- Hirdetés -

Két új okosmobillal rukkolt elő a Huawei

|

- Hirdetés -

Bemutatta Magyarországon új zászlóshajó okostelefonját a Huawei. A HUAWEI Mate 50 Pro-t vadonatúj kameratechnológiával szerelték fel, amely a világon elsőként tíz fokozatú, változtatható rekeszértékű kamerával rendelkezik. Most debütált hazánkban a nova sorozat legújabb képviselője, a HUAWEI nova 10 okostelefon is, amely stílusos dizájnnal, és úttörő, 60 MP-es előlapi kamerával, valamint SuperCharge gyorstöltéssel érkezik.

A Magyarországon most bemutatott HUAWEI Mate 50 Pro az ikonikus Mate sorozat legújabb innovációja, és egyúttal a gyártó történetének legerősebb zászlóshajó készüléke. A Mate 50 Pro az iparág vezető technológiáit vonultatja fel a mobilfotózás, valamint a stílusos és rendkívül tartós kialakítás tekintetében egyaránt.

A HUAWEI Mate 50 Pro-t egy 50 MP-es Ultra Aperture kamerával szerelték fel, valamint tíz fokozatban állítható fizikai rekesznyílással, amely egyesíti az optikai rendszer, a mechanikai szerkezet, a képalkotási technológia és a képfeldolgozás fontosabb közelmúltbeli fejlesztéseit. Az Ultra Aperture kamera f/1.4 - f/4.0 között állítható rekesznyílása az XD Fusion Pro képalkotó technológiával és a magas fényfelvétellel karöltve közel tökéletesre állítja a fényerőt, a fény- és árnyékrészleteket, valamint a hideg-meleg kontrasztot. Az intelligens rekesznyílás Auto módban az automatikusan azonosított fotótémához és fényképezési forgatókönyvhöz igazítja a rekeszértéket. A Professzionális mód használata pedig lehetővé teszi a mélységélesség és az elmosódás mértékének manuális beállítását.

Az új Mate 50 Pro-val kivételes minőségű portrék készíthetők tökéletes bőrtónussal, textúrával és gyönyörű bokeh-effektussal. A készülékkel továbbá lenyűgöző és élénk tájképeket, éles előterű és természetesen elmosódott hátterű csodálatos makrófelvételeket, valamint a fejlett éjszakai üzemmódnak köszönhetően gyenge fényviszonyok mellett vagy akár koromsötétben is kiváló minőségű fotókat lehet készíteni.

A készülék megőrizte a Mate sorozat ikonikus formáját, ugyanakkor HUAWEI Mate 50 Pro elsőként kapta meg az elegáns, lépcsős mintázatú, dombornyomott dizájnt. A Huawei új zászlóshajója az IP68 besorolású , így akár két méteres mélységig vízálló, és megállja a helyét a nedves és poros környezetben is. A zászlóshajó okostelefon olyan fejlett technológiával dolgozik, amely jelentősen növeli a teljesítményt. Az EMUI 13 operációs rendszer, amely a Mate 50 Pro okostelefonnal debütál, egyérintéses navigációval egyszerűsíti a mindennapi használatot.

A Mate 50 Pro okostelefon hazánkban várhatóan november elejétől lesz elérhető, az ajánlott fogyasztói árát a későbbiekben közli a gyártó.

A Huawei bemutatta az elegáns és stílusos nova sorozatú okostelefonok új képviselőjét is. A HUAWEI nova 10 rendkívül keskeny és pehelysúlyú, mindössze 6,88 mm és 168 g. Ez az első okostelefon, amely szakítva a mobilfotózás korábbi trendjével, úttörő módon 60 MP-es ultraszéles látószögű, 4K videó rögzítésére is képes előlapi kamerával büszkélkedhet, így egészen kiváló szelfik készíthetők vele.

A készülék 50 MP-es hátlapi kamerával, elődjénél fejlettebb képfeldolgozással, nagy képernyő-frissítési gyakorisággal és a gyorstöltési lehetőséggel is rendelkezik. A hátlapi kamera a Huawei zászlóshajó készülékeinek RYYB színszűrő-tömbjét alkalmazza, a készülék azonnali autofókusz módja pedig ideális fényképezési eredményeket kínál, valamint lehetővé teszi az AI Pillanatfelvétel funkciót, hogy minden emlék és pillanat könnyen rögzíthető legyen.

A HUAWEI nova 10 66 W-os HUAWEI SuperCharge gyorstöltéssel rendelkezik, így a telefon mindössze harmincöt perc alatt teljesen feltölthető.

A HUAWEI nova 10 Csillagezüst és Csillagfekete színekben lesz kapható 2022. október 1-től többek között a Magyar Telekom, a Media Markt, az Euronics kínálatában és az eMAG webáruházában, a Yettel és a Vodafone forgalmazásában pedig Csillagfekete színben lesz elérhető. A készülék ajánlott fogyasztói ára 239.990 Ft.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Különleges futamot nézhetnek a száguldás szerelmesei

Minden idők talán legkülönlegesebb NASCAR versenyét rendezik meg vasárnap Austinben. A texasi pályán két Formula-1-es világbajnok, Kimi Räikkönen és Jenson Button is próbára teszi a tudását - a finn másodjára, Button először fut neki...

Új ízzel indítja a szezont a Dreher

A Dreher Sörgyárak egyik fontos jelképe, a körben elhelyezett háromszög hangsúlyosabban jelenik meg a márka teljes, alkoholos és alkoholmentes portfóliójának új, egységesebb csomagolásán. Az ősi sörfőző szimbólum, a kőbányai gyár megnyitásának éve, illetve az...

Akciós mobilokra vadásznak a magyarok

A közelmúltban zajlott barcelonai Mobil Világkongresszuson számos készülékgyártó mutatott be új mobilokat: a csúcskészülékek bejelentése mellett jól kirajzolódó tendencia a középkategória erősödése. A Yettel adatai szerint a magyar mobilhasználók többsége is a középkategóriás, jó...

Élőben közvetítik a tévés díjátadót

Március 29-én a TV2 Csoport és az RTL Magyarország közösen, élőben közvetíti online felületein a Televíziós Újságírók Díja gálaestet. Az eseményen kiderül, hogy mely televíziós produkciók és személyek nyerik el a rangos elismerést. (kiemelt fotó:...

A magazinpiacon megkerülhetetlen a Central (x)

Recesszió, infláció, háború, energiaválság, digitalizáció. Ilyen környezetben is erősítették pozíciójukat a Central magazinok. A kiadóvállalat és a hazai magazinpiac legfontosabb 2022-es eredményei 10 percben. (X) Erdélyi Péter, a Central Médiacsoport értékesítési marketing vezetője így foglalta...

Csatlakozik az EqualVoice-hoz a Ringier Hungary

Tegnap este, az idei Glamour Women of The Year Gálán jelentette be a Ringier Hungary médiavállalat, hogy portfóliójával csatlakozik a nemzetközi EqualVoice kezdeményezéshez, melynek célja, hogy növelje a nők láthatóságát, szakértői jelenlétét a médiatermékekben....

Egy új kezdet korszaka – interjú az RTL menedzsmentjével

A minden korábbinál nagyobb technológiai és szervezeti transzformációról, az üzleti és streamingpiaci eredményekről és tervekről is beszéltek az RTL nyolcfős menedzsmentjének tagjai a Marketing&Media magazinnak adott interjúban. Sorozatunk első részéből kiderül, hogy milyen változásokat...

Limitált kollekcióval rukkolt elő az IKEA

Az IKEA kilenc latin-amerikai alkotóval együttműködésben mutatja be az ünneplés hagyományait Latin-Amerikában. A kollaboráció eredményeként létrejött ÖMSESIDIG limitált kollekció harminc terméke segít megalapozni az ünnepi összejövetelek hangulatát. A kollekcióhoz tartozó üvegáruk, asztalterítékek, dekorációk és...

Csúcskategóriás mobilokkal és okoskarkötőkkel erősít a Huawei

Számos új csúcskategóriás terméket mutatott be a Huawei. Az innovatív eszközök között szerepel a HUAWEI P60 Pro és a HUAWEI Mate X3 zászlóshajó okostelefon, a HUAWEI MateBook X Pro notebook, a HUAWEI WATCH Ultimate...

Hatékonyabbak lehetnek a Facebook-hirdetések

Harminc-negyven százalékkal is jobban támogatja a Facebook algoritmusa a videókat a képeknél és a szöveges tartalmaknál, de a nem hirdetett bejegyzések nagyságrendekkel kevesebb embert érnek el a platformon. 2023 egyik nagy újdonsága, hogy a...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Sportos projektben a Lidl

A Lidl az UEFA EURO 2024-es labdarúgó Európa-bajnokság és az azt megelőző 2023-as és 2024-es selejtező mérkőzések globális partnere lesz. Az együttműködés idén márciusban veszi kezdetét az UEFA EURO 2024 selejtezőivel.A labdarúgó Európa-bajnokságot 2024....

Különleges futamot nézhetnek a száguldás szerelmesei

Minden idők talán legkülönlegesebb NASCAR versenyét rendezik meg vasárnap Austinben. A texasi pályán két Formula-1-es világbajnok, Kimi Räikkönen és Jenson Button is próbára teszi a tudását - a finn másodjára, Button először fut neki...

Új ízzel indítja a szezont a Dreher

A Dreher Sörgyárak egyik fontos jelképe, a körben elhelyezett háromszög hangsúlyosabban jelenik meg a márka teljes, alkoholos és alkoholmentes portfóliójának új, egységesebb csomagolásán. Az ősi sörfőző szimbólum, a kőbányai gyár megnyitásának éve, illetve az...

Akciós mobilokra vadásznak a magyarok

A közelmúltban zajlott barcelonai Mobil Világkongresszuson számos készülékgyártó mutatott be új mobilokat: a csúcskészülékek bejelentése mellett jól kirajzolódó tendencia a középkategória erősödése. A Yettel adatai szerint a magyar mobilhasználók többsége is a középkategóriás, jó...

Élőben közvetítik a tévés díjátadót

Március 29-én a TV2 Csoport és az RTL Magyarország közösen, élőben közvetíti online felületein a Televíziós Újságírók Díja gálaestet. Az eseményen kiderül, hogy mely televíziós produkciók és személyek nyerik el a rangos elismerést. (kiemelt fotó:...

Podcast

Az e-kereskedelem nem elvesz, hanem átalakít és kiegészít

Ha nincs COVID, és nem beteg az ember annyira, hogy ne tudjon kimozdulni otthonról, milyen ingerküszöböt kell elérni ahhoz, hogy valaki automatikusan online akarjon vásárolni? Létezik-e tipikus online vásárló és miért jellemző ránk annyira...

A legfontosabb a brandhez való lojalitás építése

Vajon mik a közös pontok egy lapkiadó és egy kereskedelmi cég munkájában és hogyan alakultak a média- és tartalomfogyasztási, valamint vásárlási szokások az elmúlt években? Varga Anita, a Rossmann Magyarország marketingvezetője és Kovács Tibor,...

Húsz éve nem ilyen volt a vendéglátás

„Már a pandémia előtt is, azt követően pedig kifejezetten erős volt a munkaerőhiány”, ezt a problémát orvosolandó hozta létre Birizdó Ádám és Sebestyén Ádám a Giggle.hu-t. A Business Lounge január 31-ei adásában az alkalmi...

Don't Miss

Közösségi királyok és királynők

A hazai piacon nagyjából egymillió körüli az üvegplafon, ami körül megáll a rajongótábor bővülése, és aki még nem tart itt, annak van lehetősége a növekedésre – nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak Bradács András, a Front...

„Az erős márka kapcsolatban van a kimagasló üzleti teljesítménnyel” – interjú Szabó Melindával

Szabó Melinda, a Deutsche Telekom Signature CEO díjas Senior Vice President-je felfedte előttünk többek között a vállalat különböző marketingdöntései és kreatív nézetei mögött meghúzódó okokat is. Válaszai kapcsán nem csupán egy sikeres és innovatív...

Átalakuló lapkészítési elvek

Az átalakuló lapkészítési elvekről, a sztárhírek kiválasztásáról is beszélt Kolossváry Balázs a Marketing&Mediának adott interjúban. A Blikk és blikk.hu főszerkesztője szerint az Instagram és YouTube sztárok netes követői akkor sem vásárolnak print lapot, ha...

Kevésbé kelendő legendák

Hogyan hat egymásra az online és a print kiadvány, mennyire van esélyük az új címlapsztároknak arra, hogy évekig uralják a borítókat – többek között erről is beszélt Bokor Klára. A Kiskegyed, főszerkesztője elárulta azt...

A print a tévés arcokra épül

Kevesebb lett az eladható, el nem koptatott híresség – mondta el a Marketing&Mediának adott interjúban Takács Gabriella. A Best, a Story és a story.hu főszerkesztője beszélt arról is, hogyan hat egymásra az online és...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Legendás kutató érkezik Magyarországra

2023 májusában Magyarországra látogat Dr. Jane Goodall, világhírű főemlőskutató, ENSZ-békenagykövet és aktív környezetvédő, akinek köszönhetően megtudtuk, hogy a csimpánzok sokkal közelebbi rokonaink, mint valaha gondoltuk volna. Egyetemi előadása egyben A remény könyve című kötetének...

Több mint ezer magyar céget érint az új szabályozás

A tőzsdén jegyzett vállalatok kevesebb mint harmada számít fenntarthatónak az uniós zöld keretrendszer mutatói alapján – hívja fel a figyelmet az EY 11 tagországot elemző tanulmánya. Az Európai Unió célja, hogy 2050-re karbonsemlegessé váljon,...

Több száz tonna hulladékot gyűjtöttek össze Ukrajnában

A háborús helyzet sem állíthatta meg a PET Kupa és a Diageo közös, a Tisza ukrajnai forrásvidékén zajló CALL-Action programját. A nehéz körülmények és mindennapos áramkimaradások ellenére a résztvevők kevesebb mint egy év alatt...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....