- Hirdetés -

Keresik a legjobb séfeket

|

- Hirdetés -

A S.Pellegrino idén negyedik alkalommal rendezi meg a világ legjobb fiatal séfjeit felkutató nemzetközi versenyét. A neves megmérettetés középpontjában ezúttal a tehetségek és inspiráló fogásaik mellett a gasztronómia társadalmi változást hozó ereje áll. A S.Pellegrino Young Chef versenyre február negyedikétől lehet jelentkezni.

Napjainkban a gasztronómia hatása egyértelműen túlmutat a konyhai kereteken. A főzés művészetének élvonalbeli szereplői egyre inkább úttörő szerepet töltenek be, és a társadalmi változások eszközeként tekintenek szakmájukra. A S.Pellegrino – amelyet hazánkban a Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft. forgalmaz – a kulináris kiválóságok partnereként hisz a gasztronómia társadalmi változást hozó erejében, ezért is hirdeti meg újra a S.Pellegrino Young Chef nemzetközi séfversenyt. A globális kulináris megmérettetés előmozdíjta a fiatal tehetségek gasztronómiai közösséghez való hozzáférését és lehetővé teszi számukra, hogy megmutassák személyes meggyőződésüket a gasztronómia társadalmat befolyásoló erejéről.

A versenyre februártól lehet jelentkezni és idén először a S.Pellegrino Young Chef díjon kívül három díjat is átadnak annak érdekében, hogy minél több fiatal séf mutathassa meg a gasztornómiáról és annak társadalomformáló erejéről alkotott különböző elképzeléseit.

A díjakról:

Fine Dining Lovers Inspiráló Ételek Díj (Fine Dining Lovers Food for Thoughts Award): A díjjal a FineDiningLovers.com, online közössége jutalmazza meg azt a fiatal séfet, aki a leginkább képes megmutatni személyes hitvallását az elkészített ételén keresztül.

S.Pellegrino Társadalmi Felelősség Díj (S.Pellegrino Award for Social Responsibility): A díjról a fenntartható gasztronómia nemzetközileg elismert képviselője dönt. A nyertes fogás azt az elvet követi, hogy az étel akkor a legjobb, ha előállítása társadalmilag felelős módon történik.

Acqua Panna Gasztronómiai Kapcsolatok Díj (Acqua Panna Award for Connection in Gastronomy): A világ 50 országát képviselő mentorok által megszavazottgyőztes fogás a különböző kultúrák közötti kapcsolatokat tükrözi, és globálisan közelíti meg a konyhaművészetet.

S.Pellegrino Young Chef Díj (S.Pellegrino Young Chef Award): A díjat a világhírű séfekből álló nemzetközi zsűri, a “hét bölcs” (Seven Sages) ítéli oda a legjobb, páratlan technikai készségeket, eredeti és egyedi kreativitást tükröző fogás alkotójának. Az elismerés kiérdemlője kiváló készségei mellett a gasztronómiáról alkotott személyes hitvallását is bemutatja – ezzel is bizonyítva a zsűrinek, hogy a pozitív változások katalizátorává válhat.

A S. Pellegrino Young Chef nyertesei rendkívüli lehetőséget kapnak, hogy nemzetközi ismertséget és jelentős szakmai presztízst szerezzenek. A győztesek emellett a jövőben meghívást kapnak a márka éves, a világ több pontján zajló exkluzív eseményeire, beleértve a későbbi Young Chef versenyekhez kapcsolódó rendezvényeket is.

Adi Hadean helyi nagykövet és mentor, valamint Christina Bowerman, korábbi zsűritag részvételével a S.Pellegrino hivatalosan is elkezdte keresni a legtehetségesebb fiatal séfeket. A Romániában megrendezett eseményt a S.Pellegrino Young Chef korábbi résztvevőinek bemutatója tette még emlékezetesebbé, hiszen a helyszínen készítette el különleges fogásait Sándor Rodrigo, Alessandro Rapisarda és Mormij Marko Siftar is. Sándor Rodrigo, aki korábban a Costes Downtown chef de partie-ja volt, a S.Pellegrino Young Chef verseny eddigi legsikeresebb magyar versenyzője. 2016-os regionális győzelme után a világdöntőben is megállta helyét, 2018-ban pedig harmadik helyen végzett az elődöntőben.

Adi Hadean – ismert román séf, több étterem tulajdonosa;

Cristina Bowerman – Róma egyik legjobb séfje és egy Michelin csillagos étterem tulaja;

Alessandro Rapisarda – a S.Pellegrino Young Chef 2016 olasz finalistája;

Sándor Rodrigo – a S.Pellegrino Young Chef 2016 kelet-európai versenyének győztese

Mojmir Marko Siftar – a S.Pellegrino Young Chef 2017-2018 kelet-európai elődöntőse.

A S.Pellegrino Young Chef 2019/20 versenyre 2019. február 4. és április 30. között lehet jelentkezni.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Musical-show-val erősít a Disney+

A Disney Csatorna saját gyártású ifjúsági, latin-amerikai sorozatának, a Violettának a 10. évfordulója alkalmából mától, december 8-ától elérhető Disney+- on a „Csak szerelem és ezer dal” című musical-show, amelyben Martina Stoessel, művésznevén Tini színésznő-énekesnő,...

Kevesebb túlórázásra buzdít a Heineken

„Az alvás a gyengéknek való!” „Ha el akarod érni a céljaidat, dolgozz, amíg mások buliznak!” „Azért tartok itt, mert én soha nem pihenek!” Ismerősek ezek a mondatok? A hustle culture, vagyis a túlórákat és...

Hullámzó érdeklődés a balatoni ingatlanpiacon

Az erős évkezdést követően március végétől a választások és a háborús helyzet bizonytalansága vetette vissza a vásárlási kedvet, majd a nyári szezonális fellendülést követően augusztus végével a rezsisokk mérsékelte az érdeklődést. A hiteles ügyletek...

Fék nélkül száguld az áremelkedés

Az infláció novemberben tovább emelkedett, ráadásul a vártnál is gyorsabb ütemben. Októberhez képest a fogyasztói árak 1,8 százalékkal nőttek, az éves infláció így 22,5 százalékra gyorsult az októberben közzétett 21,1 százalékról. A tényadat ismét...

Így erősíthető a munkavállalók lojalitása

A SZÉP kártya mellett a céges programok, a telefon vagy laptop, a vállalati autók és a tréningek a legnépszerűbb, sztenderd béren kívüli juttatások a hazai vállalatoknál – derül ki az EY Adókonferencia több mint...

2023-as prognózisokkal jön az év utolsó BrandManiája

Idei utolsó adásához érkezett a BrandMania, a stáb ezúttal jelentős ágazatok képviselőit kérdezte arról, hogy mit várnak 2023-tól és megnézték azt is, hogy a 2022-re vonatkozó jóslatok mennyire váltak be. Már a múlt év végén...

Népszerű magyar sztárokkal jön a STRAND Fesztivál

Számos olyan fellépő kap főszerepet a 2023-as STRAND programjában, akik néhány évvel ezelőtt kevés fesztivál színpadára jutottak el. Azahriah, Beton.Hofi, Carson Coma, Dzsúdló, Valmar közönsége ma már nemcsak a legnagyobb koncerthelyeket, de minden bizonnyal...

Magyar techcég famentő megoldásait díjazták Szingapúrban

Szingapúr környezetvédelmi és fenntarthatósági miniszterétől vett át rangos környezetvédelmi elismerést a magyar hátterű greehill vezetése a városi növényzet digitális eszközökkel történő tervezésében használt úttörő megoldásaiért. A magyar gyökerű, az intelligens városi megoldások globális piacán...

Új ajánlattal rukkolt elő a Vodafone

A Vodafone konvergens szolgáltatóként az elmúlt években folyamatosan azon dolgozott, hogy létrehozza azt az ajánlatot, amely egy csomagban képes azokat az ügyféligényeket kiszolgálni, amelyek igazán fontosak – mindezt különleges kedvezményekkel és egyéb előnyökkel. A...

Hamarosan készpénzmentes lesz a gasztro szektor

Az utóbbi 2-3 év megterhelő időszak volt a vendéglátóiparban dolgozók számára: koronavírus-járvány miatti korlátozások és bezárások, háború folytán fellépő energiaválság, munkaerőhiány, élelmiszerárak emelkedése. Ebben a nehéz helyzetben kellene (több) profitot termelni, nagyobb hatékonysággal működni,...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Ezek a legkeresettebb könyvek – sokan találkozhatnak majd velük a fa alatt

Itt az idei év utolsó Top 50 listája a Bookline-tól. Az év végi sikerlista a téli időszak kedvenceit mutatja meg, a fordulatos bűnügyi történeteket, a romantikus könyvek legjavát, gyerekkönyveket, valamint a sokakat érdeklő pszichológiai...

Musical-show-val erősít a Disney+

A Disney Csatorna saját gyártású ifjúsági, latin-amerikai sorozatának, a Violettának a 10. évfordulója alkalmából mától, december 8-ától elérhető Disney+- on a „Csak szerelem és ezer dal” című musical-show, amelyben Martina Stoessel, művésznevén Tini színésznő-énekesnő,...

Kevesebb túlórázásra buzdít a Heineken

„Az alvás a gyengéknek való!” „Ha el akarod érni a céljaidat, dolgozz, amíg mások buliznak!” „Azért tartok itt, mert én soha nem pihenek!” Ismerősek ezek a mondatok? A hustle culture, vagyis a túlórákat és...

Hullámzó érdeklődés a balatoni ingatlanpiacon

Az erős évkezdést követően március végétől a választások és a háborús helyzet bizonytalansága vetette vissza a vásárlási kedvet, majd a nyári szezonális fellendülést követően augusztus végével a rezsisokk mérsékelte az érdeklődést. A hiteles ügyletek...

Fék nélkül száguld az áremelkedés

Az infláció novemberben tovább emelkedett, ráadásul a vártnál is gyorsabb ütemben. Októberhez képest a fogyasztói árak 1,8 százalékkal nőttek, az éves infláció így 22,5 százalékra gyorsult az októberben közzétett 21,1 százalékról. A tényadat ismét...
- Hirdetés -

Don't Miss

Különleges időszakban járunk

A médiaipar különleges időszakában járunk, amelyben a válság az új normális – mutatott rá Pető Péter. A 24.hu főszerkesztője elmondta azt is, hogy a tematikus prémiumterméküknél továbbra is erősen hisznek a fizetőfalban. Fotó credit: Ivándi-Szabó...

Kiszámíthatóbb működés

Jelenleg is új műsorokon dolgozik a Partizán csapata, amitől jövőre letisztultabb és kiszámíthatóbb működést várnak – mondta el Gulyás Márton. A Partizán alapító-főszerkesztője elárulta azt is, hogy zajlik a gasztroműsoruk forgatása, amit jövő év...

A technológiai modernizáció elengedhetetlen

Magyarország jövőbeni sikerei nagyon nagy mértékben a digitális gazdaság pályára állításán, a modernizáció felgyorsításán múlnak – hangsúlyozta Vinnai Balázs. Az IVSZ - Szövetség a digitális gazdaságért elnöke beszélt arról is, hogyan hatott a cégek...

Előre aláírtam volna

Nem csak az újságnak kell felkészülnie mindenre, a Telex üzleti modelljét is a gazdasági helyzethez kell alakítani – mondta el Dull Szabolcs. A lap főszerkesztője beszélt arról is, hogy milyen kihívásokat tartogatott a szerkesztőség...

Visszük tovább, amit eddig építettünk

Minden idők legsikeresebb évét tudhatja maga mögött a Szallas Group, de 2022 valószínűleg mégsem emiatt lesz a legemlékezetesebb a cég számára, hanem a tulajdonosváltás miatt. Szigetvári József, a vállalat vezérigazgatója beszélt arról, hogy mit...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Magyar techcég famentő megoldásait díjazták Szingapúrban

Szingapúr környezetvédelmi és fenntarthatósági miniszterétől vett át rangos környezetvédelmi elismerést a magyar hátterű greehill vezetése a városi növényzet digitális eszközökkel történő tervezésében használt úttörő megoldásaiért. A magyar gyökerű, az intelligens városi megoldások globális piacán...

Zöldebbek lehetnek a médiakampányok

A szén-dioxid-kibocsátás csökkentése a gyártási láncolatban és az értékláncban is nagy figyelmet kap már, de a médiakampányok tervezésekor még kisebb szerepet szánnak ennek a szempontnak a médiaipar és a megrendelői oldal szereplői. Pedig Magyarországon...

Krízisálló értéket teremt az ESG

Az üzleti életben a fenntarthatóság túlmutat az önkéntes kezdeményezéseken, és már nem megkerülhető – hangzott el a CBRE szakmai konferenciáján. A tágabban vett gazdaság és a kereskedelmi-ingatlanpiac szereplői egy olyan mérhető és átlátható rendszer...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....