Idén is készül felmérés az Instagram használati szokásainkról.
A magyarok körében is egyre népszerűbb közösségi felületről először 2015-ben készített online kérdőíves megkérdezést és elemzést a Crane adatvezérelt marketing ügynökség. Tavaly már a változó szokásokra és trendekre is rá tudtak világítani az ingyenesen letölthető infografikákban, amiket több, mint 3000 magyar Instagram használó válaszai alapján állítottak össze. Az adatvizualizációra is fókuszáló cég idén is kíváncsi, mi változhatott a magyar instázók szokásaiban a tavalyiakhoz képest, így újra megkérik a magyar Instagram használókat, néhány percben nyilatkozzanak a képfeltöltési és követési szokásaikról. A Magyar Instagram Körkép, azaz MINK 3.0 elnevezésű felmérés eredményeit jövő februárban publikálják, amelyek a képmegosztó alkalmazás egyre népszerűbb Stories funkciójával kapcsolatos tapasztalatokat is tartalmazzák majd. A pár perces kérdőív január 2-ig ezen a linken tölthető ki.
Néhány érdekesség a tavalyi adatokból:
• szelfit mindenki készít, de csak a másé idegesít minket…
• nőtt a zárt profilok száma…
• tavaly a kutyák népszerűségben legyőzték a macskákat…
• nőtt a magyar nyelvű hashtagek száma…
• kevesebbet posztolunk egy hét alatt…
• érdekesebbnek, személyesebbnek tartjuk az Instagramot a Facebook-hoz képest…
A 2015-ös és 2016-os eredményeket tartalmazó ebook továbbra is ingyenesen letölhető a cég honlapjáról.
- Hirdetés -
Készül a Magyar Instagram Körkép
|

- Hirdetés -
- Hirdetés -
A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI
Hamarosan jöhetnek a kassza nélküli boltok
A fizetések elektronikus irányba billenése már korábban is tapasztalható volt, hiszen a korszellemnek megfelelően gyors, kényelmes és biztonságos fizetési lehetőséget biztosít. A koronavírus-járvány ezt az átállást exponenciálisan felgyorsította. Egy több ezer éves evolúciónak lehet...
Egészséges újításokkal érkeznek a legújabb okosórák
A Samsung bejelentette a Galaxy Watch5 és Galaxy Watch5 Pro termékek érkezését, amelyek továbbfejlesztett funkciókkal rendelkeznek az egészségünk megőrzését szolgáló mindennapi szokások kialakításáért. A Galaxy Watch5 esetében a vállalat tovább fejlesztette mindazokat a funkciókat,...
Eszméletlenül nagy a weboldalak karbonlábnyoma
Egy átlagos internetfelhasználó éves szinten 414 kg károsanyag-kibocsátásért felelős. Egy közepes weboldal pedig 60 kg CO2e éves kibocsátással ugyanakkora környezeti lábnyommal jár, mint 4,3 millió SMS vagy napi 63 percnyi TikTok aktivitás. Bár a...
Podcasttel és izgalmas közvetítésekkel erősít a Sport TV
Garantált szórakozást kínál augusztustól is a Sport TV a nézőknek, hiszen négy Bajnokok Ligája-sorozat (férfi és női kézilabda, labdarúgás és jégkorong) mellett többek között a Serie A sztárcsapatai, a darts bajnokai, az NBA, a...
Kiderült, mennyi energiát takarítanak meg a cégek
A GKI Gazdaságkutató Zrt. megvizsgálta, hogy a vállalkozások hajtottak-e végre energiamegtakarító beruházásokat az utóbbi 3 évben, s ezzel mekkora energia megtakarítást értek el. A felmérés 2022 májusában készült, 964 vállalkozás válaszai alapján, amelyek 5...
Beindult a menekülés az ingatlanpiacon
Éles váltás körvonalazódik a hazai ingatlanpiacon azt követően, hogy a kormány módosított a rezsicsökkentés szabályain, ugyanis nem tudják az emberek, hogyan alakul a rezsiköltség a jövőben, erről beszélt Gadanecz Zoltán, a GDN Ingatlanhálózat alapító-tulajdonosa....
Streaming tartalmakkal dobnák fel a Walmart+-t
A világ egyik legnagyobb kiskereskedelmi üzletlánca, a Walmart több médiacéggel is egyeztetéseket folytat a Walmart+ szolgáltatás streaming tartalmakkal történő kibővítéséről.
A The New York Times információi szerint a Paramount, a Disney és az NBCUniversalt birtokló...
Óvatosabban akciózhatnak idén a webshopok
Az erős piaci verseny a legtöbb esetben késlelteti az online kereskedelemben értékesített termékek áremelkedését az Olcsóbbat.hu ár-összehasonlító portál elemzése szerint. A szakértők arra is felhívták a figyelmet, hogy idén jóval óvatosabbak lehetnek az akcióknál...
Jobban kell küzdenünk a fogyasztók figyelméért
Egymás gondolatainak meghallgatása, egymás munkáinak megtekintése mindig inspirációt nyújt és elősegíti a megújulásra való készséget, képességet – vallja Mérő Ádám, a Coca Cola Company Consumer & Shopper Connection Director-a. A szakember a szeptember 15-i...
Okoseszközök védhetik meg a házunkat
A legtöbb magyar család augusztusban vág neki az akár többhetes nyári vakációnak, gyakran felügyelet nélkül hagyva a házat. Nem csoda hát, hogy ebben az időszakban aktívak a besurranó tolvajok is. Szerencsére az okoseszközöknek hála...
- Hirdetés -