukkal, másfelől egyelőre várat magára az 5G legizgalmasabb aspektusai és az ezek által tökéletesedő alkalmazási lehetőségek...

Kiderült, melyek a legnépszerűbb reklámok

Míg globális szinten a valós élethelyzeteket bemutató és egészség témájú reklámok, addig a magyar fogyasztók körében a humoros reklámok a legnépszerűbbek, mely egyébként megfelel a kelet- és közép-európai régióban mért átlagnak – derül ki...

Nagy a türelmetlenség a fiatalokban

Szili Tímea Futureal Group & Cordia Group, marketing- és kommunikációs igazgató   - Kicsivel több mint két hónapja nyílt meg a Futureal Group & Cordia Group fejlesztésében megvalósult Etele Plaza, mennyire váltotta be eddig a hozzá fűzött...
Fischer Gábor TV2

Több saját gyártású tartalom kábelen

Jelenleg is látható hétköznap esténként a Mintaapák, dolgozunk a Doktor Balaton folytatásán, a Pepe című új sorozatunk forgatását pedig néhány hete fejeztük be – mutatja be Fischer Gábor, a TV2 Csoport programigazgatója, hogy jó...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Nagyon pörögnek a panellakások az ingatlanpiacon

A KSH legfrissebb statisztikái alapján 2020-ban a használt lakóingatlanok közül a panellakások forgalma csökkent a legkisebb mértékben. Az árakat tekintve, míg a tavalyi első három negyedévben alig 4 százalékos növekedés jellemezte a lakótelepi ingatlanokat,...

Itthon is elérhetőek az Amazon képzései

Magyarországon elsőként szerzett hivatalos Amazon Web Services Training Partner címet a Training360. Az oktatócégnél így mostantól elérhetőek az Amazon Web Services felhő-alapú szolgáltatásaihoz kapcsolódó tréningjei, valamint a nemzetközi AWS vizsgák is megszerezhetőek. Az Amazon Web...

Így állnak a szülők a videójátékozáshoz

A magyar szülők fele semlegesen áll a videójátékozáshoz, lát benne jót és rosszat is, kétharmaduk szerint pedig a videójátékozásban gondtalanul el lehet merülni. A gyermekük játékfüggőségétől ugyan valamelyest tartanak, ugyanakkor jó lehetőséget látnak benne...

Schwarzeneggerrel jön a Szuperhősképző

Magyarországon a Minimax mutatja be elsőként Arnold Schwarzenegger első animációs sorozatát, amelyben róla mintázták a főhős figuráját, míg a gyártók Schwarzenegger és Stan Lee produkciós cégei. A 26 részes sorozat címe: „Stan Lee...

Pályázatot hirdettek az e-kereskedelem kutatására

A magyar digitális kereskedelem helyzetét felmérő és bemutató kutatás lefolytatására írt ki pályázatot a Digitális Kereskedelmi Szövetség (DKSZ), amelyre piackutató cégek jelentkezését várják. A kutatás célja, hogy átfogó képet adjon a digitális kereskedelem helyzetéről,...
- Hirdetés -

CMO

A kitaposott út biztonsága illúzió

Takács Borbála Adevinta Hungary, marketingigazgató   - Több évtizedes ügynökségi múlt után most ügyféloldalon folytatod. Miért döntöttél a változtatás mellett? - A váltás gondolata régóta érlelődött bennem. Húsz évet töltöttem ügynökségi oldalon, ez nagyon hosszú idő, ami rengeteg...

Most még tart a „történelmet írunk éppen” katarzisa

Szauter Zsolt eMAG és Extreme Digital, marketingigazgató   - Nagyon pörög itthon az online vásárlás, milyen élmény volt ebben a közegben átvenni a legnagyobb hazai e-kereskedelmi cég marketingjének irányítását? - Természetesen büszke vagyok arra, hogy engem választottak erre...

Kiemelt szerepe volt és lesz az online kommunikációnak

Blaumann Debóra foodpanda, marketingigazgató - Milyen kampánnyal készültetek a NetPincérről foodpanda névre történő váltásra, mire lehet számítani? - Egy igazi 360 fokos, integrált kampányt tervezünk a márkaváltás támogatására - ahol és amilyen formában csak lehet szeretnénk...

Sikerült megválaszolni a Covid-szülte kihívásokat

Szalkai Réka Mastercard, marketingigazgató - Melyik volt az a könyv vagy film, ami az elmúlt időszakban a legnagyobb hatással volt önre? - Simon Sinekkel nemrég volt szerencsém együtt dolgozni. Igazi élmény volt nemcsak az előadása és azt...

Fontos a márka szerepének megtalálása

Juhász Péter Tibor Vodafone, márkaigazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Agárdi Szilvivel, a látássérült énekesnővel, Majkával és Téglás Botival, a fiatal hegedűtehetséggel készített több hónapos, komplex Red-kampányunkra, amely valós emberek valós történetein...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Csomagolásaival zöldít a Zewa

A Zewa csökkenti a csomagolásai szén-dioxid-lábnyomát amelyet úgy érnek el, hogy műanyag kiszereléseikben 33 százalékos fogyasztás utáni újrahasznosított (PCR) műanyagtartalmat vezetnek be. A Zewa számára kiemelt jelentőséggel bír a korlátozott erőforrások maximális kihasználása és...

Erdőtelepítési programot támogat az OMV

Az OMV Hungária Kft. az Országos Erdészeti Egyesülettel közös akciót indított: ennek keretében az áprilisi Föld napjától kezdődően olyan vouchereket lehet vásárolni a töltőállomásokon, amelyek 1-1 facsemete magyarországi elültetésének és későbbi ápolásának költségét fedezik....

Jövő héten jön a Planet Budapest

Egy tökéletes világban minden, ami egészséges, egyben fenntartható is – a valóságban ez azonban távolról sincs így. De vajon hogyan élhetünk egészséges életet úgy, hogy a fenntarthatóságról sem feledkezünk meg? Mit tehetünk, ennek érdekében...

DATA