- Hirdetés -

Két műsor is egymillió feletti nézettséget hozott

|

- Hirdetés -

Erős startot vett az X-Faktor új évada, de a Sztárban sztár leszek sem vesztett a népszerűségéből. Egyik a 18-49 éveseknél, másik a teljes lakosságnál bizonyult a hét legnézettebb műsorának.

A korábbi hetekben a 18-49 éveseknél és főműsoridőben egész közel került egymáshoz az RTL Klub és a TV2. Az elmúlt héten viszont már némi érdemi előnyre tett szert az RTL Klub, ugyanis 16,4 százalékos közönségarányt értek el, ami 2,4 százalékpontos fórt jelentett a TV2-höz képest.

A napi főműsoridős versenyben hasonló volt a felállás, mint amit mostanában láthattunk. Azaz a hétfőtől péntekig terjedő időszak az RTL Klubé volt, miután 15,3 százalékos share-t hoztak össze a TV2 12,6 százalékával szemben. A szombatot egész nagy fölénnyel nyerte az RTL Klub: 25,3 százalékot tett ki a share-jük, miközben a TV2-é 9,9 százalékot. A vasárnapot viszont ismét megnyerte a TV2 és szintén jelentős előnnyel: 23,6 százalékot hoztak össze, az RTL Klub pedig 12,2 százalékkal zárta a vasárnap estét.

Csatornacsoportok terén az RTL Magyarország állt az élen 26,8 százalékos közönségaránnyal. A TV2 Csoport televíziói pedig 25,1 százalékot hoztak össze. A nemzetközi portfóliók külön versenyén múlt héten a ViacomCBS nyerte 5,2 százalékkal, az AMC volt a második 4,4 százalékos, az exSony pedig a harmadik, kereken 4 százalékos share-rel.

40. hét / 39. hét / 38. hét (főműsoridős share, 18-49 évesek)

RTL Klub – 16,4% / 15,1% / 14,6%
TV2 – 14% / 14,5% / 14,8%

Egyes hétköznap esti műsorok heti átlagos közönségaránya (40. hét, 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

RTL Klub
Szerelem van a levegőben – 4,7% (4,5%)
Híradó – 16,8% (17,7%) – hétfőtől vasárnapig
Fókusz – 16% (16,7%)
Keresztanyu – 16,4% (15,8%)
Survivor – 15,4% (15%)

TV2
A bosszú csapdájában – 14,1% (13,2%)
Tények – 15,8% (15,3%) – hétfőtől vasárnapig
Tények Plusz – 11,3% (11,3%) – hétfőtől vasárnapig
Séfek séfe – 14,2% (13,9%)
Mintaapák – 7,4% (7,8%)

Az esti hírműsorok előtti sávban az RTL Klub török sorozata továbbra is nagyon kikapott a TV2 hasonló jellegű szériájától. Egész közel volt egymáshoz az RTL Híradó és a Tények. Előbbi heti share-je csak egy százalékponttal volt magasabb a konkurensnél. A Fókusz, Keresztanyu, Survivor 15-16 százalékos falával viszont nem tudott mit kezdeni a TV2. Bár azért a Séfek séfe lemaradása nem volt nagy. A Mintaapák viszont nagyon meggyengült.

Szombaton az RTL Klubon 29,7 százalékos közönségaránnyal startolt az X-Faktor. Elkezdődött az Életünk története legújabb évada 14,1 százalékos közönségaránnyal. A TV2-n a Dancing with the Stars-t eléggé megviselte az X-Faktor indulása, csak 10,6 százalékot tett ki a share-jük. Ez a táncos műsor esetében 5 százalékpontos csökkenés a korábbi héthez viszonyítva.

Vasárnap a Sztárban sztár leszek ismét nagyon szépen teljesített, a közönségarányuk 25,4 százalékot tett ki. Az RTL Klubon az Álarcos énekes a maga 16,3 százalékával ugyan pont hozta a heti csatornaátlagot, de ez is jelentős lemaradást jelentett a TV2-höz képest.

Ami a heti műsoros toplistát illeti, a 18-49 éveseknél a hét legnézettebbje címet az X-Faktor nyerte 481 ezer nézővel. A teljes lakosságnál pedig a Sztárban sztár leszek végzett az élen 1,05 millió nézővel. A műsoros toplista második helyein is ugyanezt a két produkciót láthatjuk: a 18-49 évesek körében 394 ezres nézőszámot hozott a Sztárban sztár leszek. A teljes lakosságnál pedig az X-Faktor 1,01 millió nézőt vonzott.

Az M4 Sport vasárnapi Forma-1 közvetítése most nem fért be a top 10-es listára, de amúgy a 18-49 éveseknél 169 ezer, a teljes lakosságnál 471 ezer néző kísérte figyelemmel a versenyt. Múlt szombaton, az X-Faktor és a Dancing with the Stars műsoridejében közvetítették – szintén az M4 Sporton – a Magyarország – Albánia focimeccset is. Ez a 18-49 éveseknél 132 ezres, a teljes lakosságnál 358 ezres nézőszámot tudott felmutatni.

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél:

hetitop2021_40het1849

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál:

hetitop2021_40hetteljes

 

Heszler Róbert

Adatok forrása: RTL / Nielsen Közönségmérés, TSV + vendég adatok

Megjegyzés: amennyiben nem jelezzük egy adatnál a célcsoportot, akkor az a 18-49 évesekre vonatkozik. A top 10-es táblázatokban a műsorok legnézettebb heti epizódjai szerepelnek.

Vendég adatok: a háztartásba érkező vendégekkel kalkulált nézettségi adatok.

Főműsoridő alatt a 19:00 és a 23:00 közötti időszakot értjük.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Inkább online vásárolnak divatcikkeket a magyarok

A magyarok 86 százaléka fog divatcikkeket vásárolni az interneten az ünnepeket megelőző kereskedelmi időszakban. A fogyasztók 57 százaléka tervezi, hogy szinte csak webáruházakból fog rendelni, 29 százalék vásárol majd online és fizikai üzletben...

Ezek voltak a legkeresettebb idegen szavak a neten

Rövid bétateszt után 90 000 szóval elindult a jelentese.hu. A SAKKOM Interaktív által létrehozott, ingyenes szótárakat gyűjtő oldalon többek között angol- és idegen szavak, a gamer társadalom által használt kifejezések, E-számok, és keresztnevek jelentése...

Újabb zöld termékek a Lidl kínálatában

A klímavédelem és a felelős vásárlás fontossága egyre inkább növekszik a hazai vásárlók körében. A Lidl Magyarország ezeket az igényeket szem előtt tartva, fenntarthatósági stratégiájának részeként új termékcsaládokat tesz karbonsemlegessé és az újrahasznosított műanyagból...

Havonta ötszáz új reklám kerül képernyőre

Havonta ötszáz, még nem látott tévéhirdetés kerül a nézők szeme elé, a teljes reklámmennyiségnek pedig több mint a felét továbbra is az újak teszik ki – derül ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság...

Nőtt a tévézésre szánt idő a magyarok körében

Az idei harmadik negyedévben öt perccel nőtt a napi tévénézési idő a teljes népesség körében a Nielsen Közönségmérés adatai szerint és elérte a 4 óra 32 percet. A filmek és sorozatok miatt ülünk le...

Techcégek uralják a márkák rangsorát

A 10 legértékesebb márka közül 5 tartozik technológiai cégekhez, de ha az első 20-at nézzük, akkor még nagyobb a szektor fölénye, ebben a körben 11 technológiai brand található az Interbrand legújabb százas toplistáján. Az...

Új évaddal folytatódik a Comedy Club

Újra a nagypályás nevettetőké a terep a Comedy Centralon, október 22-től ugyanis folytatódik a humorcsatorna standupos műsorfolyama, a Comedy Club. Idén ősszel ismét trükkös cselekkel, kíméletlen támadásokkal és védhetetlen poénlabdákkal nyomul a gárda. Elsőként...

Van hova fejlődnünk az energiatakarékosság terén

A hazai fogyasztók körében a szelektív hulladékgyűjtés és az energiatakarékos égők használata számít a leginkább elterjedt otthoni környezetkímélő szokásnak. Miközben a magyar háztartásokban megtalálható hűtők, mosógépek, tévék mintegy fele már energiatakarékosnak számít, e gépek...

Éjjel is látó kamerákkal érkezik a legújabb okosmobil

Különleges éjszakai fotós és videós funkciókkal, 120 Hz-es képfrissítéssel, szupergyors töltéssel érkezik a HUAWEI legújabb okostelefonja. A nova 9 elő- és hátlapi kameráival egyaránt 4K-s felbontású videók készíthetők, a 4300 mAh-s beépített akkumulátor feltöltéséhez...

A vártnál jobban teljesít a lízingpiac

Bár a járvány az idén is bizonytalanná teszi a gazdasági helyzetet, a magyar lízingpiac ennek ellenére a várakozásoknál jobban szerepel – mondta Zs. Nagy István, a Magyar Lízingszövetség elnöke a szervezet csütörtöki konferenciáján. Szerinte...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Kiemelt szerepe volt és lesz az online kommunikációnak

Blaumann Debóra foodpanda, marketingigazgató - Milyen kampánnyal készültetek a NetPincérről foodpanda névre történő váltásra, mire lehet számítani? - Egy igazi 360 fokos, integrált kampányt tervezünk a márkaváltás támogatására - ahol és amilyen formában csak lehet szeretnénk...

Inkább online vásárolnak divatcikkeket a magyarok

A magyarok 86 százaléka fog divatcikkeket vásárolni az interneten az ünnepeket megelőző kereskedelmi időszakban. A fogyasztók 57 százaléka tervezi, hogy szinte csak webáruházakból fog rendelni, 29 százalék vásárol majd online és fizikai üzletben...

Ezek voltak a legkeresettebb idegen szavak a neten

Rövid bétateszt után 90 000 szóval elindult a jelentese.hu. A SAKKOM Interaktív által létrehozott, ingyenes szótárakat gyűjtő oldalon többek között angol- és idegen szavak, a gamer társadalom által használt kifejezések, E-számok, és keresztnevek jelentése...

Újabb zöld termékek a Lidl kínálatában

A klímavédelem és a felelős vásárlás fontossága egyre inkább növekszik a hazai vásárlók körében. A Lidl Magyarország ezeket az igényeket szem előtt tartva, fenntarthatósági stratégiájának részeként új termékcsaládokat tesz karbonsemlegessé és az újrahasznosított műanyagból...

Havonta ötszáz új reklám kerül képernyőre

Havonta ötszáz, még nem látott tévéhirdetés kerül a nézők szeme elé, a teljes reklámmennyiségnek pedig több mint a felét továbbra is az újak teszik ki – derül ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság...
- Hirdetés -

CMO

Kiemelt szerepe volt és lesz az online kommunikációnak

Blaumann Debóra foodpanda, marketingigazgató - Milyen kampánnyal készültetek a NetPincérről foodpanda névre történő váltásra, mire lehet számítani? - Egy igazi 360 fokos, integrált kampányt tervezünk a márkaváltás támogatására - ahol és amilyen formában csak lehet szeretnénk...

Sikerült megválaszolni a Covid-szülte kihívásokat

Szalkai Réka Mastercard, marketingigazgató - Melyik volt az a könyv vagy film, ami az elmúlt időszakban a legnagyobb hatással volt önre? - Simon Sinekkel nemrég volt szerencsém együtt dolgozni. Igazi élmény volt nemcsak az előadása és azt...

Fontos a márka szerepének megtalálása

Juhász Péter Tibor Vodafone, márkaigazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Agárdi Szilvivel, a látássérült énekesnővel, Majkával és Téglás Botival, a fiatal hegedűtehetséggel készített több hónapos, komplex Red-kampányunkra, amely valós emberek valós történetein...

Készen állás és újratervezés

Nagy Zoltán Péter OTP Bank, marketing- és kommunikációs igazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Arra, hogy a marketing- és kommunikációs csapat, beleértve a lead ügynökségünket is, sikerrel tudott alkalmazkodni a megváltozott helyzethez. - Van...

A releváns megoldásokban hiszek

Liptay GabriellaKPMG, marketing- és kommunikációs igazgató- Mi az a 3 dolog, amit ajánlana egy fiatal marketinges diáknak, aki szeretne igazán jó marketinges lenni 10 év múlva?- Legyen és maradjon kíváncsi, legyen „mindenevő”, olvasson és...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Újabb zöld termékek a Lidl kínálatában

A klímavédelem és a felelős vásárlás fontossága egyre inkább növekszik a hazai vásárlók körében. A Lidl Magyarország ezeket az igényeket szem előtt tartva, fenntarthatósági stratégiájának részeként új termékcsaládokat tesz karbonsemlegessé és az újrahasznosított műanyagból...

Fenntarthatóságban is jól teljesített a Telekom

A telekommunikációs szektor fenntarthatósági szempontból legjobban teljesítő vállalatai között jelölte meg a Magyar Telekomot az ISS Corporate Solutions a vállalat 2020. évi fenntarthatósági eredményei alapján. Az ISS ESG Corporate Rating éves szinten több, mint 100...

Zöld éttermet nyitott Debrecenben a KFC

Európában is ritkaságnak számít a gasztronómiai vállalkozások közt, Magyarországon pedig még egyedülálló ebben a szektorban a KFC október 14-én Debrecenben megnyitott új étterme. A beruházás a környezeti fenntarthatósági szempontokat követve olyan zöld megoldások beemelésével...

DATA