- Hirdetés -

Két műsor is egymillió feletti nézettséget hozott

|

- Hirdetés -

Erős startot vett az X-Faktor új évada, de a Sztárban sztár leszek sem vesztett a népszerűségéből. Egyik a 18-49 éveseknél, másik a teljes lakosságnál bizonyult a hét legnézettebb műsorának.

A korábbi hetekben a 18-49 éveseknél és főműsoridőben egész közel került egymáshoz az RTL Klub és a TV2. Az elmúlt héten viszont már némi érdemi előnyre tett szert az RTL Klub, ugyanis 16,4 százalékos közönségarányt értek el, ami 2,4 százalékpontos fórt jelentett a TV2-höz képest.

A napi főműsoridős versenyben hasonló volt a felállás, mint amit mostanában láthattunk. Azaz a hétfőtől péntekig terjedő időszak az RTL Klubé volt, miután 15,3 százalékos share-t hoztak össze a TV2 12,6 százalékával szemben. A szombatot egész nagy fölénnyel nyerte az RTL Klub: 25,3 százalékot tett ki a share-jük, miközben a TV2-é 9,9 százalékot. A vasárnapot viszont ismét megnyerte a TV2 és szintén jelentős előnnyel: 23,6 százalékot hoztak össze, az RTL Klub pedig 12,2 százalékkal zárta a vasárnap estét.

Csatornacsoportok terén az RTL Magyarország állt az élen 26,8 százalékos közönségaránnyal. A TV2 Csoport televíziói pedig 25,1 százalékot hoztak össze. A nemzetközi portfóliók külön versenyén múlt héten a ViacomCBS nyerte 5,2 százalékkal, az AMC volt a második 4,4 százalékos, az exSony pedig a harmadik, kereken 4 százalékos share-rel.

40. hét / 39. hét / 38. hét (főműsoridős share, 18-49 évesek)

RTL Klub – 16,4% / 15,1% / 14,6%
TV2 – 14% / 14,5% / 14,8%

Egyes hétköznap esti műsorok heti átlagos közönségaránya (40. hét, 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

RTL Klub
Szerelem van a levegőben – 4,7% (4,5%)
Híradó – 16,8% (17,7%) – hétfőtől vasárnapig
Fókusz – 16% (16,7%)
Keresztanyu – 16,4% (15,8%)
Survivor – 15,4% (15%)

TV2
A bosszú csapdájában – 14,1% (13,2%)
Tények – 15,8% (15,3%) – hétfőtől vasárnapig
Tények Plusz – 11,3% (11,3%) – hétfőtől vasárnapig
Séfek séfe – 14,2% (13,9%)
Mintaapák – 7,4% (7,8%)

Az esti hírműsorok előtti sávban az RTL Klub török sorozata továbbra is nagyon kikapott a TV2 hasonló jellegű szériájától. Egész közel volt egymáshoz az RTL Híradó és a Tények. Előbbi heti share-je csak egy százalékponttal volt magasabb a konkurensnél. A Fókusz, Keresztanyu, Survivor 15-16 százalékos falával viszont nem tudott mit kezdeni a TV2. Bár azért a Séfek séfe lemaradása nem volt nagy. A Mintaapák viszont nagyon meggyengült.

Szombaton az RTL Klubon 29,7 százalékos közönségaránnyal startolt az X-Faktor. Elkezdődött az Életünk története legújabb évada 14,1 százalékos közönségaránnyal. A TV2-n a Dancing with the Stars-t eléggé megviselte az X-Faktor indulása, csak 10,6 százalékot tett ki a share-jük. Ez a táncos műsor esetében 5 százalékpontos csökkenés a korábbi héthez viszonyítva.

Vasárnap a Sztárban sztár leszek ismét nagyon szépen teljesített, a közönségarányuk 25,4 százalékot tett ki. Az RTL Klubon az Álarcos énekes a maga 16,3 százalékával ugyan pont hozta a heti csatornaátlagot, de ez is jelentős lemaradást jelentett a TV2-höz képest.

Ami a heti műsoros toplistát illeti, a 18-49 éveseknél a hét legnézettebbje címet az X-Faktor nyerte 481 ezer nézővel. A teljes lakosságnál pedig a Sztárban sztár leszek végzett az élen 1,05 millió nézővel. A műsoros toplista második helyein is ugyanezt a két produkciót láthatjuk: a 18-49 évesek körében 394 ezres nézőszámot hozott a Sztárban sztár leszek. A teljes lakosságnál pedig az X-Faktor 1,01 millió nézőt vonzott.

Az M4 Sport vasárnapi Forma-1 közvetítése most nem fért be a top 10-es listára, de amúgy a 18-49 éveseknél 169 ezer, a teljes lakosságnál 471 ezer néző kísérte figyelemmel a versenyt. Múlt szombaton, az X-Faktor és a Dancing with the Stars műsoridejében közvetítették – szintén az M4 Sporton – a Magyarország – Albánia focimeccset is. Ez a 18-49 éveseknél 132 ezres, a teljes lakosságnál 358 ezres nézőszámot tudott felmutatni.

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél:

hetitop2021_40het1849

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál:

hetitop2021_40hetteljes

 

Heszler Róbert

Adatok forrása: RTL / Nielsen Közönségmérés, TSV + vendég adatok

Megjegyzés: amennyiben nem jelezzük egy adatnál a célcsoportot, akkor az a 18-49 évesekre vonatkozik. A top 10-es táblázatokban a műsorok legnézettebb heti epizódjai szerepelnek.

Vendég adatok: a háztartásba érkező vendégekkel kalkulált nézettségi adatok.

Főműsoridő alatt a 19:00 és a 23:00 közötti időszakot értjük.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ezek lesznek idén a legmeghatározóbb divattrendek

A Z generáció nem várja meg, hogy a divatipar megszabja mi a menő, hanem megalkotja saját trendjeit. Manapság ezek a trendek a nagy divatmárkákra is hatással vannak, amelyek a Z generáció ízlésvilágához igazítják kollekcióikat....

Új évaddal tér vissza az Adom a napom

Április 15-én hétfőn 20 órakor 3. évadával tér vissza a VIASAT3-ra Magyarország egyik kedvenc élő talkshowja, az Adom a napom. „Mutasd meg a napod, megmondom, ki vagy!” – tartja a műsor kapcsán Geszti Péter,...

Televíziós Újságírók Díja: megvannak az idei nyertesek

Győzteseket hirdettek a Televíziós Újságírók Díja gálaeseményen március 27-én este. A legjobb női műsorvezető Lékai-Kiss Ramóna lett, Till Attila kapta a legjobb férfi műsorvezetőnek járó elismerést, Miklósa Erikát a zsűritag kategóriában díjazták, Sztarenki Dóra...
Szabó Balázs RTL

Az RTL már javában készül a Bajnokok Ligájára

Amikor egyszerre hét meccs lesz egy időpontban, akkor mind a hetet láthatják magyar kommentárral a nézők – mondja a Bajnokok Ligája közvetítések kapcsán Szabó Balázs, az RTL Magyarország tartalmak menedzseléséért felelős vezérigazgató-helyettese. A szakember...

Új vezetőt nevezett ki a Decathlon

A sportszerforgalmazó márka új marketing és brand igazgatója számára nem ismeretlen a terep, bár Herczeg Lilla január 1-jétől tölti be új pozícióját, a Decathlon csapatát viszont már 2012 óta erősíti. A szakember az elmúlt...

Így ünnepli a nők sikereit a Glamour

A GLAMOUR Women of the Year gálát idén immár 15. alkalommal rendezte meg a Ringier Hungary. A díjátadó gála célja a kezdetektől az, hogy a hazai társadalomban nagyobb teret adjon a nők által elért...

Kiberbűnözés – veszélyben az idősek

Az 50–79 éves magyarországi internetezők 97 százaléka napi rendszerességgel használja az internetet. Bár átlagosan mintegy két órát töltenek naponta az interneten, kevesen tartoznak a digitálisan felkészültek közé, ezért jobbára bizalmatlanok és kevésbé tudatosak –...

Elkészült a legbefolyásosabb magyar nők listája

Tizedik alkalommal tette közzé a Forbes a legbefolyásosabb magyar nők listáját. Az üzleti magazin idén is négy kategóriában rangsorolt: közélet, üzlet, média és kultúra, utóbbinak az élén debütált Karikó Katalin Nobel-díjas kutató. Új belépőként...

Nélkülözhetetlen mobilappok húsvétra

Közeleg a húsvét, a szórakozást pedig új szintre lehet emelni pár jópofa, játékos alkalmazásról, legyen szó a gyerkőcök foglalkoztatásáról vagy családi kikapcsolódásról. A HONOR pár olyan androidos alkalmazást szedett össze, amik remekül jönnek majd...

Az egész országban elérhető lesz a Telekom programja

A Netrevalók program sikeres tavalyi indulása után idén az Informatikai és Könyvtári Szövetséggel kötött megállapodással országos szintűvé válik a kezdeményezés, és 27 fővárosi könyvtár mellett 48 vidéki intézmény is csatlakozik a programhoz. Így összesen...
- Hirdetés -