- Hirdetés -

Két műsor is egymillió feletti nézettséget hozott

|

- Hirdetés -

Erős startot vett az X-Faktor új évada, de a Sztárban sztár leszek sem vesztett a népszerűségéből. Egyik a 18-49 éveseknél, másik a teljes lakosságnál bizonyult a hét legnézettebb műsorának.

A korábbi hetekben a 18-49 éveseknél és főműsoridőben egész közel került egymáshoz az RTL Klub és a TV2. Az elmúlt héten viszont már némi érdemi előnyre tett szert az RTL Klub, ugyanis 16,4 százalékos közönségarányt értek el, ami 2,4 százalékpontos fórt jelentett a TV2-höz képest.

A napi főműsoridős versenyben hasonló volt a felállás, mint amit mostanában láthattunk. Azaz a hétfőtől péntekig terjedő időszak az RTL Klubé volt, miután 15,3 százalékos share-t hoztak össze a TV2 12,6 százalékával szemben. A szombatot egész nagy fölénnyel nyerte az RTL Klub: 25,3 százalékot tett ki a share-jük, miközben a TV2-é 9,9 százalékot. A vasárnapot viszont ismét megnyerte a TV2 és szintén jelentős előnnyel: 23,6 százalékot hoztak össze, az RTL Klub pedig 12,2 százalékkal zárta a vasárnap estét.

Csatornacsoportok terén az RTL Magyarország állt az élen 26,8 százalékos közönségaránnyal. A TV2 Csoport televíziói pedig 25,1 százalékot hoztak össze. A nemzetközi portfóliók külön versenyén múlt héten a ViacomCBS nyerte 5,2 százalékkal, az AMC volt a második 4,4 százalékos, az exSony pedig a harmadik, kereken 4 százalékos share-rel.

40. hét / 39. hét / 38. hét (főműsoridős share, 18-49 évesek)

RTL Klub – 16,4% / 15,1% / 14,6%
TV2 – 14% / 14,5% / 14,8%

Egyes hétköznap esti műsorok heti átlagos közönségaránya (40. hét, 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

RTL Klub
Szerelem van a levegőben – 4,7% (4,5%)
Híradó – 16,8% (17,7%) – hétfőtől vasárnapig
Fókusz – 16% (16,7%)
Keresztanyu – 16,4% (15,8%)
Survivor – 15,4% (15%)

TV2
A bosszú csapdájában – 14,1% (13,2%)
Tények – 15,8% (15,3%) – hétfőtől vasárnapig
Tények Plusz – 11,3% (11,3%) – hétfőtől vasárnapig
Séfek séfe – 14,2% (13,9%)
Mintaapák – 7,4% (7,8%)

Az esti hírműsorok előtti sávban az RTL Klub török sorozata továbbra is nagyon kikapott a TV2 hasonló jellegű szériájától. Egész közel volt egymáshoz az RTL Híradó és a Tények. Előbbi heti share-je csak egy százalékponttal volt magasabb a konkurensnél. A Fókusz, Keresztanyu, Survivor 15-16 százalékos falával viszont nem tudott mit kezdeni a TV2. Bár azért a Séfek séfe lemaradása nem volt nagy. A Mintaapák viszont nagyon meggyengült.

Szombaton az RTL Klubon 29,7 százalékos közönségaránnyal startolt az X-Faktor. Elkezdődött az Életünk története legújabb évada 14,1 százalékos közönségaránnyal. A TV2-n a Dancing with the Stars-t eléggé megviselte az X-Faktor indulása, csak 10,6 százalékot tett ki a share-jük. Ez a táncos műsor esetében 5 százalékpontos csökkenés a korábbi héthez viszonyítva.

Vasárnap a Sztárban sztár leszek ismét nagyon szépen teljesített, a közönségarányuk 25,4 százalékot tett ki. Az RTL Klubon az Álarcos énekes a maga 16,3 százalékával ugyan pont hozta a heti csatornaátlagot, de ez is jelentős lemaradást jelentett a TV2-höz képest.

Ami a heti műsoros toplistát illeti, a 18-49 éveseknél a hét legnézettebbje címet az X-Faktor nyerte 481 ezer nézővel. A teljes lakosságnál pedig a Sztárban sztár leszek végzett az élen 1,05 millió nézővel. A műsoros toplista második helyein is ugyanezt a két produkciót láthatjuk: a 18-49 évesek körében 394 ezres nézőszámot hozott a Sztárban sztár leszek. A teljes lakosságnál pedig az X-Faktor 1,01 millió nézőt vonzott.

Az M4 Sport vasárnapi Forma-1 közvetítése most nem fért be a top 10-es listára, de amúgy a 18-49 éveseknél 169 ezer, a teljes lakosságnál 471 ezer néző kísérte figyelemmel a versenyt. Múlt szombaton, az X-Faktor és a Dancing with the Stars műsoridejében közvetítették – szintén az M4 Sporton – a Magyarország – Albánia focimeccset is. Ez a 18-49 éveseknél 132 ezres, a teljes lakosságnál 358 ezres nézőszámot tudott felmutatni.

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél:

hetitop2021_40het1849

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál:

hetitop2021_40hetteljes

 

Heszler Róbert

Adatok forrása: RTL / Nielsen Közönségmérés, TSV + vendég adatok

Megjegyzés: amennyiben nem jelezzük egy adatnál a célcsoportot, akkor az a 18-49 évesekre vonatkozik. A top 10-es táblázatokban a műsorok legnézettebb heti epizódjai szerepelnek.

Vendég adatok: a háztartásba érkező vendégekkel kalkulált nézettségi adatok.

Főműsoridő alatt a 19:00 és a 23:00 közötti időszakot értjük.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Jótékony akcióban a Wolt

Milliós értékben vásárolhat a János Kórház gyermeksebészeti osztálya eszközöket abból a felajánlásból, amit a Wolt Magyarország juttatott el számukra. A Wolt közel 200 irodai munkatársa Mikulás napján futárnak állt néhány órára, az általuk kézbesített...

Fákat ültet Budapesten a Főtaxi

A 10 millió Fa Alapítvánnyal együttműködve folytatja több éve futó faültetési programját a Főtaxi, ezúttal kifejezetten Budapest legforgalmasabb területeire koncentrálva. A szervezet szakmai irányításával olyan koros, azaz előnevelt, lombos fák ültetésére kerül sor, amelyek...

Csúcson a családi vállalkozások

Az egészségügyi vészhelyzet ellenére továbbra is a gazdaság kulcsszereplői maradtak a családi vállalkozások – derül ki az EY és a svájci St. Gallen Egyetem friss Global Family Business Index rangsorából. A világ 500 legnagyobb...

Idén sem lesz Kevin nélkül karácsony

Családi filmek a közös tévénézős estékhez, karácsonyi mesék, romantikus és lebilincselő mozik, klasszikusok, akció, szerelem, humor – ez mind-mind megtalálható a TV2 Csoport csatornáin, és persze jön a Reszkessetek betörők a TV2-n.A TV2 -...

Díjazták Magyarország legbátrabb nőit

„A bátorság nem azt jelenti, hogy nem félünk. Hanem hogy a félelem ellenére megyünk tovább” – mondta D.Tóth Kriszta, a díjat alapító WMN magazin tulajdonosa az ötödik SzuperWMN-gálán, amit a Nemzeti Táncszínházban rendeztek meg...

Milliós kárt okoz a Facebook-letiltás

A hazai kkv-k harmadát tiltotta már le a Facebook, ezeknek a cégeknek az 55 százaléka semmilyen magyarázatot nem kapott, miközben egy letiltás által okozott átlagos kár közel 1,2 millió forint volt – derül ki...

Foci, COVID és Squid Game – ezekre kerestek a magyarok

Ismét kiadta az év keresési trendjeit felsorakoztató listáját a Google, amiből kiderül, hogy idén a foci, a koronavírus, és egy dél-koreai sorozat mozgatta meg leginkább a hazai netezőket, legalábbis ezekre kerestek rá legtöbben. A...

Így vásárolnak a magyarok karácsonyra

A lakosság több mint 61 ezer forintot költ idén karácsonyi ajándékokra – ez derül ki a Magyar Bankholding által készített piackutatásból. 2021-ben a vásárlók csaknem 40 százaléka hitelből finanszírozza a karácsonyi ajándékokat, 38,5 százalékuk...

Így lehet biztonságos a netes vásárlás

Az ünnepi időszak lehetőséget biztosít a zavarosban halászó bűnözőknek, hogy egy kis extra bevételhez jussanak, ezért ilyenkor megszaporodnak az adathalász e-mailek és az átverős oldalak is – figyelmeztet a G DATA.A Black Friday őrület...

Új részekkel jön az UniCredit podcastja

Pénzügyekről, nyakkendő nélkül címmel indított podcastot az UniCredit Bank 2021 első felében, mely most egy második évaddal folytatódik. A sorozat célja, hogy a fenntarthatóság vállalati szempontú megközelítését, az ESG szemléletmódot közelebb hozzák a hallgatókhoz.A...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Rengeteg karácsonyi film készült idén

Rekordszámú, több mint 200 új karácsonyi mozifilm és televíziós produkció készült idén. Az imdb.com nemzetközi filmes adatbázis szerint 2016-ban csupán ennek fele, 2011-ben pedig negyede született. A rengeteg karácsonyi film jórészt annak köszönhető, hogy...

Jótékony akcióban a Wolt

Milliós értékben vásárolhat a János Kórház gyermeksebészeti osztálya eszközöket abból a felajánlásból, amit a Wolt Magyarország juttatott el számukra. A Wolt közel 200 irodai munkatársa Mikulás napján futárnak állt néhány órára, az általuk kézbesített...

Fákat ültet Budapesten a Főtaxi

A 10 millió Fa Alapítvánnyal együttműködve folytatja több éve futó faültetési programját a Főtaxi, ezúttal kifejezetten Budapest legforgalmasabb területeire koncentrálva. A szervezet szakmai irányításával olyan koros, azaz előnevelt, lombos fák ültetésére kerül sor, amelyek...

Csúcson a családi vállalkozások

Az egészségügyi vészhelyzet ellenére továbbra is a gazdaság kulcsszereplői maradtak a családi vállalkozások – derül ki az EY és a svájci St. Gallen Egyetem friss Global Family Business Index rangsorából. A világ 500 legnagyobb...

Idén sem lesz Kevin nélkül karácsony

Családi filmek a közös tévénézős estékhez, karácsonyi mesék, romantikus és lebilincselő mozik, klasszikusok, akció, szerelem, humor – ez mind-mind megtalálható a TV2 Csoport csatornáin, és persze jön a Reszkessetek betörők a TV2-n.A TV2 -...
- Hirdetés -

CMO

Már létező folyamatokat erősített fel a COVID

Hunyady Beatrix Euronics, marketingigazgató Az év vége kiemelt időszak a kereskedelemben, milyen kampánnyal készül az Euronics? A november-december értékesítés szempontjából az év 2 legfontosabb hónapja a műszaki kereskedelemben, a tavalyi évben a teljes céges árbevételünk közel 30...

Nagy a türelmetlenség a fiatalokban

Szili Tímea Futureal Group & Cordia Group, marketing- és kommunikációs igazgató   - Kicsivel több mint két hónapja nyílt meg a Futureal Group & Cordia Group fejlesztésében megvalósult Etele Plaza, mennyire váltotta be eddig a hozzá fűzött...

A kitaposott út biztonsága illúzió

Takács Borbála Adevinta Hungary, marketingigazgató   - Több évtizedes ügynökségi múlt után most ügyféloldalon folytatod. Miért döntöttél a változtatás mellett? - A váltás gondolata régóta érlelődött bennem. Húsz évet töltöttem ügynökségi oldalon, ez nagyon hosszú idő, ami rengeteg...

Most még tart a „történelmet írunk éppen” katarzisa

Szauter Zsolt eMAG és Extreme Digital, marketingigazgató   - Nagyon pörög itthon az online vásárlás, milyen élmény volt ebben a közegben átvenni a legnagyobb hazai e-kereskedelmi cég marketingjének irányítását? - Természetesen büszke vagyok arra, hogy engem választottak erre...

Kiemelt szerepe volt és lesz az online kommunikációnak

Blaumann Debóra foodpanda, marketingigazgató - Milyen kampánnyal készültetek a NetPincérről foodpanda névre történő váltásra, mire lehet számítani? - Egy igazi 360 fokos, integrált kampányt tervezünk a márkaváltás támogatására - ahol és amilyen formában csak lehet szeretnénk...
- Hirdetés -

SzuperZöld

A bolygónkért kampányolnak az influenszerek

A magyar háztartásokban keletkező újrahasznosítható hulladék több mint fele műanyag. Egy korábbi felmérés szerint az emberek többsége tisztában van az újrahasznosítás fontosságával, azt azonban már kevesebben tudják, hogy nem mindegyik csomagolóanyag alkalmas a maradéktalan,...

Zöld Bank Díjat nyert az MKB

A Magyar Bankholding csoport tagja, az MKB Bank kapta az MNB 2021-es Zöld Bank Díját. A jegybank a Zöld Pénzügyek Díjakat az ökológiai lábnyom csökkentéséért legtöbbet tevő hitelintézeti, befektetési és biztosítási intézményeknek osztja ki...

Elismerték a Coop energiatudatosságát

A 2018-2019-2020-as évek után idén ismét Energiatudatos Vállalat védjeggyel ismerték el a Coop Gazdasági Csoport fejlesztéseit. A kitüntető címet a köztársasági elnök által fővédnökölt, az Országgyűlés Nemzeti Fenntartható Fejlődési Tanácsa által védnökölt, a Magyar...

DATA